Orijinalini görmek için tıklayınız : 2017 G30 5.30i X-Drive 0-184
vectra-tuner
03-09-2017, 17:16
Merhaba,
Dün hazır Bayram sebebi ile yollar boşken denedim .. Bastığım yer hafif meğil aşağı ...
https://m.youtube.com/watch?v=pbAh7u5UJKk
Kısmet olursa önümüzdeki hafta Burger motors Jb 4 takacağız, aynı yerde deneme yapıp videosunu koyarım bir mani olmaz ise.
JB4 taktıktan sonra aradaki farkı yazarsanız sevinirim. Merak ediyorum.
vectra-tuner
05-09-2017, 10:18
Aynı yerde JB4 Sonrası deneyip videoyu buraya koyacağım kısmetse.. Bende çok merak ediyorum
Hocam cam mı açık? Bu kadar rüzgar sesi alıyor mu yoksa?
vectra-tuner
05-09-2017, 10:41
Tavan hafif açık .. G30 Baya sessiz bir araç ..
Konutkent ışıktan mesaya 184 görmesi baya iddalı :)
Kazasız belasız.
ahmetgurlek
06-09-2017, 09:02
maşallah çok güzel araç. spor modu yok muydu bu arada neden d'de denediniz?
vectra-tuner
06-09-2017, 09:20
Spor Modunda denedim (kadranda ışıklar kırmızı )... İlk kalkışı Manuel olarak yapıp sonra otomatiğe alıyorum ...
i-vtec07
06-09-2017, 10:08
Gayet iyi gidiyo :)
Aracın fabrika verisi 0-100 süresi nedir acaba? Maaşallah çok başarılı gidiyor..
vectra-tuner
06-09-2017, 10:30
Fabrika verisi 6 Sn.. X-Drive ... Arkadan iter 6.2 Sn.,
İyi dilekleriniz için teşekkürler :)
Fabrika verisi 6 Sn.. X-Drive ... Arkadan iter 6.2 Sn.,
İyi dilekleriniz için teşekkürler :)
bende videoda o süreleri saydım hadi hata payı falan yarım saniye oynasın yine çok iyi.. :) 180 den sonrası nasıl peki? 200 den sonra falan tıkanma oluyormu yoksa tork topspeede kadar taşıyormu hocam?
Arkadan iterde güzel gidiyor, 16 sn filandır 100-200.
vectra-tuner
06-09-2017, 11:56
bende videoda o süreleri saydım hadi hata payı falan yarım saniye oynasın yine çok iyi.. :) 180 den sonrası nasıl peki? 200 den sonra falan tıkanma oluyormu yoksa tork topspeede kadar taşıyormu hocam?
180 den sonra tıkanma olmuyor.. Çift vanos birde değişken valf Lift var ama video çekimi yapılan yer hafif eğimli (Yokuş aşağı) ... Araç 260 da limitöre giriyor ama kadranda 260 gerçek Gps hızı 250 Aslında..
Aynı yerde JB4 Sonrası deneyip videoyu buraya koyacağım kısmetse.. Bende çok merak ediyorum
jb4 nedir kısaca bahsedebilir misiniz :)
Cok guzel gidiyor sinan masallah :)
jb4 burgertunıngten sonra cok keyıflı olacagı kesın,stock halıyle bıle cok guzel gıdıyor. Maşallah.
jb4 nedir kısaca bahsedebilir misiniz :)
Araca cesıtlı kablolar ıle beyıne modul baglanıyor. Devır saatı ve gostergelerı uzerınden ıcerısıne yuklu yaklasık 8 - 9 harıtadan ıstedıgınızı tercıh ederek aracı kullanmanıza ızın verıyor.
Araca cesıtlı kablolar ıle beyıne modul baglanıyor. Devır saatı ve gostergelerı uzerınden ıcerısıne yuklu yaklasık 8 - 9 harıtadan ıstedıgınızı tercıh ederek aracı kullanmanıza ızın verıyor.
teşekkür ediyorum :)
vectra-tuner
09-09-2017, 13:40
Teşekkürler Erhan , ve diğer arkadaşlar ...
jb4 nedir kısaca bahsedebilir misiniz :)
https://www.youtube.com/watch?v=hb-Weh3ZJyE
BMW 530i Acceleration - YouTube (https://youtu.be/UFQ_RKipOlU)
Buda benim aracın hızlanma videosu 530i arkadan itişli, xdrive la mukayese açısından paylaşıyorum
vectra-tuner
11-09-2017, 16:03
Maşallah,
Sizin araç daha 937 Km imiş ... Zamanla daha iyi olacaktır... Birşeyi merak ediyorum, yanlıyormu? Borusan'da arkadan itiş test aracı kullanmıştık gaza yüklenince baya bir Esp yakmıştı
Maşallah,
Sizin araç daha 937 Km imiş ... Zamanla daha iyi olacaktır... Birşeyi merak ediyorum, yanlıyormu? Borusan'da arkadan itiş test aracı kullanmıştık gaza yüklenince baya bir Esp yakmıştı
Kilitli diff olmadığı için bir yere kadar tabi ama yinede parlak asfaltta gayet güzel yanlıyor..
ahmetgurlek
12-09-2017, 08:20
BMW 530i Acceleration - YouTube (https://youtu.be/UFQ_RKipOlU)
Buda benim aracın hızlanma videosu 530i arkadan itişli, xdrive la mukayese açısından paylaşıyorum
bu vidyoda s modunda gözüküyor ama diğer vidyoda devir göstergesinde d yazıyor, yani drive modunda gibi. sanki diğer araçla s modunda basılmamış. yanılıyor muyum? gerçi araç sahibi sport modunda bastım dedi ama kafam karıştı...
bu vidyoda s modunda gözüküyor ama diğer vidyoda devir göstergesinde d yazıyor, yani drive modunda gibi. sanki diğer araçla s modunda basılmamış. yanılıyor muyum? gerçi araç sahibi sport modunda bastım dedi ama kafam karıştı...
Şu şekilde anlatmak gerekirse araçta çoğu bmw de olduğu gibi eco pro, comfort ve sport sürüş modları var. Sport sürüş moduna alınca araç otomatik olarak gaz tepkisi, şanzıman ve adaptif süspansiyon varsa süspansiyonları sport moduna alıyor. O yüzden sport a alınca S veya D de kullanmanın bir farkı yok
f30 320d in manyak yanladığı şu zamanda tahminen o araçta çok fena yanlıyordur
f30 320d in manyak yanladığı şu zamanda tahminen o araçta çok fena yanlıyordur
f10 veya g30 un arkası f30 kadar hareketlı ve gergın degıl,aracın arka kısmı agır oldugu ıcın cok daha zor yanlıyor.
f30 320d in manyak yanladığı şu zamanda tahminen o araçta çok fena yanlıyordur
Güç = Daha fazla yanlama olmuyor işte :)
F10 lar F30 lara göre daha fazla tutunuyor. G30 lar da F10 lara göre daha da tutunuyor.
ahmetgurlek
13-09-2017, 10:12
Şu şekilde anlatmak gerekirse araçta çoğu bmw de olduğu gibi eco pro, comfort ve sport sürüş modları var. Sport sürüş moduna alınca araç otomatik olarak gaz tepkisi, şanzıman ve adaptif süspansiyon varsa süspansiyonları sport moduna alıyor. O yüzden sport a alınca S veya D de kullanmanın bir farkı yok
ben modun sport'a alınmasını kastetmemiştim, şanzımanın s'te kullanılmasından bahsetmiştim. dediklerin doğru olabilir, mod'u sport'a getirince şanzıman seçiminin önemi kalmıyor olabilir ama ben pek emin olamadım. ben de şahsen 3.20 i kullandım. eco pro modunda veya comfort modunda d'de kullanmak ile s'te kullanmak arasında dağlar var. gaz tepkileri, vites geçiş devirleri vs. her şey değişiyor. yani eco moduna alınca d veya s'te kullanmak farkediyor. o yüzden sport modunda da ben şahsen hep manuel olarak s'e aldım; s'te kullanmak ile d'de kullanmak arasında bi fark oluyordur diye. tabi şahsi düşüncemdir, yanılıyor da olabilirim.
ben modun sport'a alınmasını kastetmemiştim, şanzımanın s'te kullanılmasından bahsetmiştim. dediklerin doğru olabilir, mod'u sport'a getirince şanzıman seçiminin önemi kalmıyor olabilir ama ben pek emin olamadım. ben de şahsen 3.20 i kullandım. eco pro modunda veya comfort modunda d'de kullanmak ile s'te kullanmak arasında dağlar var. gaz tepkileri, vites geçiş devirleri vs. her şey değişiyor. yani eco moduna alınca d veya s'te kullanmak farkediyor. o yüzden sport modunda da ben şahsen hep manuel olarak s'e aldım; s'te kullanmak ile d'de kullanmak arasında bi fark oluyordur diye. tabi şahsi düşüncemdir, yanılıyor da olabilirim.
Eco pro da veya comforttayken şanzımanın d vs s modu arasında fark olması çok normal zaten o bu araçtada aynı, ama diğer tarafta sport moduna aldığınızda adı üstünde tüm sürüş seçenekleri sporta geçiyor d veya s te kullanmanın bariz bir farkı kalmıyor. Tercih olarak bende sport modunda s te kullanıyorum ama arada fark oluyor mu deseniz bana göre olmuyor derim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.