PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cicek Sepeti Hk.



Day Walker
09-06-2017, 10:18
Herkese selamlar,

Çiçek Sepeti ile çalışanlar varmıdır bilmem ama 23 Mayısta verdiğim siparişin halen faturasını teslim edemediler.

Şirketim adına gönderdim ben nasıl olsa masraf yazar alırız dedik ama geçen ayda kaldığı için şirket şimdi bana bin türlü sorun çıkaracak.

Bu adamları maliyeye şikayet ettim. Başka şikayet yada yaptırım için neler yapabilirim.

Her gün temsilcilerini darlıyorum ama halen karakter yoksunu firma bir faturayı gönderemedi.

Siz siz olun bunlardan alış veriş falan yapmayın :mad:

onurc
09-06-2017, 10:18
Eski çalışanıyım,ne bi bayiisi olun ne de çalışanı ne de müşterisi.

HaKo
09-06-2017, 10:22
Eski çalışanıyım,ne bi bayiisi olun ne de çalışanı ne de müşterisi.

Ben yıllardır çalışıyorum çiçek sepetiyle , en ufak problem yaşamadım bugüne kadar. Neye göre söylüyorsun bunu ? Şahsi olaylar için bir sürü insana istihdam sağlayan bir firmayı böyle yermek doğru gelmiyor bana.

Abi senin problemde kesin operasyonel bir sorundur , çok büyük operasyon döndürüyor adamlar , böyle sıkıntı oldumu halletmek de zor oluyor bu tarz firmalarda.

aslanneron
09-06-2017, 10:26
Eski çalışanıyım,ne bi bayiisi olun ne de çalışanı ne de müşterisi.

bende düzenli müşteri olarak merak ettim sebebini çünkü aldıgım üründe eksik gül var diye yeni ürün hediye edip

ayriyeten bana özür ile ilgili bir sürü ilgi alaka gösterdiler

Kartal3urak
09-06-2017, 10:30
Evlerecicek.com um Sahibiyim.. Bi Süre Ara Verdim Çiçekçilik Sektöorüne.. Çiçeksepeti'nin Ödediği Tazminatlar ve Cezalarla Bi Şehir Kalkınır :D Çok Fazla Dalga Dümeni Dönüyo İşlerinde.. Bayiilerine Çok Büyük Sıkıntı Yaşattıkları İçin Bayiiler de Kar Elde Edebilmek İçin Siparişlerinizin Kalitesinden Düşürmek Zorunda Kalıyolar.. Fatura Olayına Gelince Faturanız Kesinlikle Kesilmiştir Ancak Size Teslim Edilmediyse Kimbilir Nerdedir..

Day Walker
09-06-2017, 10:31
Ben yıllardır çalışıyorum çiçek sepetiyle , en ufak problem yaşamadım bugüne kadar. Neye göre söylüyorsun bunu ? Şahsi olaylar için bir sürü insana istihdam sağlayan bir firmayı böyle yermek doğru gelmiyor bana.

Abi senin problemde kesin operasyonel bir sorundur , çok büyük operasyon döndürüyor adamlar , böyle sıkıntı oldumu halletmek de zor oluyor bu tarz firmalarda.
Bize denk gelmiş ama ben bu faturayı şirketten tahsil edemezsem asıl sıkıntı o zaman çıkacak. Bakalım ana bacı küfrün kaç çeşidini duymuşlar.


Eski çalışanıyım,ne bi bayiisi olun ne de çalışanı ne de müşterisi.
Her boşanma hep sıkıntılı olur geçmiş olsun.

bende düzenli müşteri olarak merak ettim sebebini çünkü aldıgım üründe eksik gül var diye yeni ürün hediye edip

ayriyeten bana özür ile ilgili bir sürü ilgi alaka gösterdiler

İşte şimdi bize kaldırmışlar. Ne ilgisi alakası adamlar bilgi bile veremiyor gerzekler.

KÖROĞLU
09-06-2017, 10:45
Sistemlerindeki hatadan ötürü eski arkadaşıma çiçek göndermişlerdi çok zor durumda kalmıştım.

Hatta bir keresinde gönderdikleri çiçeğimsi şey yüzünden acayip rezil olmuştum kıza.

Ben tercih etmiyorum artık, aynı şehirde gönderi yapacaksam yerel bir çiçekçim var ondan alışveriş yapıyorum.

Hem daha uyguna geliyor hem de ürün sıkıntısız gidiyor.

onursumer
09-06-2017, 11:05
çiçek sepeti zaten birçok çiçekci uzerinden gondermiyormu çiçekleri size çiçeği getiren bayi üzerinden fatura alman gerek gibi geldi bana onların çağrı merkezi anca kayıt alıp mail atar :D

Kartal3urak
09-06-2017, 11:08
çiçek sepeti zaten birçok çiçekci uzerinden gondermiyormu çiçekleri size çiçeği getiren bayi üzerinden fatura alman gerek gibi geldi bana onların çağrı merkezi anca kayıt alıp mail atar :D

Online Site Üzerinden Alındığı İçin Merkez Keser Faturayı..

onursumer
09-06-2017, 11:11
Online Site Üzerinden Alındığı İçin Merkez Keser Faturayı..

ozaman zaten e-arsiv e geçildi , faturayı pdf mail atıcaklar adamda çıktısını alıcak :D

mikelazi
09-06-2017, 11:11
senelerdir gönderim yaparım.şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım.

Evrenoz
09-06-2017, 11:13
Sevgililer gününden 1 - 2 gun once 400 TL gibi pahalı ve üst seviye bir sipariş verdim.. Teslim edemediler..

Sonra 1001 özür bilmem ne.. Güvenmemek lazım..

Kabul yogunsundur, o zaman ona göre sipariş al..

onurc
09-06-2017, 11:34
Özel gün geldiğinde binlerce insan sipariş veriyor , firmanın özelini tabi ki açıklamam doğru olmaz burada.

Mesala Evren abinin siparişi gitmemiş.Özür amaçlı çiçek gönderelim Evren bey dendiğinde sorunu çözülmüş mü oluyor , hayır. Ben şikayet hatlarını karşılayan müşteri temsilcisiydim.Akla gelebilecek her türden insanla muhattap oldum,siz aydınlık tarafını gören tarafsınız ondan size hoş gelebilir.Bi de karanlık tarafı var ki vay haline :D

Bayilerde çok şiakyet ediyorlardı.Senin çiçeğin gitmedikten sonra tanesi 20 krşluk gül gitse ne yazar alıcıya ? Başka alternatif siteler var , onlar kullanılabilir.

Fatura süreçleri de bazen böyle sıkıntılı olabiliyor abi,çalışan tüm arkadaşlarım oradan ayrıldılar diye biliyorum.Yine de sorgularım çalışan varsa yardımcı olmaya çalışırım

merdal
09-06-2017, 12:33
ben ciceksepetinde çalışıyorum. Bi sorun varsa yardımcı olurum.

DOHC
09-06-2017, 12:38
Bana fatura email ile geliyordu aynı hepsiburada sitesi gibi.
Sana da mail gelmiş olabilir, mail kutuna, spam kutusuna falan baktın mı?

Day Walker
09-06-2017, 13:58
Maliye şikayetimden sonra mng kargo ile şimdi ofise geldi.

Ancak halen sistemlerinde yüklü değil. E-mail olarak falanda gelmedi. Fatura yerel bir botanik firmasına ait.

Daha s.kseler alış veriş yapmam bunlardan.

çiçeksepeti bitmiştir.

onurc
09-06-2017, 14:16
Maliye şikayetimden sonra mng kargo ile şimdi ofise geldi.

Ancak halen sistemlerinde yüklü değil. E-mail olarak falanda gelmedi. Fatura yerel bir botanik firmasına ait.

Daha s.kseler alış veriş yapmam bunlardan.

çiçeksepeti bitmiştir.

abı bu şikayetini sözlüklere de yazmanı tavsiye ederim.daha yararlı olacaktır.

KÖROĞLU
09-06-2017, 14:28
Maliye şikayetimden sonra mng kargo ile şimdi ofise geldi.

Ancak halen sistemlerinde yüklü değil. E-mail olarak falanda gelmedi. Fatura yerel bir botanik firmasına ait.

Daha s.kseler alış veriş yapmam bunlardan.

çiçeksepeti bitmiştir.

Ödemeyi sen nereye yaptın ? O firma fatura göndermeli. O sana keser faturayı sonra 100 TL sonra çiçeği getiren de çiçeksepetine keser 80 TL

aradaki 20 TL de ç.sepetinin karıdır. Maliye o şikayetten inceleme yapar firmaya peşini bırakma.

phoenixs
09-06-2017, 14:37
Abi ortalama bende ay da 1-2 çiçek gönderiyorum fatura her zaman kısa süre sonra mail adresime düşüyor bugüne kadar en ufak bir sıkıntı da yaşamadım demek ki sizin başınıza gelmiş böyle olumsuz birşey
Buda yeni aldığım çiçeklerin faturası
https://i.hizliresim.com/WQ6yY8.png (https://hizliresim.com/WQ6yY8)

Şahsi olarak çiçek sepeti benim hayatımı çok kurtardı ben hiç sorun yaşamadım

MBuğra
09-06-2017, 17:38
Geçen ay Bursa/iznik'te yeni buro acisidan dolayi bir cicek gondermek istedim. Belirttigim ilcede ciceksepetinde veren yoktu, zar zor cicekfilosu diye bir site buldum oradan gonderdim. her ne kadar gorseldeki cicegin aynisini godermeselerde, ayni gun icerisinde bi cicek teslim ettiler. amac cicegin kendisi degil, gondermek oldugundan cok takmadim tabi :)

diyecegim odur ki, al birini vur otekine. memlekette parayla duzgun is yaptiramiyosun. birilerinin insafina kalmissin.

oKsEAt
09-06-2017, 20:25
01 Haziran'da çiçek gönderdim, 7 Haziran'da e-arşiv olarak mailime faturası geldi. Genelde 1 hafta sonra gönderiyorlar faturayı ama bir problem olduğu aşikar.

braga26
09-06-2017, 20:50
Dayımın çiçekçi dükkanı var ve çiçeksepeti üyesi faturalar en geç 1 hafta sonra mail adresine düşer size denk gelmiş sanırım.Çiçek sepeti iyi hoş hemen elinin altında mantıklı bir seçim oluyor ancak kalite düşüyor bunun sebebide çiçeksepeti direk ürün fiyatından %40 pay kesiyor üründe kullanılan cam seramik vs malzemeyi sana satıyor ekstra ordan kazanıyor durum böyle oluncada çiçekçi en ucuz çiçek ile ürünü hazırlayıp gönderiyor.Mümkün olduğunca bölgedeki çiçekçileri kullanmanız daha mantıklı hem daha uygun hemde bir sorun oldugunda karsınızda muhatap bulabiliyorsunuz (çiçeksepetini her aradığınızda farklı temsilci çıktığı için tek tek anlat sinir bozuyor)

merdal
09-06-2017, 22:15
Arkadaslar ben ciceksepetinin erp ekibindeyim. Faturalarin hepsi 1 hafta icerisinde mail adreslerine gonderilir. Sorun yasayan kisilere de en kisa surede yonlendirme yapiyoruz. Arkadas talihsiz bir durum yasamis galiba.
Ayrica eklemek istedigim bir sey daha var. eger bir siparis verdiniz ve teslimatla veya kalitesiyle ilgili sorun yasadiysaniz bu tamemen bolgenizdeki cicekciden kaynaklidir. Biz bu sikayetlerde cicekcilerin ucretinden keserek caydirici olmaya calisiyoruz. Siz direk cicekciyi de arasaniz, baska bir firma araciligiyla da siparis verseniz o bolgedeki cicekci kotu calisiyorsa sorun yasamaya mahkumsunuz malesef.

i-vtec07
08-11-2018, 08:26
Konuyu hortlatıyorum izninizle

Arkadaşlar çicek sepetini daha önce hiç kullanmadım. Birinisine bi hediye göndermeliyim. Yani mutlaka ulaşmalı.

Fakat şöyle bi sorun var göndereceğim adres konya karamanda bir üniversitenin yurdu ?

Böyle ücra adreslerde sorun yaşarmıyım yoksa ne olursa olsun ulaşırmı ? Olmadık bi insana teslim edip gitmesinler atıyorum güvenlik vs gibi ?

Gerçekten anlamıyorum bu tür sitelerden akıl verirseniz sevinirim.

powERS
08-11-2018, 08:33
Konuyu hortlatıyorum izninizle

Arkadaşlar çicek sepetini daha önce hiç kullanmadım. Birinisine bi hediye göndermeliyim. Yani mutlaka ulaşmalı.

Fakat şöyle bi sorun var göndereceğim adres konya karamanda bir üniversitenin yurdu ?

Böyle ücra adreslerde sorun yaşarmıyım yoksa ne olursa olsun ulaşırmı ? Olmadık bi insana teslim edip gitmesinler atıyorum güvenlik vs gibi ?

Gerçekten anlamıyorum bu tür sitelerden akıl verirseniz sevinirim.

Konyada öyle küçük bi memleket değil düzgün çalışan bir çiçekçi vardır herhalde.

Siparişi verdikten sonra müşteri hizmetleriyle temasa geç durumu anlat. doğru kişiye teslim için beklemelerini rica ediyorum bunu sağlayabilirmisiniz diye. yardımcı olurlar diye dusunuyorum.


Ben çiçek gönderdim ertesi gün çiçek dökülmüş. aradım dedım boyle boyle... ertesi hafta aranjman gönderdiler. müşteriye önem veriyorlar yani.

i-vtec07
08-11-2018, 09:21
Konyada öyle küçük bi memleket değil düzgün çalışan bir çiçekçi vardır herhalde.

Siparişi verdikten sonra müşteri hizmetleriyle temasa geç durumu anlat. doğru kişiye teslim için beklemelerini rica ediyorum bunu sağlayabilirmisiniz diye. yardımcı olurlar diye dusunuyorum.


Ben çiçek gönderdim ertesi gün çiçek dökülmüş. aradım dedım boyle boyle... ertesi hafta aranjman gönderdiler. müşteriye önem veriyorlar yani.

Anladım abi, konya evet büyük yer ama karaman kücük diye biliyorum malesef.

Çekindiğim konu çiceğin yada herhangi bi hediyenin düzgün ulaşıp ulaşmaması ?

En güzeli ben siparişten önce ariyim müsteri hizmetlerini bi sorayım.

Sanırım forumda çalışan arkadaslar da var çiceksepetinde onlarda yorum yaparsa sevinirim

Teşekkür ederim .

dj ugurcan
08-11-2018, 11:03
çiçek kalitesini düşürdükleri bir gerçek. elimden geldiği kadar çiçek göndereceğim yere yakınlardaki çiçekçilerle birebir muhattap olmaya çalışıyorum

Mümin
08-11-2018, 13:13
2 gün önce çiçek sepetinden bonyfood siparişi vermiştim 2 saat sonra sorunsuz ve görselde olduğu gibi teslim edildi. Ben Konya merkezdeyim ama Karamana çok defa gittim küçük bir yer ama sorun yaşayacağınızı pek sanmıyorum. Tabi arayıp teyit etmenizde fayda var.

i-vtec07
08-11-2018, 14:41
2 gün önce çiçek sepetinden bonyfood siparişi vermiştim 2 saat sonra sorunsuz ve görselde olduğu gibi teslim edildi. Ben Konya merkezdeyim ama Karamana çok defa gittim küçük bir yer ama sorun yaşayacağınızı pek sanmıyorum. Tabi arayıp teyit etmenizde fayda var.

Teşekkür ederim. Müşteri hizmetleriyle görüşeyim dediğiniz gibi

zOnstyLe
08-11-2018, 14:56
Sizin konuyla çok alakalı değil ama, bende eşime supriz yapmak istedimiştim çiçek sepetinden bi çiçek yollamıştım çiçekçi eşimi arayıp benim adım tarafından bir çiçek gönderildiğini ve adres tarifi istemiş. Eşimde beni arayıp çiçeğim henüz gelmedi fakat haberi geldi deyip gülmüştü. Zaten çok kullandığım bir hediye yollama aracı değildi artık hiç kullanmıyorum :)

i-vtec07
08-11-2018, 16:27
Sizin konuyla çok alakalı değil ama, bende eşime supriz yapmak istedimiştim çiçek sepetinden bi çiçek yollamıştım çiçekçi eşimi arayıp benim adım tarafından bir çiçek gönderildiğini ve adres tarifi istemiş. Eşimde beni arayıp çiçeğim henüz gelmedi fakat haberi geldi deyip gülmüştü. Zaten çok kullandığım bir hediye yollama aracı değildi artık hiç kullanmıyorum :)
İste çok yanlış bi durum bu malesef adı üstünde süpriz olmalı :) küs olabilirdiniz abi mesela en basidinden, gönül almak icin gönderseydin falan iş cok saçma bi hal alırdı :)

Day Walker
08-11-2018, 18:30
Ohaa benim konu nerelere gelmiş :)

Zamanında sorununumu maliyeyi arayarak 10 dk da çözmüştüm ;)

i-vtec07
09-11-2018, 09:44
Müsteri hizmetlerini aradım karamana gönderim yokmuş :)

Böyle ilçelere gönderim yapıcaklar aramadan göndermesin derim :)

Çok saçma aslında sonuçta kargo nun gittigi bi yer.

onurc
09-11-2018, 09:57
Müsteri hizmetlerini aradım karamana gönderim yokmuş :)

Böyle ilçelere gönderim yapıcaklar aramadan göndermesin derim :)

Çok saçma aslında sonuçta kargo nun gittigi bi yer.

Dostum kargolar ile kıyaslama

O ilçedeki çiçekler ile anlaşması yoktur çiçeksepeti'nin.Her çiçekçiyle anlaşamıyorlar malesef :D
Ya da bayağı uzak kalıyorlardır.Bu tür durumlar istanbulda bile yaşanıyordu bazı bölgelerde.

Sen kendin git en iyisi,daha ucuza gider gelirsin heralde :D

i-vtec07
09-11-2018, 10:01
Dostum kargolar ile kıyaslama

O ilçedeki çiçekler ile anlaşması yoktur çiçeksepeti'nin.Her çiçekçiyle anlaşamıyorlar malesef :D
Ya da bayağı uzak kalıyorlardır.Bu tür durumlar istanbulda bile yaşanıyordu bazı bölgelerde.

Sen kendin git en iyisi,daha ucuza gider gelirsin heralde :D

Kendim gidemem malesef, ortalık karışık :D

Evet çicek yoktur diye tahmin ettim aslında ama hediye yani kargo da gitmiyomuş çicek sepetinin :/

Hayattaki şansım işte, bi işimde yolunda gitse zaten :D