Orijinalini görmek için tıklayınız : Naked Motor Tavsiyesi
Herkese merhaba.
Gecenlerde kısa mesafelerde kullanmak için (iş-ev 2 km ) Aracımıda çok otoparktan cıkartmak istememem sebebiyle
50 cc bir Scooter aldım.
Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve gerçekten zehirlendim.Çok keyif alıyorum.Sadece iş ev arası kullanırken mesafeleri uzatmaya haftasonu gezmeye falan gitmeye başladım:)
Şu andada motoru büyütmek istiyorum.
Motor kullanmakla ilgili problemim yok tecrubem az fakat tüm arkadaşlarımın motor kullanması sebebiyle zaman zaman 1000 cc makıne kullandıgımda oluyordu kısa mesafelerde :)
Ve şuan kafayı kırmış vaziyette minimum 250cc Naked motor bakıyorum.
Modelleri eleye eleye Mt25 ve Ktm 250 Duke arasında kaldım.
Bu ikisi arasından tavsiyeniz ne olur ?
Sebepleriyle birlikte yazarsanız sevinirm.
Alternatif naked tavsiyelerine açığım..
Not ; Scooter ve Racing timi model düşünmüyorum
mt25 olur benim tavsiyem. çünkü çift silindir, 7bin devirden sonra acayip uzuyor, düşük devir kullanırsanız az yakıyor. gayet çevik, yamaha servisleri nispeten daha kaliteli hizmet veriyo ve son olarak parça fiyatları ktm'in altında.
ktm duke de deli dehşet bir makine. tek silindir. mt25'e göre biraz daha ufak, daha atik ama daha hızlı değil, daha az yakar, parçası pahalıdır ve stokta yoktur genelde. türkiye distribütörü spormoto hakkında çok fazla şikayet var.
şuan mt25 en alınabilir küçük naked diyebiliriz.
Mt 25 hafif ve sehir ici cok keyifli
Bakim ve parca fiyatlari ktm ye gore daha ekonomik
İki silindir guzel devir ceviyor ama inkam varsa 2018 model alin motorda ufak tefek degisiklikler var daha az yakit tuketiyor 2015-2016 lara göre
250 cc arasinda en guclusu ben 10000km dkadar kullandim hicbir skıntı yasamadim ayrica ben arkadasimla 3 sene once iki tane mt25 aldik su an onunkide 62000 km de daha bakim disinda hic masraf cikarmadi
Sigorta yapılmaması sebebiyle 50 cc yi biran önce hayatınızdan çıkarmanız size ilk tavsiyemdir.
Motosiklet tavsiyesine gelecek olursakta mt25 ve ktm 250 alıp zevksiz sürüş yapacağına ktm 390 duke al ve herkesin ilgi odağı ol ayrıca gösterge panelinin muhteşemliği karşısında orgasm hissiyatına kapıl.
Parça bolluğu, servis parça fiyatları ve sorunsuzluğu sebebiyle Yamaha öneririm her türlü. KTM hiç dayanıklı bir marka değil.
Bir diğer alternatif CB250R da bakabilirsiniz. O da çok yakışıklı makina hatta bence MT25 den daha iyi görünüşü.
Ktm 390 fp olarak cok ıyı.
10k km kullandım gercekten hem dolu hem sorunsuz hem cok az yakıyor(uzunda 2.8) hem de fıyatı ıyı.
CFMOTO 400 nk güzel bir seçenek fakat servis konusunda UMA ile muhatap olacağınızı göz önünde bulundurun. Bir de standart çin malı algısı var .
Ev-iş arası kullanılacaksa scooter tavsiye ederim
390-400 cc bunlar yeni başlarken fazla gelir. mt25 ve r25 bile düşündürüyorken...
duke 390 dediğiniz makinenin 0-100ü 5 saniye agalar ne diyonuz ya :)
390-400 cc bunlar yeni başlarken fazla gelir. mt25 ve r25 bile düşündürüyorken...
duke 390 dediğiniz makinenin 0-100ü 5 saniye agalar ne diyonuz ya :)
Hali hazırda trafik okuma bilgisi olan ve zaten 50 cc motosiklet kullanıcısı olduğu için el ayak koordinesi yerindedir diye düşünüyorum.
Zaten makinanın ön arka abs si olduğu için,
diğer markalar gibi salak saçma lastikler yerine metzeler M5 ile geleceği için,
ve dolu ağırlığı yaklaşık 150 kg olacağı için, hiç sorun yaşamayacaktır.
Motordan soğumamak adına KTM 390 Duke u şiddetle önermekteyim. Tabi bütçede el veriyorsa :)
(KTM de çalışsam daha fazla övemezdim heralde)
Herkese cevapları için teşekkür ederim.
Step by Step gitmek istediğim için 3.000 km de Mt aldım.
Yaza dogru ktm 390 a tavsiyeler dogrultusunda geçerim umarım:)
Birde fotograf paylaşayım
https://i.resimyukle.xyz/c8VO76.jpg
https://i.resimyukle.xyz/yePVRb.jpg
MT25 çok güzel motor hayırlı olsun. Eskiden xmax 250 kullanıyordum, haftasonu festivalde Xmax300 ve biraz da vitesli denemek için MT25 test ettim. Vitesli motor hamallık gibi geliyordu daha önce kullandıklarımdan sonra ama MT25 çok çok kolay geldi vites geçişleri çok pürüzsüz ve basitti, vitesliye başlamak için çok ideal motor olarak not etmiştim ben de :)
Herkese cevapları için teşekkür ederim.
Step by Step gitmek istediğim için 3.000 km de Mt aldım.
Yaza dogru ktm 390 a tavsiyeler dogrultusunda geçerim umarım:)
Birde fotograf paylaşayım
https://i.resimyukle.xyz/c8VO76.jpg
https://i.resimyukle.xyz/yePVRb.jpg
hayırlı olsun cilli gibi motor.
Mt7-9 naked dünyasının lideri şuan. Satışı kolay. Yakıtı 4/6 litre bandında. Naked dan hoşlanıyor olsam alacağım tek motor 2017 ve üstü mt9 dur. Karbon akrapoviç egzoz ile ses görüntü tork 3lüsü tam oturuyor. Ve çok konforlu bir motor. Tabi 50k TL var ise
Mt7-9 naked dünyasının lideri şuan. Satışı kolay. Yakıtı 4/6 litre bandında. Naked dan hoşlanıyor olsam alacağım tek motor 2017 ve üstü mt9 dur. Karbon akrapoviç egzoz ile ses görüntü tork 3lüsü tam oturuyor. Ve çok konforlu bir motor. Tabi 50k TL var ise
keşke 50 olsada alsam hemen :D Çok kovalıyorumda düşmüyor. 60 bandı hep.
ahmet3425
03-10-2019, 12:17
su konuda donen marka modeller tam ölüm makineleri, gaza gelmeyin dikkatli kullanın hayırlı olsun kazasız belasız...
Bende önümüzdeki bahara motor planlıyorum ve istediğim Model MT 25 doğru seçim bence de , ben abs model üzerinde duruyorum özellikle.
Onurkk06
04-10-2019, 23:45
Ben şu an Küba superlight 200lük kullanıyorum hedefim mt07 almak nedense ilk çıktığından beri sesine hastayım kafayı kırmış vaziyette yaza kadar para biriktirip alacağım kısmetse
Ben şu an Küba superlight 200lük kullanıyorum hedefim mt07 almak nedense ilk çıktığından beri sesine hastayım kafayı kırmış vaziyette yaza kadar para biriktirip alacağım kısmetse
yaş 30. Çok fazla birikmiş arkadaşlıklar, Aile ile fazla yaşanmışlıklar olduğuna eminim.
Çocuğunuz varsa daha fazla parkta vakit geçirmenizi, onunla daha fazla gülüp eğlenmenizi,
Yeni ruhsatınızı elinize almadan önce kendileriyle vedalaşmanızı ve hellaleşmenizi tavsiye ederim.
Zira zaman bulamama ihtimalinizin yüksekliği göz ardı edilemeyecek derecede yüksek.
yaş 30. Çok fazla birikmiş arkadaşlıklar, Aile ile fazla yaşanmışlıklar olduğuna eminim.
Çocuğunuz varsa daha fazla parkta vakit geçirmenizi, onunla daha fazla gülüp eğlenmenizi,
Yeni ruhsatınızı elinize almadan önce kendileriyle vedalaşmanızı ve hellaleşmenizi tavsiye ederim.
Zira zaman bulamama ihtimalinizin yüksekliği göz ardı edilemeyecek derecede yüksek.
bu kadar tehlikeli mi ya bu mt07 ler :)
bu kadar tehlikeli mi ya bu mt07 ler :)
1. 2. 3. viteste tek tekerdesin rahatlıkla. 20 defa hatasız tek teker yaparsın kendine güvenin gelir daha fazla kaldırmaya çalışırsın. 21. defa da kafana geçer motor.
Virajlarda sabit zor dönülüyor. Denge problemi var BENCE şaside.
Aslında hiç motosiklet sürmeyi bilmeyen adam hayabusa ilede başlayabilir.
Yeterki bileğine ve zekasına güveni olsun. Bilek kontrolun altında çalıştığı sürece herzaman güvendesin.
Sonuçta motosikletler dengede gitmek için tasarlanmış şeyler. gaz verildiği sürece kolay kolay düşmezler.
Üstündeki cisim tehlikeli. Egosu, birilerine bişeyler kanıtlama çabasında olanlar fazla yaşamıyor.
Ben de cb250r önermeye gelmiştim, konu sahibi almış zaten motor güzel günlerde kullanın. :)
1. 2. 3. viteste tek tekerdesin rahatlıkla. 20 defa hatasız tek teker yaparsın kendine güvenin gelir daha fazla kaldırmaya çalışırsın. 21. defa da kafana geçer motor.
Virajlarda sabit zor dönülüyor. Denge problemi var BENCE şaside.
Aslında hiç motosiklet sürmeyi bilmeyen adam hayabusa ilede başlayabilir.
Yeterki bileğine ve zekasına güveni olsun. Bilek kontrolun altında çalıştığı sürece herzaman güvendesin.
Sonuçta motosikletler dengede gitmek için tasarlanmış şeyler. gaz verildiği sürece kolay kolay düşmezler.
Üstündeki cisim tehlikeli. Egosu, birilerine bişeyler kanıtlama çabasında olanlar fazla yaşamıyor.
Ben Yamaha sahibi olarak MT-07 ve MT-09 larin cok abartildigini dusunuyorum. Hatta siniflarinin en eski ve kotu alternatifleri Japonlar arasinda bana gore.
MT-07 sinifinin acik ara en kotu suspansiyonuna ve frenlerine sahip. SV650 ve Z650 yol tutus konusunda cok daha iyi (hepsini kullandim). Guc bakimindan 690 kusur CC olmasina ragmen 650cc olan SV650'den daha gucsuz. CB650'yi bu sinifa katmiyorum o daha bi premium kaliyor.
Makyajli MT-07 de duzelttiler dediler, arkadasimin 2019 model olanini kullandim yine les gibiydi hic bir fark yok.
MT-09 ise yine suspansiyon olarak tirt (SP almiyosaniz), ve oldukca eski bir platform. Z900 varken (ozellikle makyajlisi) yuzune bakmamak gerekir, her konuda daha kotu Kawasaki'ye gore. Zaten bu sebepten MT09 a buyuk bir revizyon geliyor seneye motor hacmi buyuyecek.
MT7/9 un TR de tutmasinin tek sebebi, Suzuki ve Kawasaki'nin TR piyasasina onem vermemesi.
MT-10 derseniz o farkli, yine de baya eski platform ama bi tek ona duzgun bir rakip cikartamadi Japonlar. Fakat alt serilerde Yamaha'nin cok satmasinin yegane sebebi youtuberlar ve tekerciler :)
Gokmen Erbas
30-09-2020, 05:34
Herkese cevapları için teşekkür ederim.
Step by Step gitmek istediğim için 3.000 km de Mt aldım.
Yaza dogru ktm 390 a tavsiyeler dogrultusunda geçerim umarım:)
Birde fotograf paylaşayım
https://i.resimyukle.xyz/c8VO76.jpg
https://i.resimyukle.xyz/yePVRb.jpg
güzel motor almışsınız. sürüş eğitimi fln da tavsiye ederim. yeterince iyi ve güvenli sürebildiğinize inandığınızda abs+tcs olan modellere yönelmenizi şiddetle öneririm. ekipmanlarınızı da devamlı güncellemeyi unutmayın.
mt-7 kullanıyorum gayet güzel makina parça sorunu yok aynı zamanda sürücü kursumuzda mt-7 ile eğitim veriyorum kullanan adayların da alışmaları kolay oluyor. her hafta 1-2 kez düşürüyorlar baya da dayanıklı maşallah :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.