Orijinalini görmek için tıklayınız : Mito qv multiair için yazılım önerisi
Herkese selamlar,
Mito qv aracıma yazılım düşünüyorum fakat yaptırmalımıyım nerde yaptırmalıyım yoksa hiç ellemeden böyle kullanmalımıyım kafam epey karışık daha önce tecrübe eden varsa paylaşırsa çok memnun olurum
motor çok sınırlarda dora yinede sen bilirsin :)
DR.ECU Maslak veya İzmirde Mustafa Birsesliye ulaşıp yardım alabilirsiniz.
motor çok sınırlarda dora yinede sen bilirsin :)
Demedi deme diyosun 15-20 hp de olaa alamıyoz mu sağlıklı sıkıntı yaratmadan kesin bilgi mi :)
MertSerhanÖ.
22-01-2018, 15:38
daha önce yakın bir arkadaşıma yapmıştık.Yaklaşık 20 bin km oldu.hiçbir sorun yaşanmadı.
t-jet ali
22-01-2018, 16:38
Revlimit İstanbul la görüş istersen,
rahmitanir
22-01-2018, 16:43
Ben de Mito tjet kullanıcısıyım.
Bizim araçlar pek yaygın olmadığından, çok net şekilde "şu yazılıma şu kadar beygir" diyebilecek pek yok gibi.
Ben de yazılım konusunda çok araştırdım, örneğin TR'deki büyük yazılım firmalarından birisi "o motora yazılım olmuyor" dedi. Başka 2 büyük firma da "gel abi, günlük kullanıma uygun birşeyler yaparız" dedi. Tüm bu firmaların İzmir'de bayisi var ama, tartışma yaratmamak için özellikle isimlerini vermiyorum.
Yazılım işini araştırdıkça, Magneti Marelli'nin ME110T diye bir tuning box'ını buldum. Bu box baya bir araca uyumlu (alman, italyan, japon, ne ararsan var). Araca takılması da çok çok kolay. ME110T'yi araca takmadan önce, internette Magneti Marelli'nin kendi sitesinden araca uygun yazılımı box'a indiriyorsun, sonra takıp kullanıyorsun.
Magneti Marelli Fiat grubunun kendi komponent üretici olduğundan bana en güvenilir yol bu gibi göründü. Tek sorun TR'de sıfır'ı bulunmuyor, Avrupa satış fiyatı da 500€. Ama Alfa özelindeki forum sitelerini biraz kurcalarsan, arada ikinci el satışa düşenler oluyor. İkinci elde de zaten ancak bir yazılım parası kadar isteniyor genellikle.
Ben 1,5 aydır falan kullanıyorum, yaklaşık 3000km yol yaptım bununla ve dynamic mod oldukça keyifli hale geldi. Uzun vadede ne olur, allah bilir spec şu anda:)
Aklının bir kenarında bulunması için de linki aşağıya bırakıyorum...
TURBO PETROL TUNING BOXES (http://www.me100t.com/me100t/?page_id=361&lang=en)
ilbeyyagci
22-01-2018, 18:04
Magneti Marelli ME110T en sağlıklı ve kolay yol bence de.
170 lıkte 15hp 40 nm yapabılıyoruz bız ecufast olarak
Ben de Mito tjet kullanıcısıyım.
Bizim araçlar pek yaygın olmadığından, çok net şekilde "şu yazılıma şu kadar beygir" diyebilecek pek yok gibi.
Ben de yazılım konusunda çok araştırdım, örneğin TR'deki büyük yazılım firmalarından birisi "o motora yazılım olmuyor" dedi. Başka 2 büyük firma da "gel abi, günlük kullanıma uygun birşeyler yaparız" dedi. Tüm bu firmaların İzmir'de bayisi var ama, tartışma yaratmamak için özellikle isimlerini vermiyorum.
Yazılım işini araştırdıkça, Magneti Marelli'nin ME110T diye bir tuning box'ını buldum. Bu box baya bir araca uyumlu (alman, italyan, japon, ne ararsan var). Araca takılması da çok çok kolay. ME110T'yi araca takmadan önce, internette Magneti Marelli'nin kendi sitesinden araca uygun yazılımı box'a indiriyorsun, sonra takıp kullanıyorsun.
Magneti Marelli Fiat grubunun kendi komponent üretici olduğundan bana en güvenilir yol bu gibi göründü. Tek sorun TR'de sıfır'ı bulunmuyor, Avrupa satış fiyatı da 500€. Ama Alfa özelindeki forum sitelerini biraz kurcalarsan, arada ikinci el satışa düşenler oluyor. İkinci elde de zaten ancak bir yazılım parası kadar isteniyor genellikle.
Ben 1,5 aydır falan kullanıyorum, yaklaşık 3000km yol yaptım bununla ve dynamic mod oldukça keyifli hale geldi. Uzun vadede ne olur, allah bilir spec şu anda:)
Aklının bir kenarında bulunması için de linki aşağıya bırakıyorum...
TURBO PETROL TUNING BOXES (http://www.me100t.com/me100t/?page_id=361&lang=en)
Bende baya sordum yazılım firmalarına dediğiniz gibi herkes farklı bişey söylüyor muhtemelen orjinal bineceğim ikinci el boxa yazılım parası vermek çok anlamlı değil gibi 201 hp vaad ediyor box ne kadar sağlıklı olur bilemedim :)
crazyngagerz
22-01-2018, 22:54
2cr Performance'dan bilgi alabilirsiniz.
rain man
23-01-2018, 06:51
Sadece 3 4 aylık racechip kullandığım dönemde aracın sesi değişmiş ve gereksiz yorulduğunu görmüştüm. Turbo zaten ıslık çalıyordu o zamanlar, box sonrası iyice artmıştı. Bir de üzerine ana yatak değiştirecek kadar ses yapması da eklenince gözümde iyice kötü bir yere düşmüştü.
Söküp Custom yazılım yapıp turbo egzoz bir çok şey değiştiğinde aracı rahatlamış hissetmiştim. Aynı aracı yaklaşık o işlemlerden sonra bir buçuk yıldır kullanıyorum ve bu işlemlerden kaynaklı motorda bir sorun yaşamadım. Tabi ben 147 q2 için konuşuyorum.
oguz can alantor var, kendisi de o dönemler mito qv kullanıyordu, bu durumdan bahsetmişti. Egzoz filtre yazılım ile yukarda bahsi geçen güçler gelmişti. Kendisi görürse cevaplasın tecrübeli biri olarak.
Revlimit İstanbul la görüş istersen,
İzmirde yaşıyorum istanbula gidip yaptırmak zor olur birde revlimitin fiyatlarda baya redline da diye duydum :) o kadar verip yaptırmam açıkçası
t-jet ali
23-01-2018, 13:34
Evet ama değer. Millet T-jet ve multiairden neler yapiyor, bizde doğru düzgün yazabilen yok, T- jet konusunda 4 yıl uğraşan ve piyasada ki firmalarla gerek yazılım gerek görüşme konusundaki tecrübe lerime dayanarak söylüyorum.Bizde yapamayanlar aracı motoru kötülüyor, millet oem motor 300 hp lerde geziyor.
Şu an stg 3 5-6 araç T-jet sorunsuz biliyoruz.
oabayram
23-01-2018, 13:41
fatihob a bir danış. Kendisi mitoyla fazlasıyla haşır neşir olmuş bir vatandaştır.
Evet ama değer. Millet T-jet ve multiairden neler yapiyor, bizde doğru düzgün yazabilen yok, T- jet konusunda 4 yıl uğraşan ve piyasada ki firmalarla gerek yazılım gerek görüşme konusundaki tecrübe lerime dayanarak söylüyorum.Bizde yapamayanlar aracı motoru kötülüyor, millet oem motor 300 hp lerde geziyor.
Şu an stg 3 5-6 araç T-jet sorunsuz biliyoruz.
Ben zır bilgisizim bu araçlar konusunda herkes bambaşka şeyler söylüyor t-jeti sorunsuz yüklediğini söyleyen postlar okudum çeşitli forumlarda ama multiair turbo için denk gelmedim zaten stage 2 bile düşünmüyorum ben ne roll kovalarım ne bişey yazılım en kolay upgrade gözümde o oluyosa yaparım olmuyosa zorlamaya gerek yok istanbula yolum düşerse revlimite bi uğrarım olmadı teşekkürler ilginize
Fatihin aracı 155 lik versiyon multiairsiz üniteye sahipti o motorun önü yükleme açısından daha açık tjet olarak geçiyor sanırım o versiyon. qv den farklı olarak daha küçük bir turbosu var standartında. turbo değiştirip komple egzos yazılım ile tatminkar güçler alınıyor ama o versiyonun şanzımanı ve yürüyeni daha dayanıksız yanlış hatırlamıyorsam fatihin araç aks kesiyordu sürekli.
bende eski qv sahibiyim ne yazık ki 170 multiair zaten limitlerine yakın bir motor biraz kurcalayınca elektronik olarak sorun çıkartmaya başlıyor. 10 15 beygir için kurcalamaya değmez aracı
t-jet ali
24-01-2018, 13:16
155 lik vl 36 turbo , 170 lik multiair de gt a1446 var, motor sistemi farklı, emme egzantrik yerine farklı sistem var, o turbo ile dp ile 215-220 alıyorlar, td04 ile 235-240hp. yapılıyor. TMC nin geliştirdiği yeni bir cam la 300 kere stok motor ulaşabiliyorlardı.
Pist konusunda birşey diyemem tecrübem yok, elektronik arıza olayı tamamen yazılımla ilgili.
t-jet ali
24-01-2018, 13:18
Tel den yazdım ,yazım hataları için kusura bakmayın.
Normal T-Jet ile MA motor arasında çok fark. Herkes Mito ya yapılamayanlardan dert yanmış fakat T-Jet motor bildiğimiz fiat motoru haliyle yurt dışında çok fazla örneği var ancak doğru düzgün yürüyen Multi Air motor ile uğraşıp bir Mito veya Giulietta yok denecek kadar az. MA ünitesi limitte bir motor haliyle yazılım , egsoz , filtre vs ne yaparsanız yapın max 200 hp kadar ya olur ya olmaz, birde üstüne ufak tefekte olsa bilmeyen birisi uğraşırsa yığınla problem başlıyor.
Türkiye de Alfa kullanıcısı zaten az birde üzerine modifiye - yazılım vs. işleriyle uğraşan sayısını baz alınca iyice azalıyor :) Haliyle kimse bu motor üzerine ne kafa yoruyor nede uğraşmak istiyor o yüzden o araca yazılım yapamayız demişlerdir veya 10-15 hp için uğraşmaya değmez diye geri çevirmişlerdir. Belki bir vag grubu kadar kullanıcı kitlesine sahip olsaydı biraz daha kafa yorulup , değişik güçler çıkartılabilirdi ama mevcut şartlar da bir vag kadar verim imkansız.
T-Jette aynı şey söz konusu değil , yunanistanda falan kol-piston girip 300-350 hp lerde gezen dolu araç var. Şahsi görüşüm Multi-Air motor'a hiç bir şey yaptırmamaktan yana olurdu sadece ses istiyorsanız belki bir egsoz sistemi yapılır oda keyf için güç için değil.
Küçük bir not olarak : İnternette yazıp çizerler 220-230-240 hp diye ama hepsi fasa fiso araçların hiç biri o güçte gibi yürümüyor. Buna Mito da dahil Giulietta da. Türkiye için konuşuyorum..
Umut melek
27-01-2018, 14:19
Revlimit :)
t-jet ali
27-01-2018, 16:08
250 hp de t-jet e biniyoruz, 2 senedir böyle, stg2 gtı, cupra lardan hızlıyız, Ümit Doğan yazılımı vardı. Revlimit gelince bu araçların profesörü olmuş adam yazılımı ona yaptırdık, launch, hard cut vs. eklentilerle.
t-jet te kol piston girmeden 300 hp. ler alanlar var, multiairde egzantrik sisteminde ki farktan dolayı 240 hp. alınıyor oem motor.
Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok adamım bu araçlarda yaptıkları belli, vadettiği belli, tek bahsettiği olumsuzluk benzin kalitemiz.
Kendisine yada Revlimit İstanbul a ulaşılıp bilgi alınabilir, şu an 200-250 hp arası yazdığı 5-6 t-jet dolaşıyor Türkiye de ve aynı şeyler bu araçlar içinde söylendi.
Tjet konusunda konusulcak cok sey var ama istanbulda revlimit olarak calisan arkadaslari tanimam bilmem. Tjet konusunda fotis turkiyede yeni degil. Arac konusunda oldukca tecrubeli ve bilgili fakat dunyanin en seviyesiz yalanci insanlarindan biridir kendisi. O yuzden soylediklerine cok inanmayin.
rahmitanir
28-01-2018, 13:24
İlan sahibi ile hiç bir alakam yoktur. Sadece daha önceden burada sohbeti geçtiği için linki paylaşıyorum:
Giriş Yap (http://www.alfistiturkey.com/forum/ikinci-el/magneti-marelli-me110t/?topicseen)
BorhanFr
03-02-2018, 15:46
Tam bu konuyu açmaya gelmiştim şansa direk ilk sayfada karşıma çıktı. Bende 2015 Mito Qv Tct sahibiyim, yazılım yaptırmak istiyorum fakat anladığım kadarıyla yapan yok. Stok binmek zorundayım sanırım
Tam bu konuyu açmaya gelmiştim şansa direk ilk sayfada karşıma çıktı. Bende 2015 Mito Qv Tct sahibiyim, yazılım yaptırmak istiyorum fakat anladığım kadarıyla yapan yok. Stok binmek zorundayım sanırım
170 hp den 185 hp
250 nm den 290 nm
guc ve tork degerlerı alınabılıyor
stage1 en saglıklı en ıdeal sekılde
Paşaoğlu tavsiye ederim hocam
Baradiel46
07-02-2018, 14:24
2cr ümit bagıran abi araca ve size özel custom yazılım yapıyor 0532 565 8996 bu no su arayıp görüşün
t-jet ali
17-02-2018, 23:00
Facebook (https://www.facebook.com/teoubas.liv/videos/1517596265025775/)
stock multiair, t-jet ten daha verimli.
yurtdışına 100den fazla tjet multiair yapmışızdır. %100 müşteri memnuniyeti ile geri dönüşlerimiz vardır. araca özel kişinin kullanımına özel nitelikte . alt devir canlılığı.
bekleriz.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.