PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Nasıl bir yol izlemeliyim ? Telefon garantisi



Rec.O
14-07-2017, 13:18
Geçen sene bu zamanlar bir firma aracılığı ile 0 Samsung note 5 telefon aldım firmanın ismini vermekte herhangi bir sakınca olurmu bilmediğim için şu anlık yazmıyorum.

Herneyse, tahmii 1 bucuk ay önce telefon durduk yerde ekranı gelip gitmeye başladı ve komple gitti düşürme vs gibi bi durumda olmadı yakın zamanda. 14.06.2017 tarihinde de garanti kapmasında evo bilgi teknolojileri diye bir firmaya ulaştı. telefon firmaya ulaştıkdan bir kaç gün sonra beni aradılar ve telefonun kullanıcı hatası oldugunu iç ekranın kırıldığını belirttiler. böyle bi imkan yok düşmedi vs bişey olmadı durduk yere gitti ekran desemde nafile eyvallah dedik paralarını yatırdık. Asıl olay bundan sonra başladı.

Her aradığım parça tedarik ediyoruz diyerek cuam günü telefonunuz kargoya verielcek diyorlar. cuma arıyorum pazartesi diyorlar. Valla iyice sinir oldum bu duruma nasıl bir yol izlememiz gerekiyor ne yapmamız gerekiyor başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim.


Bu arada Sakın !! Evo bilgi teknolojileri garantili hiç bir ürüne yanaşmayın. Ben yandım siz yanmayın.

MCN21
14-07-2017, 13:22
Yanlis hayirlamiyorsam 30 is gunu servis suresi vardi elektronik esyalarin. Sureyi asarsa tuketici haklarina basvurabilirsin(elinde teslim aldiklarina dair bir kagit olmali yada yazisma). Buyuk ihtimalle ekrana da fazla fiyat verdiler yapmakla ugrasmamak icin siz kabul edince cozemediler. Yada ekran diyip baslarindan aticaklarda problem daha buyuk cozemiyorlar. Diye dusunuyorum.

Rec.O
14-07-2017, 13:31
Yanlis hayirlamiyorsam 30 is gunu servis suresi vardi elektronik esyalarin. Sureyi asarsa tuketici haklarina basvurabilirsin(elinde teslim aldiklarina dair bir kagit olmali yada yazisma). Buyuk ihtimalle ekrana da fazla fiyat verdiler yapmakla ugrasmamak icin siz kabul edince cozemediler. Yada ekran diyip baslarindan aticaklarda problem daha buyuk cozemiyorlar. Diye dusunuyorum.

ekranı burda arkadaşıma sordum 670 dedi bende dedim önemli değil garanti devam etsin diye yapsınlar dedim. bende elektronikciyim ama bir ekranı bulmka bu kadar sürmemeli bence. tüketici haklarını arıyorum kullanıcı hatası işin içine girdiğinde tamir süresi olmuyor felan bişeyler saçmaladırlar ama onlarındaç ok bilgisi yok.

oselami
14-07-2017, 14:05
buna benzer bir durumla karşılaştım. 30 iş günü sonra size ya yeni telefon vericekler yada para iadesi. bunları yapmazlarsa hemen tüketici mahkemesine başvurun

onn_dear
14-07-2017, 14:10
satın alınan garantili ürün, servise teslim edildiği günden başlamak üzere 20 iş günü içerisinde tamir edilmek zorundadır. Bu saatten sonra teslim süresini uzatmaya çalışın aramayın, 20 işgünü dolunca tüketici hakem heyetine evraklarla başvurun ve ücret iadesi istediğini belirtin. (Garanti belgesi, servise verdiğinize/gönderdiğinize dair evrak) ve o dakikadan sonra tlf gelse dahi teslim almayın, ararlarsa tüketici hakem heyetinde olay, oraya başvurun dersin.
Bu yöntemle 2 arkadaşım telefon paralarını iade aldılar.

Rec.O
14-07-2017, 14:30
buna benzer bir durumla karşılaştım. 30 iş günü sonra size ya yeni telefon vericekler yada para iadesi. bunları yapmazlarsa hemen tüketici mahkemesine başvurun



satın alınan garantili ürün, servise teslim edildiği günden başlamak üzere 20 iş günü içerisinde tamir edilmek zorundadır. Bu saatten sonra teslim süresini uzatmaya çalışın aramayın, 20 işgünü dolunca tüketici hakem heyetine evraklarla başvurun ve ücret iadesi istediğini belirtin. (Garanti belgesi, servise verdiğinize/gönderdiğinize dair evrak) ve o dakikadan sonra tlf gelse dahi teslim almayın, ararlarsa tüketici hakem heyetinde olay, oraya başvurun dersin.
Bu yöntemle 2 arkadaşım telefon paralarını iade aldılar.

ama dediğim gibi tüketici hakları tamir kullanıcı hatasında belirli bir iş günü yok diyor.