Ormanci
04-12-2018, 16:04
Diğer bankalar da şu an böyle mi yapıyor bilemiyorum gerçi ama, Ziraat ile ilgili yaşadığım mallığı anlatmak istedim.
1. Durum;
Ziraat OGS'sini uzun süredir kullanıyordum, geçtiğimiz yaza doğru mesajlar gelmeye başladı, işte yok otomatik talimatınızı değiştirirseniz bundan sonra sadece Ziraat Kart Ziraat hesabı vs. ile işlem yapabileceksiniz diye. Ulan dedim manyaklığa bak, hangi devirde yaşıyoruz, adamlar iş kolaylaştıracağına zorlaştırıyor.
Ben de Cardfinans üzerinden talimat vermiştim, iyi dedim, hiç ellemeyeyim bari. Yazın tatile giderken bu köprüden geçerken bakiye olacak vs. geyiğine, şuna bakiye yükleyeyim dedim. İnternet uygulaması da varmış, girdim Bonus ile bakiye yükledim. Çat diye tekrar mesaj geldi, otomatik ödeme talimatınız düştü diye.
Burada klasik Ziraat manyaklıkları başladı; zaten hiç bi devlet kurumuyla bişey yapmayı sevmem, nefret ederim;
Telefon açtım, yahu dedim ben talimatı değiştirmedim ki, başka karttan bakiye yükledim sadece. İşte efendim onu da yapmayacaktınız. Sizin ananızı dedim kapattım.
Neyse dedim, talimat düşerse düşsün, online uygulamayı tekrar denedim, salaklar SMS ile böyle bilgi veriyorlar ama bir süre internet uygulaması ile başka karttan bakiye yükleyebilmeye devam ettim. Ama talimatı kesinlikle başka karta verdirtmiyor :)
Tatilin sonuna doğru yine bakiye yüklemek istedim, bu sefer hata verdi, tekrar deneyin falan diyor. 1 gün uğraştım, aklıma geldi, lannn dedim bunlar kesin bu işi de iptal etti. Müşteri hizmetlerini aradım, aynen tahmin ettiğim gibi, başka kartla yükleme de yapamıyorsunuz, buna da işlem kapandı. Bir de kız soruyor, başka yardımcı olabileceğim bişey var mı diye... Yok dedim zaten bankanız kulağımızı kolları bacakların arasından geçirip göstermeye çalışarak yeterince yardımcı oluyor, herkes koşa koşa ziraat kart alacak bunun için dedim. Kapattım.
2. Durum;
Duruma sinirlenince iptal edicem lan ben bunu dedim, telefon açtım iptal edin, efendim bunun için şubeye gitmeniz lazım. Ananızı avradınızı...
3. Durum;
Bi gün işi gücü bıraktım şubeye gittim, dedim "iptal etmek istiyorum":
- Efendim ama 2.50 TL eksi bakiyeniz var,
- E tamam buyrun?
- Yok olmaz, en düşük 10 kontör yatırmanız lazım, o da 40 küsür TL
- E yahu ben iptal edeceğim şeye niye para yatırayım mal mıyım, ee alabilecek miyim geri?
- Evet yatırdıktan sonra bi 15-20 gün bekleyin, sonra iptal ettirin, bakiyeyi de istiyorum diyin...
- Yaaa bırakın kalsın...
dedim çıktım. Ziraat'e beddualara devam...
Bi yerlerde OGS eksi bakiyede bekleyince kendi kendine iptal oluyor falan diyorlardı. 2.50 TL ile beklesin öyle dedim ekside. Sonra düşündüm, yaa bu Ziraat'in manyaklıkları bitmez, 10 sene sonra 25.000 TL diye bana bişey gönderirler ben yine bunu insan gibi halledeyim dedim :)
4. Durum (Bug :))
Ne yapabilirim diye bakınırken OGS S.S.S bölümünü gördüm, cihaz çalınır veya kaybolursa iptal için müşteri hizmetlerini arayın...
AHA! Dedim .....m belanızı :D
Açtım telefonu kayboldu çalındı dedim;
- Efendim işlem yapacağım ama eksi 2.50 TL bakiyeniz görünüyor, sıfırlamanız lazım
- (ya böle 25 kuruş halde eksi 2.50 TL'yi atasım geldi) Tamam sıfırlayayım, nasıl yapacağım?
- Herhangi bi bankadan EFT yapıp, hesap no.'ya OGS no, alıcıya kendi isminiz, açıklamaya da OGS para yatırma vs. yazın.
- E iyi de ben OGS'ye dışarıdan işlem yapmaya çalışınca bunların hiçbirini kabul etmiyosunuz, illa Ziraat Kart, yok Ziraat hesabı bilmemne isteniyor?
- Yok, böyle yaparsanız sıkıntı yok, yatırabilirsiniz
- (Aha sistemin bug'ı... Sadece oradan buradan bilmemne olur dedikleri hesaba bu şekilde para gönderebiliyorum) peki birazdan gönderiyorum eksi 2.50 TL'yi,
dedim kapattım, parayı yatırdım, hesap sıfırlandı, tekrar aradım. Kayboldu-Çalındı... Tamam iptal ediyoruz. Çat, iptal... Online takip ettiğim sistemden de anında düşürdüler...
Eee ne oldu hırbolar?
Hani dışarıdan para yatıramıyorduk?
Hani iptal için illa şubeye gitmek gerekiyordu?
Hani en düşük bilmemne yatırmam gerekiyordu?
Sabırla okuyanlara teşekkür ederim :D
1. Durum;
Ziraat OGS'sini uzun süredir kullanıyordum, geçtiğimiz yaza doğru mesajlar gelmeye başladı, işte yok otomatik talimatınızı değiştirirseniz bundan sonra sadece Ziraat Kart Ziraat hesabı vs. ile işlem yapabileceksiniz diye. Ulan dedim manyaklığa bak, hangi devirde yaşıyoruz, adamlar iş kolaylaştıracağına zorlaştırıyor.
Ben de Cardfinans üzerinden talimat vermiştim, iyi dedim, hiç ellemeyeyim bari. Yazın tatile giderken bu köprüden geçerken bakiye olacak vs. geyiğine, şuna bakiye yükleyeyim dedim. İnternet uygulaması da varmış, girdim Bonus ile bakiye yükledim. Çat diye tekrar mesaj geldi, otomatik ödeme talimatınız düştü diye.
Burada klasik Ziraat manyaklıkları başladı; zaten hiç bi devlet kurumuyla bişey yapmayı sevmem, nefret ederim;
Telefon açtım, yahu dedim ben talimatı değiştirmedim ki, başka karttan bakiye yükledim sadece. İşte efendim onu da yapmayacaktınız. Sizin ananızı dedim kapattım.
Neyse dedim, talimat düşerse düşsün, online uygulamayı tekrar denedim, salaklar SMS ile böyle bilgi veriyorlar ama bir süre internet uygulaması ile başka karttan bakiye yükleyebilmeye devam ettim. Ama talimatı kesinlikle başka karta verdirtmiyor :)
Tatilin sonuna doğru yine bakiye yüklemek istedim, bu sefer hata verdi, tekrar deneyin falan diyor. 1 gün uğraştım, aklıma geldi, lannn dedim bunlar kesin bu işi de iptal etti. Müşteri hizmetlerini aradım, aynen tahmin ettiğim gibi, başka kartla yükleme de yapamıyorsunuz, buna da işlem kapandı. Bir de kız soruyor, başka yardımcı olabileceğim bişey var mı diye... Yok dedim zaten bankanız kulağımızı kolları bacakların arasından geçirip göstermeye çalışarak yeterince yardımcı oluyor, herkes koşa koşa ziraat kart alacak bunun için dedim. Kapattım.
2. Durum;
Duruma sinirlenince iptal edicem lan ben bunu dedim, telefon açtım iptal edin, efendim bunun için şubeye gitmeniz lazım. Ananızı avradınızı...
3. Durum;
Bi gün işi gücü bıraktım şubeye gittim, dedim "iptal etmek istiyorum":
- Efendim ama 2.50 TL eksi bakiyeniz var,
- E tamam buyrun?
- Yok olmaz, en düşük 10 kontör yatırmanız lazım, o da 40 küsür TL
- E yahu ben iptal edeceğim şeye niye para yatırayım mal mıyım, ee alabilecek miyim geri?
- Evet yatırdıktan sonra bi 15-20 gün bekleyin, sonra iptal ettirin, bakiyeyi de istiyorum diyin...
- Yaaa bırakın kalsın...
dedim çıktım. Ziraat'e beddualara devam...
Bi yerlerde OGS eksi bakiyede bekleyince kendi kendine iptal oluyor falan diyorlardı. 2.50 TL ile beklesin öyle dedim ekside. Sonra düşündüm, yaa bu Ziraat'in manyaklıkları bitmez, 10 sene sonra 25.000 TL diye bana bişey gönderirler ben yine bunu insan gibi halledeyim dedim :)
4. Durum (Bug :))
Ne yapabilirim diye bakınırken OGS S.S.S bölümünü gördüm, cihaz çalınır veya kaybolursa iptal için müşteri hizmetlerini arayın...
AHA! Dedim .....m belanızı :D
Açtım telefonu kayboldu çalındı dedim;
- Efendim işlem yapacağım ama eksi 2.50 TL bakiyeniz görünüyor, sıfırlamanız lazım
- (ya böle 25 kuruş halde eksi 2.50 TL'yi atasım geldi) Tamam sıfırlayayım, nasıl yapacağım?
- Herhangi bi bankadan EFT yapıp, hesap no.'ya OGS no, alıcıya kendi isminiz, açıklamaya da OGS para yatırma vs. yazın.
- E iyi de ben OGS'ye dışarıdan işlem yapmaya çalışınca bunların hiçbirini kabul etmiyosunuz, illa Ziraat Kart, yok Ziraat hesabı bilmemne isteniyor?
- Yok, böyle yaparsanız sıkıntı yok, yatırabilirsiniz
- (Aha sistemin bug'ı... Sadece oradan buradan bilmemne olur dedikleri hesaba bu şekilde para gönderebiliyorum) peki birazdan gönderiyorum eksi 2.50 TL'yi,
dedim kapattım, parayı yatırdım, hesap sıfırlandı, tekrar aradım. Kayboldu-Çalındı... Tamam iptal ediyoruz. Çat, iptal... Online takip ettiğim sistemden de anında düşürdüler...
Eee ne oldu hırbolar?
Hani dışarıdan para yatıramıyorduk?
Hani iptal için illa şubeye gitmek gerekiyordu?
Hani en düşük bilmemne yatırmam gerekiyordu?
Sabırla okuyanlara teşekkür ederim :D