PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : buji kablosunun kopması



rebelh
28-08-2018, 08:21
haftasonu piknik için kızılcahamam taraflarına gittik
giderken 1.4 tsi jetta araç düşük devirde teklemeye başladı
sorduk ettik yola devam ettik
işin enteresan yanı dönüşte oldu
aracı ben kullandım düşük devirde çekiş çok düşüyor çevre yoluna çıktık
kızılcahamam ankara arasını eve kadar 10 km yolu araç 3.2lt/100km ortalamayla geldi
ankaraya gelirken otobandaki o yokuşları manuel 3 ya da 4. viteste çıktık(araç dsg şanzuman)
4000-4500rpm de kullanıldığı halde yokuş çıkarken anlıkta 7 litreden fazla yakmadı
arabayla 3 yetişkin 2 çocuk ve full bagaj döndük
benzinli otomatik bir araba buji kablosu arızası sebebiyle 3.2 litre yaktı ortalama
normalde 6.5-7 litre falan yakıyor

sorum şu; bunun sebebi nedir yakıt ekonomisi için bu uygulanabilir bişey midir?
yarıyarıyadan fazla avantaj var

220T
28-08-2018, 08:49
İlkel act olmuş sizinki.

Sert@ç
28-08-2018, 11:06
Yanliz 1.4 tsida buji kablosu yok ? Bobin direk bujinun kafasina oturuyor

Gko
28-08-2018, 11:17
1.2tsi'da başımıza geldiydi bizim 1.2/1.4 tsi konusuna yazmıştım. Turbo devreden çıktıydı bizim de o civarlarda yakıyodu araba :D Sıkıntısını yazmıştım o konuya bakabilrsin

rebelh
28-08-2018, 11:20
Yanliz 1.4 tsida buji kablosu yok ? Bobin direk bujinun kafasina oturuyor

arabaya yabancıyım ateşleme de bi kablo diyim o zaman


act motorlar bu yakıt performansını veriyor mu?