PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Borusan oto plakalık



Rec.O
21.Kasım.2017, 09:12
İnternette bi kaç yerde buldum güvenmedim 2 tane borusan plakalık laızm varmıdır elinde olan?

Sert@ç
21.Kasım.2017, 09:29
Borusana gidin beava alın

Rec.O
21.Kasım.2017, 09:49
Borusana gidin beava alın

borusan a arkadaşım ugradı 15-20 güne basılacak dediler. aksaraydada malesef yok

tequila818
21.Kasım.2017, 10:14
borusan a arkadaşım ugradı 15-20 güne basılacak dediler. aksaraydada malesef yok

ellerinde az kaldığı için vermek istememişler. Başka Borusan Şubesine giderseniz yardımcı olacaklardır.

ouzs
21.Kasım.2017, 10:24
Borusan bakımlı mı olacak plakalığı takınca. :)

Orhan
21.Kasım.2017, 10:39
ben bir ay gittim geldim alamadım nedense hep baskıda

onursumer
21.Kasım.2017, 10:42
internetten 15tl ye tanesini satıyorlar şaka gibi :)

Diyadin
21.Kasım.2017, 10:46
İmalatçı Talip Plastik

Talip Plastik | Referanlarımız yazı ile (http://www.plakalik.net/ref.html)

Kullanan arkadaşlar toptan sipariş verebilir. :)

Tayfun-E30
21.Kasım.2017, 10:53
Borusana gidin isteyin versinler arkadaşlar buna paramı verilir bunu satan alan olması çok komik geliyor bana..

osmanaydo
21.Kasım.2017, 11:08
Ben taktım.
Bagajı kapatınca zart zurt ses çıkarıyo gıcık oldum.

Kekuti*
21.Kasım.2017, 11:11
Kosifler vereyim mi :D

B16
21.Kasım.2017, 11:12
Kosifler vereyim mi :D

Kosifler çıkışlı borusan bakımlı olacaksa ver gitsin sorma bile

Kekuti*
21.Kasım.2017, 11:20
Kosifler çıkışlı borusan bakımlı olacaksa ver gitsin sorma bile

OK bir akşam Anadolu yakasındaysanız elden teslim edeyim :)

B16
21.Kasım.2017, 11:26
OK bir akşam Anadolu yakasındaysanız elden teslim edeyim :)

ben arkadaşa vermen için söylemiştim. :D

onursumer
21.Kasım.2017, 11:40
Ben taktım.
Bagajı kapatınca zart zurt ses çıkarıyo gıcık oldum.

plakalığı arabaya vidalarken araya sünger koyuyordum eski arabamda ses ortadan kalkıyordu

osmanaydo
21.Kasım.2017, 12:32
plakalığı arabaya vidalarken araya sünger koyuyordum eski arabamda ses ortadan kalkıyordu

Plakalıkla, plakanın arasından geliyor ses.
Arabayı yıkadıktan sonra aradan su sızıyor. Nerden baksan sıkıntılı malzeme.
Arabam Borusan çıkışlı olmasa, dakka durdurmam sökerim. :)

Leonardo
21.Kasım.2017, 13:07
Merhaba banada "BE MINI" yada "IS IT LOVE" Lazim elinde olan yada bulabilcegim biyer bilen varsa soylerse sevinirim

Rec.O
21.Kasım.2017, 14:15
Ta.ak geçen arkadaşlar bunu bakımından dolay değil app yi, plakalıksız taktığımda polisler için daha fazla dikkat çekiyor. Plakalık olduğunda çok belli olmuyor app olduğu. Takmatik plakalık da hoşuma gitmiyor harfler gömülü olduğu için. Düşünceleriniz sizlere kalsın.

Rec.O
21.Kasım.2017, 14:17
Ben taktım.
Bagajı kapatınca zart zurt ses çıkarıyo gıcık oldum.


Plakalıkla, plakanın arasından geliyor ses.
Arabayı yıkadıktan sonra aradan su sızıyor. Nerden baksan sıkıntılı malzeme.
Arabam Borusan çıkışlı olmasa, dakka durdurmam sökerim. :)

Abi sökersen hemen talibim. saçma sapan plakalıkları sevmiyorum. benim aracım borusan çıkışlımı değilmi innan onu bile bilmiyorum :)


Kosifler vereyim mi :D

Kosiflerde olur ama şehir uzak işte :D

ertantamer
21.Kasım.2017, 15:03
Ben sana ayarlıycam unuttum zannetme

Rec.O
21.Kasım.2017, 15:09
Ben sana ayarlıycam unuttum zannetme

hani olooom hani :D

darkmoon
21.Kasım.2017, 15:09
bmw aracım olsa yani sahibi olsam kiralamasam borusandan ordan burdan.

plakalığım borusan olsa ben şahsen değiştirirdim kendime güzel özel pleksi bir plakalık yaptırırdım en azından aracın bana ait olduğu sahibi oldum belli olurdu..

enes_srb
21.Kasım.2017, 16:47
Bencede kendinize ozel yazdirin , isim soyisim bas harf hos duruyor . bende bmw kullaniyorum borusan tak diyen cok arkadasim oldu ama bende darkmoon gibi dusundugumden kendime ozel yaptirdim .

ECD
21.Kasım.2017, 16:48
Borusan otoya sosyal medya hesapları üzerinden talebinizi iletirseniz 2 gün içinde evinize ücretsiz kargoluyorlar

altugkocer
21.Kasım.2017, 17:11
Plakalığa isim soy isim yazdırmak baya megolomanca geliyor bana.

sinan-s
21.Kasım.2017, 18:03
Ben yenı aldım ıstınye borusandan..

darkmoon
21.Kasım.2017, 18:15
ben şahsen orjinal m power plakalığına benzetirdim..

optimus_prime
21.Kasım.2017, 20:38
plakaya isim yazdırınca noluyor biri bi aydınlatsın

kapıya tavana falan stickerla isminizi yazdırın madem araba sizin

darkmoon
21.Kasım.2017, 22:16
plakaya isim yazdırınca noluyor biri bi aydınlatsın

kapıya tavana falan stickerla isminizi yazdırın madem araba sizin

milletin reklamını yapınca ne oluyor ...

zaten kiralama şirketlerinin sözleşmede plakalık zorunlu tutuluyor yani plakalığını değiştiremiyorsun .. gerçi yapanlar varda ..

şahsi aracınsa servislerin galerilerin plakalığını reklamını yapmak yerine insanlar kendi şahsi plakalığını takması daha mantıklı.

_driver_
21.Kasım.2017, 22:23
Rec.O plakalık isteme sebebini zaten yazmış
İllaki pleksi takılacaksa ya da para verip alınacaksa bence tek seçenek bu

Sahibinden ilan no: 499818831

smtakdnz
22.Kasım.2017, 00:38
Kiraladığım bütün araclarda plakalıkların reklam kısmını direk kırıyorum.Plakalıklarıra adını soyadını yazanlara anlam veremiyorum.Zamanında çipli kimlik çıkarken devlet bizi fişleyecek diye ortalığı ayaga kaldırdılar.Gittiler plakalıklara para vererek adını soyadnı yazdılar.. komikkk

SGurbey
22.Kasım.2017, 00:50
plakaya isim yazdırınca noluyor biri bi aydınlatsın

kapıya tavana falan stickerla isminizi yazdırın madem araba sizin

bina mantolama da yazdırdım kocaman adımı soyadımı direk cepheden tavsiye ederim.

Kubilay
22.Kasım.2017, 02:14
Benim gibi pleksi sevmeyen, adını soyadını yazdırmayı anlamsız bulanlar için çok da mantıksız değil borusan plakalık, sadeliği dolayısı ile güzel duruyor. Favorim dr. Ecu plakalık, ben olsam onu takarım.

optimus_prime
22.Kasım.2017, 09:00
milletin reklamını yapınca ne oluyor ...

zaten kiralama şirketlerinin sözleşmede plakalık zorunlu tutuluyor yani plakalığını değiştiremiyorsun .. gerçi yapanlar varda ..

şahsi aracınsa servislerin galerilerin plakalığını reklamını yapmak yerine insanlar kendi şahsi plakalığını takması daha mantıklı.

arabanın markası neyse onun plakalığı kalsın ne olacak yani reklam mı oluyor bazılarında en fazla küçüçük telefon numarası yazınca

dışarda birisi isim soyisim sorsa millet vermeye çekiniyor ama plakaya biografi yazıyor adam

Rec.O
22.Kasım.2017, 09:25
Benim gibi pleksi sevmeyen, adını soyadını yazdırmayı anlamsız bulanlar için çok da mantıksız değil borusan plakalık, sadeliği dolayısı ile güzel duruyor. Favorim dr. Ecu plakalık, ben olsam onu takarım.

Sonunda derdimi anlayan birisi çıktı :) Evet dr ecu plakalıkda olabilir..


Rec.O plakalık isteme sebebini zaten yazmış
İllaki pleksi takılacaksa ya da para verip alınacaksa bence tek seçenek bu

Sahibinden ilan no: 499818831

Teşekkür ederim beni anlayan ikinci bir kişi :) Plakalık güzelmiş olmazsa bunuda sipariş edebilirim..

darkmoon
22.Kasım.2017, 10:41
arabanın markası neyse onun plakalığı kalsın ne olacak yani reklam mı oluyor bazılarında en fazla küçüçük telefon numarası yazınca

dışarda birisi isim soyisim sorsa millet vermeye çekiniyor ama plakaya biografi yazıyor adam

kendi plakanızı yapabilirsiniz dedim ben sadece ad soyad yazsın demedim hiç .. yazsada ben karşı değilim oda ayrı..

plakayı kişiselleştirmek illa isim soyisim yazmak değil.. benimde kişisel plakam var ismim yazmıyor plakalağın sol köşesinde citroen amblemi yanındada citroen yazıyor sade temiz o kadar..

arkadaşın cls de plakalığın ortasında mercedes amblemi var yanında mercedes-benz yazıyor o kadar ..

bmw lerin bazılarında only flying is better falan yazıyor.. geçen bir mini cooperda kiss my S yazıyordu sadece misal :) ..

Bana göre onun bunun reklamını yapmakdan daha iyi .. tabii tercih meselesi..

onursumer
22.Kasım.2017, 10:52
şirketimin ünvanı soyadım haliyle plakalıklarıma sadece soy adımı yazmaktan çekinmiyorum dükkanın onunde duruyor reklam reklamdır mantığındayım açıkcası :D

darkmoon
22.Kasım.2017, 10:57
şirketimin ünvanı soyadım haliyle plakalıklarıma sadece soy adımı yazmaktan çekinmiyorum dükkanın onunde duruyor reklam reklamdır mantığındayım açıkcası :D

senin şirketin araçları arasıra görüyorumda ünvanı kısa tutsaydın plakalıkdan taşmış stopa kadar gidiyor ..

sümer holding ltd şti komandit pazarlama ithalat ihracat halıcılık kilim kahvaltılık turizim ahçılık endüstri falan diye uzayıp gidiyordu..

onursumer
22.Kasım.2017, 11:02
senin şirketin araçları arasıra görüyorumda ünvanı kısa tutsaydın plakalıkdan taşmış stopa kadar gidiyor ..

sümer holding ltd şti komandit pazarlama ithalat ihracat halıcılık kilim kahvaltılık turizim ahçılık endüstri falan diye uzayıp gidiyordu..

napalım abi reklamın iyisi kotusu olmaz plakalıkla sübniminal mesaj veriyoruz arkamızdakine :hihih: :hihih:

optimus_prime
22.Kasım.2017, 12:25
kendi plakanızı yapabilirsiniz dedim ben sadece ad soyad yazsın demedim hiç .. yazsada ben karşı değilim oda ayrı..

plakayı kişiselleştirmek illa isim soyisim yazmak değil.. benimde kişisel plakam var ismim yazmıyor plakalağın sol köşesinde citroen amblemi yanındada citroen yazıyor sade temiz o kadar..

arkadaşın cls de plakalığın ortasında mercedes amblemi var yanında mercedes-benz yazıyor o kadar ..

bmw lerin bazılarında only flying is better falan yazıyor.. geçen bir mini cooperda kiss my S yazıyordu sadece misal :) ..

Bana göre onun bunun reklamını yapmakdan daha iyi .. tabii tercih meselesi..

Tamam sorun yok ben de aynısını yazıyorum

Benim mesajımı yaptığınız alıntıda sadece isim soyisim niye yazılıyor onu sordum ben

Yoksa Mercedes logosu veya kendince bir logo benimde bahsettiğim şey

Rec.O
23.Kasım.2017, 12:58
Teşekkürler hepinize ertantamer kardeşim sorunu çözdü :)) Sağolsun

Rec.O
23.Kasım.2017, 12:59
https://i.hizliresim.com/kXaM1D.jpg

osmanaydo
23.Kasım.2017, 14:18
Hadi hayırlı olsun.
Bende kare olanı da var. :)

Rec.O
23.Kasım.2017, 15:10
Hadi hayırlı olsun.
Bende kare olanı da var. :)

Kare bendede var abi inşallah bi gün f30 alırsam ona saklıyorum arkayı kare yapmak için :)

ertantamer
23.Kasım.2017, 16:57
https://i.hizliresim.com/kXaM1D.jpg

Güle güle kullan f30 aldığında m4 aynalar benden şimdiden sözünü veriyorum

Rec.O
23.Kasım.2017, 17:17
Güle güle kullan f30 aldığında m4 aynalar benden şimdiden sözünü veriyorum

Eyvallah kanka varlığın yeter canımsın :-*