PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 116i Turbo Problemi



ehveniser1903
14-02-2017, 17:31
arkadaslar merhaba ;

bir tanıdıgımda 116i var arac yazılımlı ;

arac eskiden tabiri caizse it gibi giderken,130-140 beygirlik gibi gitmeye basladı.
log alındı , delphi üzerinden ,
arac tahmini 2.2 olarak ayarlanmısken 1.5 bastıgı ortaya cıktı.

turboya bakıldı,balansta problem ve pallerin ucunda yanılmıyorsam tırtıklanma var dendi.
aractaki basınc kaybını tamamen turboya yüklemek dogru mu ? bu durumda ne yapmak gerekir ? komple turbo revizyonu mu gerekir ?
baska hortumlarda vs kacak olsa aractaki sensörler bunun arızasını gösterir dendi,arac hic bir arıza göstermiyor.

arac 129.xxx km'de su an.

sonuc olarak hybrid isine sıcak bakılmıyor,garanti verilmedigi icin.turbo revizyonu harici bir secenek var mı ? her turbo sıkıntısı revizyon mu gerektirir ? az para degil cünkü.

raja52
14-02-2017, 17:39
Turbomun sadece balansının bozulmasıyla 0.6 bar basınç kaybım olmuştu. Bence tespit edilen bir kaçak yoksa turbodan olması çok olağan. Palde sıkıntı varsa balansta sorun varsa revizyonla çözülür.

Mehmetmert
14-02-2017, 17:48
Araba 1.2 bar basmasini isterken 0.5 basiyorsa nasil korumaya almiyor ben orayi anlayamadim...

ehveniser1903
14-02-2017, 17:52
benim de anladıgım konular degil,ben sadece tek cözümün revizyon olup olmadıgını ögrenmeye calısıyorum.
arac hic bir hata vermiyor yani.
sadece , gitmiyor. 100'den sonra ağlıyor resmen.

63owen63
14-02-2017, 18:22
Benimde anlamadıgım benzinli o ufacık turboya nasıl 2.2 bar basınç basıldığı ? bir yanlışlık olmasın ?

Mehmet Gazihan
14-02-2017, 18:29
DumpValve diyaframı yırtılıyor. Bi bakıverin

ehveniser1903
14-02-2017, 18:50
bu söyledigim deger 1 atm dahil değerler.

1.2'dir yani basılan değer.araç 190 beygir bandındaydı işte sağlıklıyken, 40.yıl 320i'yi geçiyordu baya.

dumpvalge diyaframına da bir bakalım.aklımıza yazdık,tesekkür ediyoruz :)

MCN21
14-02-2017, 20:37
Turboya revizyon yapmayin. Problem varsa 0 ini veya kurcalanmamis cikmasini alin.