Orijinalini görmek için tıklayınız : F12018 Monaco GP
Hala konunun açılmamış olmasına şaşırdım 1 saat sonra yarış var :)
Sıralama turlarının sonucunu kısaca yazayım yarışın başını kaçıran olursa bilgisi olsun
RIC
VEL
HAM
RAI..
Antreman turlarında ve sıralama turlarında Redbullun çok bariz üstünlüğü vardı.. MAX yine yerinde duramadı 2 sene önce yatpığı kazanın kopyasını 2. antremanlarda yaptı..
rahmitanir
27-05-2018, 14:13
Ric in o kadar çok fark atabilmesinin sebebini anlayan var mı? Keramet Ric'te mi, yoksa Red Bull'da mı?
Ric in o kadar çok fark atabilmesinin sebebini anlayan var mı? Keramet Ric'te mi, yoksa Red Bull'da mı? Max ta kazaya kadar aynı şekilde hızlıydı.. internette takip ettiğim bir kaç yorumcu kısa şasi nin avantajı diye yazıyorlar perşembeden beri. Tabi başka etmen varmıdır bilemiyorum.
mad max son sıradan başlayacak. . bakalım kaçıncı turda güvenlik aracı girecek.umarım bizi şaşırtır temiz bir yarış çıkarır
netten izliyorum da yayın bir bende mi takılıyor?
ghibli06
27-05-2018, 16:03
bir lastik üreticisi düşünün, her yarışta şapkasından tavşan çıkartıyor, 'bakalım kimler lastikleri iyi çalıştırcak' diye de şaka gibi açıklamalar yapıyor, lastikler çok ısınıyor diye ebat değiştiriyor vs, söyleyin bakalım kimdir bu?
Ferrari bildiğin Redbulla göre tempo yapıyor.. Ric yavaşladı VET te yavaşladı lastik sorunu yaşayan HAM diplerine geldi.. bazen cidden anlamak çok zor Ferrariyi.
ghibli06
27-05-2018, 16:15
Ferrari bildiğin Redbulla göre tempo yapıyor.. Ric yavaşladı VET te yavaşladı lastik sorunu yaşayan HAM diplerine geldi.. bazen cidden anlamak çok zor Ferrariyi.
pist geçişe izin vermiyor ki, RIC nasıl gidiyorsa VET de ona göre gidiyor mecburen...
2. lastik değişiminde dananın kuyruğu kopacak. ben olsam önceden girer hypersoftla önüm boşken zaman yapardım.
ama Mercedeslerden biri tek değişimle bitirir mi diye de düşünmüyor değilim
pist geçişe izin vermiyor ki, RIC nasıl gidiyorsa VET de ona göre gidiyor mecburen... abi geçiş zor kabul de RIC i hiç zorlamayı denemiyor VET.. bi zorla bi yaklaş iyice ne bileyim tek strateji bi pit daha yaparsa oesa geçelimmi yani..
2. lastik değişiminde dananın kuyruğu kopacak. ben olsam önceden girer hypersoftla önüm boşken zaman yapardım.
ama Mercedeslerden biri tek değişimle bitirir mi diye de düşünmüyor değilim şu an yapılacak pit ön sırayı trafiğin ortasına düşürebilir gibi.
ghibli06
27-05-2018, 16:27
abi geçiş zor kabul de RIC i hiç zorlamayı denemiyor VET.. bi zorla bi yaklaş iyice ne bileyim tek strateji bi pit daha yaparsa oesa geçelimmi yani..
normal bir pist olsa dediğin doğru ama 1,5 s lere gelindiğinde öndeki aracın türbülansı sizi yüzdürüyor, atak yapamıyorsunuz...
şu an yapılacak pit ön sırayı trafiğin ortasına düşürebilir gibi.
yazdığımda yeterli süre vardı. ön sıranın lastik tur sayısı artınca arka taraf çok yaklaştı.
60 + tur attılar lastiklerle . 1-2 seneye m carlo da lastik pit stop da olmaz herhalde.
MetalliHead
27-05-2018, 17:18
Çok Sıkıcıydı
Sıkıcıydı hatta uyudum:) Sanırım türbülans yüzünden geçiş olmadı.
Bu arada kokpittetken Mercedesin sesi çok güzeldi.
Sanirim redbulun dingil mesafesi biraz daha kisa. Bu sene redbull kisa duzluk bol virajli pistlerde iyi isler yapacak gibi
Monaco yu benim icin ozel yapan konardan biri bol kaza olmasiydi. Son yillarda yaris disi kalan bile cok az. Sıkıcı olur tabi
Hyper softu monaco ve singapur dan baska yerde kullanmazlar bence
Geçen senede Ferrari'nin dingil mesafesi kısaydı, haliyle dar ve yavaş virajlı pistlerde avantaj sağlıyor. Başlarda Ric zannedildiği kadar hızlı değildi diye düşünüyordum ta ki istediği anda farkı 3-4 sn lere çıkartabiliyordu. Redbul olsaı double den oldu Max'ın hatasıyla. Aslında büyük bir sıkıntı gibi gözükmesede Ric düzlüklerde 265 civarında kalıyordu. Özelliklede Son sektörde çok hızlıydı tebrik ederim. Yarışta çok sıkıcıydı, en azından kaza SC vs giriyordu dikkat çekiordu...
Sadece sase ve aero.
Yoksa ric,ham yada vet den cok farkli sure yapabilicek pilit degil.
Zaten kendileri de biliyor,iyi sonuc alabilicekleri yegane pist neredeyse....
Kaza olmamasi buyuk sans,olan kazalar ise Monaco ya sadece hafif surtme kalir.
Vers yine sacmaligi yapti,ayni yerde ayni kazayi yaparak tarihe gecti. Restrart butonuna fena alisti bu.
Geçişin olmadıgı pistler bana çok sıkıcı geliyor nedense :)
rahmitanir
28-05-2018, 10:30
Sıkıcı yarıştı, nokta.
kiraccemal
28-05-2018, 12:09
geçiş için fia önümüzdeki sene ön kanat ve arka kanatlar için türbülans ve geçişleri kolay hale getirmek için değişiklikler yapacakmış. Yarış gerçekten sıkıcıydı geçiş neredeyse hiç yoktu. VER geçişleri dışında yarışta çok az atak ve geçiş hamlesi oldu RIC güç sorunu yaşadığında VET geçecek diye korkmuştum. RIC yarışı kazanmasına sevindim. Keşke VER hata yapmasaydı da podyumda 2 Redbul görseydik.
Gokmen Erbas
28-05-2018, 12:22
istanbul park kotu monaco iyi oyle mi?
yarış o kadar sıkıcıydı ki yorum bile yapmaya gerek yok, bari yağmur yağsaydı su piste :)
Yagmursuz ıyı olmuyor,herkes yerıne razı.
Ama vers ın acılen cıddı cezalar almadan akıllanıcagını dusunmuyorum.
Onunde kı rakıpler korkuyor artık carpıcak dıye,fazla defans yapmıyorlar. Yol verıyorlar....
ghibli06
28-05-2018, 19:49
istanbul park kotu monaco iyi oyle mi?
Monaco bu işin sirki, oraya gelen zenginler sirk hayvanlarını izliyor, ne yaptıkları pek umurlarında değil...
Yagmursuz ıyı olmuyor,herkes yerıne razı.
Ama vers ın acılen cıddı cezalar almadan akıllanıcagını dusunmuyorum.
Onunde kı rakıpler korkuyor artık carpıcak dıye,fazla defans yapmıyorlar. Yol verıyorlar....
RedBull cephesi ufak ufak eleştirmeye başladı Maxi...
MetalliHead
28-05-2018, 19:55
If Max hasn't crashed, is it even a race? (http://crashstappen.com) :D :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.