Orijinalini görmek için tıklayınız : AFC Select Hakkında
Arkadaşlar eminim çoğunuz kullanıyordur tabi sizde genel olarak AFC var. Bana afc ile neler yapıla bildiğini ve select modelinin ne farkları oldugunu anlatabilirmisiniz?
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=2240
Safc den bir farkı yok dostum daha şirin sadece yani +-%50 benzinle oynayabiliyorsun
eee sfc yi annat biraz ozaman
safc ile benzin hava karışımını map veya maf ın sinyallerini değiştirerek benzini azaltıp çoğaltmasını sağlayan bir aletttir bunun yanında
MONITOR MODE- dedğimiz özelliğinde ise aşağıda gösterdiği şeyleri bilgi olarak size döküyor
* RPM * Throttle * Battery voltage * Correction % * Air flow % * Pressure * Karmann * VTEC
SETTING MODE ( Ayar modunda ise )
* Air map (Benzin'i açıp ısabildiğin Bölüm)
* Air map graph (benziniyle oynamak istediğin deviri değiştirebilmeni sağlayan bölüm )
* Throttle point ( Alt DEvirde ki benzin ile üstteki ayıran bölüm )
* Deceleration air ( Ayağını gazdan çektiğinde verdiği hava/benzin karışımı)
* VTEC control ( vtec açıp kapama zamanları )
* VTEC unmatch (vtec in kayıp i düzüeltme)
ETC MODE- ( bu bölümde araba özellikelri ni değitiriyorsun )
* Model select
* Mode select
* Car select
* Sensor select
* Analog scale
* Warning set
* Display set
* Sensor check
gibi şeyler mevcuttur kısacası avans gibi bişiy ayarlayamıyorsun fakat benzin i kontrol edebiliyorsun
avans tam olarak nedir ?
atesleme,
ignition map...
tamamda ney ama yani detayını bilmiyomusunuz=?
buji ateşleme piston yukarıçıkarken içeri dolan benzini ateşler piston da yanan benzini sıkıştırınCA güç ortaya çıkar doğal olarak
bujinin çakması için bir zaman değeri vardır yani piston yukarı gelirken çakmanın zamanını ayarlar avans kısaca budur
VolcanoS
22-07-2006, 10:41
şekerden kasıt nedir ?? benim bildigim afc select euro araclar için. farkı bu dimi tam olarak s-afc den ?
select in farkı europe arabalarada şeması olması :)
avrupa araci derken hangileri opele varmi??
fastguy76
04-12-2006, 11:36
Tam olarak Safc selectin Safc2 den farkı bildiğim kadarı işe şöle
200 devir dakika ile 12 nokta hava yaklır ayarı 2 farklı harita için farklı kayıt bölümleri, şifreleme, entegre edilmiş vuruntu monitörü, 4 farklı display modu...
Bunlara ek olarak
Hotwire sensör kullanan araçlarda blow off kullanımında rölanti sorunları olmakta.bu ürünle karman ve hotwire sensörlü araçlarda rahatlıkla kullanabiliniyor. Bir de bildiğim şu safc sensör çıkışları japonlarda ve europ spec otomobillerde farklı.( sensor voltajları ) Farklı voltaj değerleri ile hatalı okuma yapılır . bu yüzden safc2 nin sadece avrupa otomobiller için geliştirilmişi diyebiliriz. pug 106 gti 306 gti 320-330 bmw ve volvo gibi birçok avrupalı otomobili desteklemekte
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.