Orijinalini görmek için tıklayınız : Arkadaşlar abiler Honda Accord VIII 2007 -2011 E90 3 Bmw hakkında yardım
Honda Accord VIII 2007-2011 kasasını almayı düşünüyorum ancak daha önce hiç binmedim fikrim yok.Honda forumlarından araştırmayı istemedim çünkü herkes eksik yanlarını söylemekten kaçınıyor.
Daha önce binmiş kullanmış arkadaşlarım abilerim varsa yorumlarını bekliyorum. Aklımda E90 kasa bmw de var dizel veya benzin farketmez karşılaştırmada nasıl bi sonuç çıkar.Şimdiden teşekkür ederim.
2001 e39 5.30 vardı satıp 2007 2.0 accord aldım, bmw bmw'dir, konforu verdigi haz,hissiyatı bir başka. İki aracında karakteristik özellikleri
farkli.
Accordun güzel yanı temizini bulmak kolay genelde* binenlerin profili belli bir kesim fakat bmw ler genelde kapalı kutu. Ben arkadasımın referansıyla ve düzgün olduguna inanarak(askar veysel usta ekspertiz yapmıstı) e39 5.30 aldım fakat kısa sure sonra sanzıman vurmaya baslamıstı ve sanzıman anahtar arac beyni hepsi aynı km yi gosterirken muayneden km ogrenme muhabbeti yeni cıkmıstı ve ortalama 80-100 k km nin dusuruldugunu ogrendıgımde soguyup ucuza sattım.
Benim fikrim yıkık geçmişi olmayan bmw ye verecegim büyçeyle güzel bir accord alırdım. Performansı gidişi- duruşu çok keyifli.
2001 e39 5.30 vardı satıp 2007 2.0 accord aldım, bmw bmw'dir, konforu verdigi haz,hissiyatı bir başka. İki aracında karakteristik özellikleri
farkli.
Accordun güzel yanı temizini bulmak kolay genelde* binenlerin profili belli bir kesim fakat bmw ler genelde kapalı kutu. Ben arkadasımın referansıyla ve düzgün olduguna inanarak(askar veysel usta ekspertiz yapmıstı) e39 5.30 aldım fakat kısa sure sonra sanzıman vurmaya baslamıstı ve sanzıman anahtar arac beyni hepsi aynı km yi gosterirken muayneden km ogrenme muhabbeti yeni cıkmıstı ve ortalama 80-100 k km nin dusuruldugunu ogrendıgımde soguyup ucuza sattım.
Benim fikrim yıkık geçmişi olmayan bmw ye verecegim büyçeyle güzel bir accord alırdım. Performansı gidişi- duruşu çok keyifli.
Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.Duruşu,iç aksam ve mekaniği olarak bendede accord daha önde,ses yalıtımı ve frenler kabul edilir bi düzeydemi peki :)
2011 3.16 e90 var arkadaşımda otomatik , bende çok sürdüm yakıt olarak 55-60 kuruş şehir içi yakıyordu benzinde uzun yolda hız sabitleyiciyle 30-35 kuruşda gördük. Beyaz en dolusu ışık paket sunroof vb bence e90 alın niye derseniz parasına göre daha fiyakalı duruyor
Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle.Duruşu,iç aksam ve mekaniği olarak bendede accord daha önde,ses yalıtımı ve frenler kabul edilir bi düzeydemi peki :)
frenleri fazlasıyla tatminkar klasik japon arabaları gibi abs yi devreye sokup kaymıyor,(daha önce 2006 corollam vardı durmuyordu). Zaten ön diskler 300mm yani sedan binek bir araç için iyi.
Ses yalıtımı iyidir tatminkardır bmw ile kıyaslarsam bence aynıdır.
2012 2.0 sını kullandım, tüketimi makul bir araç, Ankarada şehir içinde kasarak 5.5-6 litreler yaktırdım, düşük hızda giderken 60-70 gibi, 5. vitese aldığı zaman titreme yapıyor, performans olayı göreceli kişiden kişiye değişir, ama konforu güzel beğendim, zaten bizdede 2.4 2004 var, arada görsellik harici pek bi fark yok gibi.
emrekuzdere
14-04-2017, 10:46
Öncelikle söyleyeyim hiç 8. nesil accord sahip olmadım (yanlış bilmiyorsam CU1 kodu). 2 adet 7. nesil (2007 ve 2008 CL7) ve birde 4. nesil (1993 CB3) model accord sahibi oldum bu zamana kadar. Araçlarla yakın olduğum için bildiklerimi aktarayım.
-8. nesil accord'ların en güçlü olduğu konu her accord'da olduğu gibi fiyat/performans oranıdır. Verdiğiniz parayı kuruşuna kadar hak eder. 8. nesilde bir çok donanım eksiği tamamlandı araçta.
-Hafızalı koltuk, arka menfez, subwoofer, anahtardan cam açıp kapatma gibi donanımlar 8. nesilde eklendi. Diğer koltuk ısıtma, sağ-sol elektrikli koltuk, dijital klima, sunroof, hız sabitleme, kararan ayna gibi donanımların bir çoğu zaten accord'da 1999'dan sonra standarttır. (CL7 sport-boş paketler hariç)
-8. nesilin en büyük dezavantajı D segmente yakışmayan bir diz mesafesidir bu aracın. 7. nesil ve 6. nesilden daha dar arka diz mesafesi.
-Görseli görecelidir, kimileri beğenmez, ben bayılırım. İç kısmını beğenmeyenini ben daha pek görmedim. İç mekanda kullanılan plastikler, koltuk deri kalitesi, tüm trimler kalitelidir. Arabanın içinde tuşa dokunduğunuzda elinize gelecek hissi veren malzeme yoktur. Şayet E39 sahibi de oldum, o kadar gevrekti ki malzemeler tuşlara basarken korkuyordum.
-8. nesilde R20 motora geçildi, sohc olmasına karşın bir önceki 7. nesilde dohc olan K20z ile aynı gücü üretir (156hp). Ancak güç eğrisi hem daha yüksek, hemde yakıt tüketimi daha düşüktür. Yani kısaca daha verimlidir (8. nesil daha ağır olmasına rağmen).
-5 ileri tork konvertörlü şanzıman düzgün kullanılmış ise adamı üzmez, yolda koymaz, masraf açmaz net bir şekilde söyleyebilirim. Ama heyecansızdır tabi biraz. 0-100 süresi 10 saniyeyi bulur, kalkışlarda hantaldır. 100-200 insanı tatmin eder, kararlı ilerler. 200 sonrası çok bir şey beklememek gerek :)
-Birde bu araçların ses sistemleri mükemmel denilecek kadar kalitelidir, araç içi akustik insanın kafasını şişirmez tam aksine saatlerce müzik dinlemek istersiniz. (10 + 1 var bu araçlarda)
-Şuan piyasaları 55-65 bin TL olduğunu ele alacak olursak bence gayet mantıklı araçlar.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.