Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : *EK9 CTR* vs. *RPS13 180SX*



yagizs
12-12-2008, 09:55
http://i515.photobucket.com/albums/t354/JDMUniverse/tougesml.jpg

Bu dağ yolunda Downhill Touge 'da EK9 CTR'mı yener yoksa RPS13 180SX 'mi :soru:

Saat: 02.00 ** (gece yarısı saat 02,00)
Hava Durumu: Yağmurlu
Yarış Tipi: Touge
Touge Yarış Tipi: Battle/Downhill

CTR EK9 ;


W: 2209lbs
DT: FWD
Engine: B16B

Engine
RSM Spark Plugs

Intake and Exhaust System
AEM V2 Air Intake
Venom Billet Intake Manifolds
HKS Hi-Power Exhaust Systems

Fuel System
Stock

ECU and Electronics
GReddy e-Manage (basic unit)
E-Manage Injector Harness
E-Manage Ignition Harness
Press Sensor 3.0Kg/Cm2
Press Sensor Harness
E-01 / Emanage Pressure Harness
Knock Sensor Adaptor
E-Manage Support Tool
E-01 Press Sensor Harness
E-01 External Signal Harness
Ignition Adapter
RPM Adapter
GReddy Intelligent Informeter
GReddy Multi Switching System
GReddy Boost Cut Controller

Force Induction
Stock

Cooling
RSM Street Radiator

Drivetrain
Stock

Suspension
HKS Hipermax II Suspension Kit
Greddy Triple Tube Strut Tower Bars
RSM/GReddy Front/Rear Upper and Lower Tie Bars
Stillen Sway Bars
Stillen Adjustable Tension Rods
Tein Pillow Ball Tension Rods

Brakes and Wheels
AP Racing 6 Piston Caliper System

Chassis And Reinforcements
Weight Reduction Stage I

Exterior
1 tone Championship yellow paint job
Spoon Carbon Fibre Hoods
Spoon Carbon Fibre Front Lip
Spoon Sports 16" Matte Black Rims

Interior
Six Point Roll Cage
Takata Racing Harnesses

Other
Stock


Bunlarda gelmek üzere:
Clutchmasters FX300 Clutch
Karbon Alaşım Volan
RSM Carbon Fibre Driveshaft


RPS13 180SX ;


W: 2665lbs
DT: RWD
Engine: SR20DET

Liste:
RSM Engine Stroking
RSM Oil Filter
RSM Spark Plugs
RSM Fan Belts
Custom Stainless exhaust System (Stainless Steel exhaust manifolds, and 3" down pipe. 3.5" piping with a 4" tip)

*İki araçta henüz dinamometre'ye çıkmamıştır.


Düşüncelerinizi bekliyorum, teşekkürler. :heyoo:

miniks
12-12-2008, 10:01
SR20DET kuruda gecer derdim de cok torklu makine yaw yagmurda EK9 a şans vermek lazım birazcık

yagizs
12-12-2008, 10:03
Ayrıca EK9 a önerebileceğiniz lastik varmı ?

JJmusti
12-12-2008, 10:50
bnce EK9. yagmurlu hawada sr20det lı bir s13 vırajlarda zorlanır.bnce

kwanc
12-12-2008, 11:01
EK9 da ki beygir ne yaw öyle 252hp pek bi iddaalı olmuş mod larına göre..

yagizs
12-12-2008, 11:10
EK9 da ki beygir ne yaw öyle 252hp pek bi iddaalı olmuş mod larına göre..Baseline.Yani Tahmini bir veri.

kwanc
12-12-2008, 11:16
baya havadan tahmin olmuş:D

yagizs
12-12-2008, 11:18
baya havadan tahmin olmuş:Dbenim bir suçum yok öyle yazıyor :D

Edit: herneyse, silerim o verileri önemli değil... mod listesi var zaten...Ama ağırlığı doğru.
Edit*2: Güç değerleri silinmiştir.

desibel
12-12-2008, 17:59
tahminimce EK9 ama sr20det şaka yapa bilir :)

initial-D
13-12-2008, 03:49
ek9 önden kayma yaşarsa 180sx alır gibime geliyor,ama onunda powerslide ihtimali yüksek

4 tane sert viraj var gibi.turbo daha avantajlı olur kanımca

yokohama advan neova lts

http://www.elise-s160.co.uk/images/s160/advan.jpg

yagizs
13-12-2008, 09:38
Fikirleriniz paylaştığınız için teşekkürler...


ek9 önden kayma yaşarsa 180sx alır gibime geliyor,ama onunda powerslide ihtimali yüksek

4 tane sert viraj var gibi.turbo daha avantajlı olur kanımca

yokohama advan neova lts

http://www.elise-s160.co.uk/images/s160/advan.jpg

Teşekkür ederim Lastik için hemen satın alıyorum :)

hakan48
15-12-2008, 00:40
araç ların yanı sıra pilotaj daha önemli bence turbo olması avantajlı tabi ama kontrol daha önemli...RPS13 180SX neden olmasın..:)

Tuner
15-12-2008, 02:31
keiiici amca kulanırsa EK9 CTR nin pek şansı olucağını sanmıyorum :)

akucukdogan
15-12-2008, 03:41
Duygusal cevap veriyorum s13 :)