PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Megasquirt ECU kronik problemler



sekmen07
07-06-2017, 17:42
Megasquirt ecu larda sizin bildiğiniz bir kronik arıza varmı genelde şu sorunları çıkarıyor vs
aracım fiat grande punto t-jet td04 turbo 1.2 bar ve megasquirt 3 ecu var aracım çalışınca yaklaşık yarım saat sonra r8 bobinler ısınıyor ve alt devirlerden başlayıp ısındıkca üst devilere doğru ateşleme kesmeye başlıyor 45-50 dakka sonrada stop ediyor bu sorunu marea turbolayan bir arkadaşım daha yaşıyor oda bende sorunu bulamadık 3 takım bobin değiştirdim nafile dwell oranları normal megasquirt forumlarında 3-5 kişi daha yaşamış bu sorunu sizin yorumlarınız nelerdir ms forumdaki tartışma linki=http://www.msextra.com/forums/viewtopic.php?f=131&t=63768

levent
08-06-2017, 03:25
krank ve egzantrik sensörlerini kontrol ettiniz mi? ısınınca stop etmeye sebep olabilir birinden birisi..

t-jet ali
08-06-2017, 09:06
T-jet orj. beynini kullan,Revlimit İstanbul a şube açtı, bu araçların profesör ü, Orj. beyinden herşeyi yapıyor.

boosted_pug
08-06-2017, 12:12
Daha öncede ayni konu acilmisti sanirim halledilmeyecek bi ariza degil. Muhtemelen yanlis baglanti yapilmistir. 100lerce taktik giderilemiyecek bi ariza olicagini sanmiyorum

Hakan Girginer
20-01-2018, 00:12
MS3 bünyesinde dwell için tek bir ayar yok.
Dwell'in voltaja göre değişme grafikleri vs de var.
Ayrıca, marş sırasında ayrı, normal çalışma sırasında ayrı dwell ayarları var.

Diğer taraftan, sequential ateşleme ile wasted spark ateşleme arasında MS'in yönetim şekli açısından da devire bağlı birtakım farklar ortaya çıkabiliyor.
Ben waste spark kullanıyorum, sequential ateşlemeye geçtiğimde üst devirlerde random kesme sorunları yaşamıştım. Waste spark ile bu olmadı.

Ben olsam, ilk aşamada dwell değerini birkaç milisaniye düşürüp işi garantiye alır, sonra da besleme, sürücü ve toprak devrelerini iyice elden geçirirdim.
Ateşleme devrelerinde ECU toprak hattına güvenmeyip ayrı bir "-" çıkışını silindir kapağında bir saplama/cıvataya bağlamak çok önemli.

Aklıma gelmişken... Motor ile şasi arasındaki topraklama bağlantısı sağlam, değil mi?

Schumi
20-01-2018, 01:13
Yanlış ayar yada yanlış bağlantı. MagicPerformans MS3 üzerinden onlarca VAG kırmızı kafa bobin kullanan araç yaptı.

dragstar
20-01-2018, 20:43
Ayarlardan kaynaklı sorun var gibi duruyor, dwell timeları kontrol edin derim