Orijinalini görmek için tıklayınız : N13 Motor içi parçalar hk.
Merhabalar bir arkadasim N13 motorlu bir F20 aldi. Arabayı biraz eglenceli hale getirmek istiyor, ancak N13 biraz narin oldugu için motor ici parcalara(forged piston kol yatak bearing methanol kit turbo upgrade vs) mudahale etmek istiyor. Neler olabilir? THP motorlar ile benzer yuklu DS3, RCZ, 208 GTI benzeri veya ayni parçalarla yapilabilir mi? Bunu sormamizin sebebi THP motorlar ile ilgilenen Mehmet Turhat - Yagmur Oto Antalya ile gorusmemiz daha N13 yapmadigini söyledi Bunun disinda yag sogutucuda yapmayı düsunuyoruz bu aftermarket olarak yapilabilir mi yoksa orjinal yontem mi izlenmeli?
ghibli06
30-04-2019, 16:50
oil cooler, büyük intercooler ve yazılımla keyifli hale geliyor... ama: 70bin km den sonra rezervuar kırılıyor, evet bildiğin kırılıyor, bizimkii 80binde değişti,5 yaşındaki araba... Alfa 17 sene sonra ben değiştirdim o da rezervuar malzemesi yumuşamaya başlamıştı delinmesin diye, araçta hararet saati olmadığı için bir bakmışsın hararet yapmış, işte o zaman arıza veriyor sistem... yağ yakmaya başlıyor motor bu km de, turbosu zaten ufak ses yapmaya başlıyor... devirdaim pompası tam bu km lerde bozuluyor, bobinler zaten kronik herhalde değişmeyen yoktur... sonuç olarak bana güven vermiyor...
sadece rezervuar kırsa keşke.
termostat dağıtıcı plastikten , motora giden ara su hortumundan , turbo sogutucu oringlerden su kacırıyor.araba upgrade yapmaya niyetlendiğin dakika masraf açmaya programlı :)
Özgür Güneş
01-05-2019, 01:19
Yerli ve yabancı sanayicilerimizin çok sevdiğim iki sözü:
“Benimle Masrafa War mısın?”
“Broke My Wallet”
İstanbulda bi tane 316i yüklemişlerdi motora falan girip 400 hp civarı, ona bakabilirsiniz veya Onur’un 300 hplik 118i sinden örnek alıp motor içine girmeden 300 hp civarları alırsınız.
oil cooler, büyük intercooler ve yazılımla keyifli hale geliyor... ama: 70bin km den sonra rezervuar kırılıyor, evet bildiğin kırılıyor, bizimkii 80binde değişti,5 yaşındaki araba... Alfa 17 sene sonra ben değiştirdim o da rezervuar malzemesi yumuşamaya başlamıştı delinmesin diye, araçta hararet saati olmadığı için bir bakmışsın hararet yapmış, işte o zaman arıza veriyor sistem... yağ yakmaya başlıyor motor bu km de, turbosu zaten ufak ses yapmaya başlıyor... devirdaim pompası tam bu km lerde bozuluyor, bobinler zaten kronik herhalde değişmeyen yoktur... sonuç olarak bana güven vermiyor...
Merhaba Bülent abi Bmwteam Sakarya Natürköy buluşmasında tanışmıştık. O zamanlar ehliyetim yoktu ve Babam ile geliyorduk hatırlayamazsın belki çok eski zaman. Kısmetse projeye başladık, Yurtdışından forged kol piston, orijinal yağ soğutucu ve yağ soğutucunun takıldığı kısmın siparişleri verildi Intercooler elimizde mevcuttu zaten bu şekilde başlıyoruz şimdilik hybrid turbo yapmayı düşünüyoruz geri kalan parçalarıda araştırıyoruz ne takılması gerekiyorsa bütçenin yettiği kadarı ile yapmaya çalışacağız. Bu arada projeyi yapacağımız araç henüz 14 binde.
sadece rezervuar kırsa keşke.
termostat dağıtıcı plastikten , motora giden ara su hortumundan , turbo sogutucu oringlerden su kacırıyor.araba upgrade yapmaya niyetlendiğin dakika masraf açmaya programlı :)
Merhaba Rıdvan abi, N13 nazlı bir motor bunu biliyoruz riskini alarak girdik bu işe amacımız aşırı uçuk güçlerden ziyade alacağımız gücü daha sağlıklı almak amaçlı olucak.
Yerli ve yabancı sanayicilerimizin çok sevdiğim iki sözü:
“Benimle Masrafa War mısın?”
“Broke My Wallet”
İstanbulda bi tane 316i yüklemişlerdi motora falan girip 400 hp civarı, ona bakabilirsiniz veya Onur’un 300 hplik 118i sinden örnek alıp motor içine girmeden 300 hp civarları alırsınız.
Merhaba, İstanbuldaki 400hp aracı bulduk sahibi ile görüşüyoruz, o kadar yüksek güçler değil amacımız. Onur bey'in aracındaki güçleri hedefliyoruz ancak kol piston ile riski azaltmak amacımız.
Merhaba Bülent abi Bmwteam Sakarya Natürköy buluşmasında tanışmıştık. O zamanlar ehliyetim yoktu ve Babam ile geliyorduk hatırlayamazsın belki çok eski zaman. Kısmetse projeye başladık, Yurtdışından forged kol piston, orijinal yağ soğutucu ve yağ soğutucunun takıldığı kısmın siparişleri verildi Intercooler elimizde mevcuttu zaten bu şekilde başlıyoruz şimdilik hybrid turbo yapmayı düşünüyoruz geri kalan parçalarıda araştırıyoruz ne takılması gerekiyorsa bütçenin yettiği kadarı ile yapmaya çalışacağız. Bu arada projeyi yapacağımız araç henüz 14 binde.
Merhaba Rıdvan abi, N13 nazlı bir motor bunu biliyoruz riskini alarak girdik bu işe amacımız aşırı uçuk güçlerden ziyade alacağımız gücü daha sağlıklı almak amaçlı olucak.
Merhaba, İstanbuldaki 400hp aracı bulduk sahibi ile görüşüyoruz, o kadar yüksek güçler değil amacımız. Onur bey'in aracındaki güçleri hedefliyoruz ancak kol piston ile riski azaltmak amacımız.
Var mı bu konuda gelişme? N13 motorlu f30 3.20 için kılavuz olsun bana da.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.