rebelh
28-08-2018, 08:21
haftasonu piknik için kızılcahamam taraflarına gittik
giderken 1.4 tsi jetta araç düşük devirde teklemeye başladı
sorduk ettik yola devam ettik
işin enteresan yanı dönüşte oldu
aracı ben kullandım düşük devirde çekiş çok düşüyor çevre yoluna çıktık
kızılcahamam ankara arasını eve kadar 10 km yolu araç 3.2lt/100km ortalamayla geldi
ankaraya gelirken otobandaki o yokuşları manuel 3 ya da 4. viteste çıktık(araç dsg şanzuman)
4000-4500rpm de kullanıldığı halde yokuş çıkarken anlıkta 7 litreden fazla yakmadı
arabayla 3 yetişkin 2 çocuk ve full bagaj döndük
benzinli otomatik bir araba buji kablosu arızası sebebiyle 3.2 litre yaktı ortalama
normalde 6.5-7 litre falan yakıyor
sorum şu; bunun sebebi nedir yakıt ekonomisi için bu uygulanabilir bişey midir?
yarıyarıyadan fazla avantaj var
giderken 1.4 tsi jetta araç düşük devirde teklemeye başladı
sorduk ettik yola devam ettik
işin enteresan yanı dönüşte oldu
aracı ben kullandım düşük devirde çekiş çok düşüyor çevre yoluna çıktık
kızılcahamam ankara arasını eve kadar 10 km yolu araç 3.2lt/100km ortalamayla geldi
ankaraya gelirken otobandaki o yokuşları manuel 3 ya da 4. viteste çıktık(araç dsg şanzuman)
4000-4500rpm de kullanıldığı halde yokuş çıkarken anlıkta 7 litreden fazla yakmadı
arabayla 3 yetişkin 2 çocuk ve full bagaj döndük
benzinli otomatik bir araba buji kablosu arızası sebebiyle 3.2 litre yaktı ortalama
normalde 6.5-7 litre falan yakıyor
sorum şu; bunun sebebi nedir yakıt ekonomisi için bu uygulanabilir bişey midir?
yarıyarıyadan fazla avantaj var