Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic Sport Plus 0-200km (stg1 remap + custom intake)
Aracin rodaji bitti, gidisi bayagi iyilesti. Sonrasinda kutu ici kn den custom intake e gecis yapinca arac cok ciddi hizlandi. Mishimotonun kitinde ekstra besleme ve izolasyon olmamasina ragmen stock aracta 9hp almislar. Bende sanirim ekstra hava beslemesi ve izo sonrasi 12 civarinda hp almisimdir. 0-200 + bi denemek nasip oldu bugun. 23sn gibi gorunuyor. Cok iyi deger bu setupa gore diye dusunuyorum.
https://i.hizliresim.com/zjn8b9.jpg
4sVI-dXlZG4
Drive Fast
13-01-2019, 18:11
yazılımla beraber kaç bg oldu araç şuanda
Bizim yazilim verimiz 200hp +40nm . Filtre ile 210 diyebiliriz
i-vtec07
13-01-2019, 18:31
Link ekleyebilirmisiniz mobilden girenler için ? Ben izleyemedim malesef
YouTube (https://youtu.be/4sVI-dXlZG4)
şu şanzımanı bu araçtan sökecek birisi yokmu
şu şanzımanı bu araçtan sökecek birisi yokmu
Ben memnunum :)
RafetAraç
13-01-2019, 22:56
şanzımanda problemmi var sanki 2 ve 3. vites boşa sarıyor gibi
Hizli ceviriyor bi sorun yok
Maşallah fıstık gibi olmuş , son sürat denediniz mi abi ?
maşallah ateş ediyor. aynı denemeyi s modunda denedin mi manuelden 1 sn fark ediyor. s modunda daha iyi hızlanıyor
Maaşallah , Allah kaza bela göstermesin, )
Maşallah fıstık gibi olmuş , son sürat denediniz mi abi ?
247 gordum max
maşallah ateş ediyor. aynı denemeyi s modunda denedin mi manuelden 1 sn fark ediyor. s modunda daha iyi hızlanıyor
Sagolasin. Vitesleri S te kendi atti hacim ben ellemedim
ilk başta manuel 1 le başlayıp dipgaz yapınca kendi atıyor ok ama s ye ilk aldığında kulakçıkla müdahale etmeyince o zaman farklı hızlarda vites atıyor onu demek istemiştim.
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=H2bMEri52jc) bunu çekmiştim bende farkı görmek için :)
ilk başta manuel 1 le başlayıp dipgaz yapınca kendi atıyor ok ama s ye ilk aldığında kulakçıkla müdahale etmeyince o zaman farklı hızlarda vites atıyor onu demek istemiştim.
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=H2bMEri52jc) bunu çekmiştim bende farkı görmek için :)
Oylede deneriz kanka :)
Valla belki 0-100 7 sn çok iyi değil ama yeterli çünkü önden çeker. Ama 100-200 km hızlanması 16 sn baya baya iyi. Daha ne şansımanı olacakki araçta. stage 1 yazılımlı gti seviyesinde gidiyor araç şuan. Ben gayet başarılı buldum. Benim yaklaşık 250 hp ye yakın olduğu düşünülen f30 320d aracım 100-200 ü 19 sn altına düşmedi siz düşünün, üzerinde zf8 varda ne oldu :D
Valla daha ne gitsin diyorum baskada bisi diyemiyorum kanka :)
birazdan anti cvt ciler gelir :)
i-vtec07
14-01-2019, 12:43
birazdan anti cvt ciler gelir :)
Merhaba abi geldim :D
Maşallah güzel hızlanıyo özellikle 60 la 100 arası ciddi iyi . Stock ile arasında dağlar var .. Kazasiz belasız inşallah :)
mikelazi
14-01-2019, 17:07
maşallah çok iiiiiii
sırada dp var bence
maşallah çok iiiiiii
sırada dp var bence
zaman olursa dp egzoz ve yazilim guncelleme yapicaz nasipse
mikelazi
14-01-2019, 18:08
zaman olursa dp egzoz ve yazilim guncelleme yapicaz nasipse
inş. oda olur.işte o zaman ciddi can yakar.
bu video hakkındaki düşüncen nedir???racechip ile göya 225hp
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ZpurRWON-eU&lc=z232td0oqtufuvcupacdp433lzkegwolwdg22bbvmelw03c 010c)
birazdan anti cvt ciler gelir :)
Dedigin gibi s modda kulakcik ellemeden denedim musait bi yerde baya farkli. Ayni yerde bu sekil cekicem yine video :)
racechiple o hplere inanmiyorum. 0-200 benimkiyle ayni gorunuyor, benimkidemi 225hp simdi :)
Bizim yazilim verimiz 200hp +40nm . Filtre ile 210 diyebiliriz
Hangi eğimde bu süreleri aldınız merak ettim 210hp ile 16 sanıye ?
racechiple o hplere inanmiyorum. 0-200 benimkiyle ayni gorunuyor, benimkidemi 225hp simdi :)
Ecufastın mersinde yaptığı arabayı orjinale dönderip racechıp aldık dahada hızlı şuanda
Hangi eğimde bu süreleri aldınız merak ettim 210hp ile 16 sanıye ?
marian cukurundan asagi attik o sekilde olcum yaptik :) hizli olunca hep altinda birsey aramak lazim degilmi :) sizde ucurumdan atin hizli olur merak etmeyin.
.::EmrE::.
15-01-2019, 01:49
Maşallah güzel değerler gibi.
Ancak o filtrenin 10 hp vereceğini pek sanmıyorum. FK2 için Injen +9-10 hp demesine rağmen typerowners.co.uk'de eleman -30 hp aldı, ısıdan dolayı. Eventuri bile 12 hp veriyor o kadar mühendislik ile.
Maşallah güzel değerler gibi.
Ancak o filtrenin 10 hp vereceğini pek sanmıyorum. FK2 için Injen +9-10 hp demesine rağmen typerowners.co.uk'de eleman -30 hp aldı, ısıdan dolayı. Eventuri bile 12 hp veriyor o kadar mühendislik ile.
benim bir iddam yok kardesim, mishimotonun filtresi ile kiyas sadece. Onlarinki 9whp almis 404 Not Found (https://www.mishimoto.com/2016-honda-civic-turbo-air-intake.html)
İncele bi, islevsellik olarak benimki bence daha iyi. Onlar 9whp aldiysa ben 10 alayim duz hesap :) almamis olsamda gelen guc bana yetti.
Fk2 injene gelirsek bence cok sacma bi konumda sicak alacak sekilde duruyor zaten, benim fk da da vardi begenmiyodum, eksi guc gelmesine inanirim
marian cukurundan asagi attik o sekilde olcum yaptik :) hizli olunca hep altinda birsey aramak lazim degilmi :) sizde ucurumdan atin hizli olur merak etmeyin.
Ben 2 yıldır fk7 sahibiyim bişeler paylaşalım dıyorumda senin ukala tavrın fk7 whatsapp grubundan atılmama nedenmiş anladım şimdi Benim bir sürü roll videolarım var videoda süre ölçmeye benzemez ben senden iyi bilirim bu araçı neyse dahada yazmam bildiğinle kal
Erdem K.
15-01-2019, 10:35
veriler güzel gözüküyor
kıskanan RS'ci MuMBar35 çatlasın ...
yusufcan_k
15-01-2019, 10:42
Ben 2 yıldır fk7 sahibiyim bişeler paylaşalım dıyorumda senin ukala tavrın fk7 whatsapp grubundan atılmama nedenmiş anladım şimdi Benim bir sürü roll videolarım var videoda süre ölçmeye benzemez ben senden iyi bilirim bu araçı neyse dahada yazmam bildiğinle kal
bu aracı bilmen çok bişey değiştirmez bence karşındada yılların tecrübesi var ama bunuda unutma bence ilk arabası olupta süre alan bir insan değil
mikelazi
15-01-2019, 11:16
düz vites dynoda testini yapmışlar.peki cvt nin düz vitese göre güç kaybı %kaçtır.
buarada mishimoto +8hp
cooler+yazılım 7hp
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=VILKSKJm5qM&t=142s)
Cvt manuelden daha hızlı fabrika verilerine göre
Yusufcsn bizde bu işin içindeyiz hondamcom ve öncesi yeni değiliz yani
Ben 2 yıldır fk7 sahibiyim bişeler paylaşalım dıyorumda senin ukala tavrın fk7 whatsapp grubundan atılmama nedenmiş anladım şimdi Benim bir sürü roll videolarım var videoda süre ölçmeye benzemez ben senden iyi bilirim bu araçı neyse dahada yazmam bildiğinle kal
İstedigin kadar sene bin , benim hayatim arac modifikasyonu. Hep proje arabalari yaptim ve bindim.senden ve sizin bir halt bildigini sananlarin oldugu grubunuzdakilerden ogrenecek birseyim yok. İma ederek egim soruyorsun cevabini aldin. İki senedir biniyorsunda o yapmaya calistigin aylardir bitmeyen facia filtre nedir ? Fk7 ye 6 aydir biniyorum belki ama ne seviye arabaci oldugum herkesce bilinir.arabamim gidiside ortada, dahada hizlanir :) Herkes rutbesine gore modlar arabasini agacim.roll videolarinla alakali polemikleride gorduk fn2 gecmeler felan konusuldu isin gercekleri. Cok malzeme cok is yapsaydi zamaninda kprolular kprosuz beni gecerdi, stock internalli typerimi full dolu olan gecerdi.. Ama gecemedi... Sen benim konularimi uzaktan izle bosver yazmayi
cvt nin oranlari ayarlama icinde bir yazilim ciksa cok daha verimli hale getirilebilir gidisi. cunku,
1 vites cok uzun 70 -75 km arasi
2-3 cok kisa hemen bitiriyor
diger viteslerde uzun. 7. vites son hiz hesabini daha once yaptigimda dalga gecen cok oldu bu forumda.
cvt bence guzel bir sanziman. sadece his olarak vites kaciriyormus hissi yaratiyor kullanimda.
tork icin cvt belt upgrade parcalari ciktiginda cok daha yuksek torklara dayanimi olacaktir. gunden gune hizlanacak bu arac.
Aracinizin masallahi var...
cvt nin oranlari ayarlama icinde bir yazilim ciksa cok daha verimli hale getirilebilir gidisi. cunku,
1 vites cok uzun 70 -75 km arasi
2-3 cok kisa hemen bitiriyor
diger viteslerde uzun. 7. vites son hiz hesabini daha once yaptigimda dalga gecen cok oldu bu forumda.
cvt bence guzel bir sanziman. sadece his olarak vites kaciriyormus hissi yaratiyor kullanimda.
tork icin cvt belt upgrade parcalari ciktiginda cok daha yuksek torklara dayanimi olacaktir. gunden gune hizlanacak bu arac.
Aracinizin masallahi var...
Valla gokhan, ben test aracini deneyip almistim ozaman. Gayette keyifli bi araba ve sanziman. Ben bu arabayla uzun yolda 4.5lt net ile canakkale istanbul yapiyorum daha napsin ekonomide. Gazlarkende video ortada. Hizli aile babasi arabasi bence, gayet yeterli
maşallah güzel deger
konu dışı ama bu linkteki araca füme yazmışlar rengini ama sanki bana seninkinin rengi gibi geldi bı baksana selçuk
Honda / Civic / 1.5 VTEC / Sport Plus / HONDA OPEL BAYİ ANIL OTOMOTİV GUVENCESİYLE sahibinden.comda - 618565000 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-honda-opel-bayi-anil-otomotiv-guvencesiyle-618565000/detay)
maşallah güzel deger
konu dışı ama bu linkteki araca füme yazmışlar rengini ama sanki bana seninkinin rengi gibi geldi bı baksana selçuk
Honda / Civic / 1.5 VTEC / Sport Plus / HONDA OPEL BAYİ ANIL OTOMOTİV GUVENCESİYLE sahibinden.comda - 618565000 (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-honda-opel-bayi-anil-otomotiv-guvencesiyle-618565000/detay)
Sonic grey. Dogru ayni renk araclar.
mikelazi
15-01-2019, 16:19
cvt nin oranlari ayarlama icinde bir yazilim ciksa cok daha verimli hale getirilebilir gidisi. cunku,
1 vites cok uzun 70 -75 km arasi
2-3 cok kisa hemen bitiriyor
diger viteslerde uzun. 7. vites son hiz hesabini daha once yaptigimda dalga gecen cok oldu bu forumda.
cvt bence guzel bir sanziman. sadece his olarak vites kaciriyormus hissi yaratiyor kullanimda.
tork icin cvt belt upgrade parcalari ciktiginda cok daha yuksek torklara dayanimi olacaktir. gunden gune hizlanacak bu arac.
Aracinizin masallahi var...
cvt de şanzıman oranı nasıl hesaplıyorsunuz.
ortada belli bir dişli oranı yokki.
yani örnek olarak devri 4000 de sabit. hızı 90da olabilir 120de sabit bir değer yokki ortada.
cvt de şanzıman oranı nasıl hesaplıyorsunuz.
ortada belli bir dişli oranı yokki.
yani örnek olarak devri 4000 de sabit. hızı 90da olabilir 120de sabit bir değer yokki ortada.
cvt degisken oranli bir sanziman. diger sanzimanlar gibi disliler ile aktarma saglamamaktadir. bu degiskenligi elektronik olarak yada mekanik olarak belirleyebiliyor. cvt nin calisma prensibini incelerseniz oranin nasil belirlendigini gorebilirsiniz.
orn 7. viteste 2000d/d kac 70 km ile gidiyorsa 4000d/d 140 ile gider. not: 1.5t civic rs ve civic sport modellerindeki cvt piyasada bilinen diger cvt yazilimlarindan farkli oldugunu belirtmek isterim. Belirlenmis 7 oran var. Bu diger cvtlerde yok.
mikelazi
15-01-2019, 17:51
cvt degisken oranli bir sanziman. diger sanzimanlar gibi disliler ile aktarma saglamamaktadir. bu degiskenligi elektronik olarak yada mekanik olarak belirleyebiliyor. cvt nin calisma prensibini incelerseniz oranin nasil belirlendigini gorebilirsiniz.
orn 7. viteste 2000d/d kac 70 km ile gidiyorsa 4000d/d 140 ile gider. not: 1.5t civic rs ve civic sport modellerindeki cvt piyasada bilinen diger cvt yazilimlarindan farkli oldugunu belirtmek isterim. Belirlenmis 7 oran var. Bu diger cvtlerde yok.
cvt de bir dişli oranı yokki.yani çalışma prensibini bildiğim için sordum.şanzıman oranını nasıl hesaplıyorsunuz diye.
şimdi verdiğiniz örnekten faydalanayım.
1-düz otobanda tek kişi 3000d/dk 105km/h ile gidiyor o zaman.bunda sıkıntı yok.
2-bagaja 150-200kg koydunuz.otobanda tatlı bir yokuştan çıkıyorsunuz. hızı 105km/h da tutuyorsunuz(dip gaz falan değil hafif,hafif)araç git gide zorlanmaya başlıyor ve (hız kesinlikle sabit 105) devir 3100-3200-3300-3400 taki o yokuşu ,o ağırlıkla sabitleyeceği devire kadar yükseltiyor.sonundada 3700d/dk sabit 105 le gidiyor.bu benim bildiğim cvt
3-sizin söyleminize göre anladığım ise 3000d/dk da o yokuşu 105te sabit tutamıyorsa,direk bir alt vitese geçiyor.yani biranda 6. vitese düşüp artık 105 hangi aralıkta yakalıyorsa o deviremi düşüyor.buda sizin tarifiniz.
doğrumuyum.
ortada sabit bir dişli olmadığı için,cvt suni değişim yapıyor.şanzıman yazılımıyla oynayarak vites değişim aralıkları uzatılıp veya kısaltılamazmı o zaman.
buarada STP nin açtığı farklı bir konu vardı.gazı dipleyince devir 6-7000 de sabit kalıp km.nin sürekli yükselmesi benim bildiğim diğer klasik cvt nin davranışıdır.
lucky Jackal
15-01-2019, 18:25
Gayet başarılı, daha bunun üstüne söylenecek bir şey yok.
Güle güle kullanın
lucky Jackal
15-01-2019, 18:26
Gayet başarılı, daha bunun üstüne söylenecek bir şey yok.
Güle güle kullanın
Bir typer değil belki ama. Şugünün kısıtlı imkanları ile bile 100-200ü 12 sn lerde olan typer ın 4 sn gerisinden geliyor. Buda demekki yakında o değerlere yakın verilerde gelebilecek
Çok güzel gidiyor tebrik ederim
cvt de bir dişli oranı yokki.yani çalışma prensibini bildiğim için sordum.şanzıman oranını nasıl hesaplıyorsunuz diye.
şimdi verdiğiniz örnekten faydalanayım.
1-düz otobanda tek kişi 3000d/dk 105km/h ile gidiyor o zaman.bunda sıkıntı yok.
2-bagaja 150-200kg koydunuz.otobanda tatlı bir yokuştan çıkıyorsunuz. hızı 105km/h da tutuyorsunuz(dip gaz falan değil hafif,hafif)araç git gide zorlanmaya başlıyor ve (hız kesinlikle sabit 105) devir 3100-3200-3300-3400 taki o yokuşu ,o ağırlıkla sabitleyeceği devire kadar yükseltiyor.sonundada 3700d/dk sabit 105 le gidiyor.bu benim bildiğim cvt
3-sizin söyleminize göre anladığım ise 3000d/dk da o yokuşu 105te sabit tutamıyorsa,direk bir alt vitese geçiyor.yani biranda 6. vitese düşüp artık 105 hangi aralıkta yakalıyorsa o deviremi düşüyor.buda sizin tarifiniz.
doğrumuyum.
ortada sabit bir dişli olmadığı için,cvt suni değişim yapıyor.şanzıman yazılımıyla oynayarak vites değişim aralıkları uzatılıp veya kısaltılamazmı o zaman.
buarada STP nin açtığı farklı bir konu vardı.gazı dipleyince devir 6-7000 de sabit kalıp km.nin sürekli yükselmesi benim bildiğim diğer klasik cvt nin davranışıdır.
Sorulariniza tek tek cevaplayayim.
1- civic sport ve civic rs te yapay olarak belirlenmis bir oran var. Aslinda buna oran demiyelim de tambur yada rotor konumu diyelim cvt icin.
2- bilinen genel cvt davranisi tarif ettiginiz sekilde. ornek: cruise control ile hiz sabitleyip yokus yukari denk geldiginde cvt orani degistirip motor devrini yukseltmesi veya tam tersi olarak yokus asagiya inildiginde oran degistirip motor devrini dusurmesi. Bu sanziman; hiz, istenilen guc, yokus inis ve cikis verilerine gore davranan cvt sanziman.
3- evet yapay olarak onceden belirlenen noktalarda tambur hareketsiz bekliyor. dogrusunuz.
sorunuz: ortada sabit bir dişli olmadığı için,cvt suni değişim yapıyor.şanzıman yazılımıyla oynayarak vites değişim aralıkları uzatılıp veya kısaltılamazmı o zaman.
cevabim: kesinlikle ayni seyden bahsediyorum. 100-200 suresinin iyi olmasinin sebebi 2-3-4 oranlarinin cok yakin oldgundan sure cok iyi cikiyor. 0-100 neden iyi cikmiyor diye soru olabilir akillarda. 1. viteste 70-75 gibi bir hiz ile bitirdiginden diye dusunuyorum.
hatta cvt ayarlamalarinda yapilabilinir mi bilmiyorum torkun yada gucun en yuksek oldugu devirde sabitlenerek hizlanmasi yapilsa belki cogu cift kavramali sanzimandan dahi verimli hizlanma saglayacagi gorusundeyim. (kesin linc yerim bu yazdigimdan dolayi) sebebi ise formula 1 de cvt nin yasaklanmasi.
dipnot: klasik cvt evet "BILINEN" sportif surus karakteristigini gostermiyor. cok keyifsiz bir sportif surusu var kabul. buna itirazim yok. fakat gunumuzde elektrikli araclarin sessizligi icin kimse sportif surusten bahsetmiyor cunku cok acayip hizlaniyorlar ve ekonomikler. cvt de ayni sekilde ekonomik. klasik cvt nin genel amaci ekonomik olmasi yakit tuketiminin dusmesini saglamasi.
keyifli kullanim icin uzun yolda hep manuel kullaniyorum. ama en iyi hizlanma s modunda kulakciklara mudahale etmeden oluyor dip gazda surekli 5-6 devir arasini kullaniyor arac yani hep max torka yakin yerelerde. rs nin zaten 1. vitesi kotu cok uzun 70 den sonra ara hizlanmalari iyi. cvt ye alisinca sessizligi de alisiyor insan. d modunda sakin gidinde 1500-2300 arasinda vites atiyor. yani bir nevi elektrikli arac gibi.
mikelazi
16-01-2019, 11:16
Sorulariniza tek tek cevaplayayim.
1- civic sport ve civic rs te yapay olarak belirlenmis bir oran var. Aslinda buna oran demiyelim de tambur yada rotor konumu diyelim cvt icin.
2- bilinen genel cvt davranisi tarif ettiginiz sekilde. ornek: cruise control ile hiz sabitleyip yokus yukari denk geldiginde cvt orani degistirip motor devrini yukseltmesi veya tam tersi olarak yokus asagiya inildiginde oran degistirip motor devrini dusurmesi. Bu sanziman; hiz, istenilen guc, yokus inis ve cikis verilerine gore davranan cvt sanziman.
3- evet yapay olarak onceden belirlenen noktalarda tambur hareketsiz bekliyor. dogrusunuz.
sorunuz: ortada sabit bir dişli olmadığı için,cvt suni değişim yapıyor.şanzıman yazılımıyla oynayarak vites değişim aralıkları uzatılıp veya kısaltılamazmı o zaman.
cevabim: kesinlikle ayni seyden bahsediyorum. 100-200 suresinin iyi olmasinin sebebi 2-3-4 oranlarinin cok yakin oldgundan sure cok iyi cikiyor. 0-100 neden iyi cikmiyor diye soru olabilir akillarda. 1. viteste 70-75 gibi bir hiz ile bitirdiginden diye dusunuyorum.
hatta cvt ayarlamalarinda yapilabilinir mi bilmiyorum torkun yada gucun en yuksek oldugu devirde sabitlenerek hizlanmasi yapilsa belki cogu cift kavramali sanzimandan dahi verimli hizlanma saglayacagi gorusundeyim. (kesin linc yerim bu yazdigimdan dolayi) sebebi ise formula 1 de cvt nin yasaklanmasi.
dipnot: klasik cvt evet "BILINEN" sportif surus karakteristigini gostermiyor. cok keyifsiz bir sportif surusu var kabul. buna itirazim yok. fakat gunumuzde elektrikli araclarin sessizligi icin kimse sportif surusten bahsetmiyor cunku cok acayip hizlaniyorlar ve ekonomikler. cvt de ayni sekilde ekonomik. klasik cvt nin genel amaci ekonomik olmasi yakit tuketiminin dusmesini saglamasi.
cvt ye ilgim çok eskilere dayanır.
bunun sebebi 2000li senelerde başlıyan scooter sevdamdır.vartatör ağırlıklarını tornada hafifleterek sürekli üst devir yürümesini ve daha seri olmasını sağlardık.vti ile ışıktan ışığa yürüyen 2t runnet 180ler dönemiydi.
o zamanki ustam full yüklü nexus500i(maxi scooter) yapmıştı.600f ile 180e kadar kafaburun yürürdü.
sıfırdan gazı açtığın an devir 7500e sabitlenir ve hız artardı.150-160da artık 7500yetmediğinde.hızla birlikte devirde artardı.180e kadar kesintisiz yürürdü.dijital kadranda son hız zaten 199km/h dı.cvt mod.lanmasa kesinlikle hayal edelibilcek hızlanmalardı bunlar.
bence honda 1. viteste çok sarmasın diye uzun yapmış.gayet mantıklı 7-7,5sn de 0-100 e kimse kötü diyemez.
iş ekonomi değilde zaman kasma olsaydı gücün en verimli olduğu devirde sabit kalıp hızın artması en mantıklısı olurdu.hem devir düşmez,hemde vites değişim aralığı ile zaman kaybı olmazdı.
yorumların için teşekkürler adaş :)
Kadrandan ziyade GPS ölçümü yapılsa daha doğru olmaz mı?
Muhtemelen 0-200 değilde 0-180, 0-185 süresi olabilir bu video.
Kadrandan ziyade GPS ölçümü yapılsa daha doğru olmaz mı?
Muhtemelen 0-200 değilde 0-180, 0-185 süresi olabilir bu video.
sehirici radar ekrani ile birebir ortusuyor kadrani, ozellikle sordum polis arkadasada dogruluk payini.
Ayrica neden bu kadar yakistiramama çabasi ? Butun kadran videosu koyanlara bu yorumu yapiyormusunuz ?
sehirici radar ekrani ile birebir ortusuyor kadrani, ozellikle sordum polis arkadasada dogruluk payini.
Ayrica neden bu kadar yakistiramama çabasi ? Butun kadran videosu koyanlara bu yorumu yapiyormusunuz ?
Hepsine aynı şüphe ile yaklaşıyorum diyelim.
0-100'ü 8 saniye olan arabanın (x sn diyelim)
100-200'ünün 16 saniye olması için (2x saniye diyelim)
belli bir seviye üstünde gücü ve torku olması lazım.
t-jet ali
16-01-2019, 12:21
1400 küsür kg. 200 hp. araç için çok başarılı. Şanzıman nasıl başarısız oluyor?
Hepsine aynı şüphe ile yaklaşıyorum diyelim.
0-100'ü 8 saniye olan arabanın (x sn diyelim)
100-200'ünün 16 saniye olması için (2x saniye diyelim)
belli bir seviye üstünde gücü ve torku olması lazım.
0-100 un kotu olması sanzıman oranından olmasın ? satırlarca yazdı arkadaslar usttekı postlarda bı oku ıstersen
verisinden neden şüphe edilmiş gayet normal ve gayetde başarılı olmuş bence.maşallah allah kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin
coolvtec
17-01-2019, 08:57
Maşallah gayet iyi. Daha nolsun?
Merak ettim şimdi, bende cvt forester var 2.0t stock. 0-100 100-200 ölçeyim bir.
Selcuk abi yakında stock typer'lara şaka yapar ben size diyim kimsede bir şey anlamaz. :D
Maşallah güzel sonuçlar,bide su sanzıman manuel olsa altından daha güzel sonuclar cıkacagından yanayım. :)
Selcuk abi yakında stock typer'lara şaka yapar ben size diyim kimsede bir şey anlamaz. :D
Maşallah güzel sonuçlar,bide su sanzıman manuel olsa altından daha güzel sonuclar cıkacagından yanayım. :)
sadece stocklara mı :D
Maşallah abi, dahada hızlanır eminim
i-vtec07
21-01-2019, 15:46
Bu arada bu 1.5t lerde hangi turbo var bilen var mı ? K03 ayarında bişeymi acaba ölcüleri ?
mikelazi
21-01-2019, 16:04
Bu arada bu 1.5t lerde hangi turbo var bilen var mı ? K03 ayarında bişeymi acaba ölcüleri ?
td03 diye biliyorum.
-Murat Özcan-
27-01-2019, 12:06
Selçuk abi maşallah aracın ivmelenmesi güzel.
Kazasız belasız sürüşler dilerim..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.