PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 488 CHALLENGE ile ilk testler



Parabolica
12-05-2017, 01:31
Bu hafta başı bizim takımın organize ettiği yeni 488 Challenge'lar için özel test günleri vardı. Sonunda ilk defa arabaları görebildik. İyikide gitmişiz yoksa haftaya aynı yerde yapılacak ilk yarışlarda fena halde çuvallayacaktık. Gerçi arabayı tam çözemedik ama olsun hiç yoktan iyidir:)

Öncelikle araba bence çoook güzel. Yeni aero kitleriyle muhteşem görünüyor. İçi ise komple değişmiş. Sağ kontrol konsolu, direksiyon, ön gösterge, koltuklar hepsi değişmiş ve çok daha yarış ağırlıklı olmuş. Arka cam kalkmış, GT3 lerdeki gibi ayna yerine ekran gelmiş. Eskiden 1 olan çok basit traksiyon kontrolü gitmiş yerine 2 adet daha fazla seçenekli traksiyon zamanlama ve etkisini düzenleyen ve hala üstünde tartıştığımız kontroller gelmiş. Ayrıca birde ABS seviyeleri içinde 4 konumlu bir kontrol daha gelmiş. Ön ve arka lastikler genişlemiş. Motor muhteşem, güç ve tork ise akıllara zarar. Eskiden tam gazla dönebildiğimiz geniş virajlarda artık %50-75 civarında gaz fazlaca yetiyor. Viraj çıkışlarında gaza çok daha sabırlı ve sakin bir şekilde dokunmak gerekiyor. Frenlerde harika ama viraja fren taşırken çok dikkatli olmak gerektiğinide gördük. Takım mühendisleri daha halen araba üstündeki ayarlar için çalışıyor, çünkü hem onların hemde bizim öğreneceğimiz çok şey var.

Haliyle ilk test sürüşlerindeki videomda bir sürüde hata var biraz idare edin :)

488 Challenge Test days - YouTube (https://youtu.be/DL4f_B2BIFY)


https://youtu.be/DL4f_B2BIFY

MK8800
12-05-2017, 01:49
3.00'da ki kontrol kaybının sebebi nedir?

Parabolica
12-05-2017, 07:14
3.00'da ki kontrol kaybının sebebi nedir?

Dogrusu onu bende tam anlayamadim :) Buyuk bir ihtimalle giris surati cok fazla gibi gelmisti bana. Freni yeterince birakmamista olabilirim. Belkide ikisinin kombinasyonu.

HUSNU
12-05-2017, 09:14
Araç mükemmel. Yarışlarda başarılar dilerim. İnşallah güzel bir sezon geçirirsiniz.

997TT
12-05-2017, 10:14
Abıcım bolll eglenceler,temassız yarıslar ınsallah.
Hızlı kaldıgınız ıcın kafadan kaymıssınız ama adı uzerınde test day...
Baya kısaymıs sanzıman oranları...

alp1903
12-05-2017, 10:55
Araç sizin eski arabanızın videosunu izleyince bile videodan belli gidişi sürati :) Çok zevkli, başarılar

McKrop
12-05-2017, 23:18
Bileğinize sağlık frenler çok mu sert ne? başarılar dilerim

Schumi
12-05-2017, 23:22
Araç çok hızlı. Turbo motorlu bir araç için de şanzıman oranları kısa gibi. Çok keyifli gözüküyor. Başarılı temassız bir sezon dilerim.

Parabolica
12-05-2017, 23:58
Bileğinize sağlık frenler çok mu sert ne? başarılar dilerim

Tesekkürler. Şu an için frenlerden herkes memnun :)

mkerim
13-05-2017, 08:23
3.00'da ki kontrol kaybının sebebi nedir?

frenleme etkileyici


Abıcım bolll eglenceler,temassız yarıslar ınsallah.
.

temassız yarış mı olur.

Parabolica
13-05-2017, 11:32
frenleme etkileyici



temassız yarış mı olur.

Olmaz :) Murat kazasiz demek istiyor nazikce :D

997TT
13-05-2017, 11:41
Anlayana... Ayrıca temassız cokk yarıs bıtırdım...
Monza ne zamandı abı?

Yigit-Y
13-05-2017, 11:47
Böyle bir araçla böyle bir pist deneyimim olmadığı için yorum yapamam

Ama bir türkün bu tarz bir organizasyon içerisinde olmasından gurur duydum

Hatasız turlar dilerim

Parabolica
13-05-2017, 12:37
Anlayana... Ayrıca temassız cokk yarıs bıtırdım...
Monza ne zamandı abı?


9-11 Haz.
7sinde orda olursan yanda 1-2 tur attirabilirim :D

997TT
13-05-2017, 14:02
Sızı arıyorum abı,guzel teklıf :)