Orijinalini görmek için tıklayınız : 1 Senedir çözülemeyen "yığılma" problemi (Polo GTI)
Selamlar,
Aracımı yaklaşık olarak 1 sene önce henüz 30k km'de iken aldım. araç 2014 polo gti. aldıktan 1 ay sonra araçta hızlanırken kesiklik ve yığılma problemi başladı ve bugüne kadar da defalarca servise girip çıkmasına rağmen bir çözüm bulunamadı. Aracı aldığımda üzerinde "yazılım,downpipe,dump valve,kumandalı egsoz" vardı. Yaklaşık 4-5 ay önce tamamen stock duruma getirdim ancak sorun düzelmedi. Şu an yalnızca son susturucu üzerinde kumandalı egsoz var (varex değil farklı bir üretim).
Araç 5000 devir civarına geldiğinde yığılıp kalıyor ve kesinlikle gaz yemiyor. Vites büyütüp deviri düşürdüğümde ise tekrar 5000 seviyelerine gelene kadar normal ancak 5000'lere geldiğinde yeniden yığılıyor ve hızlanmıyor. Bundan bir kaç ay önce "EPC" ikaz ışığı yakıyordu artık onu da yakmıyor ve serviste hiç bir arıza kaydı gözükmüyor makineye bağlandığında.
İşin ilginç tarafı araç defalarca servise girdi çıktı ve her seferinde tamam bu sefer hatayı bulduk düzelttik daha problem yaşamazsın dedikten bir süre sonra araç yine aynı problemi tekrarlıyor. Yani servisten çıktıktan sonra kimi zaman 100 km sonra kimi zaman ise 2000 km sonra aynı sorun baş gösteriyor. Yunanistan'a gittim geldim 1400 km yol yaptım hiç bir sorun olmadı istanbul'a geldim ertesi gün yine aynı problem başladı :ofk: Bu zamana kadar araçta yapılan işlemler;
- Yakıt pompaları değişti
- Yakıt filtresi değişti
- Bujiler değişti teste çıkıldı hata tekrarlanınca eski bujiler geri takıldı.
- Gaz kelebeği kontrol edildi temizlendi.
- Bobinler kontrol edildi
- Enjektörler kontrol edildi,
- oksijen sensörü değişti.
Aklıma gelmeyen atladığım parçalar da olabilir..
Artık yetkili servise götürmek yerine TSI motordan anlayan işinin ehli güvenilir birine götürmek istiyorum aracımı.
Sizlerden ricam tavsiye edebileceğiniz yerler var ise benimle paylaşmanız (İstanbul içerisinde)
Üzerine benzin döküp aracı yakma kıvamına gelmiş durumdayım...
Bu arada belirtmem gereken önemli bir konu;
aracın değerlerini okumak için teste çıktığımızda aracın yığılma esnasında yakıt basıncının normalin çok çok altına düştüğünü gözlemledik. genel olarak hep yakıt ve ateşleme ile ilgili parçalara odaklanmamızın sebebi de budur.
Suleyman
06-08-2017, 20:23
Selamlar,
Aracımı yaklaşık olarak 1 sene önce henüz 30k km'de iken aldım. araç 2014 polo gti. aldıktan 1 ay sonra araçta hızlanırken kesiklik ve yığılma problemi başladı ve bugüne kadar da defalarca servise girip çıkmasına rağmen bir çözüm bulunamadı. Aracı aldığımda üzerinde "yazılım,downpipe,dump valve,kumandalı egsoz" vardı. Yaklaşık 4-5 ay önce tamamen stock duruma getirdim ancak sorun düzelmedi. Şu an yalnızca son susturucu üzerinde kumandalı egsoz var (varex değil farklı bir üretim).
Araç 5000 devir civarına geldiğinde yığılıp kalıyor ve kesinlikle gaz yemiyor. Vites büyütüp deviri düşürdüğümde ise tekrar 5000 seviyelerine gelene kadar normal ancak 5000'lere geldiğinde yeniden yığılıyor ve hızlanmıyor. Bundan bir kaç ay önce "EPC" ikaz ışığı yakıyordu artık onu da yakmıyor ve serviste hiç bir arıza kaydı gözükmüyor makineye bağlandığında.
İşin ilginç tarafı araç defalarca servise girdi çıktı ve her seferinde tamam bu sefer hatayı bulduk düzelttik daha problem yaşamazsın dedikten bir süre sonra araç yine aynı problemi tekrarlıyor. Yani servisten çıktıktan sonra kimi zaman 100 km sonra kimi zaman ise 2000 km sonra aynı sorun baş gösteriyor. Yunanistan'a gittim geldim 1400 km yol yaptım hiç bir sorun olmadı istanbul'a geldim ertesi gün yine aynı problem başladı :ofk: Bu zamana kadar araçta yapılan işlemler;
- Yakıt pompaları değişti
- Yakıt filtresi değişti
- Bujiler değişti teste çıkıldı hata tekrarlanınca eski bujiler geri takıldı.
- Gaz kelebeği kontrol edildi temizlendi.
- Bobinler kontrol edildi
- Enjektörler kontrol edildi,
- oksijen sensörü değişti.
Aklıma gelmeyen atladığım parçalar da olabilir..
Artık yetkili servise götürmek yerine TSI motordan anlayan işinin ehli güvenilir birine götürmek istiyorum aracımı.
Sizlerden ricam tavsiye edebileceğiniz yerler var ise benimle paylaşmanız (İstanbul içerisinde)
Üzerine benzin döküp aracı yakma kıvamına gelmiş durumdayım...
Pendik'te Alkan Oto var, orayı öneririm.
onursumer
06-08-2017, 20:24
Cok anlamam fakat Yaptiginiz okadar seyden
Sonra kontrol etmediyseniz bana elektriksel olarak bi sorun
Olabilir geldi
Mesela Benim cooperde anlattigina benzer cok az bi kesiklik
Oluyordu 3 silindir bobini degistirdim duzeldi
Pendik'te Alkan Oto var, orayı öneririm.
Teşekkür ederim, kendileri ile görüşücem.
Cok anlamam fakat Yaptiginiz okadar seyden
Sonra kontrol etmediyseniz bana elektriksel olarak bi sorun
Olabilir geldi
Mesela Benim cooperde anlattigina benzer cok az bi kesiklik
Oluyordu 3 silindir bobini degistirdim duzeldi
bobinleri değiştirmeyi denemedim ancak servis bobin olsa bilgisayarda arıza verirdi falan diyor. çok anlamadığım için yorum yapamıyorum ben de. bobinleri değiştirme yoluna gidebilirim belki
Teşekkür ederim, kendileri ile görüşücem.
bobinleri değiştirmeyi denemedim ancak servis bobin olsa bilgisayarda arıza verirdi falan diyor. çok anlamadığım için yorum yapamıyorum ben de. bobinleri değiştirme yoluna gidebilirim belki
anladığım bi konu değil benimde ama kontrol edilebilcek ne varsa edin bence bilgisayarda hata yapabilir. abs lambam yanıyordu ama araba abs ye giriyordu kaç tane adam beyin bozuk olsa abs girmez dedi çıkma beyin aldım taktım araba düzeldi gibi :)
Teşekkür ederim, kendileri ile görüşücem.
bobinleri değiştirmeyi denemedim ancak servis bobin olsa bilgisayarda arıza verirdi falan diyor. çok anlamadığım için yorum yapamıyorum ben de. bobinleri değiştirme yoluna gidebilirim belki
Teste çıkınca yığılma olduğunda bilgisayar okumuyor mu arızayı? Mümkünse bobinleri de deneyin ayrica benzin basınç regulatoru çalışmıyor olabilir
Geçmiş olsun tekrardan illaki çözümü bulunur. Maslak ta GÜMÜŞOK SERVİSİ VAR. Oktay Usta gerekeni yapar oraya götürebilirsin .
Düzeltme yapıyorum bobinler kontrol edildi yazmışsınız.
Önce farklı bobinler ile deneyin sorun devam ediyorsa farklı bir ecu ile deneme imkanınız varsa deneyin.
onurtasli
06-08-2017, 21:46
Öncelikle geçmiş olsun.Daha önceki yazılım firması orjinale döndüğünü söyleyip dönmemiş olabilir.Cth kodlu motorlarda gereğinden fazla rail hattı ile oynandığında sadece log alınma sırasında ortaya çıkabilecek sorunlar olmaktadır.İstanbul da 1.4 tsi üzerine uzmanlaşmış çok kaliteli ustalar var.Sorununuz çözümsüz değil yakmanıza gerek yok
ghibli06
06-08-2017, 21:57
benzin basıncı çok çok düşüyorsa pompaya, pompanın elektrik tesisatına ve rölesine sonrasında ise benzin hattının kendisini iyice kontrol ediniz, bir yerlerde daralma kıvrılma var mı bakın, araçta regülatör var mı? sistemde varsa ona da bakılmalı... ben ateşlemeden olduğunu sanmıyorum yoksa diğer devirlerde kesiklikler olurdu...
Benzer olay bende vardı, direkt enjeksiyonlu araçlarda rastlanabilen bir durummuş. Yakıt basınç sensörü ve yüksek basınç yakıt pompasından yapabilir( high pressure fuel pump - HPFP) Bu şekilde aratın İngilizce varsa, genelde fsi motorların başına gelen olay. Ben de ecoboostta depiştim ve düzeldi.
Bendeki sensör buna baya benziyordu
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1qBlCIXXXXXX5XVXXq6xXFXXXo/OEM-Fuel-Pressure-Sensor-For-VW-Golf-Jetta-Passat-Tiguan-Eos-Leon-A3-1-4TSI-03C.jpg
Bendeki sensör buna baya benziyordu
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1qBlCIXXXXXX5XVXXq6xXFXXXo/OEM-Fuel-Pressure-Sensor-For-VW-Golf-Jetta-Passat-Tiguan-Eos-Leon-A3-1-4TSI-03C.jpg
Basınç regulatoru
Teste çıkınca yığılma olduğunda bilgisayar okumuyor mu arızayı? Mümkünse bobinleri de deneyin ayrica benzin basınç regulatoru çalışmıyor olabilir
teste çıktığımızda değerleri okurken yakıt basıncında aşırı düşüş gözlemliyoruz..
Geçmiş olsun tekrardan illaki çözümü bulunur. Maslak ta GÜMÜŞOK SERVİSİ VAR. Oktay Usta gerekeni yapar oraya götürebilirsin .
teşekkür ederim.. yetkili servis yerine böyle işinin ehli ustalara gitmek daha yerinde bir hareket olacak sanırım
Düzeltme yapıyorum bobinler kontrol edildi yazmışsınız.
Önce farklı bobinler ile deneyin sorun devam ediyorsa farklı bir ecu ile deneme imkanınız varsa deneyin.
evet önceliği bobinlere vericem sanırım, ecu ile alakalı değildir diye umuyorum :(
Öncelikle geçmiş olsun.Daha önceki yazılım firması orjinale döndüğünü söyleyip dönmemiş olabilir.Cth kodlu motorlarda gereğinden fazla rail hattı ile oynandığında sadece log alınma sırasında ortaya çıkabilecek sorunlar olmaktadır.İstanbul da 1.4 tsi üzerine uzmanlaşmış çok kaliteli ustalar var.Sorununuz çözümsüz değil yakmanıza gerek yok
teşekkür ederim.. en büyük sıkıntım vakit. çalıştığım için iş yerinden izin alıp araç ile uğraşmam gerekiyor.. eminim şu sorunu 1-2 günde çözebilecek ustalar vardır verilen tavsiyeleri dikkate alıp hepsi ile iletişime geçicem bu hafta içerisinde.
benzin basıncı çok çok düşüyorsa pompaya, pompanın elektrik tesisatına ve rölesine sonrasında ise benzin hattının kendisini iyice kontrol ediniz, bir yerlerde daralma kıvrılma var mı bakın, araçta regülatör var mı? sistemde varsa ona da bakılmalı... ben ateşlemeden olduğunu sanmıyorum yoksa diğer devirlerde kesiklikler olurdu...
yetkili servis yakıt hattı ile ilgili parçaları detaylıca kontrol ettiğini söylüyor. değişmesi gerekenleri değiştirdiler.. ancak artık onlara da güvenim kalmadı pek. bi problemi çözmek 1 sene sürmemeli.. regülatör konusunda gideceğim ustalara danışacağım. çok teşekkür ederim
Benzer olay bende vardı, direkt enjeksiyonlu araçlarda rastlanabilen bir durummuş. Yakıt basınç sensörü ve yüksek basınç yakıt pompasından yapabilir( high pressure fuel pump - HPFP) Bu şekilde aratın İngilizce varsa, genelde fsi motorların başına gelen olay. Ben de ecoboostta depiştim ve düzeldi.
yüksek basınç pompası değişti aracın serviste orjinal olarak. ancak basınç sensörünün değişip değişmediğinden emin değilim servisten yapılan tüm işlemlerle ilgili listeyi talep edicem
yüksek basınç pompası değişti aracın serviste orjinal olarak. ancak basınç sensörünün değişip değişmediğinden emin değilim servisten yapılan tüm işlemlerle ilgili listeyi talep edicem
Aynen ona kesin bakın; diğer arkadaşın dediği gibi benzin regülatörü diye de isimlendiriliyormuş. Pahalı değil ama sinsi, kod bırakmayabiliyor.
selamlar,
aklıma takılan önemli bir konu daha var atlamışım konuyu açarken,
aracımda yan sanayi ürünü kumandalı egsoz mevcut eski sahibi tarafından takılmış ve şu anda bu sistem çalışmıyor yani açılıp kapanmıyor. egsozcuya götürdüğümde "yarı açık" şekilde takılıp kaldığını söyledi ancak söküp inceleme fırsatı bulamadık. egsozun açılıp kapanmamasından sebep içerde biriken kurum vs gibi maddeler böyle bir "yığılma" problemine neden olabilir mi? bu hafta son susturucuyu komple orjinale çevirmeyi planlıyorum.
Onurkk06
15-08-2017, 11:16
selamlar,
aklıma takılan önemli bir konu daha var atlamışım konuyu açarken,
aracımda yan sanayi ürünü kumandalı egsoz mevcut eski sahibi tarafından takılmış ve şu anda bu sistem çalışmıyor yani açılıp kapanmıyor. egsozcuya götürdüğümde "yarı açık" şekilde takılıp kaldığını söyledi ancak söküp inceleme fırsatı bulamadık. egsozun açılıp kapanmamasından sebep içerde biriken kurum vs gibi maddeler böyle bir "yığılma" problemine neden olabilir mi? bu hafta son susturucuyu komple orjinale çevirmeyi planlıyorum.
kesinlikle olabilir benim roccoda da buna benzer bir problem olmuştu
kesinlikle olabilir benim roccoda da buna benzer bir problem olmuştu
teşekkür ederim. egsozu kontrol ettirdim bir sıkıntı yok dediler ancak yine de son çare orjinale çeviricem sanırım.
çalıştığım yerden izin alma sıkıntısı yaşadığım için aracı tavsiye ettiğiniz ustalara teslim etme fırsatını bir türlü bulamadım.
yetkili servis iş yerime yakın olduğu için oraya bırakıyorum aracı sürekli olarak.
son durum şu şekilde;
bilgisayara bağladığımızda araç "yakıt basıncı çok düşük, yakıt hattında elektrik arızası" tarzında bir arıza veriyor. fakat durum şu ki o bölge daha önce onarıldı ve araç bir süreliğine düzeldi.. servisin söylediği sürekli aynı yerden hata veriyorsa "beyin arızası" olabilir. ancak bunu test edebilecek imkanları yok o nedenle doğuş oto esenyurt ya da maslak'a gitmemi öneriyorlar onlar başka bir araç bulup beyin testi yaparlar diye. lakin ben sorunun beyinden kaynaklandığını düşünmüyorum.. yakıt hattının iyice kontrol edilmesini talep ettim.
benzer bir arıza yaşayan oldu mu yahut fikri olan var mı?
Serviste aracın yazılımı güncellendimi hiç ?
Serviste aracın yazılımı güncellendimi hiç ?
evet güncelleme yapıldı.. yani yaptıklarını söylüyorlar biz de el mahkum güveniyoruz :) yapmışlardır diye umuyorum.
birçok kez bu sorunla karşılaştım, hepsini de çözdüm. genelde yakıt pompalarından sorun cıkıyor. HPFP nin sensörüde bu sorunu yaratabiliyor siz değişti diyorsunuz ikiside sıfır olarak. Maslakta gümüşok servise gitmenizi öneririm izmirde olsanız yardımcı olurdum. Sorun muhtemelen ya rail hattında yada pompalardan birinde çıkıcak. Enjektör az da olsa ihtimalli
Aynı problemi octavia RS te yaşadım.Bilgisayarda HPFP düşük yakıt basıncı veriyordu.HPFP pompa, HPFP sensörü, yakıt filtresi değişti; düzelmedi. Özellikle HPFP-yüksek basınç pompası değiştiğinde düzeldi, 5-10 km sonra yime başladı.
Sonunda yabancı forumlarda uzun araştırmalarım sunucu ecu dahil değiştirmelere rağmen yine düzelmediğini ama bir kullanıcının bazı vag tfsi motorlarda HPFP üçlü elektirik soketinde problem olduğunu ve özellikle üst devirlerde kesiklik yaparak benzin yetiştiremediğini yazdığını okudum.
Kendim bir oto elektrikçiden aynı soketi buldum ve değiştirdim.Anında düzeldi ve 1 yılı geçti hiç yapmadı.
Basit bir çözüm, denemenizde fayda var..
birçok kez bu sorunla karşılaştım, hepsini de çözdüm. genelde yakıt pompalarından sorun cıkıyor. HPFP nin sensörüde bu sorunu yaratabiliyor siz değişti diyorsunuz ikiside sıfır olarak. Maslakta gümüşok servise gitmenizi öneririm izmirde olsanız yardımcı olurdum. Sorun muhtemelen ya rail hattında yada pompalardan birinde çıkıcak. Enjektör az da olsa ihtimalli
rail hattını komple elden geçirdiler.. yakıt pompaları değişti. enjektörler değişmedi ancak kontrol ettiklerini söylediler.. artık sorun neredeyse bulunsun çözülsün parası falan umrumda değil moduna girdim resmen..
Basit bir çözüm, denemenizde fayda var..
bahsetmiş olduğunuz parçayı değiştirip deneyeceğim.. teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için
Siz basınç sensörünü değiştirdiniz mi? Daha önce yazmıştım gerçi; hata kodu bırakmayabilir
Siz basınç sensörünü değiştirdiniz mi? Daha önce yazmıştım gerçi; hata kodu bırakmayabilir
Evet bu hafta değişti işe yaramadı.. üstüne krank devir sensörü değişti bugün. O da olmadı..
aracta ki yazılım orjinal hale geldi anladığım kadarıyla güncellemeden sonra gelmediyse yazılım duruyorsa yazılım yapan firma ile bi görüşseniz derim anlaşılan araç korumaya alıyor kendini bi yerde aşırı yakıt gönderiyor da olabilir az da geliyor olabilir bunlarda sıkıntı yoksa elektriksel yönelmeye bakmak lazım
bi güncelleme yapalım,
iş yoğunluğu sebebi ile aracı esenyurt doğuş'a bırakabildim.
yakıt hortumunun üzerindeki valf bozulmuş. valf tek başına değişmediği için hortum ile beraber değiştirdiler. araç düzeldi :D
burada tecrübelerini ve desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ederim
ercan26esk
21-08-2017, 09:38
bi güncelleme yapalım,
iş yoğunluğu sebebi ile aracı esenyurt doğuş'a bırakabildim.
yakıt hortumunun üzerindeki valf bozulmuş. valf tek başına değişmediği için hortum ile beraber değiştirdiler. araç düzeldi :D
burada tecrübelerini ve desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ederim
yok artık diyorum :)
Kendi aracım çözülmüş gibi sevindim. Yeni araba almış gibi olmuştur şimdi, hayırlı olsun.
Çözümü paylaştığınız için de teşekkürler
bi güncelleme yapalım,
iş yoğunluğu sebebi ile aracı esenyurt doğuş'a bırakabildim.
yakıt hortumunun üzerindeki valf bozulmuş. valf tek başına değişmediği için hortum ile beraber değiştirdiler. araç düzeldi :D
burada tecrübelerini ve desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ederim
Valf değiştirilirken yüksek basınç pompası ya da pompa soketi söküldü mü?
crazyngagerz
21-08-2017, 15:58
Çözülmesi güzel olmuş, yetkili servis her zaman için en doğrusu...
Selamlar,
Aracımı yaklaşık olarak 1 sene önce henüz 30k km'de iken aldım. araç 2014 polo gti. aldıktan 1 ay sonra araçta hızlanırken kesiklik ve yığılma problemi başladı ve bugüne kadar da defalarca servise girip çıkmasına rağmen bir çözüm bulunamadı. Aracı aldığımda üzerinde "yazılım,downpipe,dump valve,kumandalı egsoz" vardı. Yaklaşık 4-5 ay önce tamamen stock duruma getirdim ancak sorun düzelmedi. Şu an yalnızca son susturucu üzerinde kumandalı egsoz var (varex değil farklı bir üretim).
Araç 5000 devir civarına geldiğinde yığılıp kalıyor ve kesinlikle gaz yemiyor. Vites büyütüp deviri düşürdüğümde ise tekrar 5000 seviyelerine gelene kadar normal ancak 5000'lere geldiğinde yeniden yığılıyor ve hızlanmıyor. Bundan bir kaç ay önce "EPC" ikaz ışığı yakıyordu artık onu da yakmıyor ve serviste hiç bir arıza kaydı gözükmüyor makineye bağlandığında.
İşin ilginç tarafı araç defalarca servise girdi çıktı ve her seferinde tamam bu sefer hatayı bulduk düzelttik daha problem yaşamazsın dedikten bir süre sonra araç yine aynı problemi tekrarlıyor. Yani servisten çıktıktan sonra kimi zaman 100 km sonra kimi zaman ise 2000 km sonra aynı sorun baş gösteriyor. Yunanistan'a gittim geldim 1400 km yol yaptım hiç bir sorun olmadı istanbul'a geldim ertesi gün yine aynı problem başladı :ofk: Bu zamana kadar araçta yapılan işlemler;
- Yakıt pompaları değişti
- Yakıt filtresi değişti
- Bujiler değişti teste çıkıldı hata tekrarlanınca eski bujiler geri takıldı.
- Gaz kelebeği kontrol edildi temizlendi.
- Bobinler kontrol edildi
- Enjektörler kontrol edildi,
- oksijen sensörü değişti.
Aklıma gelmeyen atladığım parçalar da olabilir..
Artık yetkili servise götürmek yerine TSI motordan anlayan işinin ehli güvenilir birine götürmek istiyorum aracımı.
Sizlerden ricam tavsiye edebileceğiniz yerler var ise benimle paylaşmanız (İstanbul içerisinde)
Üzerine benzin döküp aracı yakma kıvamına gelmiş durumdayım...
Iyi aksamlar vag grubu icin ozellikle tsi grubu icin bostanci sanayide aktan garage a gidip kafani rahat tutabilirsin. Cözumu var ise orada bulacagina emin ol.
Kendi aracım çözülmüş gibi sevindim. Yeni araba almış gibi olmuştur şimdi, hayırlı olsun.
Çözümü paylaştığınız için de teşekkürler
çok teşekkür ederim desteğiniz için :)
Valf değiştirilirken yüksek basınç pompası ya da pompa soketi söküldü mü?
onu bilmiyorum açıkçası ama zannetmiyorum yalnızca yakıt hortumunu söktüler sanırım..
Iyi aksamlar vag grubu icin ozellikle tsi grubu icin bostanci sanayide aktan garage a gidip kafani rahat tutabilirsin. Cözumu var ise orada bulacagina emin ol.
tavsiyeniz için teşekkür ederim, araç şimdilik çözüldü gibi inşallah tekrar sıkıntı yaşamam :)
AlwaysFast
10-11-2018, 20:41
Konuyu canladirayim ayni sorun benim başımda şuan malesef.2013 cth polo gti araç.Ilk başta 5000 devirlerde kesiyordu bujiyi değiştirdik bkr7 taktık şimdi biraz daha gidiyor 6000 devirde araba birden duvar oluyor yığılıp kalıyor ve bazen tam o devirde pat pat pat diye egsozdan ses yapıyor redline'a girmiş gibi.
Yağ,yağ filitresi,bkr7 buji,kurum temizliği,benzin pompası,r8 bobin değişikliği yaptık ama yine çözülmedi sorun.Arkadasin dediği gibi valfe baktık onda da bir sorun görünmüyor.
Aklımda olanlar downpipe ve ara borunum tam birleştiği yerde kaynak atmış ve boru hafif dışarı çıkmış burdan kayıp yaşayabiliriz diye düşünüyorum ve dandik bir warex var kelebegi tam açılıp kapanmıyor acaba kurummu yaptı ? İkincisi yazılımsal bir arza olabilirmi yazılım varmi yokmu bilmiyoruz.Üçüncüsü enjektörlerin birinin çalışmadığından şüphelenmiyorum.
Ilk defa vag gurubuna biniyorum ve işten çok anladığım söylenemez.Vag'dan anlayan bilgili kişiler tavsiye verip aydınlatırsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
malkockose
26-08-2019, 16:33
tavsiyeniz için teşekkür ederim, araç şimdilik çözüldü gibi inşallah tekrar sıkıntı yaşamam :)
değişen parçanın ismi nedir acaba aynı sorunu bende yaşıyorum
değişen parçanın ismi nedir acaba aynı sorunu bende yaşıyorum
yakıt hortumu komple değişti
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.