Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio RS197
206RC, polo GTI, evo8, FK2 type-R dan sonra başka bir hot-hatchle devam, Clio RS197. Atmosferik Honda bakındım ama burada çok fazla yok piyasada. Fransız ve alman hothatchler çok revaçta. Çok hızlı değil ama eğlenceli bir araba. Tamamiyle stock 67000kmde. Bunların modifikasyonu konusunda tecrübe sahibi olanlardan öneri bekliyorum. FEH, soft egzantrik ve yazılımla daha eğlenceli olacaktır.
Not:Fotolar gözükmüyorsa uyarırsanız sevinirim.
https://i.hizliresim.com/gPj12Q.jpg
https://i.hizliresim.com/qA9Xb3.jpg
https://i.hizliresim.com/OrJX00.jpg
https://i.hizliresim.com/VQ2J0q.jpg
kalipson
02-06-2019, 17:05
Maşallah. Güle güle kullanın. Clio 197.nin yol tutuşu stok halde bile efsanedir.
Ayrıca, bu tarz arabaların membağında olmanız da harika. :)
arabasızadam
02-06-2019, 17:44
Güzel araç hayırlı olsun fk2 den sonra neden clio?
Güzel araç hayırlı olsun fk2 den sonra neden clio?
Arada ülke değiştirdim, ekomomik dengeyi korumam gerektiği için böyle bir seçim yaptım
offf maşallah
En sevdiğim keşke benim olsa :)
-Murat Özcan-
02-06-2019, 20:24
Güzel araç maşallah.
Kazasız belasız sürüşler dilerim..
2013 de almistim,cok keyifli ana ağır araç.
200 luk daha iyi yol tutuyordu...
Hayırlı olsun,kazasiz inşallah.
MURAT_HLX
03-06-2019, 00:24
hocam selamlar;
çok güzel be maşallah arkaya k-tec'in Elia Clio 3RS Sprint Rear Spoiler iyi daha bi güzel durur.
FreeCaptiv3
03-06-2019, 13:48
Maşallah, kazasız belasız günlerde kullanın :)
Carmageddon
03-06-2019, 13:52
Clio RSlerin içinde en beğendiğim kasa. Güle güle kullanın.
onurgoyunc
04-06-2019, 05:52
Güle güle kullanın, çok zevkli araçtır. Hollanda çıkışlı mı, yoksa import mu edilmiş?
Modifiye için ise vizeniz varsa/alabilirseniz direk İngiltere'ye geçin :)
K-TEC Racing (http://www.k-tecracing.com/home.asp)
Güle güle kullanın, çok zevkli araçtır. Hollanda çıkışlı mı, yoksa import mu edilmiş?
Modifiye için ise vizeniz varsa/alabilirseniz direk İngiltere'ye geçin :)
K-TEC Racing (http://www.k-tecracing.com/home.asp)
Hollanda çıkışlı, geçmişi temiz baya. İlk sahibinden.
İngilterede olanak çok gerçekten.
Geçen sürede biraz araştırdım en yaygın uygulama megane turbo conversion:) maliyeti ne boyutta bilemiyorum ama
Güle güle kullanın :)
Çok keyifli araba, ben boya kodunu merak ettim aslında biliyorsanız paylaşabilir misiniz? :)
OrcunInce bilgilendirme yapar modifikasyon konusunda
NakkaSss
05-06-2019, 22:47
Hayırlı olsun gerçekten benim de en sevdiğim clio modelidir kendisi. Sahip olmak istediğim bir rs. İnşallah ileri de tadına bakabilirim. :)
Aracın F1 team olduğuna emin misiniz? Normal de f1 team'ler de dışında F1 team racing sticker ı oluyor ve koltukları Recaro oluyor. Siz de hem sticker yok hemde koltuklar recaro değil.
F1 team 197 (R27) ile normal 197 arasıda ufak tefek farklılıklar var. Bunlarda öncelikle F1 team 500 adet limitli üretimli bir araç. Normal 197' ye göre yenilenmiş cup şasi mevcut ve biraz daha hafif, Cup amortisörler mevcut normal 197 ye göre önler %27 arkalar ise %30 daha sert ve 7mm daha alçak. Kırmızı renkli brembo kaliperler gene f1 team e özel geliyor. Bir de için de f1 team etiketi ve kaç nolu araç olduğu yazar. :)
Tekrardan hayırlı olsun acilen arka spoiler gerekiyor araca onun harici biraz böyle binin araca alışın daha sonra ufak tefek oynamalarla çok daha keyifli hale getirebilirsiniz. :)
Hayırlı olsun gerçekten benim de en sevdiğim clio modelidir kendisi. Sahip olmak istediğim bir rs. İnşallah ileri de tadına bakabilirim. :)
Aracın F1 team olduğuna emin misiniz? Normal de f1 team'ler de dışında F1 team racing sticker ı oluyor ve koltukları Recaro oluyor. Siz de hem sticker yok hemde koltuklar recaro değil.
F1 team 197 (R27) ile normal 197 arasıda ufak tefek farklılıklar var. Bunlarda öncelikle F1 team 500 adet limitli üretimli bir araç. Normal 197' ye göre yenilenmiş cup şasi mevcut ve biraz daha hafif, Cup amortisörler mevcut normal 197 ye göre önler %27 arkalar ise %30 daha sert ve 7mm daha alçak. Kırmızı renkli brembo kaliperler gene f1 team e özel geliyor. Bir de için de f1 team etiketi ve kaç nolu araç olduğu yazar. :)
Tekrardan hayırlı olsun acilen arka spoiler gerekiyor araca onun harici biraz böyle binin araca alışın daha sonra ufak tefek oynamalarla çok daha keyifli hale getirebilirsiniz. :)
Sigorta için kayıtlara baktığımda F1 team olarak gözüküyor, bu kafa karıştırdı. ama dediğiniz farklılıklar da yok. Açıklamadan siliyorum. Bilgi için teşekkürler.
Güle güle kullanın :)
Çok keyifli araba, ben boya kodunu merak ettim aslında biliyorsanız paylaşabilir misiniz? :)
OrcunInce bilgilendirme yapar modifikasyon konusunda
Renk nimbus olarak geçiyor, F69.
Hayırlı olsun Mustafa. En güzel Renault kasası. Clio V6 mk2 hariç. Bence atmosferik motora para harcama. 225 yada 250 lik Megane RS motor çevirme maliyetlerini araştır. Anahtar teslim yapan garajlar var.
OrcunInce
11-06-2019, 10:27
Güle güle kullanın öncelikle :)
197'lerde kronik denebilecek bir arıza yok (airbag ışığını saymıyorum)
Atmosferik hali ile eğlenceli, şehir içinde az yakan, 4.500 devirden sonra canlanan bir yapıya sahip. yazılım + egzoz + filtre yaklaşık 12-13 beygir veriyor.
Şanzıman ilk seri ise 4. vitese geçerken sorun çıkarabiliyor, 2008 sonrası üretilmiş şanzımanlardan alıp takabilirsiniz ben öyle yaptım, hem 6. vites biraz daha uzun.
Ben açıkçası 265 motoru da aldım swap için ama TR'de parçalar artık çok pahalı, muhtemelen swap'ı yapmayacağım. Size tavsiye ederim, 265lik motor, 630cc enjektör ve kilit ile 330 hp bandında dilediğinizce gazlayabilirsiniz :)
Sormak istediğiniz bir soru olursa seve seve cevaplarım, sevgiler.
çok güzel maşallah kazasız belasız kullanın :)
Hayırlı olsun Mustafa. En güzel Renault kasası. Clio V6 mk2 hariç. Bence atmosferik motora para harcama. 225 yada 250 lik Megane RS motor çevirme maliyetlerini araştır. Anahtar teslim yapan garajlar var.
Öncellikle Hollanda'da yapan garaj bakıyorum ama henüz bulamadım, en azından fiyat alırdım:)
Güle güle kullanın öncelikle :)
197'lerde kronik denebilecek bir arıza yok (airbag ışığını saymıyorum)
Atmosferik hali ile eğlenceli, şehir içinde az yakan, 4.500 devirden sonra canlanan bir yapıya sahip. yazılım + egzoz + filtre yaklaşık 12-13 beygir veriyor.
Şanzıman ilk seri ise 4. vitese geçerken sorun çıkarabiliyor, 2008 sonrası üretilmiş şanzımanlardan alıp takabilirsiniz ben öyle yaptım, hem 6. vites biraz daha uzun.
Ben açıkçası 265 motoru da aldım swap için ama TR'de parçalar artık çok pahalı, muhtemelen swap'ı yapmayacağım. Size tavsiye ederim, 265lik motor, 630cc enjektör ve kilit ile 330 hp bandında dilediğinizce gazlayabilirsiniz :)
Sormak istediğiniz bir soru olursa seve seve cevaplarım, sevgiler.
Megane RS Motor şanzıman İngilterede çok ucuz, böyle bir işlem için İngiltere'ye geçmek gerekir sanırım.
12-13 beygir almak için catback egzoz yeterli mi yoksa, sport cat ve header da gerekli mi.
Filtre olarak önerilen kutu içi midir? Filtre kitleri filtre konumu sebebiyle mantıklı gelmedi bana
kalipson
12-06-2019, 19:00
Yurtdışı emisyon kurallarına hakim değilim ama spor katalizör ciddi olarak rahatlatıyor arabayı. İlave olarak cat-back egzoz da sizi yıllarca mutlu edecektir. Hazır membağındayken kilit de koyarsanız tadından yenmez. Zaten orijinali bile efsane yol tutan bir model. :)
Not: Spor kat + Cat-back egzoz, Megane rs motoru swapladıktan sonra yapılması için yazılmıştır. :)
Hayirli olsun , guzel secim
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.