PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 09.11.2019 / İstanbul Park /Subaru Impreza WRX



beakmenek
10-11-2019, 12:33
Merhabalar,

Bu aracı aldığımdan beri piste çıkmak istiyordum, sonunda başardım :) Aracım 2004 model wrx. 208 gti dan sonra bayağı ağır geldi :D A ve C seansları çıktım ama A seansında EVC'nin hortumu çıktığı için pite girip onla uğraşmak durumunda kaldım. Aşağıda paylaştığım videoda C seansı bitmeden önceki son 2 turumu paylaşıyorum. İlk tur 2:38.36 ikinci tur 2:37.26. Olumlu olumsuz yorumlara açığım :)

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/z9NvJF0U_0Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Araç özellikleri:
- TD05-16g turbo
- egzoz
- sti intercooler
- sti baskı balata volan seti
- DIY yazılım (1.2 bar peak)
- HR yay
- Cosworth fren balataları
- Mach V çelik fren hortumları
- Ate typ200 fren hidroliği
- PS4 lastikler

zyxtellow
10-11-2019, 16:14
Bazı yerlerde aracın gövde salınımı fazlaymış gibi geldi bana, keyifli sürüşler.

mikelazi
11-11-2019, 11:02
araç kaç hp

güzel süre tebrikler.

beakmenek
12-11-2019, 08:58
Bazı yerlerde aracın gövde salınımı fazlaymış gibi geldi bana, keyifli sürüşler.

Teşekkürler. Araç içindeyken çok rahatsız etmedi ama videoyu izleyince bana da fazla yatmış gibi geldi.



araç kaç hp

güzel süre tebrikler.

Teşekkürler. Dynoya çıkma şansım olmadı ancak virtual dyno ile aldığım bir iki ölçüme göre tekerde 240hp civarında, o da krankta yaklaşık 280 yapar diye düşünüyorum.