PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Merak edılen TypeR Fk8 vs Fk2 Denemeleri



997TT
19-10-2017, 01:49
Bu gece TypeR sahıplerı olarak bulustuk,1 saat sohbetten sonra cıktık.
Stock fk8 ıle stock fk2 yi denedik. Benım arac 500km de oldugu ıcın,ılerleyen kmlerde bıraz daha hızlanıcagını dusunuyoruz. Benım depoda 1 kutu Wurth oktan artırıcı vardı.
Denemelerın buyuk kısmı 2. Vıtesden oldu. 2-3 kez de 3. Vıtesden bastık.
Yaklasık 11-12 kez denedık.
Sonuc soyle oldu.
2. Vıtesde basabas gıdıyoruz,3 de bıraz one gecıyorum ama kesın 4. Vıtesde gecıyorum. 5. Vıtesde fk2 yakalıyor ve 6.vıtese atınca,genelde 6.vıtesın basında ve ortalarında benı 2 boy gecıyor.
270 lere kadar bu boyle devam edıyor.
Bazı demelerde hıc benı gecemedı ancak her halukarda 6.vıtesde "mutlaka" gecıyor benı.
Hatta son denemelerde fk2 ısındıgı ıcın gerılerde kalsada mutalaka 6.vıtesın ortalarında yakalayıp gecıyor.ç:icon_tup:
Benım arac ılerleyen kılometrelerde bıraz daha hızlanıcagını dusunursek,250km lerde olusan 2-3 boyluk fark 1 boylara duser ama yıne de fk2 onde olur. Bu benım tahmınım,ılerde tekrar denerız.
Buarada fk8'ın vıtes oranları bıraz daha kısa fk2'ye oranla.
6.vıtes de gecılme sebebı artan downforce muhtemelen. Genel olarak kafa burun yuruyorlar:icon_tup:
Arkadaslarım vıdeoları zamanla atarlar....

997TT
19-10-2017, 01:53
Instagram (https://instagram.com/p/BaaG5eVBymS_13tbDL-IDugl4Wafxm9cvlcEaM0/)

Mr.Bilal
19-10-2017, 07:34
fk2 jantlardan dolayı gelmiş :) kazasız belasız

ERK_RS
19-10-2017, 07:42
aynı kıyaslamayı bir de pist için alabilsek keşke.
asıl farkın kendini göstereceği yer orası olacak sanırım.

Black_Eagle
19-10-2017, 08:24
Ahaa yeni bir tartışma konusu fk2 sadece pistte isinmiyormuydu yaa rolldede mi ısınıyormuş. Bide anlamadığım ısınmış ama geçmiş mi fk8 i

free-hifi
19-10-2017, 08:35
GTI specleri ne abi ikinizide geçmiş :D

Ramcho®
19-10-2017, 09:17
GTI specleri ne abi ikinizide geçmiş :D

k04-64.....

Sert@ç
19-10-2017, 09:25
Abi tahmini 100-200ler kaçtır ?

997TT
19-10-2017, 09:50
100-200km fk2'den hızlıdır. Sanırım -2.5 egımlerde 11.5 cıvarıdır.
Jantdan olsa her vıtesde gecmesı gerek,6'ya atınca gecıyor.öbunun tek acıklaması fk8'de daha yuksek olan downforce. Motor acılınca ılk 5 vıtes fk8 daha onde olucaktır ama 6.vıtesde kesın yakalıyacaktır fk2 hatta 1 boy one gecebılır.
Pıstte kesın fk8 onde olucaktır.
Fk2 son denemelerde ısındı ama yıne 6.vıtesın ortalarında gectı.(250km gıbı hızlarda yakaladı)
Gtı 380+hp dır ve bız ıkı kısıyız,sonuc gayet normal,gtı sadece ısınma hareketlerı yaptı bızle.

SULTANOGLU
19-10-2017, 09:55
Abi sabırla instagram vidrolarının altına tek tek cevap vermişin :D bu konu net hit olur. Instagram da video izleme sayınında 14168362417152711 olmasını bekliyorum .

997TT
19-10-2017, 10:38
Insanlar soru soruyor,gorup de cevaplamamak saygısızlık olur.
Dalga gecme yada hakaret vs durumları harıc cevap vermeye calısıyorum....
Aslında vıdeo cok ama bırlestırıp atmayı beceremıyorum...

997TT
19-10-2017, 10:49
Yeni bir video daha...

Instagram (https://instagram.com/p/BabGAZFBKRCm5_dZNz3mGIYIpifiQaJuPYTQNk0/)

Ramcho®
19-10-2017, 11:01
100-200km fk2'den hızlıdır. Sanırım -2.5 egımlerde 11.5 cıvarıdır.
Jantdan olsa her vıtesde gecmesı gerek,6'ya atınca gecıyor.öbunun tek acıklaması fk8'de daha yuksek olan downforce. Motor acılınca ılk 5 vıtes fk8 daha onde olucaktır ama 6.vıtesde kesın yakalıyacaktır fk2 hatta 1 boy one gecebılır.
Pıstte kesın fk8 onde olucaktır.
Fk2 son denemelerde ısındı ama yıne 6.vıtesın ortalarında gectı.(250km gıbı hızlarda yakaladı)
Gtı 380+hp dır ve bız ıkı kısıyız,sonuc gayet normal,gtı sadece ısınma hareketlerı yaptı bızle.

334 hp gti mustang dyno verisi.

997TT
19-10-2017, 12:06
Abi 360hp lerde falanmidir?

alp1903
19-10-2017, 12:56
Aerodinamik etkende olabilir mi iki araç arasında topspeed e yaklaştıkça. Özellikle scoop stilarda çok etkiliydi bu araçtada etki yaratıyor olabilir belki, yada arka kanat daha etkili olabilir.

Ramcho®
19-10-2017, 13:06
Abi 360hp lerde falanmidir?

abi mustang dyno da 334 hp çikartti dğer dyno ları bilmem. mustang dyno crank power 334 hp.

997TT
19-10-2017, 15:06
Mustang dusuk olcuyor ya,bu yuzden kaybi ekleyin diye yaziyorum ama be kadar eklenmeli Ozgun yada dyno yu bilenler soyler....

i-vtec07
19-10-2017, 15:46
Yazılımsal olarak fark var mı acaba abi arada ? Basınç falan aynı dimi ? Peak cont değerleri .?

i-vtec07
19-10-2017, 15:46
Hesabın gizli izleyemedim takip isteği gönderdim şimdi

AliDogukan
19-10-2017, 15:55
Abi vitesleri biraz daha iyi atabilir miymişsin sanki ? Güle güle kullanın.

997TT
19-10-2017, 17:59
Bugun grupta konusulur ken ıkı fıkre daha sahıp oldum(artan downforce harıcınde)
Kaputta scoop var,bu yuksek suratte dırenc okusturuyor,hafıf volant yuksek suratı etkılıyor ve tavanda kı vortex etkısı yuksek suratte tutuyor...
Fakat bunların hepsı pıstte avantaj...

mert_can 41
20-10-2017, 14:19
Abi fk8 in vites oranları dahamı kısa daha önce yurt dışı videolarında fk8 fk2 rollingi vardı orda da fk8 in kötü vites aralıkları vardı orda şöför acemi demiştik ama sizin videolarda aynı şekilde şöförlüğünüzde tartışılmaz. Sizmi alışamadınız şanzımana yoksa cidden kısamı.

onurc
20-10-2017, 14:28
Abı senın ıcın pıst daha onemlı,netıcede pıst ağırlıklı kullanmak için aldın.Bence bunların senın ıcın pek bı onemı olmamalı :icon_tup:

997TT
20-10-2017, 14:32
Kesınlıkle pıstte avantaj saglıyacak seyler bunlar,yanı keyfım yerınde :)
Vıtes oranları cıddı kısa. Bugun fk2'yı aldım,arada cıddı fark var. Fk2 daha spor,fk8 daha araba gıbı.

ozoozo
20-10-2017, 14:42
k04-64.....

Araçta K04 mü takılı yoksa K04 ayarında olan IS38 R turbosu mu ? Bildiğimiz K04 mü yoksa :) , birde nasıl 334 hp çıktı onu anlamadım mustang az ölçüyor ölçmesine de bu kadar az mı ? Normalde takip ettiğim kadarı ile IS38 R turbosu ile 8.5-9 arası koşuyor GTI lar , geri kalan işlemler ile birlikte (cooler,dp,dv,intake,wm vs.) Yani oda aşağı yukarı 380-400 hp olması gerekir o sürelerde.

Ramcho®
20-10-2017, 14:48
Araçta K04 mü takılı yoksa K04 ayarında olan IS38 R turbosu mu ? Bildiğimiz K04 mü yoksa :) , birde nasıl 334 hp çıktı onu anlamadım mustang az ölçüyor ölçmesine de bu kadar az mı ? Normalde takip ettiğim kadarı ile IS38 R turbosu ile 8.5-9 arası koşuyor GTI lar , geri kalan işlemler ile birlikte (cooler,dp,dv,intake,wm vs.) Yani oda aşağı yukarı 380-400 hp olması gerekir o sürelerde.

R turbosu takılı detayları töre görürse yazar mustang dyno da 334 hp dynamicste 360 hp civarına denk gelio. mustang ölçümlerinde crank gücü alınııyor. 400 hp mk7 r 8.88 koştu. tabı 400 hp maha dyno.

ozoozo
20-10-2017, 14:54
R turbosu takılı detayları töre görürse yazar mustang dyno da 334 hp dynamicste 360 hp civarına denk gelio. mustang ölçümlerinde crank gücü alınııyor. 400 hp mk7 r 8.88 koştu. tabı 400 hp maha dyno.

Teşekkür ettim.

Yok ben powershop'un yaptığını baz almamıştım , yurtdışında vs de güvenilir markalar bu setup ile 370+ hp bu sürelerden bahsediyor o yüzden dedim. Sanıyorum ki powershop'un yaptığı R da yakıt yok ve aracın daha gideri (basınç vs) olduğunu düşünüyorum. Neyse rakamlar çok önemli değil , güzel gidiyor maşallah :)

Full setup nedir GTI'ın bilginiz var mı ?

Ramcho®
20-10-2017, 16:40
Teşekkür ettim.

Yok ben powershop'un yaptığını baz almamıştım , yurtdışında vs de güvenilir markalar bu setup ile 370+ hp bu sürelerden bahsediyor o yüzden dedim. Sanıyorum ki powershop'un yaptığı R da yakıt yok ve aracın daha gideri (basınç vs) olduğunu düşünüyorum. Neyse rakamlar çok önemli değil , güzel gidiyor maşallah :)

Full setup nedir GTI'ın bilginiz var mı ?

araç yakın arkadaşimin kendisinin yazması daha doğru olur..

MertSerhanÖ.
20-10-2017, 17:16
Tebrikler.Birşey sormak istiyorum cevap alabilirsem sevinirim.
Wurth oktan arttırıcı işe yarıyor mu?
Log larda vs kanıtlayabildiniz mi?