PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sizce Hangi Yazılım Firması ?



cka36
04-07-2017, 12:07
1.4 Tsi Cax kodlu scirocco aracımın yazılımını değiştirticem ama hangi firma olması gerektiği konusunda kararsızım fikirlerinizi almaktan mutluluk duyarım. Aracımın specleri şu şekilde; Komple Dp Egsoz, Forge Wg, Forge Dv, K&N Cai , R8 bobin ve ngk ix7 buji. Cooler alıp değiştirmeyi planlıyorumdum yazılımımı ama birtürlü S3 Cooleri bulamadım servis fiyatıda neredeyse aftermarket ürünler ile aynı parada olduğu için hala aramaya devam ediyorum.

Powershop veya Rsa sizce hangisi ?

Mr.K
04-07-2017, 12:12
2side değil Dr.Ecu :)

cka36
04-07-2017, 12:17
2side değil Dr.Ecu :)

Her firma başarılı ama benim tercihim 2 firma arasında kaldı açıkçası, kimseyi kötülemek vs değil ama tercihimi bu yönde kullanıcam gibi duruyor yinede teşekkürler :)

YAS
04-07-2017, 12:53
bu ikili arasında iyi olan Powershop :icon_tup:

sekizsilindir
04-07-2017, 13:31
Anketteki markaları tecrübe edenler işaretler zaten, halen kullanılmakta olan Dr.Ecu imzalı bir a5 imiz var, memnunuz

cka36
05-07-2017, 12:27
Baya başabaş gidiyor şuan için gönlüm RSA dan yana, Pop Bangs olayının araca bir zararı varmıdır ? Zararlı diyen var yok hiçbişey olmaz diyen var ama benim kişisel fikrim zararlı gibi mantığa göre bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim

canozgur106
05-07-2017, 16:29
Utkuya ulaşırsan fazlasıyla yardımcı olur Rsa cıdır :)

gokayy
10-07-2017, 03:15
Baya başabaş gidiyor şuan için gönlüm RSA dan yana, Pop Bangs olayının araca bir zararı varmıdır ? Zararlı diyen var yok hiçbişey olmaz diyen var ama benim kişisel fikrim zararlı gibi mantığa göre bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim

Benım de cok merak ettiğim bir konu bu.

Muti
11-07-2017, 07:53
Sa.
Benim aracım cav motor kodlu rocco. Aracımda dp, forge wg, forge dv, vwracing cai, eksoz, r8 bobin, forge twincooler, aem v2 methanol kit , iridyum buji ve powershop stage2+ ve powershop dsg yazılımı kullanıyorum. Aracım dyno üzerinde 43 derece hava sıcaklıgında 238.5 hp verdi. Şu anda gayet memlunum. Bu setupla aracım beni hiç yarı yolda bırakmadı. Bence sonuna kadar powershop.��������

Yigit-Y
11-07-2017, 07:59
ben dr ile bayçu dışında kimseye aracımı elletmem

listede dr olmadığı için Vag grubuna özellikle bayçuya gidiyorum her gittiğimde işlemi bitiriyor çıkıyorum ve yüzümde bir gülümseme oluyor :D

Muti
11-07-2017, 08:02
Vag grubu kesinlikle powershop ����

sparcoo
11-07-2017, 08:33
Söz konusu Tsi ise RSA derim ben.

63owen63
11-07-2017, 08:37
Sadece stg2 olarak binilecekse ikiside tecrübeli başarılılar, pişman olcağını sanmam

Muti
11-07-2017, 09:15
Şu anda aracıma pompa benzininle biniyorum. Bundeğeri de 95oktn la aldım. Bence powershop başarılı vag grubunda.

wekoo
11-07-2017, 09:19
ikisi arasında bir seçim yapıcaksanız Powershop derim bende

dt8677
11-07-2017, 13:23
Bence de RSA

cka36
12-07-2017, 20:19
Herkese değerli fikirlerini paylaştığı için teşekkür ederim. Pop bangs hakkında düşüncesi olan yok sanırım ?

bomonti
16-07-2017, 14:42
Bende yazılım için yer düşünürken konu iyi oldu.. Adı duyulmuş yazılımcıların arasında çok minimal farklar var anladığım kadarıyla, birini diğerinden ayıran şey ise yazılım sonrası alınan sorumluluk servis kalitesi falan heralde.

OrhunH.
20-09-2017, 09:27
Bence gönlünden doğru yer geçiyo, Rsa da daha mutlu olursun :)

Rsci
14-10-2017, 22:41
Bence RSA.

Ewren
16-10-2017, 10:51
Herkese değerli fikirlerini paylaştığı için teşekkür ederim. Pop bangs hakkında düşüncesi olan yok sanırım ?

soru sorulalı bir kaç ay olmuş ama yaptırdınız mı bilmiyorum pop bangs egsozu? :)

ben şahsen tavsiye etmezdim. yanlış bilmiyorsam yazılım ile buji-enjektör ayarları ile oynanarak yanmayı ateşleyerek değil de sıkıştırarak yapıyor. yani yakıt yanmadan sıkıştırma ile yüksek dereceli ısı halinde egsoz odasına gidiyor. yanma orada oluyor. bundan dolayı zamanla motorda aşınmalar olabilir.

oss
18-10-2017, 01:14
customecu vardı izmirde oraya da bakabilirsiniz

cka36
20-10-2017, 09:34
soru sorulalı bir kaç ay olmuş ama yaptırdınız mı bilmiyorum pop bangs egsozu? :)

ben şahsen tavsiye etmezdim. yanlış bilmiyorsam yazılım ile buji-enjektör ayarları ile oynanarak yanmayı ateşleyerek değil de sıkıştırarak yapıyor. yani yakıt yanmadan sıkıştırma ile yüksek dereceli ısı halinde egsoz odasına gidiyor. yanma orada oluyor. bundan dolayı zamanla motorda aşınmalar olabilir.

Aynen bu şekilde aslında pop-bangsin olayı. Ben aracıma RSA yaptırdım, izmirden utku halletttin sağolsun popbangs istedim ama söylediğiniz gibi ilerki süreçte problem yaşama riskinin olduğuydu.

Yazılım vs sürecine girecek arkadaşlar içinde ön bi kaynak olmuş olsun, ben hem Powershop ile hemde Rsa ile bu süreçte görüştüm, Powershoptaki arkadaşlar popbangsin hiçbir sorun yaratmayacağını söylediler - Rsa ise ilerki süreçte sorun olacağını belirtti. O yüzden aldığınız bilgileri iyi araştırın diyorum Powershop yapmış olsam belki ilerde gerçekten sorunla karşılaşma riskim vardı mantıken sistem dediğiniz gibi patlatmayı yapıyor. RSA yaptığıma memnunum :icon_tup:

Oz`
20-10-2017, 20:28
sorun olacak onu anladık :) ne gibi sorunlar olmakta anlatırmısınızbana? ben bilmeyen biri olaraksoruyorum ne gibi bir sorun teşkil ediyor 1 i demişki sorun olmaz biri deişki sorun olur ne gibi bir sorun olur onuda bilmek hakkımız değilmi ?

yani sonucta
avendator
Porsche
mclaren
lamborghini
vw
audi
Bmw
mini
Mercedes

hepsinin yapan modelleri var ozaman onlardamı bilmiyorlar anlayamadım ? açıklamayaparsanız sewiniriz hep beraber

Oz`
24-10-2017, 15:35
hadi cevap yokmu hala sorsanıza firmalarınıza

YAS
24-10-2017, 15:39
Halk cevap bekliyor :)

Tholl-ga
24-10-2017, 15:44
hadi cevap yokmu hala sorsanıza firmalarınıza

https://www.walldevil.com/wallpapers/w09/99982-windows-404-404-not-found.jpg

ahk
24-10-2017, 16:00
yazılım yerine şu box olayları geliştirilsede sök tak yapsak yazılım yapıldığı anlaşılmasa ne güzel olur.

Oz`
24-10-2017, 16:48
yazılım yerine şu box olayları geliştirilsede sök tak yapsak yazılım yapıldığı anlaşılmasa ne güzel olur.
aartık bircok araba obd ye dönüyor zaten box herzaman kandırma dewamli sekilde beyin kendini düzeltir

cka36
24-10-2017, 17:00
sorun olacak onu anladık :) ne gibi sorunlar olmakta anlatırmısınızbana? ben bilmeyen biri olaraksoruyorum ne gibi bir sorun teşkil ediyor 1 i demişki sorun olmaz biri deişki sorun olur ne gibi bir sorun olur onuda bilmek hakkımız değilmi ?

yani sonucta
avendator
Porsche
mclaren
lamborghini
vw
audi
Bmw
mini
Mercedes

hepsinin yapan modelleri var ozaman onlardamı bilmiyorlar anlayamadım ? açıklamayaparsanız sewiniriz hep beraber

Ben kullanıcıyım 2 taraftanda bana söyleneni söyledim, bu işi bilen biri olsam gelip burda konu açıp insanlardan tecrübelerinden yorumlar almam. Siz olayı yanlış anlamışsınız sizi de tanımam diğer 2 firmayıda tanımam burda kimsenin işine taş koyma vs gibi bi durum söz konusu olamaz. Bu bir hobi ve şahsım adına konuşuyorum 2 ordan 3 ordan kısarak bunları yapıyoruz, zengin yada babadan kalan paraları yiyen insanlardan değilim herkes gibi belli bi maaşı olan ve bu maaşla geçinmek durumunda olan biriyim. Arabamın kırılıp dökülme riski varsa hiç yapmam daha iyi altından kalmıcağım sorunlar çıkartmasını kimse istemez.

Ben Rsa tercih ettim bana söylenen yazılı bir şekilde aynen aktarıyorum, whatsap konuşması hatta bu dilersenizde konuşmayı ss alır paylaşırım sorun değil. Aynı şekilde powershoplada yaptığım yazışma telefonumda mevcut onuda paylaşırım

Rsa=*overrunda eksi retard veriyorsun yani ayağını gazdan çektiğinde patlama oluyor * Buji ateşleme yapıyor, avans vuruyor orda araba o ses ondan çıkıyor * yüksek sıcaklığa maruz kalıyor sekman kırabilir vs.


Sizi tanımam etmem firmalarla olan ilişkinizi de bilmem ama Ewren arkadaşımızın dediğiyle aşağı yukarı aynı konuşmalar geçtiği için söylenenleri ona aktardım. Konuyu 4 Ekimde açtım üzerinden biraz zaman geçti ve sonuçta ben yazılımımı Rsa ya yaptırdım, biz kullanıcıyız bu işin içini dışını bilen kişiler değiliz forumda bu sebepten insanlar bilgilerini paylaşsın diye sizde bizi aydınlatmış olsanız belki tercihim başka yönde olurdu. Buarada Rsa firmasıda yapamayız gibi birşey demedi aksine şuan gitsem nasıl yapılıyor bilmiyorum yazılımsal açıdan ama yapabilirler benim tercihim olmamasından yana oldu söylediklerine karşı.

cka36
24-10-2017, 21:25
Ben kullanıcıyım 2 taraftanda bana söyleneni söyledim, bu işi bilen biri olsam gelip burda konu açıp insanlardan tecrübelerinden yorumlar almam. Siz olayı yanlış anlamışsınız sizi de tanımam diğer 2 firmayıda tanımam burda kimsenin işine taş koyma vs gibi bi durum söz konusu olamaz. Bu bir hobi ve şahsım adına konuşuyorum 2 ordan 3 ordan kısarak bunları yapıyoruz, zengin yada babadan kalan paraları yiyen insanlardan değilim herkes gibi belli bi maaşı olan ve bu maaşla geçinmek durumunda olan biriyim. Arabamın kırılıp dökülme riski varsa hiç yapmam daha iyi altından kalmıcağım sorunlar çıkartmasını kimse istemez.

Ben Rsa tercih ettim bana söylenen yazılı bir şekilde aynen aktarıyorum, whatsap konuşması hatta bu dilersenizde konuşmayı ss alır paylaşırım sorun değil. Aynı şekilde powershoplada yaptığım yazışma telefonumda mevcut onuda paylaşırım

Rsa=*overrunda eksi retard veriyorsun yani ayağını gazdan çektiğinde patlama oluyor * Buji ateşleme yapıyor, avans vuruyor orda araba o ses ondan çıkıyor * yüksek sıcaklığa maruz kalıyor sekman kırabilir vs.


Sizi tanımam etmem firmalarla olan ilişkinizi de bilmem ama Ewren arkadaşımızın dediğiyle aşağı yukarı aynı konuşmalar geçtiği için söylenenleri ona aktardım. Konuyu 4 Ekimde açtım üzerinden biraz zaman geçti ve sonuçta ben yazılımımı Rsa ya yaptırdım, biz kullanıcıyız bu işin içini dışını bilen kişiler değiliz forumda bu sebepten insanlar bilgilerini paylaşsın diye sizde bizi aydınlatmış olsanız belki tercihim başka yönde olurdu. Buarada Rsa firmasıda yapamayız gibi birşey demedi aksine şuan gitsem nasıl yapılıyor bilmiyorum yazılımsal açıdan ama yapabilirler benim tercihim olmamasından yana oldu söylediklerine karşı.

Yazida bir hata yapmisim,

Rsa=*overrunda eksi retard veriyorsun yani ayağını gazdan çektiğinde patlama oluyor * patlama geciktirildigi icin egzosttayken atesleme oluyor* EGT Artiyor, motor yüksek sıcaklığa maruz kalıyor sekman kırabilir. Bana soylenen bu sekilde idi

utkunoa
24-10-2017, 21:38
Arkadaslar bu soru defalarca soruldu yanitladik aslinda bizi pop and bangs karsiti gibi gorebilirsiniz ancak degiliz biz sadece vag ve bmw grubunda
onermiyoruz (1.4 tsi 1.6 grubu )zaten baska grupdaki araclarlada ilgilenmiyoruz .Pop and bangsi onermemizin asilsebebi zaten yeterince isiya karsi hassas olan motorlarda
bu isiyi daha fazla yukseltip stressi yukseltmemek.Konunun temelinde
bu yatmakda fabrikadan cikisli araclarda olanlardaki motor ic yapisi ust kapaktaki egzoz valveleri egzoz manifoldu aynimi olur bizim 1.4 tsi lardaki
ile sizce, isteyen istedigini yapabilir tabiki guvenli oldugunu dusunuyor ise.

Yukarida yazilmis avans falan vurmasi yanlis anlatilmis dusuk yukte belirlenen rpmlerde atesleme avansini geriye cekiyorsun olay aslen ozunde bu.
pop and bangs ile ilgili genel olarak yanmamis yakitin egzoz manifoldunda extra isi sizce
kabul edilebilir duzeydeyse yapin ama biz yapmiyoruz :)


Konunun tarafi olmak istedigimden degilde bir yanlis anlasilmaya sebep vermemek icin yazdim.

Ewren
25-10-2017, 09:39
Arkadaslar bu soru defalarca soruldu yanitladik aslinda bizi pop and bangs karsiti gibi gorebilirsiniz ancak degiliz biz sadece vag ve bmw grubunda
onermiyoruz (1.4 tsi 1.6 grubu )zaten baska grupdaki araclarlada ilgilenmiyoruz .Pop and bangsi onermemizin asilsebebi zaten yeterince isiya karsi hassas olan motorlarda
bu isiyi daha fazla yukseltip stressi yukseltmemek.Konunun temelinde
bu yatmakda fabrikadan cikisli araclarda olanlardaki motor ic yapisi ust kapaktaki egzoz valveleri egzoz manifoldu aynimi olur bizim 1.4 tsi lardaki
ile sizce, isteyen istedigini yapabilir tabiki guvenli oldugunu dusunuyor ise.

Yukarida yazilmis avans falan vurmasi yanlis anlatilmis dusuk yukte belirlenen rpmlerde atesleme avansini geriye cekiyorsun olay aslen ozunde bu.
pop and bangs ile ilgili genel olarak yanmamis yakitin egzoz manifoldunda extra isi sizce
kabul edilebilir duzeydeyse yapin ama biz yapmiyoruz :)


Konunun tarafi olmak istedigimden degilde bir yanlis anlasilmaya sebep vermemek icin yazdim.

siz kimsiniz? biz önermiyoruz demişsiniz? sanırım bir firmadan bahsediyorsunuz. hangi firma acaba merak ettim?

Oz`
25-10-2017, 10:00
öncelikle olay sadece avansı geri almak gibi komik birsey değildir,olayı özü sudur Overrun dediğimiz yani ayağınızı gazdan çektiğiniz zaman yakıtı kesme yakıtı bıraktırma dır bu şekilde yaptığınızda ve belirli bir zaman içinde yaptığınız zaman avans vurma veyahut ısınma yapmamaktadır. rölantide -3 -4 lerde çalışsan tsi lar mevcuttur bunu hepimiz biliyoruz bmw lerde keza öyle lambosu amerikani hepsi genelde bu şekilde çalışıyor Overrunda Rotar zaten kendiliğinden yapmaktadır bunun amacı arabayı yavaşlatmaktır Amacı budur overrun un overrun dan önce yani zamanı uzatıp örneğin 2-3 saniye yada 4-5 saniye belirli zaman sonra kendini kapattığı için ne ısınma nede avans vurucaktır

bazı acemiler bunu abarttığı için zararı su olacaktır egzoz subaplarının yanması minik bir güç düşüklüğü. yani bunu kimsenin önermesine gere kyok standart rabanızdada kendiniz bile bağlayıp elm den baktığnızda ayağıınızı çektiğinz zaman 40 derece olmaz bunu dangozca yapan biri arabaya zarar verir :)


bişiiyi yazıyorsak koçaman firmalar yapıyor nasıl yapıldığını iilk öğrenelim bnce :)

Oz`
25-10-2017, 10:09
Yazida bir hata yapmisim,

Rsa=*overrunda eksi retard veriyorsun yani ayağını gazdan çektiğinde patlama oluyor * patlama geciktirildigi icin egzosttayken atesleme oluyor* EGT Artiyor, motor yüksek sıcaklığa maruz kalıyor sekman kırabilir. Bana soylenen bu sekilde idi

overrunda rotarsiz araba yok segman kırmaz kırıcağı Abartırsan turbonun pervanesi yada abartıp acemi biri yapıorsa subaplarının ağızlarının yanması :)

cka36
25-10-2017, 10:12
siz kimsiniz? biz önermiyoruz demişsiniz? sanırım bir firmadan bahsediyorsunuz. hangi firma acaba merak ettim?
utkunoa izmir Rsa kendisi. Benim aracımada yazılımını yapan kişi

cka36
25-10-2017, 10:16
overrunda rotarsiz araba yok segman kırmaz kırıcağı Abartırsan turbonun pervanesi yada abartıp acemi biri yapıorsa subaplarının ağızlarının yanması :)

Aktarım yaparken yanlış yazdığım için düzelttim bilgim olduğu için değil, bilgilendirmeniz içinde ayrıca teşekkürler ilerde dediğiniz gibi bu riskleri göze alıcak olursam neden olmasın

Gokhan43
25-10-2017, 10:20
öncelikle olay sadece avansı geri almak gibi komik birsey değildir,olayı özü sudur Overrun dediğimiz yani ayağınızı gazdan çektiğiniz zaman yakıtı kesme yakıtı bıraktırma dır bu şekilde yaptığınızda ve belirli bir zaman içinde yaptığınız zaman avans vurma veyahut ısınma yapmamaktadır. rölantide -3 -4 lerde çalışsan tsi lar mevcuttur bunu hepimiz biliyoruz bmw lerde keza öyle lambosu amerikani hepsi genelde bu şekilde çalışıyor Overrunda Rotar zaten kendiliğinden yapmaktadır bunun amacı arabayı yavaşlatmaktır Amacı budur overrun un overrun dan önce yani zamanı uzatıp örneğin 2-3 saniye yada 4-5 saniye belirli zaman sonra kendini kapattığı için ne ısınma nede avans vurucaktır

bazı acemiler bunu abarttığı için zararı su olacaktır egzoz subaplarının yanması minik bir güç düşüklüğü. yani bunu kimsenin önermesine gere kyok standart rabanızdada kendiniz bile bağlayıp elm den baktığnızda ayağıınızı çektiğinz zaman 40 derece olmaz bunu dangozca yapan biri arabaya zarar verir :)


bişiiyi yazıyorsak koçaman firmalar yapıyor nasıl yapıldığını iilk öğrenelim bnce :)

Avansın peki overrunda -10,20,30 belirli bir sınır limit şu; şu değeri geçmemek gerek diye söyleyebileceğimiz bir durum var mıdır Med17.5 için ?

Bazı videolarda özellikle Med9 2.0 tfsi larda overrunda sanırım fuel cut da devre dışı bırakılıp bir süre enjektörden yakıt da gönderilmesine müsade ediliyor ve egt 800lü derecelere ulaşıyor. Bu kanaatimce zarar fakat sadece ignition timing rötara çekilip izlediğimde ki zaten 3 saniyelik bi patlama oluyor gazı çektiğinizde, egt artmıyor seyrinde devam ediyor.

Oz`
25-10-2017, 11:03
Avansın peki overrunda -10,20,30 belirli bir sınır limit şu; şu değeri geçmemek gerek diye söyleyebileceğimiz bir durum var mıdır Med17.5 için ?

Bazı videolarda özellikle Med9 2.0 tfsi larda overrunda sanırım fuel cut da devre dışı bırakılıp bir süre enjektörden yakıt da gönderilmesine müsade ediliyor ve egt 800lü derecelere ulaşıyor. Bu kanaatimce zarar fakat sadece ignition timing rötara çekilip izlediğimde ki zaten 3 saniyelik bi patlama oluyor gazı çektiğinizde, egt artmıyor seyrinde devam ediyor.

over run iptal ediliyor evete med17 yada med9 aynı yani değişmez -7 nin üstü sewimsiz gerksiz bam gümlere neden olur dediğim gibi cahilin biri yaparsa turbo murbo hak getire olursun :) normalde
ayağını gazdan cektiğinde egtnin yükselmesinin sana zararı yok o o anki piston sıcaklığı değil egzoztta yanan fazla benzindir aksine içerisi cok cidddi sekilde olandan aşağıya gelir benzin bastığın için piston aslinda soğuktur seni söylediğinde ise sıkıntı su cok cidddi patlamanın sonunda pal mal kopabiliyor :)

Gokhan43
25-10-2017, 12:01
over run iptal ediliyor evete med17 yada med9 aynı yani değişmez -7 nin üstü sewimsiz gerksiz bam gümlere neden olur dediğim gibi cahilin biri yaparsa turbo murbo hak getire olursun :) normalde
ayağını gazdan cektiğinde egtnin yükselmesinin sana zararı yok o o anki piston sıcaklığı değil egzoztta yanan fazla benzindir aksine içerisi cok cidddi sekilde olandan aşağıya gelir benzin bastığın için piston aslinda soğuktur seni söylediğinde ise sıkıntı su cok cidddi patlamanın sonunda pal mal kopabiliyor :)

Fueling ile oynamadan benzin basmadan fuel cut aktif şekilde sadece ignition retard ile yapılan mapte piston sıcaklığı da artacaktır diyebiliriz o zaman ? Orada da sıcaklığı, verilen retard yani patlama seviyesi belirliyor diyebilir miyiz ?

Oz`
25-10-2017, 13:21
Fueling ile oynamadan benzin basmadan fuel cut aktif şekilde sadece ignition retard ile yapılan mapte piston sıcaklığı da artacaktır diyebiliriz o zaman ? Orada da sıcaklığı, verilen retard yani patlama seviyesi belirliyor diyebilir miyiz ?
fuel cut yapmadan zaten okadar cok patlama yapamaaasın haddinden cok olanların segman yada pistona değil ma subaplara vericeği sıcaktAN dolayı yanıklar oluşur

audilover
25-10-2017, 20:46
https://www.walldevil.com/wallpapers/w09/99982-windows-404-404-not-found.jpg

Valla bir ac kapa yaptim duzelmedi Tolgacigim :)Ne adamsin ya sesli guldum...

audilover
25-10-2017, 20:53
Beyler guzel tartisma olmus ozlenen tartismalar utku yazmis kendince anlatmis Ozgunle konusduk mevzuyu aslinda konusulacak bir konu bile degil ama bende aciklayayim neden sorusunu kendimce..

Biz diyoruzki 1.4 tsi larda ozellikle ust kapak cok kirilgan bir yapiya sahip ayni sekilde turbolarimizda (mqb)Bazi baska nedenlerdende dolayi daha once deneyip olumsuz referans aldigimiz icin yapmiyoruz.Kendi aracimdada denedim ve surede aldim kesinlikle surede dusus yasaniyor bariz olarak ve bu dedigim overrun da sadece - timing ile zaten sonrasini fueling ile desteklersek sizde biliyorsunuzki isin sonu backfire a kadar gidiyor.

Neyse sonucda evet biz pop and bangs e karsi olmasakda 1.4 tsi grubu icin yapmiyoruz diyelim ama yapanada aaa niye yaptin cok kotu demek bizim haddimize degil biz sadece kendi yaptiklarimizdan yada yapamadiklarimizdan sorumluyuz.

Ozgununde dedigi genel itibari ile ayni aslinda sadece ordaki nuans hepsi icin olmasi ozgun hepsini kapsamadigini dusunuyor benimde fikrim bu yonde zaten yani fabrikasyon yada sonradan desteklenmis motorlarda tabiki boyle fancy seyler denenebilir.
Kazasiz belasiz sorunsuz surusler ...

Oz`
26-10-2017, 22:00
yaw pop up ı düzgün yapoarsan bişi olmazzzzzzzzzzzzzzzzz öle bişi yok kendini kandırma LEEEN LOVer :)