Orijinalini görmek için tıklayınız : Thp ısınma sorunu..
Herkese merhaba. 208 thp sahibiyim.aracim stock.
2 kere gaza oturunca dahi inanilmaz isiniyor performans sifir a iniyor.
Hatta gecen biraz sıkıştırdıgımda arac kendini korumaya aldi sonuc bu.
https://i.hizliresim.com/MvMy1k.jpg
Turbo kipkirmizi.
Cok isindigi zaman oturdugumda ise ani gaz kesilmeleriyle karsilasabiliyorum.
Bunlarin onune gecmek icin ne yapabilirim ? intercooler cozummu ?
Cozum ise hangi marka kac lt takmaliyim.
Mobilden actim hata varsa kusura bakmayin.
mikelazi
15-08-2017, 10:36
coolerdan önce dp derim
iat ı ölçebildinizmi
hiç servise götürdünüz mü? yetkili serviste bilgisayara bağlatın araç sorunla ilgili kayıt oluşturmuştur zaten. benim sıfır aldığım polo gti aracımda 3 4 sıkıştırmadan sonra performansı düşerdi. yetkili serviste bilgisayara bağlandıktan sonra emme manifoldu basınç sensörü ve bağlantı kabloları değiştirildi garantiden.
hiç servise götürdünüz mü? yetkili serviste bilgisayara bağlatın araç sorunla ilgili kayıt oluşturmuştur zaten. benim sıfır aldığım polo gti aracımda 3 4 sıkıştırmadan sonra performansı düşerdi. yetkili serviste bilgisayara bağlandıktan sonra emme manifoldu basınç sensörü ve bağlantı kabloları değiştirildi garantiden.
Araci yeni aldim alirken ekspertizde cihaza baglandi fakat ariza kayit yok aracta...
Bence downpipe çözecektir sizin işi, kat dağılmışsa olabilir.
MertSerhanÖ.
15-08-2017, 12:54
aracın egt sini iatını ölçün.Dp yada cooler hatta ikisi bir çözüm olue
Daha önce kat'ı tıkalı olan bir 207 gt sahibinin turbosu böyle kızarmıştı sitedeki konuda fotoğrafı vs vardı hatta.
Araci yeni aldim alirken ekspertizde cihaza baglandi fakat ariza kayit yok aracta...
yetkili servislerin cihazları çok daha detaylı görebiliyor kayıtları. ekspertizde tahmin ediyorum o an için araçta arıza gözükmüyordur ama performans problemini yaşadığınızda araç o an ki arızayı kaydediyordur kendi hafızasına. eksper bilgisayarı detaylı görmeyebilir bu durumu. herhangi bir masrafa girmeden önce mutlaka yetkili serviste bilgisayara bağlatıp baktırın araca. benim aracımdada hata çıkmıyordu ama hatalı olan parçanın geçmişte bir kere arıza kaydettiği tespit edildi. o an için gözüken bir kaydı yoktu.
i-vtec07
15-08-2017, 15:30
Stock araba iki sıkmayla bu kadar ısınmaz aracta problem var .
kizarmasinda sorun yok,kizarabilir ama performans sifira inmesi sikinti. 2.else orjinal yazilim yukletin ya da guncelletin derim derim
2 sene DS3 THP kullandım. 70 downpipe + 63 ara borular + 63 cut out'la bile benim turbo da 3-4 sıkmayla böyle oluyordu ama korumaya almıyordu.
dragstar
27-08-2017, 20:51
downpıpe yapıp oyle bakmak lazım
Turbonun kızarması THP lerde normal! Korkulacak birsey yok, fakat kronik olarak egsoz manifoltu bu turbonun egsoz tarafında içten çatlamalar görülebilir.
208'lerde(Allure/GTI) 207'lerdeki intercoolerın birebir aynısı kullanılmakta. Fakat 207lerde tampon hava girisi daha geniş olduğundan biraz daha idare eder şekildeydi.
208GTI'larda yaptığımız testlerde stock cooler Stage2 yazılım ve komple egsoz ile 70C IAT gördüğümüz oldu.
Performanstaki düşüşün ana sebebi kesinlikle intercooler diyebilirim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.