Orijinalini görmek için tıklayınız : hepsiburada.com da çalışan bir arkadaş vardı
vardı diye hatırlıyorum buradamı kendisi acaba?
vardı diye hatırlıyorum buradamı kendisi acaba?
Konu nedir :)
Ferhat_V
27-11-2017, 21:38
konuyu yazarsanız çalışan arkadaşıma bir sorabilirim ?
aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.
1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.
1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
Abi E-Fatura ise asıl fotokopi farketmiyor ıslak imza olmuyor.
Normal fatura ise orjinalinin gelmesi gerekir tabiki.
Google görsellerde örneklere bakabilirsin.
aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.
1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
Firma e-fatura mükellefi, size kesilen de e-arşiv faturası. Faturanız'ı gib üzerinden soruglayın görüntüleyebiliyorsanız elinizdeki nüsha ispat yükümlülüğü için yeterli.
E-fatura kağıt olarak bir anlam ifade etmiyor, faturaya bağlı paketin gib'e gönderilmesi yeterli.
Buradan sorgulama yapıp faturayı teyit edebilirsiniz.
e-Fatura Sitesi (http://www.efatura.gov.tr/earsivsorgula.html)
Diğer konuda satıcı kim o önemli, ***** hb farklı tedarikçilerden direkt gönderim sistemini de kullanıyor (n11 gibi)
Benzer durum n11 de başıma geldi 12 TL lik kartlık ezik geldi iade ettim firma red etti, üstüne düşmedim. Ama ısıtıcı için uğraşırdım.
Telefon için hayırlı, ısıtıcı için geçmiş olsun.
doğru faturayı kontrol ettim kayıtlıymış.
fakat HB çalışanları bunu bilmiyormu, bana niye açıklamadılar?
bana, 5 gün içinde firma size fatura gönderecek diye msg yolladılar.
1-Mail deki fatura geçerli garantide her konuda kullanabilirsiniz
2- tüketici hakem heyetine başvurun
İnternetten alımlarda ürünü görmeden denemeden aldığınız için iade almak zorundalar
Kutu fatura eksiksiz şekilde ise
Hakem heyeti hemen karar veriyor bekletmiyor
Merhaba bir sıkıntıda bende var
Kızıma saat telefon aldım şu hem konuşulan hem GPS ile takio edilebilen vs.
Saat kullanılmış çıktı içinde arapça ses kayıtları falan var
Saatin uygulaması emei kodunun başka bir hesap tarafından kullanıldığını söylüyor
Yani durup dururken gerildim aradım şikayet oluşturdum bekliyoruz bakalım
Var mı destek verebilecek
punto_multijet
28-11-2017, 08:11
Konu nedir :)
çalışan dedi çalışan. sen yakında ortak olacaksın biraz daha kart vs alırsan :D
punto_multijet
28-11-2017, 08:12
aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.
1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
kırık olarak kargodan teslim alınmış olmasına ragmen (alan arkadas farketmemişl ben gelince paketi actıgımda farkettim) 500tllik parfumu bile kırık oldugu için iade aldılar. bence bir yanlıslık var bu durumda
altugkocer
28-11-2017, 09:04
Hepsiburadadan şirket olarak, şirket çalışanları olarak hatta çoğu eşim dostuma da söyledim ve alışverişi tamamen kestik. Allah bildiği gibi yapsın bunları.
Bozuk ürün sattılar (satıcı hepsiburada) kaç aydır bunun iadesi için uğraşıyoruz. Belki 6-7 kere telefonla görüştük. Bütün müşteri temsilcilerinin söylediği aynı klişe kalıp laflar.
İade almama sebepleri de ne? Ürünün kolisi açılmış. Ulan sığır kocaman yazıcı aldık bunun çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacağım ben fişe takmadan.
Bunca işimizin gücümüzün arasında ürünü servisine götürdük ve ürünün bozuk olduğuna dair servis raporu aldık. Daha sonra tekrar aradık hepsiburada yı yine aynı b.k.
Ondan sonra da tüketici hakem heyetine başvurduk elimizdeki belgelerle, bunun sonucunda s.ke s.ke iade aldılar. Zaten suçlusun ve iade alacaksın haftalarca bizi niye uğraştırıyorsun.
Zaten önceden kart bilgilerinin çalınma durumu vardı. Bu da taşan son damla oldu. Çevremde kim varsa bu siteden ürün aldırmıyorum.
doğru faturayı kontrol ettim kayıtlıymış.
fakat HB çalışanları bunu bilmiyormu, bana niye açıklamadılar?
bana, 5 gün içinde firma size fatura gönderecek diye msg yolladılar.
E-arşiv faturasının 1 nüshası alıcıya verilmek durumunda. Bilgi amaçlı, belirttiğim gibi sistem online işliyor. Siz ne aldıysanız gib'de bilgileri mevcut.
Biraz teknik bir konu bu bilgi çalışanlara verilmemiş olabilir. Muhtemelen kağıt evrakı görenler eski sistem fatura sandıkları için size eksik bilgi verdiler.
Zaten suçlusun ve iade alacaksın haftalarca bizi niye uğraştırıyorsun.
İşte tam bu yüzden uğraştırıyorlar, uğraşmayacak 1 müşteri dahi olsa adamların yanına kar kalıyor.
Ben bu tip durumların şirket politikası olduğunu düşünüyorum. Benzeri durum marketlerde de var, adam 600 TL lik alışveirş yapmış 30 parça.
1 parçayı da indirimli diye almış ama kasada indirim uygulanmamış. Defalarca geldi başımıza (özellikle migros) itiraz ettik hemen ay kusura bakmayın personel barkodu değiştirmemiş. O zaman neden fiyat basıyorsun üstüne ürünün.
Benzeri durumlar yaşanıyor maalesef her yerde.
çalışan dedi çalışan. sen yakında ortak olacaksın biraz daha kart vs alırsan :D
bakırköy bölge dağıtım işi bendeydi hb nin :)
yardımcı olmak adına yazıyorum
iade hb kendi malı ise alıyor ama başka bir satıcı ise onlar sıkıntılı malesef hb
punto_multijet
28-11-2017, 10:22
bakırköy bölge dağıtım işi bendeydi hb nin :)
yardımcı olmak adına yazıyorum
iade hb kendi malı ise alıyor ama başka bir satıcı ise onlar sıkıntılı malesef hb
takılıyorum kardeşim yanlış anlamadın umarım :)
takılıyorum kardeşim yanlış anlamadın umarım :)
yok ya :D
bu arada her alışveriş firması için geçerli
baktınız ıh mıh mı ediyorlar
hemen tüketici hakem heyetine gidin
mike mike alıyorlar
çok aldım dün de vatandan aldım iade mi mesela
hakem heyeti olmasa ayvayı yemişik :)
yok ya :D
bu arada her alışveriş firması için geçerli
baktınız ıh mıh mı ediyorlar
hemen tüketici hakem heyetine gidin
mike mike alıyorlar
çok aldım dün de vatandan aldım iade mi mesela
hakem heyeti olmasa ayvayı yemişik :)
Ben 2 sene sonra YKB den 2000'e yakın dosya masrafımı aldım çok ta güzel oldu.
Cidden hakem heyeti olmasa nasıl yerleştirecekler tüketiciye firmalar belli değil.( İyi niyetlileri tenzih ediyoruz)
altugkocer
28-11-2017, 10:48
İşte tam bu yüzden uğraştırıyorlar, uğraşmayacak 1 müşteri dahi olsa adamların yanına kar kalıyor.
Ben bu tip durumların şirket politikası olduğunu düşünüyorum. Benzeri durum marketlerde de var, adam 600 TL lik alışveirş yapmış 30 parça.
1 parçayı da indirimli diye almış ama kasada indirim uygulanmamış. Defalarca geldi başımıza (özellikle migros) itiraz ettik hemen ay kusura bakmayın personel barkodu değiştirmemiş. O zaman neden fiyat basıyorsun üstüne ürünün.
Benzeri durumlar yaşanıyor maalesef her yerde.
Daha önce hiç sıkıntı yaşamamıştık iade konusunda ama bu sefer çok direttiler.
Ama hb artık bitti bizim için :D
o zaman hakem heyetine gidiyoruuuuz :D
*ilçe kaymakamlıklarındaydı değilmi o yer?
edit: prosedürü bilen varsa yazabilirmi
Cuma güün aldığım telefon bugün elime ulaştı. Dış kutusu su içindeydi telefonu kendi kutusundaki jelatin korumuş.
İade edeyim diye düşündüm hanıma telefon aldım gelecek demiş oldum diye aldım.
Bir daha hepsiburada'ya tövbe ettim. İlgi alaka sıfır Aras kargo rezalet çalışıyor. Belki bana böyle denk geldi bilemiyorum.
N11'den son 2 senedir bir sürü alışveriş yaptım süreci sıkıntısız takip edebiliyorum, etmesemde mail sms geliyor.
İnternet alışverişi yapacaksanız kesinlikle N11.
Viral reklam gibi oldu ama tecrübelerimi aktardım :D
altugkocer
28-11-2017, 11:13
o zaman hakem heyetine gidiyoruuuuz :D
*ilçe kaymakamlıklarındaydı değilmi o yer?
edit: prosedürü bilen varsa yazabilirmi
Biz e-devletten başvuru yapmıştık abi
Tuketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi (https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi)
Hepsi burada ve n11'deki mağazalarında eli kolu bağlı bazı konularda. Adamların mağaza için telefon destek hattı yok. Alışveriste sorun olduğunda Satıcıda mail atıp cevap bekliyor. Maillere çok geç cevap veriyorlar cevaplarda konuyla alakasız. Mağaza sahibi aslında sorunu çözmek istiyor çünkü kötü yorum ve puan almak istemiyor. Ana sistemde çok problem var.
O yüzden bu sitelerdeki mağazayı internetten bulun. Mağazaya telefon edin kapıda ödeme göndersin.
aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.
1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
Ben hakem heyetinde raportörüm. İnternet üzerinden alınan ürünlerde pakete yada ürüne herhangi bir tahribat vermemişseniz iade almaları gerekiyor. Sebebi görüp beğenerek alma şansınızın olmaması. 14 gün iade hakkınız var size ulaşması itibari ile başlar. Cayma hakkınızı kullandığınıza dair bir dilekçe vb firmaya iadeli taahhütlü posta ile gönderin. Normalde o yola başvurmanıza da lüzum yok iade almalılar ama işi yokuşa sürüyorlar genelde. Hepsiburadadan bu sebeple çok şikayet geliyor.
Biz e-devletten başvuru yapmıştık abi
Tuketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi (https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi)
acil birşey sorsam
ben şimdi malı gönderen firmayımı yazıcam yoksa hb yimi?
fatura firmaya ait direk, ama aşağıda internet üzerinden hb satışı yazıyor not olarak.
altugkocer
28-11-2017, 14:00
acil birşey sorsam
ben şimdi malı gönderen firmayımı yazıcam yoksa hb yimi?
fatura firmaya ait direk, ama aşağıda internet üzerinden hb satışı yazıyor not olarak.
Bizim üründe satıcı da hb olduğu için onu yazdık. Bence hb yazın. Sonuçta onun sorumluluğunda.
acil birşey sorsam
ben şimdi malı gönderen firmayımı yazıcam yoksa hb yimi?
fatura firmaya ait direk, ama aşağıda internet üzerinden hb satışı yazıyor not olarak.
HB ile olan satış sözleşmenize bakın, orada "ürün ile yaşanan sorundan dolayı sorumluluk kabul etmez" gibi bir madde olabilir.
Böyle bir durum varsa ilgili firmayı yazın, ki fatura o firmadan düzenlendiği için muhatabı da o olacaktır, hb aracı konumunda, kendini koruyacak önlemi sözleşmede almıştır.
valla formu doldurdum, firmayı adres gösterdim, hepsiburada dan alındı diye yazdım + fatura üzerinde de yazıyor.
bakalım ne olacak
güncelleme yapayım.
önce problemli ürün geri istendi, sonra bugün geri ödeme yapıldı diye mesaj geldi HB den
yeni konu açmayımda BLACK friday muhabbetine 24 kasımda aldığım ürün hala cıkmadı mesajda atıyorum ama nafile napabilirim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.