PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW M52B28 Motor hakkında acil yardım



akkanferhan
24-03-2017, 14:18
Kacaklardan dolayı olmuş

TaGo
24-03-2017, 14:21
Ustanı değiştyitr. Niye rektefiye olmasın yahu.

akkanferhan
24-03-2017, 14:40
Kendisi verimsiz oluyor dedi komple motor al ikitelliden diyor. Usta öneriniz var mı bu araçlarda uzman

300E
24-03-2017, 14:42
M50/52/54/40 BMW nin en çok ve e kolay tamir edilebilen motorları, neden rektefiye olmasın. :) Hatta hazır eliniz değmişken hacmi 3.0 yap :)

akkanferhan
24-03-2017, 14:57
Peki maliyeti ne olur sizce ortalama olarak 3.0 a cevirirsem

raja52
24-03-2017, 15:35
Peki maliyeti ne olur sizce ortalama olarak 3.0 a cevirirsem

M50 itici pistona düşmüştü, bir piston değişti, üst kapak yapıldı, conta vs değişti, orjinal petek falan takıldı 2500e çıkmıştı. Kranktı, pistondu, kapaktı minimum 5000 tutar bence.

Gokmen Erbas
24-03-2017, 16:51
fırsat bu fırsat 3.0 toplatın

akkanferhan
24-03-2017, 16:59
3.0a toplamak için neler gerekli

300E
24-03-2017, 19:22
3.0a toplamak için neler gerekli

http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/87986-bmw-6-silindir-stroker-yapm-2-0-convert-2-5-2-8-3-0-a.html

Şu konuyu inceleyin mutlaka.

Apocaltique
27-03-2017, 01:38
Her b20 b28 kullanıcısının istemeyipte en çok istediği şey başınıza gelmiş geçmiş olsun, Eray abinin açtığı konuyu okuyun gerekirse oda yardımcı olur size, aracınızın motoru hem hacimli hem sıfır olur, bmw'lerin en güzel özelliği... Ustanızı değiştirmeyi unutmayın :)

GökhanO
27-03-2017, 09:52
hangi yakadasın ona göre bi kac yer tavsiye edebilirim

akkanferhan
27-03-2017, 16:19
Avrupa yakasındayım şirinevler tarafında oturuyorum

akkanferhan
27-03-2017, 16:20
Birde konuyu okurken b20yi 28e cevirme konusulmuş. Ancak b28 i b30 a cevirmek için tam ne lazım anlayabilmiş değilim:S

Rawr
27-03-2017, 16:30
Birde konuyu okurken b20yi 28e cevirme konusulmuş. Ancak b28 i b30 a cevirmek için tam ne lazım anlayabilmiş değilim:S

kol , piston.

akkanferhan
27-03-2017, 16:40
Kranka falan mudahale gerekmiyor mu. Zaten rektifiye sırasında kol piston değişecekti ekstra bi maliyet oluşturmuyor o zaman

B-Devi
12-04-2017, 15:27
Neyi anlamıyorm biliyormusunuz? Conta yakan arabanın neden rektefiye tutmayacağını? Ya da neden komple motor istediğini? Git helal süt emmiş bir ustaya açtır, baktır. Bakarsın ufak bi pürüz aldırıp yeni conta ile kurtarabilirsin... 300-500 neyse verirsin, 5000-6000 sana kalır, gerekirse satıp model yükseltirsin.