Tansell
18-12-2017, 10:35
Amerika'nın hız ve güçlere doymayan firması Hennessey, yine rüya bir spor otomobili standartlarının dışına çıkardı. İşte Hennessey Corvette ZR1
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-dis-yapisi-687x400.jpg
Bir araba üzerinde oluşturduğu güçlerle kendini fazlasıyla kanıtlayan Amerikan Hennessey, tecrübelerini şimdi de farklı paketler arasında 2019 Yeni Chevrolet Corvette‘ye aktarıyor. En son SEMA Show’da gösterdiği Ford Raptor 6×6 VelociRaptor‘dan sonra işlerini fazla sorgulamamaya başlamıştık. Firmanın iddiaları büyük.
Bu zamana kadar ortaya attığı projelerde ve otomobillerde gösterdiği performans rakamlarının daha ufak olanını görmedik. Şirket yapısı gereği hangi gücü hangi arabadan alacağını çok iyi biliyor. Dünyanın en hızlı arabası Venom F5‘i göstererek somut kanıtını göstermişti. Şimdi garajına aldığı ise motor gürültüsüyle geniş bir alanı inletebilecek bir spor araba olan Chevrolet ZR1!
Birileri her zaman için firmanın standart güçleriyle tatmin olmaz.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-en-yeni-corvette.jpg
Mesela ZR1’de tatmin olunmayan; 6.2L V8, 755 hp gücü ve 968 nm tork değerli bir motoru var!
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor.jpg
Olayı uç noktalarda yaşayan insanların sesi olan Hennessey’in ZR1 planlarını görünce şaşırmaktan öte oldum.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-on-far-yapisi.jpg
Hennessey geliştirme işine HPE ismini vermiş.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-profil-hennessey.jpg
Birinci seçenekte motor gücü 850 beygire çıkartılıyor ve kalkış süresi 2.6 sn oluyor.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-motoru.jpg
Seçeneklerin ikincisi olan HPE1000’de belli olduğu gibi güç 1000 beygir, tork 1310 nm ve kalkış süresi 2.5 saniye olacak.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-hennessey-.jpg
Paketin en çılgını ise HPE1200! Biraz nefes aldıktan sonra 1200’e çıkan güç ile beraber üretilen 1445 nm tork, ZR1’i 2.2 saniyede 100’e çıkartacak.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-arka-far-ruzgarlik.jpg
Zaten olayın ciddiyetini ve baş döndürücü kısmını HSE1200’de yaşadık. 3300 beygirlik Nissan GT-R kadar olmasa da yarı güçlerde gösterdiği rakamlar bence tatmin edici. Uzman olduğu fazla güç takviyesi oranlarında Hennessey’in yine eli açık olduğunu hissettirdi.
Hennessey’in Cadillac CTS-V çalışmasına buradan baklamızı tavsiye ediyorum! Tuning firmasının sistemi zirve işler konusunda yaptıkları gerçekten söz bırakmıyor. Hennessey elinden geçen her bir araba modelleri kendi firmalarını kıskandıracak kadar sağlam oluyor.
Kaynak Haber (https://paratic.com/2019-chevrolet-corvette-zr1-hennessey/)
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-dis-yapisi-687x400.jpg
Bir araba üzerinde oluşturduğu güçlerle kendini fazlasıyla kanıtlayan Amerikan Hennessey, tecrübelerini şimdi de farklı paketler arasında 2019 Yeni Chevrolet Corvette‘ye aktarıyor. En son SEMA Show’da gösterdiği Ford Raptor 6×6 VelociRaptor‘dan sonra işlerini fazla sorgulamamaya başlamıştık. Firmanın iddiaları büyük.
Bu zamana kadar ortaya attığı projelerde ve otomobillerde gösterdiği performans rakamlarının daha ufak olanını görmedik. Şirket yapısı gereği hangi gücü hangi arabadan alacağını çok iyi biliyor. Dünyanın en hızlı arabası Venom F5‘i göstererek somut kanıtını göstermişti. Şimdi garajına aldığı ise motor gürültüsüyle geniş bir alanı inletebilecek bir spor araba olan Chevrolet ZR1!
Birileri her zaman için firmanın standart güçleriyle tatmin olmaz.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-en-yeni-corvette.jpg
Mesela ZR1’de tatmin olunmayan; 6.2L V8, 755 hp gücü ve 968 nm tork değerli bir motoru var!
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor.jpg
Olayı uç noktalarda yaşayan insanların sesi olan Hennessey’in ZR1 planlarını görünce şaşırmaktan öte oldum.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-on-far-yapisi.jpg
Hennessey geliştirme işine HPE ismini vermiş.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-profil-hennessey.jpg
Birinci seçenekte motor gücü 850 beygire çıkartılıyor ve kalkış süresi 2.6 sn oluyor.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-motoru.jpg
Seçeneklerin ikincisi olan HPE1000’de belli olduğu gibi güç 1000 beygir, tork 1310 nm ve kalkış süresi 2.5 saniye olacak.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-hennessey-.jpg
Paketin en çılgını ise HPE1200! Biraz nefes aldıktan sonra 1200’e çıkan güç ile beraber üretilen 1445 nm tork, ZR1’i 2.2 saniyede 100’e çıkartacak.
https://img.paratic.com/dosya/2017/12/2019-corvette-zr1-hennessey-esligind-ucak-moduna-geciriliyor-arka-far-ruzgarlik.jpg
Zaten olayın ciddiyetini ve baş döndürücü kısmını HSE1200’de yaşadık. 3300 beygirlik Nissan GT-R kadar olmasa da yarı güçlerde gösterdiği rakamlar bence tatmin edici. Uzman olduğu fazla güç takviyesi oranlarında Hennessey’in yine eli açık olduğunu hissettirdi.
Hennessey’in Cadillac CTS-V çalışmasına buradan baklamızı tavsiye ediyorum! Tuning firmasının sistemi zirve işler konusunda yaptıkları gerçekten söz bırakmıyor. Hennessey elinden geçen her bir araba modelleri kendi firmalarını kıskandıracak kadar sağlam oluyor.
Kaynak Haber (https://paratic.com/2019-chevrolet-corvette-zr1-hennessey/)