Orijinalini görmek için tıklayınız : Citroen C4 1.6HDI mcp (F1) Mk1, Mk1,5 hakkında bilgi
irfanakbas
31-03-2017, 13:13
S.A. arkadaşlar başlıkta belirttiğim araç hakkın 4 gündür araştırma yapıyorum , fakat pek fazla bir bilgi edinemedim.sizce bu araçlar nasıl? Donanım, ekonomi ve fiyat açısından iyi görünüyor. bu aracı kullanan veya özellikle kullanıp satmış arkadaşlardan bilgi alabilirsem çok sevinirim. Yada +-35 civarı bütçeye önerebileceginiz otomatik dizeller nelerdir? Yakıt olarak makul olması tercihimizdir. Donanımda olursa iyi olur.
2006 manuel 110luk olanını 26000km kullandım. ortalama 5 5.4 lt arası yakıtı vardı bakımları duzgun yapılmıs bır arac uzmez. elektronık aksamı cok oldugu ıcın şansınıza guvenmenız lazım benım aracımda pek bır sıkıntı yoktu. fakat benım aracımdan daha yenı ve daha dusuk km lı olanlarında bu gıbı arızalar vardı.
arka amortısorlerı aracın oldukca serttır bozuk yolda bıraz fazla ses yapabılır, yol tutusu oldukca ıyıdır vırajlarda arka amortısorlerın sertlıgınden dolayı yatma kalkma olmaz.
Dıreksıyonu hoştur oyle ınternette kullanmadan yorum yapanlara aldırmayın.
bazı kronık gıbı gozuken sorunları cok ufak ıslemlerle cozulebılır.
Otomatıgı mobotıze zaten bır cok yorum var ınternette begenmeyenlerde var begenenlerde var. mcp oldugu ıcın yakıt oldukca dusuk oyle de bırsey var tabı.
sahsen ben onerırım. almısken dolusunu almaya calısın ama cok azlar doluluktan kastım far,yagmur, park sensoru. bunun dısında esp lı olan olursa daha hos olur.
90 lıkları 110luklarla karıstırmayın.
irfanakbas
31-03-2017, 14:40
2006 manuel 110luk olanını 26000km kullandım. ortalama 5 5.4 lt arası yakıtı vardı bakımları duzgun yapılmıs bır arac uzmez. elektronık aksamı cok oldugu ıcın şansınıza guvenmenız lazım benım aracımda pek bır sıkıntı yoktu. fakat benım aracımdan daha yenı ve daha dusuk km lı olanlarında bu gıbı arızalar vardı.
arka amortısorlerı aracın oldukca serttır bozuk yolda bıraz fazla ses yapabılır, yol tutusu oldukca ıyıdır vırajlarda arka amortısorlerın sertlıgınden dolayı yatma kalkma olmaz.
Dıreksıyonu hoştur oyle ınternette kullanmadan yorum yapanlara aldırmayın.
bazı kronık gıbı gozuken sorunları cok ufak ıslemlerle cozulebılır.
Otomatıgı mobotıze zaten bır cok yorum var ınternette begenmeyenlerde var begenenlerde var. mcp oldugu ıcın yakıt oldukca dusuk oyle de bırsey var tabı.
sahsen ben onerırım. almısken dolusunu almaya calısın ama cok azlar doluluktan kastım far,yagmur, park sensoru. bunun dısında esp lı olan olursa daha hos olur.
90 lıkları 110luklarla karıstırmayın.
Eğer sizin bahsettiğiniz gibiyse almak istiyorum çok fazlada problem değil bu dedikleriniz benim için almak isterim. Aracınız makyajlı kasa mıydı? Birde bu araçların en fulü SX PK olanlar mı? Bu pakettekilerin hepsi seçeneklerde 110 HP yazılmış.
Bu gün satışta olan ilanlardan birinin sahibi ile görüştüm makyajlı kasa SX PK F1 dizel araç 6-7 yıldır bu abimizdeymis ikinci sahibi olduğunu söyledi, aracı sattım sayılır kardeşim dedi. Hayırlı olsun ustam dedim. Madem öyle araç hakkında bana biraz bilgi verebilirmisin dedim 20 bin de aldım dedi 167 binde şimdi dedi. Bana sorarsan hiç bulaşma bu arabalara masraf olarak altından kalkamazsin dedi peki bu kadar masraflı neden 7 yıl kullandın dedim son zamanlarda çok masraf ettim diyo sen git honda al vw al buna bulaşma diyor.dedim onlarin hem yakıtı fazla hemde bu kadar özellik yok hemde bu fiyata alabilecegim istediğim özelliklerde aracı yok. Git LPG lisini al diyor. Şaşırdım kaldım bende .performans yok diyor ,araç sollamaya çıkıyorum tam aracı gecicem araç çakılıp kalıyor gitmiyor diyo. İlla bundan alacaksan 60-70 binde olanı bul 150 bin e kadar bin sonra sat dedi.bu araçlardan özellikle makyajlı kasa olanlarından almak istiyorum ama bu abimiz Benide çok ikilemde bıraktı hevesimi kaçırdı. 5 dk konuştuk pek olumlu bir şey söylemedi .
irfanakbas
31-03-2017, 14:45
Birde sizin aracın kmsi kactaydi? Bu araçlarda km çok önemli bir etken midir? Mesela bizde Corsa ve polo 6n1 var km ve model olarak bizi araçtan bezdirecek hiç bir problem yaşamadık.
190k dan 230k ya kadar kullandım yaklaşı 1.5 sene kadar. SX paket olanını.
110 Hp lik makina var üzerinde *****. Benim karma ortalamam 6.5 LT / 100 KM idi.
İçi geniştir, ön takım hassastır biraz. CC - Esp - Dig. Klima 4 Hy vs vardı. Oturma pozisyonunun çok sevemedim. Koltukları rahat ama yan destekleri çok iyi değil.
Elektronik olarak bir sıkıntı yaşamadım ama arıza ışığım yanıyordu sürekli. Cam kontrolünü sağlayan 4 lü düğme hassas biraz 1 -2 defa kırdım ona dikkat etmek lazım.
Depo şamandıram bozuktu 250 TL ye aldım kendim taktım. Enjektörlerimden mazot atma sorunu vardı yaptırdım ama sağlıklı olmadı. Ya yapamadılar yada ben fazla sıkıştırıyordum.
Alacaksan elektroniği kontrol ettir güzelce.
Arka diskleri (2007 için konuşuyorum) rulman ile beraber adet 300 küsür tl. Sürekli yapılacak bir masraf değil ama komple fren bakımı desen (kaliteli parçalar ile) 1000 TL tutar. Turbo - enjektör - pompa bunlara baktırman yararına olur.
Arka amortisörlerden saçma sapan vurur çukurlarda kronik sayılır nette çözümleri mevcut.
Güzel arabadır yinede tavsiye etmem diyemem ama düşük km de ve bakımlı alırsan lehine olur.
Yol sesi alır biraz yalıtım yapabilirsin. mcp güzeldir bakma sen titriyor ediyor dediklerine vites geçişinden hafif ayağını çek hissetmezsin geçişleri.
Arkası biraz kolay geliyor ön kısım çok ağır sanıyorum ondan. Ama esp ciddi etkili tak diye topluyor.
Ben keyifle kullandım. He birde uzun süreli sıkıştırırsan. Ben 20 dk kadar devir döne döne gittim sağlı sollu korumaya alıyor enjektörler çok ısındığında stop ediyor soğuyana kadar çalışmaz.
Aklıma gelen ekstra bir şey olursa yazarım.
Neye göre gitmiyor onu belirlemek lazım ? Cuprayla kıyaslarsak evet gitmiyor.
Sürücü ile 1300+ kg olan 110 Hp lik araç kadar gider en fazla. Yazılım ile 130 bandına gelir muhtemelen (şanz.'ın kaç tork'a dayandığına bakmak lazım)
Ben hiçbir sollamada sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum. Anlatan abinin aracında sorun olabilir.
Hatta bakım sonrası benim araçta benzer sorun oldu sanki arabadan turboyu sökmüşler gibi bir durum yaşadık.
Sonra baktık yakıt hortumundan kaynaklı bir sorun var. Değiştirdik düzeldi. Beklentin ne düzeyde onu belirle satın almadan da muhakkak kullan derim.
irfanakbas
31-03-2017, 16:10
190k dan 230k ya kadar kullandım yaklaşı 1.5 sene kadar. SX paket olanını.
110 Hp lik makina var üzerinde *****. Benim karma ortalamam 6.5 LT / 100 KM idi.
İçi geniştir, ön takım hassastır biraz. CC - Esp - Dig. Klima 4 Hy vs vardı. Oturma pozisyonunun çok sevemedim. Koltukları rahat ama yan destekleri çok iyi değil.
Elektronik olarak bir sıkıntı yaşamadım ama arıza ışığım yanıyordu sürekli. Cam kontrolünü sağlayan 4 lü düğme hassas biraz 1 -2 defa kırdım ona dikkat etmek lazım.
Depo şamandıram bozuktu 250 TL ye aldım kendim taktım. Enjektörlerimden mazot atma sorunu vardı yaptırdım ama sağlıklı olmadı. Ya yapamadılar yada ben fazla sıkıştırıyordum.
Alacaksan elektroniği kontrol ettir güzelce.
Arka diskleri (2007 için konuşuyorum) rulman ile beraber adet 300 küsür tl. Sürekli yapılacak bir masraf değil ama komple fren bakımı desen (kaliteli parçalar ile) 1000 TL tutar. Turbo - enjektör - pompa bunlara baktırman yararına olur.
Arka amortisörlerden saçma sapan vurur çukurlarda kronik sayılır nette çözümleri mevcut.
Güzel arabadır yinede tavsiye etmem diyemem ama düşük km de ve bakımlı alırsan lehine olur.
Yol sesi alır biraz yalıtım yapabilirsin. mcp güzeldir bakma sen titriyor ediyor dediklerine vites geçişinden hafif ayağını çek hissetmezsin geçişleri.
Arkası biraz kolay geliyor ön kısım çok ağır sanıyorum ondan. Ama esp ciddi etkili tak diye topluyor.
Ben keyifle kullandım. He birde uzun süreli sıkıştırırsan. Ben 20 dk kadar devir döne döne gittim sağlı sollu korumaya alıyor enjektörler çok ısındığında stop ediyor soğuyana kadar çalışmaz.
Aklıma gelen ekstra bir şey olursa yazarım.
Neye göre gitmiyor onu belirlemek lazım ? Cuprayla kıyaslarsak evet gitmiyor.
Sürücü ile 1300+ kg olan 110 Hp lik araç kadar gider en fazla. Yazılım ile 130 bandına gelir muhtemelen (şanz.'ın kaç tork'a dayandığına bakmak lazım)
Ben hiçbir sollamada sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum. Anlatan abinin aracında sorun olabilir.
Hatta bakım sonrası benim araçta benzer sorun oldu sanki arabadan turboyu sökmüşler gibi bir durum yaşadık.
Sonra baktık yakıt hortumundan kaynaklı bir sorun var. Değiştirdik düzeldi. Beklentin ne düzeyde onu belirle satın almadan da muhakkak kullan derim.
Sağolasın kardeşim verdiğin bilgiler çok iyi oldu. Ön takım olayından da bahsetmişti bu abimiz. Biz ailecek kullanabileceğimiz Otomatik dizel az yakan bir araç arıyoruz herhangi bir performans beklentimiz yok açıkçası fazla sorun cikartmamasi bizim açımızdan iyi olur çünkü bulunduğum yer en yakın şehir merkezine 150 km uzakta ve oralarda da bu tarz araçlardan anlayacaklarini hiç sanmıyorum. Başka seçenek olarak düşündüğümde de bu şekilde özelliklere sahip geniş ve yakıt tüketimi olarak düşük otomatik dizel araç yok gibi. Gozlemlediginiz kadarıyla çok hassas bir araç mı bu? Hiç sıkıştırmadan yolda da dikkatli ve hassas bir şekilde kullansak zaten araclarimizi hep bu şekilde kullanıyoruz. Bahsettikleriniz ve Ön takım haricinde şanzıman ve motor konusunda sıkıntı çıkartır mı?
irfanakbas
31-03-2017, 16:14
Birde bu abinin bahsettiği sollama esnasındaki olay araçtaki hız limitleme özelliğinin aktif olmasından da kaynaklanıyor olamaz mı? Daha sonra aklıma bu olay geldi.
E21hamza
31-03-2017, 16:28
Birde bu abinin bahsettiği sollama esnasındaki olay araçtaki hız limitleme özelliğinin aktif olmasından da kaynaklanıyor olamaz mı? Daha sonra aklıma bu olay geldi.
Anlatan arkadaşın aracında sorun vardır 1.6 dizel 110 hp lik motor öyle kötü bir motor değil arkadaş tamamen sallamış araç sollayamamak falan hiç yaşamadım. Güzel araçtır fakat parçası pahalı. 2 3 ay önce kuzenime aldık 2.000 lira masraf etti. İlla otomatik mi düşünüyorsunuz?
Ben tahmin yürüttüm ilgili araç için. Bakımı / motor durumu / yürüyen aksamı ne durumda bilemem.
Hız limitlemeden olacağını sanmam açıkçası. Fiyata göre donanımı güzel araçtır.
Çift yönlü klimayı iyi kontrol et. Ben radyatör değiştirdim ve gazı yenilendi 400 civarı masraf etmiştim.
Ben dizel araçtan soğuduğum için bir daha dizel almam sanırım. Lt fiyatı arttığından ekonomik gelmiyor artık.
Bakım maliyeti de benzinli araca göre yüksek. Pompa - enjektör - turbo 3 lüsü 2. el her dizel araçta risk benim gözümde.
O yüzden benim tercihim benzin + lpg den yana oldu. Alacağın aracı güzel kontrol ettirirsen dürüst te bir satıcıya denk gelirsen güzel güzel kullanırsın.
Üst kapağı kaldırdığında (plastik) enjektör diplerine el feneri ile bak mutlaka. Motor üstünde yağlanma var mı yok mu kontrol et.
Karşıdan bakarken sağ tarafında turbo vardır düz tornavida ile açılan kelepçeyi sök içine ışık tut pallere bak.
Paller fikir verir , ötme / ıslık var mı kontrol et. 1700DD dan sonra geliyordu sanırım turbosu ivmelenme ne durumda ona bak.
1. viteste manuel kaldırırken çok az gaz ver ciddi bir sallantı var mı ona bak.
Orj. jantlardan diskleri kontrol et tırnağın ile en alttan üste gezin. En üstteki çıkıntı ile tırnağının değdiği yerde boşluk varsa arka diskler değişim gerektirebilir maliyetini yazdım. Muadil ürünler var ama ben fren konusunda trw kullanıyorum yıllardır çok uygun değil fiyatları.
O kadar anlattık bir de fotoğraf koyalım bari :) Ben 230K da 28.5'a sattım. Değişeni yoktu.
https://4.downloader.disk.yandex.com.tr/preview/102b46395aaa9a70210a39d592d7d9cc9958e829336798c9a5 c57e35b2ccb810/inf/Hixc54hqVX567Q4knDDhdUp4pNKoi8rD4CZ6ddP_Z4mLdB55Vc JCgrDS3VBUWKFMM0n1lFzMxVTONt2rnEElyA%3D%3D?uid=325 461754&filename=IMG-20160801-WA0021.jpg&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&tknv=v2&size=1249x510
Triger ve kışlık yağ filtre bakımı için fikir olsun. Şuan ki fiyatları biraz artmıştır muhtemelen.
https://1.downloader.disk.yandex.com.tr/preview/7ff6ab7f9d4b0ce97ae93c65f2cd2deb5b61797dfc5f74f951 6c45c6ab439691/inf/Hixc54hqVX567Q4knDDhdVlVCnK_sMP3h-9l7nOsl-3Zc1WzqJleNWJNvOepH77_HtokintP-gPVipgYR7yp-A%3D%3D?uid=325461754&filename=IMG-20160714-WA0022.jpg&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&tknv=v2&size=1249x510
Ayni motoru 1500 kg + bir arabada kullaniyorum ...
Kocaman C5 i yurutuyorsa C4 u hayli hayli yurutur ancak sanziman sollamada uzebilir ...
1.6 Hdi manuel ne yakit olarak ne gidis olarak uzmez ...
Istanbul trafiginde 5,5 lt/100 km yakit tuketiyor ...
irfanakbas
01-04-2017, 14:42
Anlatan arkadaşın aracında sorun vardır 1.6 dizel 110 hp lik motor öyle kötü bir motor değil arkadaş tamamen sallamış araç sollayamamak falan hiç yaşamadım. Güzel araçtır fakat parçası pahalı. 2 3 ay önce kuzenime aldık 2.000 lira masraf etti. İlla otomatik mi düşünüyorsunuz?
Valla kardeşim araç sahibi abimiz aracı anlaştım sattım gibi diyince bende araç hakkında bilgi almak için sordum konuştuk 5 dk kadar yaşımı falan sordu sen bu arabanın masraflarının altından kalkamazsin dedi. Ön takımdan çok sıkıntılı olduğunu söyledi şaşırdım bende. Bana git honda falan al diyor :) . Kendisi 41 yaşındaymış 6 yıldır kullanıyormuş , dedim belki siz aracı sert kullaniyirsunuzdur ondan olmasın falan dedim yok diyo araba sollamaya çıkıyorum tam gecicem araba çakılıp kalıyor sanki geri geri çekiliyor diyor. Aklıma hız sınırlaması geldi. Benim eski araç E36 coupe de kilit diferansiyel vardı devir sona dayandığından bir den hız çakılı kalıyor ivmeden dolayı sanki arkadan biri çekiyor gibi oluyordu, ondaki durum gibi geldi bana.Evet kardeşim ailece kullanacağımız için otomatik olmalı. Açıkçası bizde şuan 2 araç var manüel dizel, birde otomatik LPG li ,ikisini satip ekonomik dizel otomatik bir araç dusunuyorum bu yüzden. Zaten manuel hiç kullanılmıyor yatıyor.
irfanakbas
01-04-2017, 18:47
Triger ve kışlık yağ filtre bakımı için fikir olsun. Şuan ki fiyatları biraz artmıştır muhtemelen.
https://1.downloader.disk.yandex.com.tr/preview/7ff6ab7f9d4b0ce97ae93c65f2cd2deb5b61797dfc5f74f951 6c45c6ab439691/inf/Hixc54hqVX567Q4knDDhdVlVCnK_sMP3h-9l7nOsl-3Zc1WzqJleNWJNvOepH77_HtokintP-gPVipgYR7yp-A%3D%3D?uid=325461754&filename=IMG-20160714-WA0022.jpg&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&tknv=v2&size=1249x510
Kardeşim verdiğin bilgiler için gerçekten çok tesekkurederim söylediğin noktalar gerçekten önemli bakılacak yerler bu işin püf noktaları gibi disk konusunda dediğiniz yer tornada düzeltilebilir benim corsanin disklerinde de olmuştu usta diskler çene yapmış tornaya verelim dedi tornada düzeltildi sıkıntı kalmadi. Dediğiniz gibi bende o bütçelerle araştırdığım en donanımlı araç diyebilirim. Zaten Yakıt tüketimi ve özellikleri nin çok olması cezbedici.aslinda reno daki gibi Fransız gruplarında parça fiyatları bakımından ucuzdur diye düşünmüştüm Ama dediğiniz gibi parça fiyatlar sanırım baya tuzlu .Bu arada Resimler görünmüyor kardeşim bu ayar cekebilirsen sevinirim merak ettim aracı bende.
irfanakbas
01-04-2017, 18:54
Ayni motoru 1500 kg + bir arabada kullaniyorum ...
Kocaman C5 i yurutuyorsa C4 u hayli hayli yurutur ancak sanziman sollamada uzebilir ...
1.6 Hdi manuel ne yakit olarak ne gidis olarak uzmez ...
Istanbul trafiginde 5,5 lt/100 km yakit tuketiyor ...
Hocam bahsettiğiniz motor eHDI motor olmasın onlar daha az yakıp daha kuvvetli diye biliyorum. C5 yeni kasalar gerçekten güzel araçlar tip olarak çok heybetli ve güzel bir tasarımı var. Vites seçimi olarak biz aracı ailecek kullanacağımız için otomatik düşünüyoruz.
irfanakbas
01-04-2017, 18:57
Ben tahmin yürüttüm ilgili araç için. Bakımı / motor durumu / yürüyen aksamı ne durumda bilemem.
Hız limitlemeden olacağını sanmam açıkçası. Fiyata göre donanımı güzel araçtır.
Çift yönlü klimayı iyi kontrol et. Ben radyatör değiştirdim ve gazı yenilendi 400 civarı masraf etmiştim.
Ben dizel araçtan soğuduğum için bir daha dizel almam sanırım. Lt fiyatı arttığından ekonomik gelmiyor artık.
Bakım maliyeti de benzinli araca göre yüksek. Pompa - enjektör - turbo 3 lüsü 2. el her dizel araçta risk benim gözümde.
O yüzden benim tercihim benzin + lpg den yana oldu. Alacağın aracı güzel kontrol ettirirsen dürüst te bir satıcıya denk gelirsen güzel güzel kullanırsın.
Üst kapağı kaldırdığında (plastik) enjektör diplerine el feneri ile bak mutlaka. Motor üstünde yağlanma var mı yok mu kontrol et.
Karşıdan bakarken sağ tarafında turbo vardır düz tornavida ile açılan kelepçeyi sök içine ışık tut pallere bak.
Paller fikir verir , ötme / ıslık var mı kontrol et. 1700DD dan sonra geliyordu sanırım turbosu ivmelenme ne durumda ona bak.
1. viteste manuel kaldırırken çok az gaz ver ciddi bir sallantı var mı ona bak.
Orj. jantlardan diskleri kontrol et tırnağın ile en alttan üste gezin. En üstteki çıkıntı ile tırnağının değdiği yerde boşluk varsa arka diskler değişim gerektirebilir maliyetini yazdım. Muadil ürünler var ama ben fren konusunda trw kullanıyorum yıllardır çok uygun değil fiyatları.
O kadar anlattık bir de fotoğraf koyalım bari :) Ben 230K da 28.5'a sattım. Değişeni yoktu.
https://4.downloader.disk.yandex.com.tr/preview/102b46395aaa9a70210a39d592d7d9cc9958e829336798c9a5 c57e35b2ccb810/inf/Hixc54hqVX567Q4knDDhdUp4pNKoi8rD4CZ6ddP_Z4mLdB55Vc JCgrDS3VBUWKFMM0n1lFzMxVTONt2rnEElyA%3D%3D?uid=325 461754&filename=IMG-20160801-WA0021.jpg&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&tknv=v2&size=1249x510
Hocam baskı balata ve sanziman olarak bu F1 ler çok sıkıntı yaratır mı? Ömürleri kaç km dir birde tiriger zincirli mi bunlarda yoksa kayış sistemi mı var?
Zincir yok normal kayış var.
Ben sıkıntı yaşamadım. Robota birşey olmaz ise mauel araç gibi baskı balata çatal değiş,r muhtemelen.
Volan da gerekliyse değişiyor ya da taşlanıyor diye biliyorum. Araştırmak lazım net bilgi için.
Ogedov 'un yetkili servisi var bildiğim kadarıyla, gerekli bilgiyi verirse biz de öğreniriz.
Hocam bahsettiğiniz motor eHDI motor olmasın onlar daha az yakıp daha kuvvetli diye biliyorum. C5 yeni kasalar gerçekten güzel araçlar tip olarak çok heybetli ve güzel bir tasarımı var. Vites seçimi olarak biz aracı ailecek kullanacağımız için otomatik düşünüyoruz.
Yok bendeki yeni C5 ama makyajsiz kasalari hdi ...
Ehdi da start stop var o daha az yakiyor ...
Volan hareketli olduğu için taşlansa da fayda etmiyor.
Triger değişimi 10 yıl yada 180.000 km de yapılıyor. Tabi araba insan gibi kullanılmışsa :)
Şanzımanı sizin yerinize debriyaja basan bir robot olarak düşünürseniz sıkını yaşamazsınız. Tam otomatik yada çift kavrama olmadığı için vites değişimleri sırasında gazı ayarlamanız yada hızlı kullanımlarda kulakçıklardan yardım almanız gerekiyor. Bunları yaparsanız gayet keyifli rahat kullanılır...
Parçaları anlatıldığı kadar pahalı değil. Peugeot ford citroen yıllardır kullanılan motor olduğu için yan sanayi çeşitleri oldukça çoğaldı.
Volan hareketli olduğu için taşlansa da fayda etmiyor.
Triger değişimi 10 yıl yada 180.000 km de yapılıyor. Tabi araba insan gibi kullanılmışsa :)
Şanzımanı sizin yerinize debriyaja basan bir robot olarak düşünürseniz sıkını yaşamazsınız. Tam otomatik yada çift kavrama olmadığı için vites değişimleri sırasında gazı ayarlamanız yada hızlı kullanımlarda kulakçıklardan yardım almanız gerekiyor. Bunları yaparsanız gayet keyifli rahat kullanılır...
Parçaları anlatıldığı kadar pahalı değil. Peugeot ford citroen yıllardır kullanılan motor olduğu için yan sanayi çeşitleri oldukça çoğaldı.
Konu sahibinin musadesiyle bi soru sormak istiyorum ...
Abi selam, serviste lexia ile hiz limiti acilabiliyor mu ?
Konu sahibinin musadesiyle bi soru sormak istiyorum ...
Abi selam, serviste lexia ile hiz limiti acilabiliyor mu ?
Maalesef açılamıyor.
irfanakbas
04-04-2017, 10:49
Volan hareketli olduğu için taşlansa da fayda etmiyor.
Triger değişimi 10 yıl yada 180.000 km de yapılıyor. Tabi araba insan gibi kullanılmışsa :)
Şanzımanı sizin yerinize debriyaja basan bir robot olarak düşünürseniz sıkını yaşamazsınız. Tam otomatik yada çift kavrama olmadığı için vites değişimleri sırasında gazı ayarlamanız yada hızlı kullanımlarda kulakçıklardan yardım almanız gerekiyor. Bunları yaparsanız gayet keyifli rahat kullanılır...
Parçaları anlatıldığı kadar pahalı değil. Peugeot ford citroen yıllardır kullanılan motor olduğu için yan sanayi çeşitleri oldukça çoğaldı.
Teşekkürler bilgi için. Kafama takılan bir durum var bu araçlarda ön çamurluklar plastik olduğu için ekspertiz de değişim ve boya konusunda herhangi bir açıklama gecmiyorlar ister istemez ön kaputta boya olan araçlara insan şüphe ile bakmaya başlıyor bu konuda siz ne önerirsiniz? Ön kaputta kople boyalı bir aracın kafadan ne derecede sıkıntılı olduğunu nasıl anlayabiliriz?
Yoksa kullanıcı için kaputu boyalı araçlara bakmak daha mı mantıklı olur.
Teşekkürler bilgi için. Kafama takılan bir durum var bu araçlarda ön çamurluklar plastik olduğu için ekspertiz de değişim ve boya konusunda herhangi bir açıklama gecmiyorlar ister istemez ön kaputta boya olan araçlara insan şüphe ile bakmaya başlıyor bu konuda siz ne önerirsiniz? Ön kaputta kople boyalı bir aracın kafadan ne derecede sıkıntılı olduğunu nasıl anlayabiliriz?
Yoksa kullanıcı için kaputu boyalı araçlara bakmak daha mı mantıklı olur.
Çamurluk bağlantı cıvatalarının orijinalliğine bakmak lazım. Ve çamurluk içi sacları kontrol etmek lazım.
irfanakbas
04-04-2017, 14:10
Volan hareketli olduğu için taşlansa da fayda etmiyor.
Triger değişimi 10 yıl yada 180.000 km de yapılıyor. Tabi araba insan gibi kullanılmışsa :)
Şanzımanı sizin yerinize debriyaja basan bir robot olarak düşünürseniz sıkını yaşamazsınız. Tam otomatik yada çift kavrama olmadığı için vites değişimleri sırasında gazı ayarlamanız yada hızlı kullanımlarda kulakçıklardan yardım almanız gerekiyor. Bunları yaparsanız gayet keyifli rahat kullanılır...
Parçaları anlatıldığı kadar pahalı değil. Peugeot ford citroen yıllardır kullanılan motor olduğu için yan sanayi çeşitleri oldukça çoğaldı.
Çamurluk bağlantı cıvatalarının orijinalliğine bakmak lazım. Ve çamurluk içi sacları kontrol etmek lazım.
Cıvata dan anlaşılabilir mı değişim olup olmadığı? Hadi Değişim sonrası civatada rütüşleme yaptılarsa? Acikcasi Bu araçlara baya yogunlastim ama piyasasına pek hakim değilim o yüzden hala araştırıyorum. Kafama yatan bir kaç araç buluyorum ama fiyat konusunda çok uçuk gibi duruyor onlarda. Tabi o kadar çıkınca da başka seçeneklerde doğuyor? Bu araçlarda fiyatlar çok şişirilmiş mı? Yoksa piyasası mı böyle pek anlayamadım. Arastirmaya devam ediyorum. Hayırlısı bakalım.
irfanakbas aşağıdaki linke tıklarsan fotolar mevcut aracın.
Volan taşlaması demekki işe yaramıyormuş ben de öğrenmiş oldum. İyi kontrol etmek lazım.
Yandex.Disk (https://yadi.sk/d/a5vkf_uD3GeBrE)
irfanakbas
04-04-2017, 15:15
irfanakbas aşağıdaki linke tıklarsan fotolar mevcut aracın.
Volan taşlaması demekki işe yaramıyormuş ben de öğrenmiş oldum. İyi kontrol etmek lazım.
Yandex.Disk (https://yadi.sk/d/a5vkf_uD3GeBrE)
Maşallah kardeşim temiz görünüyor aracın. Bu araçlarda siyah bir başka duruyor ama ben Corsa aracimda koyu renk olduğu için tozu kiri bezdirdi. O yüzden açık renk araç bakıyorum. Fiyatlar nasıl sizce SX PK dizel otomatik makyajlı kasalara baktınız mı hiç? 40 bin civarı istiyorlar .Uçuk gibime geldi o fiyatlara astra dizel triptonik cosmo da bulunabilir gibi ve Auris te olabilir F1 li. Baya kafam karıştı C4 ü 35 civarı kapatabilsem hiç başka araca bakmiycam.
Maşallah kardeşim temiz görünüyor aracın. Bu araçlarda siyah bir başka duruyor ama ben Corsa aracimda koyu renk olduğu için tozu kiri bezdirdi. O yüzden açık renk araç bakıyorum. Fiyatlar nasıl sizce SX PK dizel otomatik makyajlı kasalara baktınız mı hiç? 40 bin civarı istiyorlar .Uçuk gibime geldi o fiyatlara astra dizel triptonik cosmo da bulunabilir gibi ve Auris te olabilir F1 li. Baya kafam karıştı C4 ü 35 civarı kapatabilsem hiç başka araca bakmiycam.
Ben 28.5'a sattım 1 ay içinde. Benden alana 32.5 Teklif etmişlerdi 2 sokak öteye gitti araç.
Biraz şans işi ama 40 lı rakamları ben vermem şahsen. Temziliğine göre 33-34 e kadar alınır.
Ben koyu renk sevmiyorum özellikle siyah hiç sevmiyorum. C4'ün şampanya rengi favorim ya da bordo olabilir.
irfanakbas
04-04-2017, 15:49
Ben 28.5'a sattım 1 ay içinde. Benden alana 32.5 Teklif etmişlerdi 2 sokak öteye gitti araç.
Biraz şans işi ama 40 lı rakamları ben vermem şahsen. Temziliğine göre 33-34 e kadar alınır.
Ben koyu renk sevmiyorum özellikle siyah hiç sevmiyorum. C4'ün şampanya rengi favorim ya da bordo olabilir.
Kardeşim senin aracinda ESP ve spor tuşu var mıydı? Ekran ışık ayarları ve yol bilgisayarı bulunuyormuydu?
Şimdi şöyle bir durum var ilan incelemesi yapıyorum dizel otomatik SX PK makyajsız kasalarda direksiyonun alt bölümlerinde tuş yok, makyajliya baktığımda ise direksiyonun üst bölümündeki tuşlardan altlarda da var. Bu tuşlar ne işe yarıyor önemli bir ozellikmidir? Birde makyajlida ekstra olarak ön ve arka kol dayama mevcut kimilerinde de gözlük kabı falanda var. Birde ön tampon olarak farkli duruyorlar. Makyajlı SX pk ile makyajsız sx PK arasındaki başka fark nedir?
Bu tuşlar ne işe yarıyor önemli bir ozellikmidir? Birde makyajlida ekstra olarak ön ve arka kol dayama mevcut kimilerinde de gözlük kabı falanda var. Birde ön tampon olarak farkli duruyorlar. Makyajlı SX pk ile makyajsız sx PK arasındaki başka fark nedir?
Aralarındaki net farkı bilmiyorum açıkçası.
Benim araçta esp vardı. İç oto bulursam eklerim ama hatırladığım kadarıyla. döner tuşlardan sağda ve solda 1 er adet vardı.
Ön -arka kol dayama ve gözlük tutacağı da yoktu. Alınıyorsa makyajlı al daha güzel bence.
irfanakbas
05-04-2017, 13:03
Aralarındaki net farkı bilmiyorum açıkçası.
Benim araçta esp vardı. İç oto bulursam eklerim ama hatırladığım kadarıyla. döner tuşlardan sağda ve solda 1 er adet vardı.
Ön -arka kol dayama ve gözlük tutacağı da yoktu. Alınıyorsa makyajlı al daha güzel bence.
Valla makyajlı full paket bakıyorum ama fiyatlar sanki fazla gibime geliyor makul oranlarda temizine 36 civarı veririm ama 42 civarı fiyatlar var bu fiyatta bana göre fazla gibi geliyor. Eğer makyajsiz kasa ile makyajlı kasa arasında özellik olarak çok ahım şahim bir fark yoksa makyajsiz kasayida tercih edebilirim. Ama önce makyajsız ve makyajlı kasa arasındaki özellik farklarını ogrenmeliyim tampon, kol dayama, gözlük kabı olayı benim için çokta sıkıntı değil açıkçası . Ve direksiyondaki fazladan tuşların ekran aydınlatma ve menü tuşu olabileceğini söyleyenler var eğer öyleyse o da benim için sıkıntı değil . Hala bakıyoruz nasip :) .
tekrar merhaba,
mk1 lerde sxpk lar en doluları, far sensoru yagmur sensoru gıbı ozellıkler var ama mk 1 de bu donanımı bulmak cok zor hatta 1.5 ta da zor. her sxpk denilende sxpk olmuyor. dıkkat etmek lazım.
dıreksıyon altındakı tuslardan 1 sı esp baska varsa hatırlamıyorum. benım aracımda cam tavan esp 110hp lık olandı, gozluk kabı vardı surucu tarafında, kol dayama önde yoktu arkada varmıydı hatırlamıyorum.
1 lerde ekran ışığını ayarlama yok bildiğim kadarıyla mk2 guncel c4 lerde var. dıreksıyondakı fazla tuslar dedıklerın zaten sol usttekınler cc tusları sağ taraf muzık sıstemı ıcın
alttarafta bulunanlarda telefon gorusmesı var ama dıgerını bılmıyorum.
ben mk1 ı daha cok begenıyorum tampon yapısı fılan.. ve makyajlı olanın donanım lıstesı daha fakır mk1 e göre. dolusuda para.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.