PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Porsche 911 GT3 // Bir tur versene



YAS
19-08-2017, 17:33
https://www.youtube.com/watch?v=abt4Dgk2b3o

İyi seyirler :)

997TT
20-08-2017, 02:29
Benim eski kanatli alman....
Bugun izledim Burak'in paylasiminda. Ozlemisim cidden...

LAST_ZZ
20-08-2017, 13:21
Elinize sağlık ,huzur içinde izledim sonuna kadar,7000 rpm den sonra motorun kudurma sesi insanı tahrik ediyor.

997TT
20-08-2017, 15:45
Anca zamanim oldu. Video'da yapilan yanlis ve eksik bilgileri duzelteyim. Amacim aracin siparisini veren ve ilk sahibi olarak videoya katki yapabilmek. Burak yine muhtesem is cikarmis,adam ne yaparsa akici ve keyifli oluyor...
Video'nun devam eden akisina gore yazacagim...
Direksiyon istenirse deri alinabilir.
Alkantara aslinda kaymayi onler,hakimiyeti artirir.
CS paket de Koltuk yok. 5 nokta emniyet kemeri-yarim cage-yangin sondurucu var. alkantaralar opsiyon,cs pakete dahil degil. Butun alkantara opsiyonlari almistim. Yani aracda ki carbon detaylar ve alkantara yuzeylerin buyuk bolumu opsiyon,CS paketle alakasi yok.
Tampon carbon alasim,hafif olsun diye. Suan ki 30.000tl civaridir.
Sis farki yok. Dinamik adaptif led almistim,onlar virajlari aydinlatiyor.
Kaput da alasimli malzemeden,hafif ve pahali malesef.(standart)
Kanat sabit gibi gorunsede ayarli.
CS paket alinmadiginda arkada koltuk gelmiyor,orasi suan ki gibi zeminle geliyor.
CS paket ucretsiz cunku pist odakli arac oldugu icin bir nevi jest.
Sag yolcu 5 nokta ucretli aliniyor.
Pdk'da sirali mantiginda calisan bir sey yok yada yapilan. Burak'in dedigi gibi yazilimsal farklar var bazi hardwareler farkli.
Porsche'nin carrera modellerinde (C/C2S/C4/C4S) vs gibi modellerde on takim vs farklar yok denicek kadar az. Ancak GT'3'de %70'den fazla parcasi farklidir.
Pdk sport bs ye basinca esp-abs ani reaksiyon vermiyor :) Sadece mudahale zamanlari ve siddeti degisiyor. Ve tabi bazi yazilim degisiklikleri oluyor....
Arac yanmadi,krank'i tutan vidalar kirildigindan,case i parcaliyor. Motor ve egsoz arkada oldugu icin yag alev aldi. Sorun buydu,tabi buyuk ama motor problemi.
Uretim 2014'e kadar devam etmedi,3013 kasim'da durdu. 2014 nisan'da tekrar basladi.
Motor Burak'in dedigi gibi carrera uzerine gelistirildi ancak neredeyse tum parcalari farkli.
Sesinin degismesi degisken milden kaynaklaniyor.
Kafa cok iyi donuyor cunku on takimin bir cok parcasi Cup Car dan alinma ve direksiyon kutusu bambaska...
Mk2 rekor kirdi cunku motor farkli ve yuruyen elden gecti.
RS cokk daha agresif set up li,az farkli degil...
Bu motorun birakilma sebebi,artik bu hacimden daha fazla guc cikmamasi. Bu yuzden 4.0'a gecildi.
997 gt3 rs'den iyi sure yapmasinin sebebi hem 4ws hemde uzun sase ve daha ortaya gelen motorun etkisi var.
Ve son olarak Pors degil yahu :( Porse yada amerikanca porsi...
Aklima gelenler bunlar. Ayrica aracda pist programi-muzik sistemi-karbon koltuk vs var... Yani alinicak tum ise yarar aksesuarlar var.
Kazasiz belasiz insallah...

tiMachine
20-08-2017, 23:14
Benim eski kanatli alman....
Bugun izledim Burak'in paylasiminda. Ozlemisim cidden...

Abi ayıptır sorması da bunu satıp f22 mi falan mı aldın böyle bir uçaktan sonra ancak o keser

997TT
20-08-2017, 23:43
F22 nedir? Gt3 cok hizli arac degil,pistlerde hizli...

by serçe
21-08-2017, 00:08
F22 nedir? Gt3 cok hizli arac degil,pistlerde hizli...

lockheed martin F-22 raptor
uçak abi 🙂

ottoman32
21-08-2017, 01:19
F22 nedir? Gt3 cok hizli arac degil,pistlerde hizli...

kanatli alman konusunda yeni birseyler dusunuyorum demistiniz, yeni konu ne zaman acaba :)

997TT
21-08-2017, 08:42
O kadar ucmadim henuz....
Aslinda 2017 yilinda getirmek istiyordum ama turkiye'nin hali belli,bu yuzden tekrar Turbo almistim. Eger sartlar duzelirse 2018'de aklimda birseyler var....

RafetAraç
21-08-2017, 15:05
gerçekten harika bir video olmuş