Orijinalini görmek için tıklayınız : Insignia B 1.6cdti alınır mı?
Opel dışında birşey almak istiyordum ama para/çokomel dengesinde yine adres opele döndü 😁
Eşim de rahat kullanır diye 3008 düşündüm ama direksiyon ve dashboard ikilisi ile arka diz mesafesi çok içime sinmedi, tabi 130-135 bandında anahtarsız giriş ve çalıştırma dahi olmayışı soğuttu. Grandland x evlat olur diye çekindim, keza kuga da aynı şekilde.
Insignia tork konvertörlü şanzıman olması cezbediyor. Şirketteki dsg passatların durumu ürkütüyor.
125-130 bandına insignia mı yoksa başka bişey mi dersiniz?
rain man
04-02-2019, 20:16
Takipteyim. Bir 10 15 bin altına kadar araç bakıyorum ben de. Otomatik olması dışında ne kadar donanım ve kalite o kadar kar zihniyetinde arıyorum bayağıdır. 100 110 bin arasına passat variant'lar kafama takılmıştı. Nüfus müdürlüğüne yolumu almıştım ki napıyorsun dedim en son kendime. Ha deyince araba alan veya satan biri değilim. O dsg de benim ve hatunun elinde patlar dedim. Şu an aklımda mantık çerçevesinde herhalde sorunlu değil diye gördüğüm EAT6 şanzımanlı 308 ve DCT7'li i30 ile cerato var.
Insigni a ise aklımı kurcalıyor. Favoriye alıyorum takip ediyorum sonrası yok :)
i-vtec07
04-02-2019, 20:40
Kuga hakkında bilgi veriyim. Insignia kullanmadım.
1.5 tdci st line kullandım bi süre. Bir suv(?:D) için cok sert. Normali daha konforlu. Ama mavi st line gercekten güzel duruyo. Led farları on numara. Yakıt istanbulda 8 i geçer. Antalyada cevre yolu ağırlıklı 6 kusur du. Donanımları güzel.
Performansı orta halli 120 hp gibi işte. Çok yavaş değil kesinlikle.
Ben alırmıydım evet insignia yerine tercih ederdim. En cezbedici noktası sürüş dinamikleri çok güzel. Arkası falan güzel geliyo :D
AhmetKadir
04-02-2019, 22:58
Cift kavramalilarin yaninda kafam rahat olsun diye tork konvertor tercih ederdim. Amcamin grand c max i ile İstanbul altinoluk arasini gidene kadar. O cusseye gore gayet seri. Motor sessiz. Direksiyon isitma, otomatik park gibi ilginc donanimlar beni cok cezbetti. Kuga nin piyasasi kotu degil bence ozellikle makyajlilari cok yakisikli. İnsignia dan daha zor degildir bence satisi. C max lara da bakabilirsiniz bence. Özellikle kırmızı ic ambiyans aydınlatma si cok havaliydi
rebeloghy
05-02-2019, 08:09
Takipteyim. Bir 10 15 bin altına kadar araç bakıyorum ben de. Otomatik olması dışında ne kadar donanım ve kalite o kadar kar zihniyetinde arıyorum bayağıdır. 100 110 bin arasına passat variant'lar kafama takılmıştı. Nüfus müdürlüğüne yolumu almıştım ki napıyorsun dedim en son kendime. Ha deyince araba alan veya satan biri değilim. O dsg de benim ve hatunun elinde patlar dedim. Şu an aklımda mantık çerçevesinde herhalde sorunlu değil diye gördüğüm EAT6 şanzımanlı 308 ve DCT7'li i30 ile cerato var.
Insigni a ise aklımı kurcalıyor. Favoriye alıyorum takip ediyorum sonrası yok :)
DCT7 li i30 için yakıt tüketimi hala yüksek diyebilirim. Araba aynı koşulda fransızlara kıyasla 2 litre fazla yakıyor gereksiz şekilde. Kalkışlarda gaza yüklenince zaman zaman sanki baskı kaçırıyormuş gibi devirlenip yürüyemiyor. Bu bahsettiğim araba sıfır alınıp 30 bin kmdeki halidir.
Takipteyim. Bir 10 15 bin altına kadar araç bakıyorum ben de. Otomatik olması dışında ne kadar donanım ve kalite o kadar kar zihniyetinde arıyorum bayağıdır. 100 110 bin arasına passat variant'lar kafama takılmıştı. Nüfus müdürlüğüne yolumu almıştım ki napıyorsun dedim en son kendime. Ha deyince araba alan veya satan biri değilim. O dsg de benim ve hatunun elinde patlar dedim. Şu an aklımda mantık çerçevesinde herhalde sorunlu değil diye gördüğüm EAT6 şanzımanlı 308 ve DCT7'li i30 ile cerato var.
Insigni a ise aklımı kurcalıyor. Favoriye alıyorum takip ediyorum sonrası yok :)
Ben de a kasa ile yola çıktım, elite veya opc line bakarken biraz daha koyup yeni kasa olarak karar verdim. A kasanın daha ağır olması haricinde aynı paralara oldukça donanımlısı alınabiliyor. Design veya edition falan bakıldığında megane yerine kesinlikle insignia olmaLı
Erdem K.
05-02-2019, 14:19
belirttiğiniz bütçeye insignia yerine 316 f30, w204 Mercedes veya countryman tercih ederdim.
belirttiğiniz bütçeye insignia yerine 316 f30, w204 Mercedes veya countryman tercih ederdim.
Servis çıkışı kaç taksit yaparsınız diye sormak istemiyorum :)
İşin şakası bir yana olası arıza ve bakım masrafları gözümü korkutuyor
insignia bence o bütçelere alınacak en iyi d segmenti araç otomatiği sorunsuz dizel
ortamala çoğu araçtan dolu sayılır hele ki afl far kış paketi 20 jant opc bodykit falan derken çok şık oluyorlar
A kasadaki 2.0 CDTI 130’luk veya 160’lık otomatik hakkında bilgisi olan var mı? Motor ve şanzıman olarak?
1.9 TDI’den sonra sorunsuzluk olarak üzer mi?
MURAT_HLX
06-02-2019, 09:13
hocam R.I.P şanzımanı sorunsuz ancak motor ve şanzıman uyumu o kadar iyi değil,motor olarakta zincir ses yapmaya başladığıda üst kapak yapmaya kadar gidiyor iş bilgin olsun.
marikan 130luklar yağ pompasından ötürü bildiğim kadarıyla yatak sarıyor servis revizyon yerine komple sandık motor getiriyordu en son.
hocam R.I.P şanzımanı sorunsuz ancak motor ve şanzıman uyumu o kadar iyi değil,motor olarakta zincir ses yapmaya başladığıda üst kapak yapmaya kadar gidiyor iş bilgin olsun.
marikan 130luklar yağ pompasından ötürü bildiğim kadarıyla yatak sarıyor servis revizyon yerine komple sandık motor getiriyordu en son.
Zincirli 1,3 cdti kullanıyorum son 3 arabadır. Problem yaşamadım memnunum.
Haftasonu trafik içi ve otoban içerir çok güzel bir güzergahta test ettim. Vites geçiş hızı, vites geçişleri ve esneklik hoşuma gitti beklediğimden daha iyi diyebilirim hatta
MURAT_HLX
06-02-2019, 11:14
Zincirli 1,3 cdti kullanıyorum son 3 arabadır. Problem yaşamadım memnunum.
Haftasonu trafik içi ve otoban içerir çok güzel bir güzergahta test ettim. Vites geçiş hızı, vites geçişleri ve esneklik hoşuma gitti beklediğimden daha iyi diyebilirim hatta
ben opelin x bölgesinde yetkili bayisinde çalıştım 4sene inan 1.3ler içeri rutin bakımları haricinde gelmiyordu zaten fiatın ünitesi
ben opelin x bölgesinde yetkili bayisinde çalıştım 4sene inan 1.3ler içeri rutin bakımları haricinde gelmiyordu zaten fiatın ünitesi
1.6cdti lar için var mı kronik bişey peki
MURAT_HLX
06-02-2019, 15:16
1.6cdti lar için var mı kronik bişey peki
var,aracın ilk çalıştırmada ufak bi zincir sesi geliyor,sonrasında o zincir sesi çoğalınca,önce zincir değişimi ki genelde prosedürü böyle oluyor sonrasında ne hikmetse üst kapak yapılmasına kadar gidiyor 1.6 cdti'larda o durum.3000 kmdeki araçtada bunu gördüm 100 bin kmdeki araçtada bunu gördüğüm oldu.
1.4 turbolar gibi piston sekman kırması cdti'larda yok.
BurakYozgat.
06-02-2019, 15:38
65k kmdir 1.6cdti Insignia B kullanıyoruz. 0 alındı ve ilk ay 1500kmde elektrik arızası yaşadık 1,5 ay serviste kaldı araç.
Gösterge paneli Almanya'dan siparişle gelip değişti. O günden sonra hiç bir sıkıntı yaşamadık.
2 sene Passat kullanıp satıp bunu aldık donanım ve görüntü olarak Passattan çok daha iyi. Direksiyon ısıtma, koltuk ısıtma, elektrikli koltuk, sunroof, şerit takip, anahtarsız giriş çalıştırma vs hepsi var baya segmentin hakkını veriyor. Gidiş olarak ta 1.6tdi passattan daha iyi sayılabilir.
Yalnız parça kalitesi olarak tabiki Passat çok daha iyi. Şuan direksiyonda soyulmalar başladı. Vites geçişleri bi dsg değil.
Vitesin yeri ve hareketi sırasında gelen sesler biraz kalitesiz hissettiriyor.
Bence fiyatını hakeden bi araç. Çok göze batıyor olduğundan daha pahalı daha kaliteli hissiyatı uyandırıyor.
Alırsanız pişman olacağınızı sanmıyorum.
Kış paketli enjoy aldım, uzun yol yapma fırsatım da oldu. Şuan için oldukça memnunum, oldukça keyifli kullanımı var
Belki kış lastikleri kaynaklıdır, ortalama 6,5-6,7 biraz yüksek gibi ama tabi yaklaşık 1,5 tonluk tam otomatik şanzımanlı 1,6 hacim olduğunu unutmamak lazım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.