PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Basınç problemi hk.



Suleyman
16-03-2017, 23:27
Merhaba arkadaşlar,

stage 2 alt yapılı ve stage 2 yazılımlı 6r gti aracım için danışmam ve sormam gereken soru(lar) var, tecrübe eden veya bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

İlk başta vagcom ile log aldık ve aracın maks 1.3 bar bastığını gördük, daha sonra üstünde X firmanın yazılımı olan, aracımın yazılımını Y firmasının yazılımıyla değiştirdim. Daha sonra elm ve torque yardımı ile aracın 4k devirde max 1.4 bar bastığını, devir bitimine doğruysa 1.2-1.1 lere düştüğünü gözlemledik. Edindiğim bilgiler gereği 1.7 bar limit değerlermiş? Doğru mudur? Rollingle falan işim yok, maks kaç bar basmalıyım, dikkat etmem gerekenler var mıdır?

Yukarıda bahsettiğim işlemler sürecinde Dv i temizleyip, yağladık. Bujileri yeniledik ancak 1.4 bar üzerine çıkamadık.

En son wastgate parçasına ayar yapmayı uygun gördük ve 7. dişte olan kısmı 6. dişe çektik ancak bugün farkettim ki aracın turbo kısmından; gaza basıp ayağımı çektikten sonra devir düşerken ciddi anlamda bir zırıltı sesi geliyordu hatta ilk egzozdan şüphelendik ama ayarı tekrar 7. dişe getirince o ses gitti. Ses Videosu (https://video-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t42.1790-2/17304162_504528806602372_6870888629154086912_n.mp4 ?efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6InN2ZV9zZCJ9&oh=f67cb8017c3ed440ca8aebeac4de66be&oe=58CB2A30)
Bunu neden yapar?
Stage 2 bir araçta wg yayı sarı mı olmalı mavi mi olmalı? Maslakta bilinen firma mavi yay diyor ama başka stg2 arkadaşımın aracına sarı(bana mavi yayı öneren firma) yay takmışlar ve o gayette yüksek basınçlarda stabil yürüyor.
Bu arada benim araçta da sarı yay var, acaba önce yayı mavi ile değiştirip ardından basınç açmak için wg ayarı yapmalıyım?

Suleyman
17-03-2017, 13:02
Bir güncel çekelim.

Oz`
18-03-2017, 00:25
ööncelikle sunu söyleyeyim sana hepsinden önce elm mlm komik aletler sen vagcom çakmada olsa birtane edin olay sudur Beyin bir basınc ister araba basmaya çalışır
programında kaçar max basabiliyorsun o önemli 1.9 barda cont gidemessin hiçbirzaman k03 olması lazım arabandasunu unutma 1.6 bile cont götürmeye çöalışırsan k03 ün isinir 1.3 lerde bitirmesi herzaman hava sıcaklığı yönünden iyi birseydir


eger ecu istiyorda sen basamıyor isen ozaman baska yollara bas vurabiliriz :)

Suleyman
18-03-2017, 16:36
ööncelikle sunu söyleyeyim sana hepsinden önce elm mlm komik aletler sen vagcom çakmada olsa birtane edin olay sudur Beyin bir basınc ister araba basmaya çalışır
programında kaçar max basabiliyorsun o önemli 1.9 barda cont gidemessin hiçbirzaman k03 olması lazım arabandasunu unutma 1.6 bile cont götürmeye çöalışırsan k03 ün isinir 1.3 lerde bitirmesi herzaman hava sıcaklığı yönünden iyi birseydir


eger ecu istiyorda sen basamıyor isen ozaman baska yollara bas vurabiliriz :)

Özgün öncelikle yorumun için teşekkürler, program 1.7 bara kadar müsade ediyor ancak basmıyor, egzoz varex onla alakalı değildir herhalde:confused:

Gokhan43
18-03-2017, 16:48
Specified ve Actual Boost logu nasıl aracın ?

Suleyman
18-03-2017, 17:51
Specified ve Actual Boost logu nasıl aracın ?

Yukarıda yazdığım hiçbir işlem yapılmadan ( eski yazılım ) önce vagcom verileri aşağıdaki gibiydi, daha sonra hiç vagcom ile log alma fırsatımız olmadı maalesef.

http://i.hizliresim.com/Ja23BE.jpg

Gokhan43
18-03-2017, 21:43
Bu esnada aracın ignition retard loglarına da bakmalısınız. Araç vuruntu yapıyorsa basıncı kısıyor olablir.

Bence son hali ile wg ayarlı şekildeyken basınç yanında vuruntu loguna da bakın derim.

SGTI
18-03-2017, 22:51
Loglarina ben baktim suleymanin retard ve missfire namina hic birsey yok ama niyese basinc basmaya calisiyo araba yukarida ki loglarda gordugunuz gibi basamiyor.Hep safe yuruyo 1.3 nadiren 1.4

Suleyman
19-03-2017, 09:55
Loglarina ben baktim suleymanin retard ve missfire namina hic birsey yok ama niyese basinc basmaya calisiyo araba yukarida ki loglarda gordugunuz gibi basamiyor.Hep safe yuruyo 1.3 nadiren 1.4
İşin içinde sen varsın diye basmıyordur kesin

KA®ANLIK
19-03-2017, 10:18
İşin içinde sen varsın diye basmıyordur kesin

aldığınız log da sadece ACTUAL değeri var.
İstenen basınç değerinin de log'unu almanız lazım.

yani istenen basınç (specified) ile actual basınç ı aynı log da alıp,
log u öyle değerlendirmek lazım.

eğer specified olarak 1.7 istiyor da, actual'da 1.4 görüyorsanız o zaman sırasıyla;
basınç testi, Dumpvalve testi, wg testi yapılır.

testlerde hepsi sağlam ise;
dumpvale yayı, wg yayı ve ayarını kontrol ederek sonuca ulaşabilirsiniz.

hiçbirinde çözüme ulaşamazsanız da en son turbo kontrol edilir. belki turbo'da da problem olabilir.

kolay gelsin.

SGTI
19-03-2017, 11:58
aldığınız log da sadece ACTUAL değeri var.
İstenen basınç değerinin de log'unu almanız lazım.

yani istenen basınç (specified) ile actual basınç ı aynı log da alıp,
log u öyle değerlendirmek lazım.

eğer specified olarak 1.7 istiyor da, actual'da 1.4 görüyorsanız o zaman sırasıyla;
basınç testi, Dumpvalve testi, wg testi yapılır.

testlerde hepsi sağlam ise;
dumpvale yayı, wg yayı ve ayarını kontrol ederek sonuca ulaşabilirsiniz.

hiçbirinde çözüme ulaşamazsanız da en son turbo kontrol edilir. belki turbo'da da problem olabilir.

kolay gelsin.

Hocam yukarıdaki logda dediğiniz gibi specificied değer de var ama bizmi yanlış yapıyoruz bi yerde?

KA®ANLIK
19-03-2017, 12:10
Hocam yukarıdaki logda dediğiniz gibi specificied değer de var ama bizmi yanlış yapıyoruz bi yerde?

Evet ben görmemişim.

ama 79'uncu kanal garip geldi bana.

Charge air pressure diyor.
bu supercharger ın falan olmasın ?

araç 1.4tsi değil mi ?

Suleyman
19-03-2017, 12:57
Evet ben görmemişim.

ama 79'uncu kanal garip geldi bana.

Charge air pressure diyor.
bu supercharger ın falan olmasın ?

araç 1.4tsi değil mi ?

Hocam arac polo gti evet. Bu arada dv ve wg yaylarina ekstra ne ayar yapilabilir ki? Dv yayi mavi, wg sariymis bildiklerim bu sekilde.

KA®ANLIK
19-03-2017, 13:39
Hocam arac polo gti evet. Bu arada dv ve wg yaylarina ekstra ne ayar yapilabilir ki? Dv yayi mavi, wg sariymis bildiklerim bu sekilde.

benim bildiğim kadarı ile yanılmıyorsam 1.4tsi da boost kanalı vagcom'Da 115. grupta.
sizin loglarda group 79 yazıyor.

bence taze güzel bir log almanızda fayda var tekrardan.

loglarda istenen ile basılan arasında böyle ciddi bir fark var ise;

DV testi, wg testi yapılıp,
genel sisteme basınç testi yapılıp,
kontrol edeceksiniz.

hepsi temiz ve doğru ise, turboya bakarsınız.

Suleyman
19-03-2017, 13:56
benim bildiğim kadarı ile yanılmıyorsam 1.4tsi da boost kanalı vagcom'Da 115. grupta.
sizin loglarda group 79 yazıyor.

bence taze güzel bir log almanızda fayda var tekrardan.

loglarda istenen ile basılan arasında böyle ciddi bir fark var ise;

DV testi, wg testi yapılıp,
genel sisteme basınç testi yapılıp,
kontrol edeceksiniz.

hepsi temiz ve doğru ise, turboya bakarsınız.

Anladım, teşekkür ederim.

Gokhan43
19-03-2017, 18:19
Polo Gti da Meas. blocks bölümü kapalı olduğu için direk 115 bloktan log alamıyor.

Advanced Measuring Blocks menüsünden tek tek seçerek log alınıyor yani logunuz doğru.

Kaçak vs yok ise, wg ayarladıktan sonra bi log daha alırsanız daha sağlıklı olur :)

Oz`
19-03-2017, 21:29
actual ile specified tutumuyor normalde basınc Charge air pressure die geçer


Actual seninsuananlıkbastığın specified da ecunun istediği avans vurur ise specified i düşürücektir önceliklel bu şekilde bir durum olmadığı için knock var gibi düşünmüyorum

sneine o WG ini sıkman gerekir orjinal Wg mi araban yoksa forge felanmı ?
bununyanısıra Dump valveindesıkıntıı olabilir onuda 2. plaana atalım

logalmakistediğin zamansunu yap

Engine >adv. Meas > bölümünden
Charge air pressure ,
actual air pressure,
timing retard cylinder #1
timing retard cylinder #2
timing retard cylinder #3
timing retard cylinder #4,
Engine Speed,
intake air temp,



bunlara bakarak kendinde yapabilirsin ama unutmaki istenilen basınca geldiği zaman timing retardlar yükselebilir :)

Suleyman
19-03-2017, 21:31
actual ile specified tutumuyor normalde basınc Charge air pressure die geçer


Actual seninsuananlıkbastığın specified da ecunun istediği avans vurur ise specified i düşürücektir önceliklel bu şekilde bir durum olmadığı için knock var gibi düşünmüyorum

sneine o WG ini sıkman gerekir orjinal Wg mi araban yoksa forge felanmı ?
bununyanısıra Dump valveindesıkıntıı olabilir onuda 2. plaana atalım

logalmakistediğin zamansunu yap

Engine >adv. Meas > bölümünden
Charge air pressure ,
actual air pressure,
timing retard cylinder #1
timing retard cylinder #2
timing retard cylinder #3
timing retard cylinder #4,
Engine Speed,
intake air temp,



bunlara bakarak kendinde yapabilirsin ama unutmaki istenilen basınca geldiği zaman timing retardlar yükselebilir :)


Özgün, dv ve wg Forge 'un.

Bu basınçlar benim için ideal mi onu da bilmiyorum, aracı günlük kullanıyorum, hiç ellemesem mi wg 'e bilemedim ama stock gti dan sonra bunun performansı pek tatmin etmedi diyebilirim. Wastegate i başka birine ayarlatacağım bu sefer ondan sonra log almaya çalışacağız diye umuyorum.

Oz`
19-03-2017, 21:55
Özgün, dv ve wg Forge 'un.

Bu basınçlar benim için ideal mi onu da bilmiyorum, aracı günlük kullanıyorum, hiç ellemesem mi wg 'e bilemedim ama stock gti dan sonra bunun performansı pek tatmin etmedi diyebilirim. Wastegate i başka birine ayarlatacağım bu sefer ondan sonra log almaya çalışacağız diye umuyorum.

1.8 yakıtsız bir araba için bence çok ama programın ile basıncın bir olması gerkir programını az kıstırtmayı dene istersen 1.6 idealdir bence amakaçak testi denemelisin yada Wg yayın ince kalıyor olabülürrr

Suleyman
19-03-2017, 22:00
1.8 yakıtsız bir araba için bence çok ama programın ile basıncın bir olması gerkir programını az kıstırtmayı dene istersen 1.6 idealdir bence amakaçak testi denemelisin yada Wg yayın ince kalıyor olabülürrr

Aslında ilk, yayı direkt mavi yay ile değiştirmeyi düşündüm ama dediğim gibi önümde aynı renk yay ve speclerle bir arkadaşım olunca, yayı değiştirmekten vazgeçtim. Tamamdır, bu hafta içi hallederim umarım. Sağ ol :bravo:

Shendelzare
30-03-2017, 23:42
Merhabalar,

Konuda bahsedilen araç benim aracım ve şu anda setup olarak süleymanınki ile birebir sanırım. Forge wg var ve içinde sarı yay bulunuyor, ilk geldiğinde yeşil yay vardı ve hiç basınç basamıyordum bunun üzerine sarı taktırdım ancak yinede bazen garip basınç sorunları ve üst devirlerde kesmeler yaşıyorum. Bu akşam eve gelmeden önce tek sefer basıp aşağıdaki gibi bir log alabildim. Logu excelde biraz düzenledim ve renkli formatlama ekledim, burada actual değer specified değerin üzerinde ise yeşil gözüküyor, altında ise kırmızı gözüküyor. Kalın çerçeveye aldığım yer basmaya başladığım yer, 3000 devire kadar inip o devirdeyken tam gaz bastım ve 6800 civarı elle vites yükselttim. Benim kendi anladığım kadarıyla araç 4600 devirde 1,53 ile peak yapabilmiş, 5200'de peak'in devamını istemiş ancak 1,44'de kalmış, 5800'de de aynı şekilde istenen basıncın 0,1 kadar altında kalmış, devir sonu 1,22 civarlarında basmış ve ayağım gazda vites attığımda ise tamamen yığılmış. Merak ettiğim konu bu 0,1 lik sapmalar olabilir mi yoksa bu tablo aracın istediği basıncı basamadığı anlamına mı geliyor, retard değerleri normal mi veya değilse buradan ne anlamam gerekiyor.
Ayarlayabilirsek Süleyman ile de çıkıp birkaç log alacağız umarım o zaman daha iyi yorumlar getirebiliriz diye düşünüyorum.

http://i.hizliresim.com/7qyDgv.png

Zero
31-03-2017, 01:30
Onur bu logdan gördüğüm kadarıyla senin istenenle basılan arasında ufak farklar var (maks 0.1 bar civarı) yani bir sorun yok gibi gözüküyor hatta vites attıktan hemen sonra ayağını kaldırmışsın. Tam vites attıktan sonra muhtemelen isteneni basacakken ayağını kaldırmışsın valfin açmış veya açık kalmış çok kısa süreli orda yaklaşık 10rpm lik aralığı yazmış o kafanı karıştırmasın. Üstlerde basıncın ufak ufak düşerek inmesi turbon açısından sağlıklı istenenin artması zaten aslında istenen birşey değil o üstlerde tutabilsin diye yapılmış (4600-5200 rpm arasından bahsediyorum). Arkadaşın aracının istenenle basılan arasındaki farklar bayağı fazla ama sende bir sorun gözükmüyor. Retardların normal eğer yakıtsızsan sadece 3.silindirde ufak birşey gözüküyor o da çok düşük bir değer x bir markadan y marka bir benzine geçtiğinde ortadan kalkabilecek düzeyde. Shell se yakıtın bp ultimate deneyip bir daha logla bakalım retardın ne olacak. Bu arada arkadaşlar her seferinde her basmada makinanız bire bir aynı gücü üretmez aynı basıncı basmaz aynı avansı görmez bir kaç tane log alıp 4. 5. vitesi tamamen kaldırmadan bir kaç kere bitirerek log almak çok daha sağlıklı sonuç verir.

Shendelzare
31-03-2017, 08:55
Teşekkür ederim Zeki, aslında vites geçişinde ayağımı kaldırmadım tam gaz iken atmıştım ama araç içerisinde de basıncı geç bastığını hissettim bu bazen oluyor bazen olmuyor dv ile ilgili bir problem heralde. Log işinide dediğim gibi bir kere basıp alabildim birkaç defa üstüste almam gerekiyor onuda yine müsait olunca alabilicem umarım Süleymanla birlikte. Bu tabloda o dediğim kesme olayına sebep olabilecek gözükmüyor yani anladığım kadarıyla yakıttan dolayı retard veriyo olabilir diyorsun, ancak şöyle bir durumda var 32lt benzin + 5lt toluen koyup kullandığımda da aynı kesmeleri yaşamıştım. Ben en iyisi önce normal yakıtlı birkaç tane üstüste deneyeyim sonra bi depo benzin+toluen kullanıp ikinci depoda yine benzin+toluenli tekrar log alayım bakalım neler değişecek.

Zero
31-03-2017, 15:38
Valf ilk peak noktada açık kalıyor veya geç kapanıyor olabilir ki forge ise gfbye göre biraz geç kapanıyordur ama açık kalmaz kolay kolay uygun yayla. Bu loglarda kesme yaptıracak gibi bir durum yok ama izmir pist videonda izledim kesmeyi missfire gibi gözüküyordu yalnız yakıtın fazla da gelmiş olabilir orda her tolyen aynı etkiyi yapmıyor. Bir kaç sebebi olabilir hepsine tek tek bakmak lazım. Keşke loglarken kesme yapsa ne gibi bir sebepten olduğu daha kolay tespit edilir. Dediğin gibi yakıtlı yakıtsız bir kaç kere en az 2 vitesi (4-5) bitirerek hatta mümkünse hafif rampa yukarı falan da yakalarsan ne avans göreceği varsa görür daha doğru değerlendirilir.

Suleyman
16-04-2017, 22:31
1.8 yakıtsız bir araba için bence çok ama programın ile basıncın bir olması gerkir programını az kıstırtmayı dene istersen 1.6 idealdir bence amakaçak testi denemelisin yada Wg yayın ince kalıyor olabülürrr


Bu esnada aracın ignition retard loglarına da bakmalısınız. Araç vuruntu yapıyorsa basıncı kısıyor olablir.

Bence son hali ile wg ayarlı şekildeyken basınç yanında vuruntu loguna da bakın derim.


Valf ilk peak noktada açık kalıyor veya geç kapanıyor olabilir ki forge ise gfbye göre biraz geç kapanıyordur ama açık kalmaz kolay kolay uygun yayla. Bu loglarda kesme yaptıracak gibi bir durum yok ama izmir pist videonda izledim kesmeyi missfire gibi gözüküyordu yalnız yakıtın fazla da gelmiş olabilir orda her tolyen aynı etkiyi yapmıyor. Bir kaç sebebi olabilir hepsine tek tek bakmak lazım. Keşke loglarken kesme yapsa ne gibi bir sebepten olduğu daha kolay tespit edilir. Dediğin gibi yakıtlı yakıtsız bir kaç kere en az 2 vitesi (4-5) bitirerek hatta mümkünse hafif rampa yukarı falan da yakalarsan ne avans göreceği varsa görür daha doğru değerlendirilir.


Anca dün log alabildik, logların geneli 3.vites 2k devirden başlayıp 3 ve 4.vites bitimine kadar alındı.

İndirme linkleri:

edit.


sanırım yazılımı da 1-2 tık açtırmak gerekiyor çünkü gördüğüm kadarıyla beyin maks 1.5 bar basmış.

Suleyman
17-04-2017, 10:47
Ekran görüntülerini aldım, linkleri kaldırdım, böyle daha pratik olur..

http://i.hizliresim.com/ldP8zE.jpg

http://i.hizliresim.com/nR9aGR.jpg

http://i.hizliresim.com/1La3nG.jpg

http://i.hizliresim.com/ldP8zE.jpg

http://i.hizliresim.com/nR9aGR.jpg

http://i.hizliresim.com/1La3nG.jpg

Suleyman
17-04-2017, 21:03
Bir güncel cekeyim.

Mr.K
17-04-2017, 22:21
avans hiç vurmamış zaten ama bence yarım tur wg sıkın birde öyle log alın derim şahsi görüşüm.

peak 1.5 cont 1.3-4 gbi yürüyo zaten aracın.

Gokhan43
17-04-2017, 23:55
Wastegate şuan gevşek loga göre, actual değerler specified değerden en azından +50~100 mbar fazlasını görene kadar yükteyken wastegate'i sıkın derim.

İçindeki yay sarıydı sanırım zaten.

Suleyman
18-04-2017, 16:56
avans hiç vurmamış zaten ama bence yarım tur wg sıkın birde öyle log alın derim şahsi görüşüm.

peak 1.5 cont 1.3-4 gbi yürüyo zaten aracın.

Yarım kadar wg i sıkıp, yarın tekrar bir log alalım, paylaşırım. Teşekkürler.

Wastegate şuan gevşek loga göre, actual değerler specified değerden en azından +50~100 mbar fazlasını görene kadar yükteyken wastegate'i sıkın derim.

İçindeki yay sarıydı sanırım zaten.

Wg i açıp bakmadık açıkçası ama önceki sahibinden sarı yay olduğunu biliyorum. Sıkıp tekrar bir log alalım. Teşekkürler.

Dv nin yayından ötürü kaçırma ihtimali var mıdır acaba? Yani eskiyip, olması gereken esnekliğini kaybetmiş olma ihtimali?

Gokhan43
18-04-2017, 17:07
Dumpvalve sökün isterseniz. Oringlerini kontrol edip güzelce yağlayıp kapatıp takın en azından hem bakımı olur hem de kafanız rahat olur dv konusunda :)

Suleyman
19-04-2017, 20:18
avans hiç vurmamış zaten ama bence yarım tur wg sıkın birde öyle log alın derim şahsi görüşüm.

peak 1.5 cont 1.3-4 gbi yürüyo zaten aracın.


Dumpvalve sökün isterseniz. Oringlerini kontrol edip güzelce yağlayıp kapatıp takın en azından hem bakımı olur hem de kafanız rahat olur dv konusunda :)

Maalesef, sadece 3. vites 2k devirden itibaren deneyebildik. Toplamda 3 kez log alabildik, sonuçlar aşağıdaki gibi?

http://i.hizliresim.com/vbV2Em.jpg

http://i.hizliresim.com/LyNzaa.jpg

http://i.hizliresim.com/r3pkQV.jpg

Gokhan43
19-04-2017, 21:41
Advanced Meas Blocks bölümünden log alırken maks 4 blok almaya dikkat edin ki detaylı şekilde çok fazla veri kaydetsin.

Bu şekilde malesef 4-5 satır görünüyor orda da zaten hiç bişey belli olmuyor :)

Suleyman
19-04-2017, 21:57
Advanced Meas Blocks bölümünden log alırken maks 4 blok almaya dikkat edin ki detaylı şekilde çok fazla veri kaydetsin.

Bu şekilde malesef 4-5 satır görünüyor orda da zaten hiç bişey belli olmuyor :)

Tamamdır, müsait bir zamanda daha detaylı şekilde almaya çalışırım, pek uygun bir saatte basmadığımız için, yol durumu pek müsait değildi. :)

Suleyman
08-05-2017, 08:44
Advanced Meas Blocks bölümünden log alırken maks 4 blok almaya dikkat edin ki detaylı şekilde çok fazla veri kaydetsin.

Bu şekilde malesef 4-5 satır görünüyor orda da zaten hiç bişey belli olmuyor :)

Gece geç saatlerde çıkmadığım için, gün içinde ancak alabildiğim log böyle oluyor, maalesef. 3 ve 4.vites logları 4.vitesi max 6.7-6.8 lere kadar çevirebildim iki logda da ama loglarda dediğim devirlere kadar almamış.

https://i.hizliresim.com/j87qzn.jpg

https://i.hizliresim.com/2r0Ovj.jpg

bi sıkıntı var ama ne hala kestiremedim.

https://i.hizliresim.com/j87qzn.jpg

https://i.hizliresim.com/2r0Ovj.jpg

Suleyman
14-05-2017, 15:25
Forge dv nin yayından olabileceğini düşünüp, dün gidip maslaktaki bilinen bir firmadan yeni mavi yay alıp taktık, ama değişen bir şey olmadı ayrıca en son yakıtı bu sefer farklı bir yerden almıştım ondan ötürü müdür nedir 4.silindirde retard var sanırım.

https://i.hizliresim.com/Np7yqO.jpg

https://i.hizliresim.com/7q4O8v.jpg

Ayrıca vagcom ile baktığımda da aşağıdaki arızaları görüyorum engine kısmında (mileage kısmı yaklaşık 5k km önce yalnız.)

https://i.hizliresim.com/gqBN4R.jpg

https://i.hizliresim.com/9QO693.jpg

n249 valfini mi değişmeliyim napayım :soru:

onur_S
15-05-2017, 09:54
Dv de bi sorun olmasin 2261 kodu dv den dolayi olabiliyo, varsa baska dv denemelik denenebilir

Suleyman
15-05-2017, 11:07
Dv de bi sorun olmasin 2261 kodu dv den dolayi olabiliyo, varsa baska dv denemelik denenebilir

Valla ayarlayabilirsek, deneyeceğim de, yakın çevrede pek yok gibi.

Suleyman
20-05-2017, 20:56
Bugün n75 valfini değiştim daha önce de dumpvalve yayını sıfır mavi yayla değişmiştim, tekrar log aldım. Psikolojik olarak fark hissettim ancak loglar öyle söylemiyor.

İlk 2 ekran görüntüsü 3. ve 4. viteslerin;

https://i.hizliresim.com/DPNmWv.jpg

https://i.hizliresim.com/m3Ypg0.jpg

sonrakiler 3-4 ve 5. viteslerin;

https://i.hizliresim.com/EgaNWZ.jpg

https://i.hizliresim.com/j8kprm.jpg

biri çakmak versin yakayım şunu :Deli:

Suleyman
16-06-2017, 21:56
Bugün o illet sorunu çözdük diyebilirim, log aldığımız süre içerisinde herhangi bir anormal durum görmedik, sorunun çözümünde baş karakter olan ve yardımlarını esirgemeyen TMG Tolga Bey'e çok teşekkür ediyorum. Yarın gün içinde log alıp kayıtları buraya koymaya çalışacağım. Konuya yazan ve yardımcı olmaya çalışan Özgün başta olmak üzere, herkese de ayrı ayrı teşekkür ederim.

tuFAN
17-07-2017, 15:43
Suleyman sorunu nasıl çözdünüz neymiş problem keşke yazsaydınız ?

Suleyman
17-07-2017, 17:39
Suleyman sorunu nasıl çözdünüz neymiş problem keşke yazsaydınız ?

Dv nin içinde bulunan ince conta eksikmiş bu nedenle bu sorunu yaşıyormuşum.