Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW İyi Niyet Garantisi
ehveniser1903
11-08-2017, 17:57
arkadaslar merhaba ;
aracım BMW F20 1 serisi,2014 model.Makyajsız kasa.
2015 trafiğe çıkışlı.
Led paket var aracımda fakat 1 hafta önce durduk yere sağ arka stop kısık yanmaya basladı.
Hemen arastırdım,kronik bir problemmis.Piyasadaki bir cok 1 serisinde olan bir problem yani.Yurtdısında degisimler yapılmıs,ülkemizde de yapılan araclar olmus.
neyse,bmw turkiye'ye iletisim icin email attım.hemen dönüs yaptılar,izmirdeki servislerden birine gidip arıza tespiti yaptırmamı söyleyerek konuyu noktaladılar.
ardından beni izmirdeki servisin müsteri iliskilerinden aradılar.Servis randevusu almam gerektigini söyleyip,aracımın kilometresini sordular,daha önceden böyle bir degisim aksiyonu olmadıgı,yazışmalardan sonra bir ihtimal onarım yapılabileceği söylediler.Dikkat edin sokaktaki çoğu f20'nin sağ arka ledi az yanıyor,0 stop bu kadar ömürlüyse onarılmış stop ne kadar mantıklı ?
aracı gösterebilirim umuduyla gittigimde serviste gördügüm muamele korkunctu.kimse cıkıp arabaya dahi bakmadı.yine de servis randevusu aldım ve beni arayan hanımefendinin odasına girdim.yaklasık bir 10 dakika kadar yanımda telefonla konustu ve ciddiye alınmadıgımı hissettim,ardından aracımın yaşı ve kilometresi gereği ( 2015 ocak çıkışlı,55.000km ) iyi niyet garantisinden sonuc alamayabileceğimizi,VE sonuç alamazsak arıza tespit bedeli olarak yaklasık 300 lira civarı bir ödeme yapmam gerekecegini söyleyerek ayrıldı.
bu arada belirteyim,aracımın garantisi 2017 ocak ayında son bulmus.arada 1 bakımı dısarıda yapılmıs,ben aracı yetkili servise getirmeye devam ettim.
neyse,önceki tecrübelerimden biliyorum ki aslında ''bakımınız dısarıda yapılmıs'' muhabbeti tamamen servisin bahanesi.canları istediginde herseyi yapabiliyorlar.ben de bmw türkiye ile iletisime gecip,bu yapılacak islemlerin hic birine para ödemeyeceğimi,bunun mantıklı olmadıgını cünkü kronik bir sorunla karsı karsıya oldugumuzu ve stobun yenisiyle değişmesi gerektiğini söyledim.talebimin servise iletileceğini söyleyerek telefonu kapattılar.
şu anda ciddi bir memnuniyetsizlik söz konusu,alt tarafı 1 stop değişimi ve bu olay kronik ,
sürüş güvenliğini tehlikeye atan bir durum,neticede seyir esnasında sönebilir vs...
BMW türkiyenin hic bir olumlu adımı olmaması,tek işlevi ''biz not alıyoruz,servise iletelim.'' demekten ibaret olması...
hadi alayım desem,1215 tl stop ücreti.kronik birsey olmasa,hakikaten benim bozabilecegim yıpratabilecegim bir sorun olsa canıma minnet,bu kadar lafını yapmam.ancak ayıplı mal icin para vermek hic ama hic istemiyorum.daha önce baska marka araclarımla da servisle diyaloğum oldu,müsteri memnuniyeti kapsamında olmayacak seylerin yapıldıgına sahit oldum.
yetkili servis bana ücretsiz tespit yapılıp stop değisimi saglanacak diye haber vermez ise,bmw almanya'ya konu ile ilgili mail atmayı düsünüyorum.
daha önce bu tarz bir olayla karsılasmıs olanlarınız varsa vereceginiz fikirlere açığım.
talebimde haklı veya haksız olabilirim,bilmiyorum.bir çoğunuzun başına gelse eminim çok canınızı sıkacak bir olay olurdu,sonucta 2 yasında bir arabadan bahsediyoruz.
stop şöyle yanıyor,cidden can sıkıcı ;
http://i65.tinypic.com/2nu6hky.jpg
Madem kronik,tüketici haklarına başvurun.
Bir şey çıkacağını sanmıyorum. Tek sefer dahi olsa dışarıda bakım görmüş araç. Onu bahane edeceklerdir.
İyi niyet garantisinin işlemesi için aracın tüm bakımlarının yetkili serviste yapılmış olması şarttır. İyi niyet garantisi işçilik ücretlerini kapsamaz sadece parça bedeli %25 ile %100 arasında ödenir. Yani iyi niyet garantisinden faydalanılsa bile 2 yıl geçerli olan üretici garantisindeki gibi hiç ödeme yapmadan onarım yaptırmak söz konusu değildir.
Almanya'ya mail atacam diyorsunuz ama zaten iyi niyet garantisinden yapılacak işlemi Almanya kabul yada red ediyor. Yani aracınıza tespit yapılır ve red alırsanız bilin ki Almanya tarafından talep kabul edilmemiştir.
onursumer
11-08-2017, 22:13
garanti biteli yil bile olmamis iyi niyet garantisi lafi bile gecmeden halledilmeli bana gore daha once bmw sahibi olmadigimdan servisleri bilmiyorum fakat isteseler zor olmasa gerek
turkerrr
12-08-2017, 09:20
Benimde birçoğunda olduğu gibi M paket direksiyonda beyazlaşmalar var. Garanti süresi içerisinde başvurdum kabul etmediler.
Har gür yapcan oldu olmadı cek restı cık zaten bı boka yaramıyor cogu servıs
individual
12-08-2017, 10:19
Servisin inisiyatifinde bir durum.
mustafa_a
12-08-2017, 10:59
Benim f30 un koltuk altı paslanmasını iyi niyetten yaptırmıştım. Ancak termostattan su kaçırmasını yaptıramadım bi türlü, birde utanmadan 2012 lerin hepsinde oluyor bu demişlerdi
Bmw markasında iyi niyet göstergesi mevcut değil yardımcı olma oranları çok çok düşük benimde başıma geldi zamanında 1 TL lik yardımda bile bulunmadılar genel olarak zaten iplememek şirket politikları olmuş durumda
Vw ile bu konuda kimse yarışamaz muazzam bi destekleri var
HondatugraL
12-08-2017, 12:12
aynı özellikleri barındıran diğer araçlardan 100 bin fazla ver sırf bmw olsun adı diye git al problem çıkartsın ( olabilir doğaldır ) ama bmw bununla ilgili adım bile atmasın kovar gibi muamele etsin harbıden çok komik, ironik tum şirketlerde var bir şerefsizlik ya araba satana kadar alayının işi, ayağına köpek olan günlük arayan firma servise yanaştığında seni köpek ediyor arkasında duramayacağın malı neden satıyorsun ki bana.
Bmw almanyaya direk MAİL at hiç uğraşma
BMW 1 Series F20 5 Door Hatch 2012-> Rear LED Tail Light Lamps Pair Left & Right: Amazon.co.uk: Car & Motorbike (https://www.amazon.co.uk/Hatch-2012-Light-Lamps-Right/dp/B00T9MD5DE)
500 tlye sağ sol set al apışıp kalsınlar.
imprezaWRC
12-08-2017, 20:31
BMW'nin iyi niyeti sadece otomobil satılana kadar var sonra kimse sizi tanımıyor.
eğer arıza kronik ise dışarda servis görmesi önemli değil, güvenlik ile alakalı bir durum olduğu için servis ücretsiz değiştirmek zorunda.
foto ile birlikte bmw Almanya'ya mail atın,büyük ihtimalle kronik ise sonuç alırsınız.
örnek olarak benim eski smartta başıma gelmişti, arka lambalar yanmıyordu meğer ışık şalteri bozukmuş.
yaşa km'ye bakmadan ücretsiz değiştirmişlerdi.
ehveniser1903
13-08-2017, 12:34
bmw almanya ve bmw.com'a mail attım,
umarım sonuc alırım.yoksa da mecbur parayla degistirecegim,yalnız bmw cidden gözümden düstü :)
Bmw markasında iyi niyet göstergesi mevcut değil yardımcı olma oranları çok çok düşük benimde başıma geldi zamanında 1 TL lik yardımda bile bulunmadılar genel olarak zaten iplememek şirket politikları olmuş durumda
Vw ile bu konuda kimse yarışamaz muazzam bi destekleri var
vw servis desteği konusunda çok iyi. garantisi bitmiş aracımda vites çok ısınınca ekstrem durumlarda titreme yapıyordu. servise götürdüm arıza tespiti yapamadılar. 3 gün üst üste teste çıktık araçla titremeyi tespit edebilmek için. sonunda tespit edildi ve kavramayı ücretsiz değiştirdiler.
2011 de sıfır renault megane aldım. 3 ay sonra boyası pul pul dökülmeye başladı. 15 20 noktada boya çatlayarak saç kısmına kadar soyuldu. servise götürdüm kaç defa mağaza müdürüne bile derdimi anlatmaya çalıştım. kuş pisliği bu senin hatan deyip gönderdiler. dava mava 1.5 senede anca çözdük sorunu mahkeme kararıyla.
Bmw markasında iyi niyet göstergesi mevcut değil yardımcı olma oranları çok çok düşük benimde başıma geldi zamanında 1 TL lik yardımda bile bulunmadılar genel olarak zaten iplememek şirket politikları olmuş durumda
Vw ile bu konuda kimse yarışamaz muazzam bi destekleri var
aman bunu anti vwciler duymasin yakarlar buralari :D
Nightfish
13-08-2017, 18:04
aman bunu anti vwciler duymasin yakarlar buralari :D
Anti VW'ci de olsan, istisnai durumlar hariç aracın arkasında fazlasıyla duruyorlar. VW sevmiyorum ancak mecburiyetten kullanıyorum. Aracımı Acarlar servise götürüyorum ve o kadar memnunum ki, babamın genel müdür olduğu yetkili serviste bu kadar ilgili değillerdi aracıma.
Anti VW'ci de olsan, istisnai durumlar hariç aracın arkasında fazlasıyla duruyorlar. VW sevmiyorum ancak mecburiyetten kullanıyorum. Aracımı Acarlar servise götürüyorum ve o kadar memnunum ki, babamın genel müdür olduğu yetkili serviste bu kadar ilgili değillerdi aracıma.
anti vwci degilim ben
İlginçtir,fiat bu konuda bayağı iyi :D
500 bin kmde doblo blok patlattığı için garantiye giriyordu(doblo 1.6 ların 2010larında kroniktir)
Aynı şekilde egeada stop su aldı ve garantiden değişti
Amortisör takozum ses yaptı o da değişti
Cam motoru kırıldı 2 defa onlar da değişti :D
Yani fiatın gözünü seveyim :D
Müşteri memnuniyetini ben mazdada yaşadım. 94 model mazda 323 gtr götürdük, dünyada 300tane üretilmiş araç. Veyrondan falan nadir yani. Adamlar ilgilendi ilgilendi parça görünmeyince kendileri mail attılar pazarlık ettiler mazda japonyayla vs. 97 model bizim diğer 323e iş yapıyorlar sıkıntı yaşanırsa eski araba normal demiyor arkasında duruyorlar. Yeni mazda 3lerden götürdük garantideyken, biz daha bişey demeden biz bunu hemen değiştiriyoruz kusura bakmayın dediler.
Sonradan öğrendik ki garanti boyunca kimse gitmiyormuş meğerse. Sorun çıkmıyormuş yani. Biz nasıl hayvansak egzantrik dişlisinin puntalarından birini koparmışız o ses yapıyormuş. Ama 100ke giderken 2ye çekip viraja giriyorduk tabi bişey de diyemedim araca.
Shadow_Dancer
13-08-2017, 20:43
İlginçtir,fiat bu konuda bayağı iyi :D
500 bin kmde doblo blok patlattığı için garantiye giriyordu(doblo 1.6 ların 2010larında kroniktir)
Aynı şekilde egeada stop su aldı ve garantiden değişti
Amortisör takozum ses yaptı o da değişti
Cam motoru kırıldı 2 defa onlar da değişti :D
Yani fiatın gözünü seveyim :D
Al benden de o kadar, esi aracım fiattı.. Servisin ilgisi alakası 10 numaraydı. her bakımda motor yıkamayı ücretsiz yaparlardı.
Nightfish
13-08-2017, 21:20
anti vwci degilim ben
Ben cümlenin yarısını yazamayınca öyle anlaşılmış tabi de, sen de biraz alttan alaydın yav :) Böyle yazınca hiç bir erkekle ironi yapmadım ben der gibi olmuş :)
Anti VWci bile olsan kabul etmek lazım yazdığımı sanıyordum, becerememişim.
Geçen hafta aynı durum benim 2012 1.16d meydana geldi.
https://ton.twitter.com/i/ton/data/dm/896833341068017667/896833319484235779/dvobRWqn.jpg
ehveniser1903
14-08-2017, 18:57
bugün bana ulaşan herhangi bir bmw yetkilisi olmadı.
bakalım yarın birisi ulasacak mı
Bolkar1st
15-08-2017, 22:45
tüketici hakem heyeti sizin sorununuzu çözücektir güzel bir yazılı belge hazırlayın 6 ay içinde sonuç alırsınız.
Bmw bu işi çözemiyorsa belli kronik sorun bmw kullanıcısı olarak yazıklar olsun
ehveniser1903
16-08-2017, 00:38
bugün de tarafıma ulasan bi yetkili yok.bekledim ama ne yazık ki gelişme olmadı...
bir taraftan da arkadaslara tanıdıklara rica ettim,trafikte bir stobu sönük yakalanan f20'leri toplayıp arsiv yapıyorum ve sayıları hic az buz degil her gün sokakta gördügümüz 1 serilerinin 10 tanesinden 4-5'inin sağ arka stop lambası sönük ( eğer led ise) ...
gercekten facia bir durum :) bu kadar olmaz.
sadbutrue
17-10-2017, 08:38
bugün de tarafıma ulasan bi yetkili yok.bekledim ama ne yazık ki gelişme olmadı...
bir taraftan da arkadaslara tanıdıklara rica ettim,trafikte bir stobu sönük yakalanan f20'leri toplayıp arsiv yapıyorum ve sayıları hic az buz degil her gün sokakta gördügümüz 1 serilerinin 10 tanesinden 4-5'inin sağ arka stop lambası sönük ( eğer led ise) ...
gercekten facia bir durum :) bu kadar olmaz.
Merhabalar aynı sıkıntı bende de mevcut bugün servisten randevu aldım fakat iyi niyete sokmamak ve ücretli işlem yapmak için çok zorlayacaklar beni biliyorum çünkü bu adamlarda memnuniyet diye bişey yok malesef.sizin olayınız sonuçlandımı nasıl oldu bana bi yol gösterirseniz bu konuyla ilgili sevinirim.Çünkü gerçekten sağ stop lambasının diğerinden çok daha sönük yanması can sıkıcı bir durum
IbizaFR150
17-10-2017, 11:21
İyi niyet garantisinin ön koşulu yetkili servis olduğuna göre ve bu koşulu bozan “dışarıda” bir bakım varsa adamların ücretsiz yapmasını beklemek sadece sinirinizi bozar. Kaldı ki basit bir far sorunu için yetkili serviste gerginlik çıkartmanın da faydası olduğunu sanmıyorum. Bir led ampül değiştirmekle çözülecekse hiç servis ile uğraşmadan dışarıda yaptırmak daha az yıpratıcı olur.
ehveniser1903
17-10-2017, 11:23
hocam benim aracımın km'si ve garanti bitmesi gibi durumlarından Borusan %80 karşılamayı kabul etti,kalan kısımdaki ödemeyi ben yaptım.Israrla ödeme yapmak istemediginizi söylemeniz gerekiyor.
ehveniser1903
17-10-2017, 11:25
İyi niyet garantisinin ön koşulu yetkili servis olduğuna göre ve bu koşulu bozan “dışarıda” bir bakım varsa adamların ücretsiz yapmasını beklemek sadece sinirinizi bozar. Kaldı ki basit bir far sorunu için yetkili serviste gerginlik çıkartmanın da faydası olduğunu sanmıyorum. Bir led ampül değiştirmekle çözülecekse hiç servis ile uğraşmadan dışarıda yaptırmak daha az yıpratıcı olur.
hocam bastan sona talihsiz bir mesaj atmıssın,dısarıda yapılmıs bakımı vardı benim aracımın.Basit bir far sorunu dediğin şey 1700 lira,led ampul falan değişmiyor ne yazık ki bazı seyler BMW'de farklı markalardaki gibi kolay cözülmüyor.Zaten emin olun 1 ampul değismesiyle cözülecek olsa ne ben pesine düserim ne baskası.Komple stop degismesi gerekiyor.
vallahi bir ampül de değişecek olsa o ampül yeri geliyor hayati önem taşıyor, bu şekilde üretmeyecek üretirse değiştirecek kronik sorunları varmış.
soyağacı mı bu, gen havuzunuzdan gelen bir hastalık var annenizde şeker var sizde de var diyerek geçiştirecek miyiz :)
Rockford
17-10-2017, 14:16
bu sorun galiba kronik sevdigim ve düşündüğüm model oldugu için trafikte bazen algıda seçicilik denk geliyorum bu araçlara stobu az yanana denk geldiğim oluyo genelde de sağ stopta oluyo sanırım bu sorun.
servisin kabullenmeyişi enteresan maliyeti ne ki müşteriyi kaçırdığına adını lekeledigine degmeyecek kadar ucuz bi kalem bmw için.
overblack
17-10-2017, 17:07
İyi niyet garantisinin işlemesi için aracın tüm bakımlarının yetkili serviste yapılmış olması şarttır. İyi niyet garantisi işçilik ücretlerini kapsamaz sadece parça bedeli %25 ile %100 arasında ödenir. Yani iyi niyet garantisinden faydalanılsa bile 2 yıl geçerli olan üretici garantisindeki gibi hiç ödeme yapmadan onarım yaptırmak söz konusu değildir.
Almanya'ya mail atacam diyorsunuz ama zaten iyi niyet garantisinden yapılacak işlemi Almanya kabul yada red ediyor. Yani aracınıza tespit yapılır ve red alırsanız bilin ki Almanya tarafından talep kabul edilmemiştir.
senden alıntı yaptım ama üzerine alınma. sadece iyi niyet garantisini güzel şekilde açıkladığın için..
iyi niyet garantisi diye birşey yoktur. bu tamamen tüketici aldatmaya yönelik bir harekettir. zaten parçanın fiyatının belli bir miktarını aldıklarında emin olun o parçadan kar bile ediyorlar. çünkü ürün maliyet fiyatı ile yedek parça şeklinde satış fiyatlarını az çok hepimiz biliyoruz. mesela örnek vermek gerekirse bosch bursa fabrikasında 8 liraya mal edilen bir lambda sensörünün serviste yada dışarda kaç paraya satıldığını biliyoruz.ayrıca bozuk olan parçayı üreten firmaya da oldukça yüklü bir ceza faturası kesiyor otomobil firması ve ürünü sağlam olanı ile değiştiriyor.
Kutluhan
17-10-2017, 19:08
2 tane f30 değiştirdim 2 sininde far ve stoplarında kılcal çatlaklıklar mevcuttu. garantiden değiştirmediler. kronik bir sorunmuş.
2016 model 5.20i egzoz uçları paslanır dikkat ederseniz. garantiden değiştirmeleri için 3.gün çabaladım. söve söve
2012 model 5.20d arka klima paneli üzeri soyulmuş, araba 28.000km de evli değilim ve çocuğum yok. bana ilk yaptıkları yorum arkada çocuğunuz soymuştur. çocuğum yok. ikinci yaptıkları yorum o zaman araç güneşe maruz kaldığı için soyulmuştur. kapalı garajım var. üçüncü yaptıkları yorum geçen bakımda iç detaylı temizlik yapmıştık ya eeee o zaman kullandıkları ilaçlar soymuş olabilir. Burda ben o zaman garantiden değiştir, verdiğin zararı aracıma karşıla ne yazıkkiiiiii ..... diye devam ediyorum. bende hepinizin a... diye devam ediyorum. 800TL. parça fiyatı.
bunun gibi başıma gelen borusan ile aramdaki garanti mevzuları var bana inat yaptıklarını düşünüyorum.. :)
ghibli06
18-10-2017, 06:22
Basligi gorunce bmw nin iyiniyetli oldugunu sandim biran, konuyu okuyunca rahatladim... Yanlis firmadan yanlis beklenti, gecmis olsun...
sadbutrue
18-10-2017, 08:51
hocam benim aracımın km'si ve garanti bitmesi gibi durumlarından Borusan %80 karşılamayı kabul etti,kalan kısımdaki ödemeyi ben yaptım.Israrla ödeme yapmak istemediginizi söylemeniz gerekiyor.
hocam şimdi benim aracım 44 bin km de 2013 model 1.16i full borusan kosifler bakımlı bu km ye kadar.dün bursa teknik otoya götürdüm ve aracı diagnoz a bağladılar ne alakaysa far olayı için 85tl ücret ödedim,ve bana dedikleri cümle şöyle,evet aracınızın garantisi bitmiş fakat bütün bakımlar düzenli şekilde yetkili serviste yapılmış o nedenle %100 iyi niyet sorgusu yapılabilir fakat bu demek olmuyor ki almanya bunu kabul edecek çoğu zamanda etmiyor geri çeviriyor bizde size o şekilde geridönüş yapıyoruz dedi.far ile ilgili video çekmişler kayıtları oluşturup genel merkeze iyi niyet için başvuru yaptıklarını ve cevap neticesinde size geri dönüş yapacagız şeklinde dediler.bende bakın bu sorun kronik bütün forumlarda ve nerdeyse 10 1.16i nin 4 ünde bu sorun kesinlikle oluyor ve biçoğunun da iyi niyetten ücretsiz karşılandığını söylüyorlar dedim.adam bize böyle bir kronik sorun ilk defa sizin tarafınızdan geliyor dedi ordaki servis danışmanının da durumdan haberi ve bilgisi yok.Bakalım eğer iyi niyet uygulamazlarsa büyük sorun çıkaracagım.Adamlar bunu üretiyorsa veya ürettiriyorsa böyle bir kronik sorun çıkartıyorsa kesinlikle bütün araçların ücretsiz değişimini yapması gerekiyor,sonuçta kullanıcı hatası değil bide üstüne üslük kendilerini savunuyorlarsa açarım ağzımı yumarım gözümü.sonuca göre bakacağım artık.Bu arada %80 i karşıladıkları durumda ne kadar ücret ödediniz hocam stop değişimine ?
2015 modeli mini CM aracım 13.000km de satın aldığımda araç yatmaktan aküsü bitmişti, araç borusan İstinye çıkışlı yıllık bakımlarına da borusana gitmişti, akü ve değişim toplam 1600 lira dediler daha sonra iyi niyet garantisinden benden 650 tl aldılar sadece.
ehveniser1903
18-10-2017, 17:13
hocam şimdi benim aracım 44 bin km de 2013 model 1.16i full borusan kosifler bakımlı bu km ye kadar.dün bursa teknik otoya götürdüm ve aracı diagnoz a bağladılar ne alakaysa far olayı için 85tl ücret ödedim,ve bana dedikleri cümle şöyle,evet aracınızın garantisi bitmiş fakat bütün bakımlar düzenli şekilde yetkili serviste yapılmış o nedenle %100 iyi niyet sorgusu yapılabilir fakat bu demek olmuyor ki almanya bunu kabul edecek çoğu zamanda etmiyor geri çeviriyor bizde size o şekilde geridönüş yapıyoruz dedi.far ile ilgili video çekmişler kayıtları oluşturup genel merkeze iyi niyet için başvuru yaptıklarını ve cevap neticesinde size geri dönüş yapacagız şeklinde dediler.bende bakın bu sorun kronik bütün forumlarda ve nerdeyse 10 1.16i nin 4 ünde bu sorun kesinlikle oluyor ve biçoğunun da iyi niyetten ücretsiz karşılandığını söylüyorlar dedim.adam bize böyle bir kronik sorun ilk defa sizin tarafınızdan geliyor dedi ordaki servis danışmanının da durumdan haberi ve bilgisi yok.Bakalım eğer iyi niyet uygulamazlarsa büyük sorun çıkaracagım.Adamlar bunu üretiyorsa veya ürettiriyorsa böyle bir kronik sorun çıkartıyorsa kesinlikle bütün araçların ücretsiz değişimini yapması gerekiyor,sonuçta kullanıcı hatası değil bide üstüne üslük kendilerini savunuyorlarsa açarım ağzımı yumarım gözümü.sonuca göre bakacağım artık.Bu arada %80 i karşıladıkları durumda ne kadar ücret ödediniz hocam stop değişimine ?
ben en son aşamaya kadar hiç bir ücret ödemedim,en son aşamada 300 tl ödeme yaptım 0 stop takıldı servisten ayrıldım.
sadbutrue
18-10-2017, 18:12
ben en son aşamaya kadar hiç bir ücret ödemedim,en son aşamada 300 tl ödeme yaptım 0 stop takıldı servisten ayrıldım.
anladım bana %50 iyi niyet dediler bugün ben kabul etmedim neden benden kaynaklı olmayan bişey için para ödeyeyim ki ve kronik bir sıkıntı direk genel merkezle görüşmek istedim servis danışmanı sizi arayacaklar konusursunuz dedi.Saçma sapan iş yapıyorlar ne koparsak kardır hesabı.Böyle büyük firmalar bu kadar düşmemeli bence bakalım ben ağzıma geleni söyleyecem eğer %100 ünü karşılamazlarsa çünkü bu durum için para ödemeye niyetim yok.yeni takacakları farın aynı halt olmayacagı da kesin değil eğer bu olay alehime sonuçlanırsa daha da servisle işim kalmaz.bakalım,sizin yeni takılan stopda umarım aynı durum olmaz
ehveniser1903
20-10-2017, 23:57
hocam garantin yoksa %100 karsılamıyorlar,ben de senin gibi düsünüyordum ama ugrasmaktan bıktım artık 2 ay stop pesinde kostum :) öyle gezmektense verdim parayı.
KemalHDH
21-10-2017, 01:22
Türkiyede showroomları en çekici en kaliteli olan iki markadan birisidir BMWdir ama satış sonrası maalesef. Geçmiş olsun.
Özgür Güneş
21-10-2017, 01:57
Öncelikle geçmiş olsun, bende de aynı sorun var, anladığım kadarıyla hepimizinki aynı zamanda patlamış, bmw forumunda ben patladı galiba dedim, 3 gün bir başkası bende de patladı dedi, tam o zamanlar sizde de patlamış :D neyse, serviste iyi tanıdığınız biri yoksa kaçmak için uğraşırlar. Ben iyice patlamasını bekliyorum led in, patladıktan sonra değiştiririm. Tamiri sağlıklı olmuyor, elektrikçiye gittim, abi bu stoptan 2-3 tane tamir ettim, ilk yıkamada tekrar içine su alıp bozuluyor, sen git yenisini al dedi, zaten valeo marka, 400-600 TL arası bir fiyatı var, montajı çok kolay.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.