Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw M3 | Istanbul Park | 2.23.969
21 Nisan Pist gününde D seansında trafikten kurtulup 2.23.969 kişisel en iyi turumu attım. 2. turumda olmam sebebiyle lastiklerin ideal ısıda olmaması ve 12-13-14 virajlarında trafik yüzünden biraz zaman kaybetsemde kendi adıma fena bir süre gelmedi. Araç, potansiyelinin benim pilotajımdan yüksek olduğunu bariz bir şekilde hissettirdi. Umarım daha iyi süreler yapabilirim.
Araçtaki Modifikasyonlar:
Kw Clubsport
Brembo BBK
H&R Sway Bar Kit
Akrapovic Evo
Michelin Cup 2
https://youtu.be/-uFEwPYYftw
Tebrik ederim Sedat. Şoförlükte araba da cok güzel. Bu sene 2.15-2.20 bekliyoruz :)
Tebrik ederim Sedat. Şoförlükte araba da cok güzel. Bu sene 2.15-2.20 bekliyoruz :)
:D Sağol Batu. İddialı rakamlar bunlar. Elimizden geleni yapıp göreceğiz süreyi ne kadar düşereceğimizi.
Tebrikler güzel süre güzel video :)
Tebrikler güzel süre güzel video :)
Teşekkürler :)
Guzel sure ve video tebrikler
1-2 kere arka arkaya geldik ama fren 2.turda gittigi icin fazla zorlayamadim,ileriki pist gunlerinde gorusmek uzere insallah
Guzel sure ve video tebrikler
1-2 kere arka arkaya geldik ama fren 2.turda gittigi icin fazla zorlayamadim,ileriki pist gunlerinde gorusmek uzere insallah
Tesekkur ederim. Istanbul Park icin fren olmazsa olmaz. Bir sonraki pist gununde gorusuruz insallah.
Carmageddon
29-04-2019, 17:09
Soğuk lastikler belli etmiş kendini. Manuel e92'ye saygım sonsuz. :) İyi sürüşler.
Özgür Güneş
29-04-2019, 17:23
Tebrik ederim, lastiğin soğuk olması epey kötü etkilemiş süreyi, daha dengeli bir gaz istiyor gibi o yüzden viraj çıkışlarında :) Bir dahaki çekimlerde kamerayı biraz daha yukarı alabilme imkanınız olursa süper olur
Caner B.
29-04-2019, 17:50
Güzel bir tur olmuş tebrikler. 21 li süreler çıkabilir gibi duruyor :)
2.turda lastıkler ıdeal ısıya ulaşır hatta 2 tur bıttıkten sonra hızla sureler yukselır.
Pistın asfaltı cok fazla tutunma verdıgı ıcın,ideal ısıya hemen ulasırsınız. Zaten 2,6 gıbı vırajlarda bunu gorursunuz.
Turunuzla alakalı kişisel yorumum, S/f e cıkarken erken gaza oturuyorsunuz. Bıraz daha pıstı kullanarak ve erken gırmeyerek hızlı cıkabılırsınız. İlvıraja gırerken fren tasımayın yada hız tasımak ıstıyorsanız sol ayakla bıraz dengeleyın. Bu yuzden cok yavaslamıssınız.
2 de hızlanın sorun olmaz.
3 ve 4 guzel ama 4 den cıkarken tam gaz verın.
5 de aracın arkasının gelmesı yıne aynı sorun. Dıreksıyon cok kırıkken fazla gaz vermıssınız. Saga acık aracı. Bırde ayarlara bakmak gerek,arka fazla sert olabılır yada toe ayarlarınız....
7 cok yanlıs donmussunuz. Hem erken gırmıssınız,hem ıcerde kalmaya calısarak strese sokmususnuz ve gaza yıne erken oturup dıreksıyon cok kırıkken gaz fazla gaz vermıssınız.
Sanırım yenı cıkıyorsunuz,cunku dıger vırajlarda da genel sorun var. Fazla yavaslıyor,erken gırıyor ve erken gaza oturuyorsunuz.elınızde guzel ve ogretıcı bır makıne var. Ne verırsenız onu alırsınız,rahat olun. Suan ılk hedef 20 ler olsun. Mumkun oldugunca cok antreman yapın. Haftaya korfez yapıyoruz,yer acılırsa gelın mesela. İstanbul pArk ın tum sezonunu alın sımdıden. Her cıkısta yenı bırsey ogretıyor. Benım çok yuzlerce turum var ama hala bırseyler ogretıyor.
Bol keyıflı ve sorunsuz surusler dılerım....
alicancalis
29-04-2019, 20:12
Elinize sağlık güzel süre ancak aynı araca binmiş bir olarak sanki çok erken vites atıyormuşunuz gibi geldi. Belki ben yanılıyorumdur.
Soğuk lastikler belli etmiş kendini. Manuel e92'ye saygım sonsuz. :) İyi sürüşler.
Tesekkur ederim cok keyif alip kullandigim bir arac. Manuel e92 tabi apayri bir mevzu :)
Elinize sağlık güzel süre ancak aynı araca binmiş bir olarak sanki çok erken vites atıyormuşunuz gibi geldi. Belki ben yanılıyorumdur.
Tesekkur ederim. Tespitiniz yerinde. 11 e girerken 5 e erken atiyorum yoksa tam 11 in sag apexini keserken atmam gerekiyor denge bozulabiliyor :)
2.turda lastıkler ıdeal ısıya ulaşır hatta 2 tur bıttıkten sonra hızla sureler yukselır.
Pistın asfaltı cok fazla tutunma verdıgı ıcın,ideal ısıya hemen ulasırsınız. Zaten 2,6 gıbı vırajlarda bunu gorursunuz.
Turunuzla alakalı kişisel yorumum, S/f e cıkarken erken gaza oturuyorsunuz. Bıraz daha pıstı kullanarak ve erken gırmeyerek hızlı cıkabılırsınız. İlvıraja gırerken fren tasımayın yada hız tasımak ıstıyorsanız sol ayakla bıraz dengeleyın. Bu yuzden cok yavaslamıssınız.
2 de hızlanın sorun olmaz.
3 ve 4 guzel ama 4 den cıkarken tam gaz verın.
5 de aracın arkasının gelmesı yıne aynı sorun. Dıreksıyon cok kırıkken fazla gaz vermıssınız. Saga acık aracı. Bırde ayarlara bakmak gerek,arka fazla sert olabılır yada toe ayarlarınız....
7 cok yanlıs donmussunuz. Hem erken gırmıssınız,hem ıcerde kalmaya calısarak strese sokmususnuz ve gaza yıne erken oturup dıreksıyon cok kırıkken gaz fazla gaz vermıssınız.
Sanırım yenı cıkıyorsunuz,cunku dıger vırajlarda da genel sorun var. Fazla yavaslıyor,erken gırıyor ve erken gaza oturuyorsunuz.elınızde guzel ve ogretıcı bır makıne var. Ne verırsenız onu alırsınız,rahat olun. Suan ılk hedef 20 ler olsun. Mumkun oldugunca cok antreman yapın. Haftaya korfez yapıyoruz,yer acılırsa gelın mesela. İstanbul pArk ın tum sezonunu alın sımdıden. Her cıkısta yenı bırsey ogretıyor. Benım çok yuzlerce turum var ama hala bırseyler ogretıyor.
Bol keyıflı ve sorunsuz surusler dılerım....
Selamlar Murat abi. Korfeze geliyorum onu kesinlestirdik. Zaman olursa sohbet ederiz.
7 deki mantigi biraz gec cozdum daha gec girip daha duz bir cizgiyi hedeflemek lazim. Diger virajlar icinde yorumlarin dogru olabilir.
Asiri yogun bir gundu trafik acisindan. Sektor sektor baktigimda en iyi tur bu degil tabiki ama trafiksiz tek surenin geldigi tur. Hatalariyla sevaplariyla keyif aldik sonuc olarak..
Bu iş zaman ve deneyim işi. Kimse schmacher degıl,oncelık keyıf almak ve barız hataları duzeltmek. Zaten gerısı yetenekle gelıyor.
Boll keyıfler,tadını cıkar. Korfez de gorusuruz :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.