Orijinalini görmek için tıklayınız : TTE525 MK7 Golf R 485 HP - 570 NM 100-200: 7.4 Sec
Levent Y.
13-12-2017, 21:36
TTE525 MK7 Golf R 485 HP - 570 NM 100 - 200 km/h Acceleration - YouTube (https://youtu.be/PNVehLRgfj4)
Specler:
100-200: 7.4 sec
Stock Motor ve DSG
TTE525 Turbo 1.95 Bar
Milltek TBE - Forge DV ve Cooler
Injen CAI, Autotech Pompa, AEM Methanol
Full Agirlik OZ 18 Ultraleggera Jantlar ile Mahada 485 HP 570 NM
http://i1043.photobucket.com/albums/b435/leventyilmazoglu/660E59E3-85EB-44EF-A77F-FABA44A81E15_zpspnbor4q8.jpg
http://i1043.photobucket.com/albums/b435/leventyilmazoglu/96A46810-233C-42DA-A918-3779610BC273_zpsuknvsuxc.jpg
Nfs’de bile bu kadar hızlı arabam olmadı :D
Leventcim eline saglık
Birazcık daha yolumuz var , önümüzdeki haftalarda inşallah süreyi biraz daha aşağıya cekeriz.
Müsahit bi zamanda dbn dosyasınıda atarmısın
Stok motor ve sokulmeden 7.4
masallah super sure kazasiz belasiz
Masallah abi jantlarda cok guzel olmus surede cok iyi
https://resmim.net/f/D9cjip.jpeg
https://resmim.net/f/rJOe3e.jpeg
Masallah abi jantlarda cok guzel olmus surede cok iyi ������
Tesekkürederim abicim aynen benimde cok hoşuma gitti , ugra bi ara
Stok motor ve sokulmeden 7.4
masallah super sure kazasiz belasiz
Sagol cico tesekkürederim 👍🏼
ozyt1000
15-12-2017, 06:55
Hızlı ve güncel bir araba, maşallah çok başarılı
maşallah Yaşar süper süre. Daha da denemem elek edersin :)
Maşallah.
Dostane bir kahve içelim Yaşar :)
Massallah abi super valla
maşallah Yaşar süper süre. Daha da denemem elek edersin :)
Sagol Tolga tesekkürederim :)
Gercekten süre beklentimin üzerinde iyi çıktı ,
hafif koltuk vs ile süreyi biraz daha asagılara cekmeye calışacagız, bakalım nolcak abi
Maşallah.
Dostane bir kahve içelim Yaşar :)
Tesekkurederim
Tabiki çok keyif duyarım Baybars :)
Massallah abi super valla
Eyvallah cok sagol Alperen
Gecen akşam yanınıza gelicektimde vakit cok sınırlıydı , sende gelmiyosun antremanlara iyice boşladın nasıl olcak bu işler :D
kelalper
15-12-2017, 11:08
Arkadaş adam hızlı. Keyif duymak ne demek lan. hheheeh.
Aynı setup golf gti da olsa 100 200 süresi ne olur tahmini
Aynı setup golf gti da olsa 100 200 süresi ne olur tahmini
Tam bunu yazmaya gelmiştim yazılmış zaten :) bende bir gti kullanıcısı olarak merak ettim , yaza doğru bir kaç plan var aklımda , 2.0 tsi mqb araçları görmek keyif veriyor hemde bilgi topluyoruz :)
Aynı setup golf gti da olsa 100 200 süresi ne olur tahmini
1 sanıyelere yakın aşağıya gelir
Arkadaş adam hızlı. Keyif duymak ne demek lan. hheheeh.
benim düşük mapte 2 araba da kafa burun aynı gidiyor nerdeyse. gayet zevkli olur.
kaymak asfaltta golf r içimden geçer düşük hızda zati. pütürlü asfalt lazım çupraya.
1 sanıyelere yakın aşağıya gelir
Özgür naber görüşemiyoruz.
Stage2 9,5 sn yürüyenler arasında 1 sn'ye yakın fark oluyor ama 7'li saniyelerde fark azalıyor. 7,3e 6,9 sn gibi.
Tam bunu yazmaya gelmiştim yazılmış zaten :) bende bir gti kullanıcısı olarak merak ettim , yaza doğru bir kaç plan var aklımda , 2.0 tsi mqb araçları görmek keyif veriyor hemde bilgi topluyoruz :)
Önden çekerde Stage 3 üstü (R'daki Stage 2) yalan. IS38 tak geç.
Özgür naber görüşemiyoruz.
Stage2 9,5 sn yürüyenler arasında 1 sn'ye yakın fark oluyor ama 7'li saniyelerde fark azalıyor. 7,3e 6,9 sn gibi.
abi selam,agırlık ve aktarmadan biraz daha fark olmalı gibi:)tabı aynı basınc aynı yakıt ve avans için geçerli..
bu arada murat şekerim beyide ayarlayıp bi kahve yapalım bi ara mutlaka...
abi selam,agırlık ve aktarmadan biraz daha fark olmalı gibi:)tabı aynı basınc aynı yakıt ve avans için geçerli..
bu arada murat şekerim beyide ayarlayıp bi kahve yapalım bi ara mutlaka...
Valla 7.0-7,2 sn corrected yürüyen TTE525'li Golf R görüyorum videolarda; ama en hızlı Çupra 6,7 sn gibi.
Şekeri boşver, şekersiz içeriz kahveyi :)
Levent Y.
15-12-2017, 14:19
Aynı setup onden ceker cupralar bence 0.5 civari daha hızlı olur , 1 sn lik bir fark olmaz. Bu sureyi 18 derecede olctuk, soguk hava da koltukları cıkarınca 6.9-7.0 arası aynı programla yapar.
Aynı setup onden ceker cupralar bence 0.5 civari daha hızlı olur , 1 sn lik bir fark olmaz. Bu sureyi 18 derecede olctuk, soguk hava da koltukları cıkarınca 6.9-7.0 arası aynı programla yapar.
Yay şapka düşünülüyor mu araca :)
Çevirin 7100, dynoda yükselirken devir bitmiş..
Benim yazılım D'de 6800, S'te 7100 rpm limitli. Güç var ama 5 ve 6da uzuuun kalmayı sevmiyorum oralarda. Yay şapka konuşacağım Bayçu ile.
Önden çekerde Stage 3 üstü (R'daki Stage 2) yalan. IS38 tak geç.
İşin aslı kafamdaki düşünce o. Şuan bile egsoz , APR stage2 yazılım ile saçma sapan sarmalardan gücü basamıyor hele bir daha büyük turbo ile o işin iyice tadı kaçacaktır :) belki yürüyene yapılacak bir kaç upgrade ile daha iyi yere aktarabiliriz, bakalım hayırlısı :) Bildiğim kadarı ile IS38 de 9 sn falan koşuyor gti lar.
İşin aslı kafamdaki düşünce o. Şuan bile egsoz , APR stage2 yazılım ile saçma sapan sarmalardan gücü basamıyor hele bir daha büyük turbo ile o işin iyice tadı kaçacaktır :) belki yürüyene yapılacak bir kaç upgrade ile daha iyi yere aktarabiliriz, bakalım hayırlısı :) Bildiğim kadarı ile IS38 de 9 sn falan koşuyor gti lar.
9-9,5, eğimine göre.
8 altına inen oldu stage 2 ile; bol yakıt, bol avans ve bol tetris ile.
Valla 7.0-7,2 sn corrected yürüyen TTE525'li Golf R görüyorum videolarda; ama en hızlı Çupra 6,7 sn gibi.
Şekeri boşver, şekersiz içeriz kahveyi :)
Hayat sekerle guzel ve tatli mike,sen bosver ama baskalari bosvermiyor,sekeri :)
Culra ve R arasinda o guclerde fark 0,5 sec civari olucaktir ancak ancak stg2'de ki 1sec fark araligina yaklasir(metre olarak)
https://resmim.net/f/D9cjip.jpeg
https://resmim.net/f/rJOe3e.jpeg
Bolll keyifli gazlamalar sekerim. Daha cok yol var ama sanirim sen bunu tercih ettin. Zaten turbo hizlanmasina yakin,daha ne olsun :)
Aynı setup onden ceker cupralar bence 0.5 civari daha hızlı olur , 1 sn lik bir fark olmaz. Bu sureyi 18 derecede olctuk, soguk hava da koltukları cıkarınca 6.9-7.0 arası aynı programla yapar.
bişey daha sorayım o zaman, 100-200 yaparken arkaya hiç güç aktarımı olmadığını yani patinaja düşmediğini farzedersek
kısaca pütürlü asfatta gene aynı fark olur mu ?
Aktarim kayibi ve agirlik en buyuk faktor burada...
Yay şapka düşünülüyor mu araca :)
Çevirin 7100, dynoda yükselirken devir bitmiş..
Benim yazılım D'de 6800, S'te 7100 rpm limitli. Güç var ama 5 ve 6da uzuuun kalmayı sevmiyorum oralarda. Yay şapka konuşacağım Bayçu ile.
Aslında düşünüyoruz abi dediğin gibi yapılması oldukca mantıklı gelio banada , ama üst kapagı acmışken aşagıyafa inelim mi gibi düşüncelerde var
Yaza kadar arac üstğnden agırlık atarak bu programda en iyi süreyi almayı planlıyorum.
Leventin dediği gibi önümüzdeki haftalafda bi koltukları çıkarıp ölçmeyi istiyorum bakalım ne cıkıcak
Bolll keyifli gazlamalar sekerim. Daha cok yol var ama sanirim sen bunu tercih ettin. Zaten turbo hizlanmasina yakin,daha ne olsun :)
Çok tesekkürederim abi ,
Ayrıca lastik konusundada seni dinlediğim için olduça memnun kaldım onun içinde ayrıca sagol
Arada böle başını agrıtıyorum ama idare et 😃
Ne demek kardesim,ben senin aramalarina alistim :)
Senin gibi efendi adama 24 saat kapim acik. Kazasiz belasin insallah.
https://youtu.be/cIsg6aJYQzY
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.