Orijinalini görmek için tıklayınız : Clk 240 duman problemi
Arkadaşlar aracı alalı 4 ay oldu bu sure zarfında ortalama 7000 km yol yaptim,30 günlüğüne tr ye geldim ve döndüğümde bu sorun başladı,geçmişinde buna benzer en ufak sorunu yoktu,fakat gitmeden 6 tane enjektörü değiştirdim ve üzerine fazla yol yapmadan aracı otopark'a cektim ve geldiğimde bu sorun başladi,sizce enjektörler işeme mi yapıyor veya sibop lastikleri olabilir mi,araç tam satılma arifesindeyken bu sorun oldukça canımı sıktı,video'da herşey belli şimdiden teşekkür ederim,dumanin rengi mavi ile beyaz arasında ve çıkan egzoz gazi asiri derecede kötü kokup göz yaşartiyor.
YouTube (https://youtu.be/bqCucpullLU)
http://mbclubtr.com/mercedes-8211-benz-motor/42509-w210-w211-m112-v6-yag-yakma-eksiltme.html?highlight=m112
Şu konuyu bir inceleyin, probleminizin yazılanlaran kaynaklı olması muhtemel.
w210 / w211 m112 v6 yağ yakma / eksiltme (http://mbclubtr.com/mercedes-8211-benz-motor/42509-w210-w211-m112-v6-yag-yakma-eksiltme.html?highlight=m112)
Şu konuyu bir inceleyin, probleminizin yazılanlaran kaynaklı olması muhtemel.
112 motorlarda külbütör havalandırma contası sebebiyle siboplarda basınç oluşup yağ yakma durumundan haberdarım ama enjektörler değiştiğinde külbütör havalandırma contasını ve içindeki kanalları temizleyin diye talimat vermiştim işlerimin yoğunluğundan başında duramadım,tamirci külbütör kapaklarında sorun olmadığını söyledi,ilginç yanı araçta duman yokken 1 ay yatmadan sonra nasıl başlıyor,araç daha 200 binde ve bakımlı,alt motorda bir sorun olmadığından eminim,buralarda hangi ustaya gitsem hepsi önce sibop lastiklerine bakılacak olmazsa alt motora bakılacak diyor ama durduk yerede olması imkansız gibi bişey,şuan kafayı yemek üzereyim aracın kaporası alındı satılacak ama satamıyorum bu sebepten.
112 motorlarda külbütör havalandırma contası sebebiyle siboplarda basınç oluşup yağ yakma durumundan haberdarım ama enjektörler değiştiğinde külbütör havalandırma contasını ve içindeki kanalları temizleyin diye talimat vermiştim işlerimin yoğunluğundan başında duramadım,tamirci külbütör kapaklarında sorun olmadığını söyledi,ilginç yanı araçta duman yokken 1 ay yatmadan sonra nasıl başlıyor,araç daha 200 binde ve bakımlı,alt motorda bir sorun olmadığından eminim,buralarda hangi ustaya gitsem hepsi önce sibop lastiklerine bakılacak olmazsa alt motora bakılacak diyor ama durduk yerede olması imkansız gibi bişey,şuan kafayı yemek üzereyim aracın kaporası alındı satılacak ama satamıyorum bu sebepten.
Valla 112 motorda çok sık görülüyor bu durum, 335 binde 98 W210 E320 alıyordum bende, ama o felaket dumanlıyordu, sanmıyorum alt motora birşey olsun, Allah bilir basit bişey, öyle aşırı bi dumanda yok.
bugun izlinli günümdü,külbütör havalandırma kapağını söktüm,içi çamur gibiydi ben böyle bir pislik görmedim,balata spreyi ile sağ ve sol silindirin havalandırma kapaklarını temizledim külbütör kapaklarınında üsten temizleyebildiğim kadar temizledim ve sıvı conta ile güzelce kapattım,şimdi contanın kurumasını bekliyorum,inş düzelir.
birde anlamadığım havalandırma borusunun kapağa girdiği yerin çıkışı toplu iğle büyüklüğünde,tıkanması çok kolay bir boyutta yapılmış,hadi onu geçtim ufacık delikten nasıl havalandırma yapıyor,eğer tüm duman bu deliğin tıkanmasındaysa çok ilginç bir durum gibi geldi bana.
Düzeldi mi problem
duman azaldı ama yine biraz var,işin içinden çıkamadım.
ilk yaptığımdan hiç yoktu,üzerine 100 km yol yaptım yine başladı,yine mi tıkandı diyeceğim çünkü aşırı kurum ve pislik vardı içinde.
Ben mercedeste ilk duman atan motor M112 yi gördüm valla, Allah sabır versin.
Ben mercedeste ilk duman atan motor M112 yi gördüm valla, Allah sabır versin.
Allah razi olsun,kibrista mercedesin neredeyse tum modellerine bindim ama bu 112 motor deli etti beni ya ben cok takıntılıyım anlamadim gitti.
Allah razi olsun,kibrista mercedesin neredeyse tum modellerine bindim ama bu 112 motor deli etti beni ya ben cok takıntılıyım anlamadim gitti.
Keşke M104 gibi sağlam makinayı geliştirselermiş.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.