PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Lastik Tavsiyesi



Low-Rider
27-09-2018, 11:25
Merhaba,

2014 F30 320ied'nin lastik değişim zamanı geldi.

Ebatı 225/50-17, RFT lastik isteniyor.

Biraz bakındım nette ama bir sürü yorum var kimi bir markadan memnun kimisi onu çok kötülemiş, önerileri bekliyorum.

Teşekkürler

altugkocer
27-09-2018, 11:31
Ön arka aynı mı? Bende de E90 var ama RFT almadım çünkü çok fiyat farkı var ve bana gereksiz geliyor. Çünkü patlama yarılma vs. durumunda hem kasko var hem de aldığım lastiğin 1 yıl yol yardımı var.

Öne 225/45/17 , arkalara 245/40/17 (orj 255 ama bulamadım) Continental Premium Contact 6 aldım. Yaklaşık 5 ay oldu alalı 8000 km yaptım. Herhangi bir şikayetim olmadı şu ana kadar.

Bu arada F20 yanlış yazılmış sanırım :)

Low-Rider
27-09-2018, 11:36
Ön arka aynı mı? Bende de E90 var ama RFT almadım çünkü çok fiyat farkı var ve bana gereksiz geliyor. Çünkü patlama yarılma vs. durumunda hem kasko var hem de aldığım lastiğin 1 yıl yol yardımı var.

Öne 225/45/17 , arkalara 245/40/17 (orj 255 ama bulamadım) Continental Premium Contact 6 aldım. Yaklaşık 5 ay oldu alalı 8000 km yaptım. Herhangi bir şikayetim olmadı şu ana kadar.

Bu arada F20 yanlış yazılmış sanırım :)

Bence de RFT gerek yok ama araç sahibi istiyor illa yapacak bişi yok :) Evet yanlış yazmışım F30 olacak araç.

Ön arka aynı diye biliyorum. Goodyear çok övüyorlar diğer markalara göre daha sessiz olduğu için.

altugkocer
27-09-2018, 11:56
Bence de RFT gerek yok ama araç sahibi istiyor illa yapacak bişi yok :) Evet yanlış yazmışım F30 olacak araç.

Ön arka aynı diye biliyorum. Goodyear çok övüyorlar diğer markalara göre daha sessiz olduğu için.

Ben Conti PC6 ve Michelin PS4 arasında kaldım, aynı fiyattı. Michelin biraz daha yumuşak olduğu için Conti aldım. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 biraz daha pahalı olduğu için onu baştan elemiştim ama kullananlar çok seviyor evet.

Oznsrl
27-09-2018, 11:57
Rft olunca seçenekler çok azalıyor. Kullanım nasıl abi sakin sert :)

Low-Rider
27-09-2018, 11:58
Rft olunca seçenekler çok azalıyor. Kullanım nasıl abi sakin sert :)

Ağırlıklı tempolu otoban kullanımı

Low-Rider
27-09-2018, 12:01
Ben Conti PC6 ve Michelin PS4 arasında kaldım, aynı fiyattı. Michelin biraz daha yumuşak olduğu için Conti aldım. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 biraz daha pahalı olduğu için onu baştan elemiştim ama kullananlar çok seviyor evet.

Conti'de SportContact 5 var rft

Goodyear Eagle rft yokta EfficientGrip için yorumlar baya iyi

altugkocer
27-09-2018, 12:09
Conti'de SportContact 5 var rft

Goodyear Eagle rft yokta EfficientGrip için yorumlar baya iyi

Doğru rft olunca seçenek azalıyor. Netice itibariyle iyi markalar arasında büyük farklar yok, fiyatı uygun olanı almak daha mantıklı bence.

aslan
27-09-2018, 12:16
Baya pahalı ama lastik işte bu
Michelin Pilot Sport 4 225/45R17 94W XL Oto Lastik (Uretim Fiyatı (https://www.hepsiburada.com/michelin-pilot-sport-4-225-45r17-94w-xl-oto-lastik-uretim-tarihi-2018-p-HBV00000BHL3H?magaza=%C5%9Eampiyon%20Oto&wt_gl=cpc.nelk.6817-oto.pla&gclid=Cj0KCQjw_7HdBRDPARIsAN_ltcKvnV1JvEnBgZGyp6So mxSHUqbCAnZ_gJk_2AG0LCphsM6Fnwm9OS8aAlAlEALw_wcB)

Oznsrl
27-09-2018, 14:12
Ağırlıklı tempolu otoban kullanımı

bridgestone potenza s001 hakkını verir abi o zaman :)

Ufuk
27-09-2018, 14:25
Conti'de SportContact 5 var rft

Goodyear Eagle rft yokta EfficientGrip için yorumlar baya iyi

Özgür abi efficient grip değilde efficienct grip performance tavsiye ederim.

Low-Rider
27-09-2018, 14:32
Özgür abi efficient grip değilde efficienct grip performance tavsiye ederim.

Performance modeline bakıyorum kardeşim ben de , sessizlik ve konfor olarak puanları yorumları çok iyi ama bu sessizliği ve konforu verebilmesi için kullanılan ekstra yumuşak yanaklar yüzünden yanaklarda yarılma vs olayları görülebiliyormuş bu modelde de

Ufuk
27-09-2018, 14:37
Performance modeline bakıyorum kardeşim ben de , sessizlik ve konfor olarak puanları yorumları çok iyi ama bu sessizliği ve konforu verebilmesi için kullanılan ekstra yumuşak yanaklar yüzünden yanaklarda yarılma vs olayları görülebiliyormuş bu modelde de

Abi yanaklar yumuşak bizim tabirle direksiyon vurma(çekme) tarzı ani hareketlerde yanak kısmı alta katlanıyor yumuşak olduğu için. Yanaktan az silmedim yazıları.
Yine ani manevrada yanağın üstünde gittiği için direksiyon da hissizlik, yüzme hissi oluşuyor.
Birde yumuşak yanak olduğu için ağır araçlarda (1300kg ve üstü) lastikler doğru hava basıncı olsada inik gibi duruyorlar, ağır araçlarda belli ediyor bunu direk.

Low-Rider
27-09-2018, 14:40
Abi yanaklar yumuşak bizim tabirle direksiyon vurma(çekme) tarzı ani hareketlerde yanak kısmı alta katlanıyor yumuşak olduğu için. Yanaktan az silmedim yazıları.
Yine ani manevrada yanağın üstünde gittiği için direksiyon da hissizlik, yüzme hissi oluşuyor.
Birde yumuşak yanak olduğu için ağır araçlarda (1300kg ve üstü) lastikler doğru hava basıncı olsada inik gibi duruyorlar, ağır araçlarda belli ediyor bunu direk.

Yüksek hızlarda nasıl hissiyatı, tedirgin ediyor mu hızlı dönülen uzun virajlarda ?

Ufuk
27-09-2018, 14:44
Yüksek hızlarda nasıl hissiyatı, tedirgin ediyor mu hızlı dönülen uzun virajlarda ?

Onlarda sorun yok, sadece direksiyon vurunca biraz yüzüp sonra normale dönüyor abi. Bu arada yağmur tutuşu baya hoşuma gitti. Bütçe uygunsa csc5 derim. Daha önce c-max te 1.5 sene kullandım çok iyi bir lastik. Biraz eskimiş olsada hala iyi ve bence egp'den iyi.