Orijinalini görmek için tıklayınız : H&R 35mm veya Eibach Prokit 30mm Yay Tavsiyesi
Merhaba , Aracım Bmw F-20Lci 2016 1.16d 225-45-17 Michelin Pilot Sport4 RFT lastik ve 17" orjinal jant aldım. Amacım konforu çok fazla etkilemeden yere biraz daha yakın olması. Çoğunlukla benim araçlara eibach pro kit 30mm takılmış. O yuzden bugun lastikçiye gittiğim zaman eibach prokit takalım dedim. O da H&R ın daha iyi olduğunu aradaki fiyat farkının da az olduğunu onu almamı önerdi.
H&R daha sert bir yay diye okudum forumda sizin bu konudaki görüşleriniz nelerdir ? Hangisini almam gerekiyor. Benim için önemli olan çok düşürmek değil konforun en az etkilenip ve yol tutuşun biraz daha iyi olması.
Yorumlar için şimdiden Teşekkür ederim.
bende eibach var.konforum iyi diyemem 35 yanak lastikle araç sert. kışlıkları taktığımda resmen dünya varmış dedirtiyor. kışlıklar 45/17.
yol tutuş olarak ben eksi tarafını görmedim. çok extrem hızlı kullanmam ama bazen kavşak döndüğüm oluyor. hiç güvensiz bırakmadı. h&r ile farkını anlıcak pek toto yoktur diye tahmin ediyorum.
Konfor istiyorsanız kesinlikle Eibach.
H&R yaylar daha dengeli düşürüyor görüntü daha hoş oluyor ama H&R VAG grubunda özellikle çok sert.
bende eibach var.konforum iyi diyemem 35 yanak lastikle araç sert. kışlıkları taktığımda resmen dünya varmış dedirtiyor. kışlıklar 45/17.
yol tutuş olarak ben eksi tarafını görmedim. çok extrem hızlı kullanmam ama bazen kavşak döndüğüm oluyor. hiç güvensiz bırakmadı. h&r ile farkını anlıcak pek toto yoktur diye tahmin ediyorum.
Ben 45-17 rft lastikle kullancam o yuzden sanırım H&R olmayacak.Daha sert bir yaymış.
Konfor istiyorsanız kesinlikle Eibach.
H&R yaylar daha dengeli düşürüyor görüntü daha hoş oluyor ama H&R VAG grubunda özellikle çok sert.
Evet çoğu kişi forumlarda boyle yazmış. Aslında H&R gerçekten çok güzel düşürüyor aracı ama konforu çok etkileyecekse buyuk problem. Ben aracım bir tık düşsün leylek gibi havada kalmasın ve biraz da yol tutuşuna etki etsin istiyorum. Yani amacım çok düşürmek değil. Bilinçli yapmak bu işi , sanırım sizinde soylediğiniz gibi eibach pro kit alacağım. Kullananlar konfor bakımından çok memnun. Birde H&R distributor ile konuştum merak etmeyin doğru yay kullanıldığı zaman konforu çok etkilemez dedi ama gene de bilemedim. Yerleri izmirde adam da çok bilgili anlattı.
Merhaba , Aracım Bmw F-20Lci 2016 1.16d 225-45-17 Michelin Pilot Sport4 RFT lastik ve 17" orjinal jant aldım. Amacım konforu çok fazla etkilemeden yere biraz daha yakın olması. Çoğunlukla benim araçlara eibach pro kit 30mm takılmış. O yuzden bugun lastikçiye gittiğim zaman eibach prokit takalım dedim. O da H&R ın daha iyi olduğunu aradaki fiyat farkının da az olduğunu onu almamı önerdi.
H&R daha sert bir yay diye okudum forumda sizin bu konudaki görüşleriniz nelerdir ? Hangisini almam gerekiyor. Benim için önemli olan çok düşürmek değil konforun en az etkilenip ve yol tutuşun biraz daha iyi olması.
Yorumlar için şimdiden Teşekkür ederim.
Benim için önemli olan çok düşürmek değil konforun en az etkilenip ve yol tutuşun biraz daha iyi olması. olması için KW bakmanı öneririm, 2-3 aracımda KW kullandım konfor neredeyse hiç değişmedi.
Benim için önemli olan çok düşürmek değil konforun en az etkilenip ve yol tutuşun biraz daha iyi olması. olması için KW bakmanı öneririm, 2-3 aracımda KW kullandım konfor neredeyse hiç değişmedi.
Merhaba KW olarak benim araca uygun olanı yokmuş. Teşekkür ettim.
golfcu0101
04-09-2019, 13:13
ben 2013 1.6tdi poloda oem gti amortisörler ve h&r 35 mm yayla kullanıyorum gayet de memnunum sekme zıplama asla yok :)
KW genelde konforu yüksek bir yaydır. 2. olarak Eibach gelir. H&R ı 3. sıraya koyarım konfor olarak. En çok da H&R düşürür ancak öncelik konforsa Eibach derim
ben 2013 1.6tdi poloda oem gti amortisörler ve h&r 35 mm yayla kullanıyorum gayet de memnunum sekme zıplama asla yok :)
KW genelde konforu yüksek bir yaydır. 2. olarak Eibach gelir. H&R ı 3. sıraya koyarım konfor olarak. En çok da H&R düşürür ancak öncelik konforsa Eibach derim
KW sadece 40 / 40mm var o da stokta varmı bilmiyorum. Eibach hiç bir yerde stokta kalmamış Türkiye dagıtıcısı vs. hiç bir yerde yok en son urunu 6 ay da vermişler. H&R Türkiye dağıtıcısı ile görüştüm çok ilgililer bu arada . Ama H&R içinde herkes sert yorumu yapıyor. Olmadı Eibach'ları almanyadan arkadaşa soylicem getirsin buradan daha uygun fiyata gelecek.
Oguzhan.Ozturk
04-09-2019, 14:32
KW sadece 40 / 40mm var o da stokta varmı bilmiyorum. Eibach hiç bir yerde stokta kalmamış Türkiye dagıtıcısı vs. hiç bir yerde yok en son urunu 6 ay da vermişler. H&R Türkiye dağıtıcısı ile görüştüm çok ilgililer bu arada . Ama H&R içinde herkes sert yorumu yapıyor. Olmadı Eibach'ları almanyadan arkadaşa soylicem getirsin buradan daha uygun fiyata gelecek.
K&W kesinlikle çok sert aşırı sert ultra sert lanet sert ......... e36 aracımda kullandım arabadan soğuttu ya, sıfır amortisör taktık sıfır burç yok yine sert yine sert yine sert. özetledim galiba.
hr low kullandım en ufak bı sertlık sekme vs yoktu.tavsıye ederım. hr konusunda fıyattada yardımcı olurum
K&W kesinlikle çok sert aşırı sert ultra sert lanet sert ......... e36 aracımda kullandım arabadan soğuttu ya, sıfır amortisör taktık sıfır burç yok yine sert yine sert yine sert. özetledim galiba.
Aynen mesaj alınmıştır, çok çekmişsin :D
Oguzhan.Ozturk
05-09-2019, 15:14
Aynen mesaj alınmıştır, çok çekmişsin :D
Ben tekrar özetleyim arabadan soğudum arabayı sattım :)
Merhaba , benim cekindigim nokta H&R’nin Eibacha gore biraz daha sert olmasiydi ama eibach olmadigi icin hr alcam 35mm olarak. Yorumunuz icin tesekkur ederim. Ben bir kac yerden taksitli olarak fiyat aldim. Bana ozelden 2016 bmw f20 1.16 dizel olarak fiyat gonderirseniz memnun olurum. Tesekkur ettim.
hr low kullandım en ufak bı sertlık sekme vs yoktu.tavsıye ederım. hr konusunda fıyattada yardımcı olurum
Merhaba , benim cekindigim nokta H&R’nin Eibacha gore biraz daha sert olmasiydi ama eibach olmadigi icin hr alcam 35mm olarak. Yorumunuz icin tesekkur ederim. Ben bir kac yerden taksitli olarak fiyat aldim. Bana ozelden 2016 bmw f20 1.16 dizel olarak fiyat gonderirseniz memnun olurum. Tesekkur ettim.
HR ın sert oldugu olayı cıdden garıp. bır cok urun sattım herkes komforundan memnun. fıyatı yolluyorum.
HR ın sert oldugu olayı cıdden garıp. bır cok urun sattım herkes komforundan memnun. fıyatı yolluyorum.
Evet o şekilde okudum her yerde ama deneyimleyip görcem artık :D Teşekkür ederim.
mikelazi
06-09-2019, 16:15
aynı araçtan 2 tane var.biri HR diğeri eibach
eibach kesinlikle daha konforlu
Her kullanıcı kendisine göre bir fikir paylaşmış sağolsun.
Bende konuya biraz daha teknik yaklaşayım; H&R Markası şuanda dünya piyasasında ürettiği ürünün ve mühendisliğinin arkasında durmak için *her bir ürününü tek tek* TÜV testine tabi tutup ordan teknik analiz ve rapor alıyor. Bu lafda değil TÜV tarafından yazılı bir şekilde *Doğru kodulu* ürünü kullandığınızda ne olacağını kullanıcı ile paylaşıyor.
Ve yine hiçbir markada göremiyeceğimiz gibi bu test analizleri sonucu *doğru ürünü kullanıdığınız sürece* konfor bozulmasını bir yana bırakın, yol tutuş, sürüş dinamikleri, ve aracın dengesinin ne şekilde kurulup kaç mm düşeceğini net belirtiyor.
Neden *Doğru kodlu ürün* diye takıntılı oldugunuda şöyle izah edeyim; H&R Mühendisliği öyle bir seviyede ki, hemen hemen birçok aracın motoruna özel yay üretiyor firma, örnek Bmw F30 un 3.16 modeli için ayri 3.20 modeli ayrı 3.20d modeli ayrı xd modeli apayrı ürün çıkartıyor..
Yani sonuca bakmak gerekirse konforu bozar mı yada araba çok konforlu olur mu sorusu aslında bir kere yanlış, neden mi ? ; Bir araç yayı taktıkdan sonra standart halinden daha konforlu oluyorsa da zaten araç üzerindeki fiziki denge bozuldu demektir konfor hissediyorsunuz ama araba yol tutuşunu kaybetmek için görev yapacak anlamına gelir..
Yani Eibach yumuşak, Apexi sert, Kw fena değil falan neye göre ? :)
Siz alman mühendisliğine güvenin, doğru bilgiye sahip yetkililer ile muhattap olun süpriz yaşamazsınız..
Her kullanıcı kendisine göre bir fikir paylaşmış sağolsun.
Bende konuya biraz daha teknik yaklaşayım; H&R Markası şuanda dünya piyasasında ürettiği ürünün ve mühendisliğinin arkasında durmak için *her bir ürününü tek tek* TÜV testine tabi tutup ordan teknik analiz ve rapor alıyor. Bu lafda değil TÜV tarafından yazılı bir şekilde *Doğru kodulu* ürünü kullandığınızda ne olacağını kullanıcı ile paylaşıyor.
Ve yine hiçbir markada göremiyeceğimiz gibi bu test analizleri sonucu *doğru ürünü kullanıdığınız sürece* konfor bozulmasını bir yana bırakın, yol tutuş, sürüş dinamikleri, ve aracın dengesinin ne şekilde kurulup kaç mm düşeceğini net belirtiyor.
Neden *Doğru kodlu ürün* diye takıntılı oldugunuda şöyle izah edeyim; H&R Mühendisliği öyle bir seviyede ki, hemen hemen birçok aracın motoruna özel yay üretiyor firma, örnek Bmw F30 un 3.16 modeli için ayri 3.20 modeli ayrı 3.20d modeli ayrı xd modeli apayrı ürün çıkartıyor..
Yani sonuca bakmak gerekirse konforu bozar mı yada araba çok konforlu olur mu sorusu aslında bir kere yanlış, neden mi ? ; Bir araç yayı taktıkdan sonra standart halinden daha konforlu oluyorsa da zaten araç üzerindeki fiziki denge bozuldu demektir konfor hissediyorsunuz ama araba yol tutuşunu kaybetmek için görev yapacak anlamına gelir..
Yani Eibach yumuşak, Apexi sert, Kw fena değil falan neye göre ? :)
Siz alman mühendisliğine güvenin, doğru bilgiye sahip yetkililer ile muhattap olun süpriz yaşamazsınız..
ayran dokulmesın ..t ...mesın :D
Her kullanıcı kendisine göre bir fikir paylaşmış sağolsun.
Bende konuya biraz daha teknik yaklaşayım; H&R Markası şuanda dünya piyasasında ürettiği ürünün ve mühendisliğinin arkasında durmak için *her bir ürününü tek tek* TÜV testine tabi tutup ordan teknik analiz ve rapor alıyor. Bu lafda değil TÜV tarafından yazılı bir şekilde *Doğru kodulu* ürünü kullandığınızda ne olacağını kullanıcı ile paylaşıyor.
Ve yine hiçbir markada göremiyeceğimiz gibi bu test analizleri sonucu *doğru ürünü kullanıdığınız sürece* konfor bozulmasını bir yana bırakın, yol tutuş, sürüş dinamikleri, ve aracın dengesinin ne şekilde kurulup kaç mm düşeceğini net belirtiyor.
Neden *Doğru kodlu ürün* diye takıntılı oldugunuda şöyle izah edeyim; H&R Mühendisliği öyle bir seviyede ki, hemen hemen birçok aracın motoruna özel yay üretiyor firma, örnek Bmw F30 un 3.16 modeli için ayri 3.20 modeli ayrı 3.20d modeli ayrı xd modeli apayrı ürün çıkartıyor..
Yani sonuca bakmak gerekirse konforu bozar mı yada araba çok konforlu olur mu sorusu aslında bir kere yanlış, neden mi ? ; Bir araç yayı taktıkdan sonra standart halinden daha konforlu oluyorsa da zaten araç üzerindeki fiziki denge bozuldu demektir konfor hissediyorsunuz ama araba yol tutuşunu kaybetmek için görev yapacak anlamına gelir..
Yani Eibach yumuşak, Apexi sert, Kw fena değil falan neye göre ? :)
Siz alman mühendisliğine güvenin, doğru bilgiye sahip yetkililer ile muhattap olun süpriz yaşamazsınız..
Bu yazılanların hepsinin dışında H&R için izmir de KA diye bir yerle konuştum. Adamlar bu konularda çok bilgili ve bana tek tek anlattılar neyin ne olduğunu altı ustu bir yay için fazla fazla bilgi verdiler. Evet aynen sizin anlattıklarınızı aktardılar. Dediğim gibi ben yay ve tuning işinden çok anlamam ama alacagım şeyleri çok iyi araştırarım. H&R için yurtdışında bile bir tık sert denmiş ama fark çok az fakat bunun yanında arabayı çok düzgün ve stabil indirdiğini yol tutuş ve viraj performansının daha iyi olduğunu da soylemişler. Ben kararımı H&R verdim bakalım deneyip görcez neyin ne oldugunu ama ben her şeyin düzgün olacagına memnun kalacagıma eminim.
ayran dokulmesın ..t ...mesın :D
Tam olarak öyle değil. Para vermişken 100-200 için yanlış ürün kullanmamak için daha bilgili sizler gibi insanların fikirlerini alıyoruz... Ama işte hayat bu herkese öğretiyor farklı şeyleri ;)
Tam olarak öyle değil. Para vermişken 100-200 için yanlış ürün kullanmamak için daha bilgili sizler gibi insanların fikirlerini alıyoruz... Ama işte hayat bu herkese öğretiyor farklı şeyleri ;)
aracı alcaltıp hemde komfor beklemekten kastım
Bu yazılanların hepsinin dışında H&R için izmir de KA diye bir yerle konuştum. Adamlar bu konularda çok bilgili ve bana tek tek anlattılar neyin ne olduğunu altı ustu bir yay için fazla fazla bilgi verdiler. Evet aynen sizin anlattıklarınızı aktardılar. Dediğim gibi ben yay ve tuning işinden çok anlamam ama alacagım şeyleri çok iyi araştırarım. H&R için yurtdışında bile bir tık sert denmiş ama fark çok az fakat bunun yanında arabayı çok düzgün ve stabil indirdiğini yol tutuş ve viraj performansının daha iyi olduğunu da soylemişler. Ben kararımı H&R verdim bakalım deneyip görcez neyin ne oldugunu ama ben her şeyin düzgün olacagına memnun kalacagıma eminim.
soneR KA nın satıs yonetıcısı :)
soneR KA nın satıs yonetıcısı :)
Hahahahaha :D O da iyimiş :D
Karar verilmis sanirim ama bilgi olsun en azindan, ben de F20 LCI’de 205-50-17 RFT ile Eibach Prokit on 25 arka 30mm yayi kullaniyorum. Arac tabi ki sertlesti ama konforsuz bir sertlik degil bence, toklasti gibi. Tabi ki cok bozuk yerlere normal suspansiyonun zor bertaraf edebildigi hizlarda girince dan dun etmeye basliyor.
Yalniz soyle bir problem var, yayla alakali mi bilmiyorum ama takarken ustam uyarmisti, arka kapi taraflarindan (tam yerini saptayamadim) baya ses gelmeye basladi.
Sonuc olarak H&R, Eibach, KW gibi markalarin hepsi kendini kanitlamis markalar, bence bir miktar sertlik ve konfor kaybini goze aldiktan sonra hepsiyle memnun olursunuz.
Merhaba son durumu şöyle özetlemek gerekirse ; Eibach Pro Kit Türkiye'de hiç bir yerde yok. En son H&R için karar verdim. Fakat daha öncesinde Almanya'da bir arkadaşıma Eibach Pro kit yay fiyatlarını öğrenmesini istemiştim. O da gitmiş hediye almış. Şimdi pazartesi günü buraya geliyor. Bu durumda Eibach Pro Kit 25/30 mm olacak. Gittiği zaman oradaki satıcı H&R 30mm yayların daha iyi alçaltığını fakat biraz daha sert olduğunu bunun çok anlaşılır bir şey olmadıgını bu tip durumlarda lastik markası,ebat ve rft oluşunun konforu etkilediğini de soylemiş. Bakalım nasıl olacak deneyimleyip görcez.
*Sizin jantlar sanırım one edition jantları (çatallı jant) aynı jantlardan bende aldım. 225-45-17 Michelin Pilot Sport 4 lastiklerini sipariş verdim.
Karar verilmis sanirim ama bilgi olsun en azindan, ben de F20 LCI’de 205-50-17 RFT ile Eibach Prokit on 25 arka 30mm yayi kullaniyorum. Arac tabi ki sertlesti ama konforsuz bir sertlik degil bence, toklasti gibi. Tabi ki cok bozuk yerlere normal suspansiyonun zor bertaraf edebildigi hizlarda girince dan dun etmeye basliyor.
Yalniz soyle bir problem var, yayla alakali mi bilmiyorum ama takarken ustam uyarmisti, arka kapi taraflarindan (tam yerini saptayamadim) baya ses gelmeye basladi.
Sonuc olarak H&R, Eibach, KW gibi markalarin hepsi kendini kanitlamis markalar, bence bir miktar sertlik ve konfor kaybini goze aldiktan sonra hepsiyle memnun olursunuz.
Merhaba son durumu şöyle özetlemek gerekirse ; Eibach Pro Kit Türkiye'de hiç bir yerde yok. En son H&R için karar verdim. Fakat daha öncesinde Almanya'da bir arkadaşıma Eibach Pro kit yay fiyatlarını öğrenmesini istemiştim. O da gitmiş hediye almış. Şimdi pazartesi günü buraya geliyor. Bu durumda Eibach Pro Kit 25/30 mm olacak. Gittiği zaman oradaki satıcı H&R 30mm yayların daha iyi alçaltığını fakat biraz daha sert olduğunu bunun çok anlaşılır bir şey olmadıgını bu tip durumlarda lastik markası,ebat ve rft oluşunun konforu etkilediğini de soylemiş. Bakalım nasıl olacak deneyimleyip görcez.
*Sizin jantlar sanırım one edition jantları (çatallı jant) aynı jantlardan bende aldım. 225-45-17 Michelin Pilot Sport 4 lastiklerini sipariş verdim.
Evet One Edition jantları var aracımda, RFT Potenzalarla kullanıyorum, Potenza zaten sert biraz bir de üstüne RFT olunca araba zaten yaysızken de konforsuz değil ama sertti.
Pilot Sport'la daha da iyi olacaktır bence Eibach, hayırlı olsun. Benim de Pilot Sport'a geçme düşüncem vardı, takıp kullanınca eibach&PS4 ikilisiyle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.
Evet One Edition jantları var aracımda, RFT Potenzalarla kullanıyorum, Potenza zaten sert biraz bir de üstüne RFT olunca araba zaten yaysızken de konforsuz değil ama sertti.
Pilot Sport'la daha da iyi olacaktır bence Eibach, hayırlı olsun. Benim de Pilot Sport'a geçme düşüncem vardı, takıp kullanınca eibach&PS4 ikilisiyle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.
Tamam goruntusunu ve yorumlarını sizin ile paylaşırım ...
Merhaba , aracıma Eibach Prokit 30mm yayları 3 hafta önce taktırdım. Genel olarak konfordan çok memnunum. Araçta konfor anladımda %10 en fazla %20 arasında bir kayıp oldu. Kesinlikle sekme, yay sesi ve vuruntu yok. Yol tutuş ve viraj performansı 225-45-17 Michelin Pilot Sport 4 Zp(Rft) lastikler ile beraber iyileşti.PS4 Lastikler hiç rft gibi degil evet sert ama bence konfor kaybını en az duzeyde yansıtıyor. Önler bana göre çok güzel düştü ama arkalar bence bır tık yukarda kaldı. Her zaman söylediğim gibi bu forum bana çok şey öğretti , yardımcı olan ve yorum yazan bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
https://i.ibb.co/tZzL2Ns/IMG-2875.jpg (https://ibb.co/tZzL2Ns) https://i.ibb.co/f9zNFSr/IMG-2877.jpg (https://ibb.co/f9zNFSr) https://i.ibb.co/wBTccQc/IMG-2878.jpg (https://ibb.co/wBTccQc) https://i.ibb.co/XYHpNP0/IMG-20191021-013859.jpg (https://ibb.co/XYHpNP0) https://i.ibb.co/dLMyHB6/IMG-20191021-013915.jpg (https://ibb.co/dLMyHB6) https://i.ibb.co/88Dg7Dy/IMG-20191021-013915-01.jpg (https://ibb.co/88Dg7Dy)
45/17 ile öyle çok bi konfor kaybı hissetmezsin.
Edit: son postu görmeden yazmıştım. Arkanın çok düşmemesi Eibach ta klasik zaten :)
Ayrıca Eibach yerine H&R de taksaydın 45/17 lastiklerle konfor kaybını çokta fark etmezdin :)
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan :)
Merhaba, Teşekkür ederim hepimiz iyi günlerde kullanalım araçlarımızı. Konfor kaybının en az olması için 17" jant ve 45/17 aldım. Ama bunun yanında biraz görüntü ve yol tutuşununda iyileşmesini istemiştim, bu şekilde isteklerimi karşıladı.
H&R yay sanırım daha stabil bir basıklık verebilirdi. Zaten en son H&R'a karar verdim. İzmirdeki H&R Ana Bayisi de çok yardımcı oldu sırf o yuzden ve beklememek için arkadaşıma ürünü geri iade et dedim. Ama arkadaş Almanya'dan hediye alınca :D (bedava mal sonuçta :D ) şansıma eibach geldi. Ama ilerde H&R da denemek istiyorum aradaki farkı çok merak ettim.
45/17 ile öyle çok bi konfor kaybı hissetmezsin.
Edit: son postu görmeden yazmıştım. Arkanın çok düşmemesi Eibach ta klasik zaten :)
Ayrıca Eibach yerine H&R de taksaydın 45/17 lastiklerle konfor kaybını çokta fark etmezdin :)
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan :)
Merhaba, Teşekkür ederim hepimiz iyi günlerde kullanalım araçlarımızı. Konfor kaybının en az olması için 17" jant ve 45/17 aldım. Ama bunun yanında biraz görüntü ve yol tutuşununda iyileşmesini istemiştim, bu şekilde isteklerimi karşıladı.
H&R yay sanırım daha stabil bir basıklık verebilirdi. Zaten en son H&R'a karar verdim. İzmirdeki H&R Ana Bayisi de çok yardımcı oldu sırf o yuzden ve beklememek için arkadaşıma ürünü geri iade et dedim. Ama arkadaş Almanya'dan hediye alınca :D (bedava mal sonuçta :D ) şansıma eibach geldi. Ama ilerde H&R da denemek istiyorum aradaki farkı çok merak ettim.
hr da konfor kaybı olmuyor ancak eibach aracin orjinaline uyumlu bi sekilde dusuyor. hr daki ekledigim goruntu sanki aracin bagajinda yuk varda arkasi cokmus gibi, one gore biraz orantisiz. Eibachta arkasi bi tik yuksek diye dusunuyor insan ama sonucta surucu araca oturunca onu dengeliyor :)
https://www.babybmw.net/forum/images/ext/4b9ce3cb374e53b759c6d6212803b2c5
mikelazi
24-10-2019, 11:31
eibach iyidir.hayırlı olsun
Hayırlı olsun, beğenmenize sevindim. umarım yardımcı olabilmişimdir.
Arka düşmemesi Eibach'larda genel. söylemiştim size bunu da :)
ama memnun kalacağınızdan şüphem yoktu..
hr da konfor kaybı olmuyor ancak eibach aracin orjinaline uyumlu bi sekilde dusuyor. hr daki ekledigim goruntu sanki aracin bagajinda yuk varda arkasi cokmus gibi, one gore biraz orantisiz. Eibachta arkasi bi tik yuksek diye dusunuyor insan ama sonucta surucu araca oturunca onu dengeliyor :)
https://www.babybmw.net/forum/images/ext/4b9ce3cb374e53b759c6d6212803b2c5
Evet o konuda çok haklısınız aracta 4 kisi ve bagaj yarı dolu olduğu zaman bile arkadaki oturanlara rahatsızlık vermiyor. Dengeli ve sorunsuz bir sürüş sunuyor.
eibach iyidir.hayırlı olsun
Teşekkür ederim bende çok memnun kaldım. :icon_tup:
Hayırlı olsun, beğenmenize sevindim. umarım yardımcı olabilmişimdir.
Arka düşmemesi Eibach'larda genel. söylemiştim size bunu da :)
ama memnun kalacağınızdan şüphem yoktu..
Evet sizin soyledikleriniz tam anlamıyla doğru çıktı. Memnun kaldım gerçekten. Yardımlar için teşekkür ederim. Sizinde başınızı ağrıttım ama değdi bence :D
Evet sizin soyledikleriniz tam anlamıyla doğru çıktı. Memnun kaldım gerçekten. Yardımlar için teşekkür ederim. Sizinde başınızı ağrıttım ama değdi bence :D
Ne mutlu yardımcı olabildiysem abi :)
bu forum bunun için var..
keyifli sürüşler
Merhaba KW olarak benim araca uygun olanı yokmuş. Teşekkür ettim.
KW'da sizin araca uygun olarak 3 cm ve 4 cm spor yay var. Stoklarda yoktur siz yanlış anlamışsınızdır. Sipariş ile getirilir.
K&W kesinlikle çok sert aşırı sert ultra sert lanet sert ......... e36 aracımda kullandım arabadan soğuttu ya, sıfır amortisör taktık sıfır burç yok yine sert yine sert yine sert. özetledim galiba.
Ürünü sıfır mı almıştınız ?
Oguzhan.Ozturk
01-11-2019, 09:44
KW'da sizin araca uygun olarak 3 cm ve 4 cm spor yay var. Stoklarda yoktur siz yanlış anlamışsınızdır. Sipariş ile getirilir.
Ürünü sıfır mı almıştınız ?
Evet Kayseri MMPower Garage'den bizzat kutudan ben çıkardım..
Evet Kayseri MMPower Garage'den bizzat kutudan ben çıkardım..
Genel olarak kişiden kişiye yorumlar değiştiğinden dolayı, görmeden bir şey söylemek zor. Objektif olmak gerekirse, coilover size yol tutuş vaad eder ve onun fiziki olarak gerçekleşmesi için de sertlik nispeten olması gereken bir durumdur. Bunun dışında kullandığınız ürünün versiyonu, ayarı ve montajı önem taşıyor. Yanlış bir montaj ürünü bozabilir. Taktığınız andan itibaren doğru çalışmadığı için ses, sertlik vb. durumlar yaşanabilir.
Oguzhan.Ozturk
01-11-2019, 12:33
Genel olarak kişiden kişiye yorumlar değiştiğinden dolayı, görmeden bir şey söylemek zor. Objektif olmak gerekirse, coilover size yol tutuş vaad eder ve onun fiziki olarak gerçekleşmesi için de sertlik nispeten olması gereken bir durumdur. Bunun dışında kullandığınız ürünün versiyonu, ayarı ve montajı önem taşıyor. Yanlış bir montaj ürünü bozabilir. Taktığınız andan itibaren doğru çalışmadığı için ses, sertlik vb. durumlar yaşanabilir.
Ben 4 Cm spor yay kullandım , aracımda zaten İngiliz malı coilover vardı sertliğinden dolayı söktüm ve spor yaya geçtim o dahada sert çıktı verdiğim para tamamen çöp oldu valla..
denizhandinc
01-11-2019, 14:28
hr da konfor kaybı olmuyor ancak eibach aracin orjinaline uyumlu bi sekilde dusuyor. hr daki ekledigim goruntu sanki aracin bagajinda yuk varda arkasi cokmus gibi, one gore biraz orantisiz. Eibachta arkasi bi tik yuksek diye dusunuyor insan ama sonucta surucu araca oturunca onu dengeliyor :)
https://www.babybmw.net/forum/images/ext/4b9ce3cb374e53b759c6d6212803b2c5
5 lik Eibach mı var aracta HR mı?
GokhanK.
04-11-2019, 14:24
HR gercekten sert bir yay. Cupramda ibiza 1.2 tsim da leonda megane rs te kullandım gerçekten sert. Eibach biraz yumusak bir yay. Ayni zamanda daha fazla dusuruyor. Suan bir c2 de kullaniyorum inanılmaz yumusak. Rahat konforu bozmuyor. C3 te peugeot 308 de megane 3 te uygulanmis araclarida kullandım gercekten konfordan kaybettirmiyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.