KingoftheWest
24-03-2019, 17:28
Arkadaşlar merhaba,
XL 650 Transalp motosikletime arrow son susturucu aldım, sesi istediğim gibi olmadı ve bu sefer gözüme katalitik konvertörü kestirdim fakat size sormam gereken bir şey var;
Bildiğim kadarıyla enjeksiyonlu araçlarda kat iptalinden sonra azalan basınçla alt devirler ölüyor ve yazılımla müdahale edilmezse istenen performans elde edilemiyor.
Motosikletim karbüratörlü ve 2006 model, benim düşüncem katalitik biraz dolmuştur, hem ses hem performans alacağımı düşünüyorum ama alt devirlerim güçsüzleşsin yakıtım da artsın istemiyorum.
Karbüratörlü bir motorda kat iptali sonrası sadece senkron ayarı yapmak yazılım etkisi gösterir mi? Ya da başka dikkat etmem gereken birşey var mı?
Sizce performans anlamında getirisi götürüsü ne olur?
Değerli düşüncelerinizi bekliyorum.
XL 650 Transalp motosikletime arrow son susturucu aldım, sesi istediğim gibi olmadı ve bu sefer gözüme katalitik konvertörü kestirdim fakat size sormam gereken bir şey var;
Bildiğim kadarıyla enjeksiyonlu araçlarda kat iptalinden sonra azalan basınçla alt devirler ölüyor ve yazılımla müdahale edilmezse istenen performans elde edilemiyor.
Motosikletim karbüratörlü ve 2006 model, benim düşüncem katalitik biraz dolmuştur, hem ses hem performans alacağımı düşünüyorum ama alt devirlerim güçsüzleşsin yakıtım da artsın istemiyorum.
Karbüratörlü bir motorda kat iptali sonrası sadece senkron ayarı yapmak yazılım etkisi gösterir mi? Ya da başka dikkat etmem gereken birşey var mı?
Sizce performans anlamında getirisi götürüsü ne olur?
Değerli düşüncelerinizi bekliyorum.