PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Redbull Ring'de Ferrari Challenge Haftasonu



Parabolica
07-05-2019, 22:14
Geçen sene Coppa Shell-Amatör sınıfında şampiyon olduğum için bu sene daha tecrübeli ve daha hızlı olanların yarıştığı Coppa Shell kategorisine çıkarılmıştım. Ama ilk iki yarışta Bahrain ve Valencia da hem şansızlıktan hemde hatalardan pekte bir şey yapamamıştım. Bu hafta sonu Avusturya Redbull Ring'de 3. yarış için yapılan antreman sürüşlerinde ise hem yağmurda hemde kuruda 20 pilot arasında en hızlılardan biriydim.

Neyse sonuçta Cumartesi günkü Quali'den sonra P2 start almaya hak kazandık. Pist çok ıslak olduğundan Safety Car arkasındaki ilk turdan sonra ilk virajda ilk sıradaki arkadaş dışa biraz fazla taşınca P1e oturdum ve 30 dk yarışın 24 dakikasını önde götürdüm, taki geçtiğim Eric Cheung beni anlamsız bir şekilde start finish düzlüğü sonunda geç frenajla geçmeye çalışıp, ama frenajı kaçırıp sağ arkama patlamasına kadar:mad::mad: Drive Thru'yu yedi ama hem kendine hemde bana spin attırınca Coppa Shell'deki ilk birinciliğim hayal oldu. Birde arabanın arka süspansiyonu kırılınca arabayı kenara çekip sinirden kudurdum tabi:Deli:

Yarış Tam Video'su
https://www.youtube.com/watch?v=Ji0hRR-CKtg kaza 33 dakikada

Pazar günü ise çok enteresan bi şekilde grid aynı şekilde oluştu. Ben P2, benim ilk yarışı rezil eden amcam gene P1:) Fakat hava şartları bu sefer iyice bozdu. Nerdeyse tipi seviyesinde kar yağışı başladı. Görüş felaket, hava çok soğuk ve pistte tutunma nerdeyse imkansızdı. Safety Car arkasında 2-3 tur atmamıza rağmen lastikleri ısıtmak inanılmaz zordu. Cam gibi kayan pistte sonunda start verdiler. Herkes çok temkinli başladı haliyle yarışa. Bu seferde arkadaşı 2. virajda geçtim ama ben onla didişirken bu seferde yerel sürücü Kirchmayer bizi geçti ve liderliği aldı. Hakkını yemeyelim bu yarışta hızlıydı ve bu sefer podyumu kaçırmamak adına ve bu acayip hava şartlarında riske girmemek için çok kasmadım. Zaten bir on dak. sonra kar yağışı tipiye çevirince safety car bir daha girdi ve son 5dk da yarış emniyeti kalmadığı için kırmızı bayrak çekildi. Sonuçta Coppa Shell kategorisinde 2. bitirmek benim için çok iyi sonuç. İlk yarıştada birinci olabilirdim ama bu yarış işi böyle, her zaman adil olmuyor işte.

Pazar günkü yarış
https://www.youtube.com/watch?v=3q1z_YCURNo

Neyse sonuçta hayatımdaki en kötü hava şartlarında piste çıktım ve iyide yarıştığımı düşünüyorum. İnşallah sonraki yarışlarda podyumu tepesini görebilirim :o

Yigit-Y
07-05-2019, 22:21
Tebrikler tum talihsizliklere rağmen.

Kaputdaki ay yıldız ayrıntısı da çok güzelmiş ayrıca

Parabolica
07-05-2019, 22:29
https://i.postimg.cc/T3HqpvBy/D5zl-Mlm-W4-AY2-Oap.jpg

EmreS13
07-05-2019, 22:32
Aksilikler ardı sıra gelmesine rağmen podyumdan vazgeçmemek büyük başarı.
Tebrikler, umarım en kötü gördüğün finish 3.’lük olur. :)

997TT
08-05-2019, 00:51
Eline saglık Murat abicim. Yarıs da guzelmiş. Insllah bu sezon podyumdan ınmezsın...
488 nasıl,bıraz onu anlatırmısın? Cıdden cok hızlı ve basarılı mı?

barisy
08-05-2019, 05:33
Yarışı izledim , geçmiş olsun ve tebrikler. Başarılarınızın devamını dilerim.

Tholl-ga
08-05-2019, 07:34
Tebrikler Murat Abi

HUSNU
08-05-2019, 08:00
Murat bey tebrikler.

GokhanRS
08-05-2019, 10:21
tebrik ederim, oralara gelmek bile büyük bir yetenek. daha ilerini başaracağınıza eminim.

kiraccemal
08-05-2019, 13:12
canı gönülden tebrik ederim. Oldukça başarılı bir yarış çıkartmışsınız.

kalipson
08-05-2019, 13:19
Tebrikler. Gurur duydum. :)

Parabolica
08-05-2019, 21:54
Eline saglık Murat abicim. Yarıs da guzelmiş. Insllah bu sezon podyumdan ınmezsın...
488 nasıl,bıraz onu anlatırmısın? Cıdden cok hızlı ve basarılı mı?

Herkese guzel yorum ve temennileri icin cok tesekkur ederim.

Sevgili Murat acikcasi bu sene birak podyumdan inmeyi podyuma cikmak aslanin agizinda :) Coppa Shell'de bu sene rekabet korkunc seviyede. Ilk 8-10 surucu siralamalarda nerdeyse hep 1 saniye icinde :eek: Tur zamanlarida Trofeo Pirelli'de yarisan silver/gold seviyesindeki Pro pilotlara nerdeyse 1-2 san. yaklasti.

488'e gelince kastin 488 Challenge ise tabiki 458lere gore araba cok hizli,hatta fazla hizli. Fren performansi hemen hemen ayni, aero biraz daha iyi. Ic donanim biraz daha modern ve biraz daha konforlu. Genelde bu arabayi baska yarislara katildigi zaman GT4 olarak siniflandiriyorlar. Tabiki bunu gercek bir GT3 arabasiyla kiyaslamamak lazim. Gecen sene 488 GT3de kullanip Gulf 12hrs yarisindada yarismistim. Arada nerdeyse daglar kadar fark var, ama tabi fiyatda oyle 488GT3, Challenge arabasinin nerdeyse 3 kati.

Carmageddon
09-05-2019, 00:07
Keyifle izledim, basarilar dilerim.

997TT
09-05-2019, 10:47
Herkese guzel yorum ve temennileri icin cok tesekkur ederim.

Sevgili Murat acikcasi bu sene birak podyumdan inmeyi podyuma cikmak aslanin agizinda :) Coppa Shell'de bu sene rekabet korkunc seviyede. Ilk 8-10 surucu siralamalarda nerdeyse hep 1 saniye icinde :eek: Tur zamanlarida Trofeo Pirelli'de yarisan silver/gold seviyesindeki Pro pilotlara nerdeyse 1-2 san. yaklasti.

488'e gelince kastin 488 Challenge ise tabiki 458lere gore araba cok hizli,hatta fazla hizli. Fren performansi hemen hemen ayni, aero biraz daha iyi. Ic donanim biraz daha modern ve biraz daha konforlu. Genelde bu arabayi baska yarislara katildigi zaman GT4 olarak siniflandiriyorlar. Tabiki bunu gercek bir GT3 arabasiyla kiyaslamamak lazim. Gecen sene 488 GT3de kullanip Gulf 12hrs yarisindada yarismistim. Arada nerdeyse daglar kadar fark var, ama tabi fiyatda oyle 488GT3, Challenge arabasinin nerdeyse 3 kati.
Rekabet baya artmıs o zaman abi. Gt3 lerın aerosu acayıp,gt4 ler ucuyormus gıbı gelıyor.
Basarılar abı,bundan sonraki yarıs nerede vene zaman?

Parabolica
09-05-2019, 18:42
Rekabet baya artmıs o zaman abi. Gt3 lerın aerosu acayıp,gt4 ler ucuyormus gıbı gelıyor.
Basarılar abı,bundan sonraki yarıs nerede vene zaman?

Bunda sonraki yaris Le Mans Haz. 15. 24 saat yarisinin oldugu gunun sabahi bizim yaris, ayni pist.

997TT
10-05-2019, 00:42
Uzun zamandır 24 saat yarısına gıtmıyorum.
En son Ring de gıtmıstım...