Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.2 TSİ yürütme hakkında
Selamlar,2016 model polo 1.2 tsi 90 hp araca sahibim. Daha önce 1.2 tsi'yi motor hakkında dolduran oldu mu ?
Şimdilik K&N kutu içi filtreye sahibim,amacım fazla abartmadan soft bir yazılımla ilerlemek. Yazılımın yanına neler yaparsam verim alabilirim ?
Downpipe,filtre,yazılım
Aliburakb
12-11-2019, 15:32
instada rz_cupra var ona bi bak istersen bayağı bişey var aracında :)
Selamlar,2016 model polo 1.2 tsi 90 hp araca sahibim. Daha önce 1.2 tsi'yi motor hakkında dolduran oldu mu ?
Şimdilik K&N kutu içi filtreye sahibim,amacım fazla abartmadan soft bir yazılımla ilerlemek. Yazılımın yanına neler yaparsam verim alabilirim ?
Downpipe,filtre,yazılım
tadında temizinden 140-150 hp olur.
1.4 TSI FR 125lik FR turbosu ile 170 bandını görürsün.
rz_cupra da farklı bir turbo var 200 civarı azı yok fazlası vardır.
UmutBuran
12-11-2019, 15:44
2012 İbiza 1.2 tsi dsg 105 hp aracım vardı açık k&n filtre,downpipe, egzoz bide dr.ecu yazılım mevcuttu tatminkar yürüyor baya seriydi kesinlikle tavsiye ederim.
deneme yaptınız mı başka arabalarla? tahmini kiminle yürüyor bu şekilde?
individual
12-11-2019, 21:12
RZ cuprada 1.4 TSI 140HP'lik ihi markalı turbo var onun haricinde yazılım egzoz downpipe var.
baya iyi gidiyor arkadaş ile iletişime geçilebilir yardımcı olur sanırım setup konusunda.
RZ Cupra (@rzcupra) • Instagram photos and videos (https://www.instagram.com/rzcupra/)
Octavia RS
12-11-2019, 22:36
Ben de yazılımlı 1.2 tsi dsg kullanıyorum dp,filtre,yazılım ile 140 civarı güç alırsınız fazlası olur eksiği olmaz.
Gidişi tatmin eder(1.2 olduğunu düşünürsek tabi) tabi önceki tecrübelerinizi bilmiyorum ama '1.2 motor nası böyle gidebilir lan' oluyorsunuz bazen. Dp mutlaka şart egt nin rahatlaması için biraz sıkıştınca ısınıyor epey(ben de dp yok sadece yazılım).170-180 bandına kadar şaşırtıcı gidiyor sonra nefesi kesiliyor hacimden ötürü.
Daha üst güçler için reçete nedir bilmiyorum ***** ülkemizde ağzına kadar dolu 1.2 tsi çok az var, yukarıda yazılan mavi renk ibiza hızlı epey ama neler var bilmiyorum..
Selamlar,2016 model polo 1.2 tsi 90 hp araca sahibim. Daha önce 1.2 tsi'yi motor hakkında dolduran oldu mu ?
Şimdilik K&N kutu içi filtreye sahibim,amacım fazla abartmadan soft bir yazılımla ilerlemek. Yazılımın yanına neler yaparsam verim alabilirim ?
Downpipe,filtre,yazılım
Benim de aynı araçtan var, aldığımda blowoff vardı üzerinde, sesi fena değil :D Ben sadece Ecutuned yazılım yaptırdım Eyüp'e
Yakıtım %10-15 düştü ki beklentim oydu aslında, gidiş olarak tatminkar diyebilirim, 100 km'ye kadar basınca gidiyor gibi ama hiç denemedim kimseyle
RZ ibiza sahibi serhat arkadaşla görüştüm,140'lık turbo da önerdi ama ilerleyen zamanlarda.
şimdi bana bir yazılım lazım,bi de 1.2 tsi hazır downpipe bulmak zor sanırım.
individual
13-11-2019, 11:45
superchips ile 130HP gibi bir güç elde ediliyor tek yazılımla.
Bence çok yeterli olur gibi geliyor anıl.sonrasında komple egzoz dowpipe gidebilirsin yetmezse gidişi.
https://www.superchips.co.uk/curves/12TSICJZC90PS.pdf
RZ ibiza sahibi serhat arkadaşla görüştüm,140'lık turbo da önerdi ama ilerleyen zamanlarda.
şimdi bana bir yazılım lazım,bi de 1.2 tsi hazır downpipe bulmak zor sanırım.
Sahibinden de bi kaç ilan var abi. Hem dp olarak hemde komple sistem olarak.
Bu 1.4 tsi 140 turbosu kesme biçme olmadan uyuyor mu acaba 1.2 tsi veya 1.0 tsi motorlara yoksa sadece aynı hacimdeki motorlara mı direkt tak şeklinde uyuyor?
individual
23-12-2019, 10:42
Bu 1.4 tsi 140 turbosu kesme biçme olmadan uyuyor mu acaba 1.2 tsi veya 1.0 tsi motorlara yoksa sadece aynı hacimdeki motorlara mı direkt tak şeklinde uyuyor?
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=Vhbr_d4tHy4)
Aracın videosu yayınlandı.
Tam hatırlamıyorum ama 1.4 TSI 140HP Leon FR IHI turbosu uyuyor diye hatırlıyorum ben.
Başka konu açmayım..
yaz ayında yazılım yaptıracağım;ama bu aralar da aracın bujilerini değiştirmek istiyorum. Bosch mu takayım ngk iridyum mu ?
Başka konu açmayım..
yaz ayında yazılım yaptıracağım;ama bu aralar da aracın bujilerini değiştirmek istiyorum. Bosch mu takayım ngk iridyum mu ?
Ngk takili bende gayet memnunum gerci oburunu de taksak farki anlayabilir miyim bilemiyorum. Yanliz ariza yakmisti bosch bende anlamadim.
Yazilim ile nasil su an arac acaba ? Yakitta fark etti mi
Ngk takili bende gayet memnunum gerci oburunu de taksak farki anlayabilir miyim bilemiyorum. Yanliz ariza yakmisti bosch bende anlamadim.
Yazilim ile nasil su an arac acaba ? Yakitta fark etti mi
daha yaptırmadım yazılım,kış geçsin yaptıracağım.
Ben 1.2tsi yı yazdırdım
Çok datlı oldu..
Ben 1.2tsi yı yazdırdım
Çok datlı oldu..
Yazılanı yaşamaya devam abi .
Yazılanı yaşamaya devam abi .
Saolasın,
Darısı sana olsun..
Başka konu açmayım..
yaz ayında yazılım yaptıracağım;ama bu aralar da aracın bujilerini değiştirmek istiyorum. Bosch mu takayım ngk iridyum mu ?
NGK deniyordu çoğunlukla, parçacım Bosch verdi, 75bin bakımında taktım ben hiçbir sorun yok 5bin km oldu. arabadan fabrika bujileri çıkmıştı :D öncesinde de bir sorun yoktu gerçi
Yazilim ile nasil su an arac acaba ? Yakitta fark etti mi
Benim her sabah ev-iş arası tamamen aynı trafik durumu ve sürüş tarzıyla yaptığım yolculuklarda %10-15 arası tasarruf elde ettim hız durumuna göre. Genel depo boyu ortalamaya da yansıdı tabii bu. Örneğin dip rakam 3.8 ortalamayken 3.4 ile sabah işe gelebiliyorum yazın. :D Şimdi 18 jantları ekledikten sonra soğuk hava koşullarıyla da birleşince 4.5-4.7'nin altına pek inemiyorum
Arkamdan ittiren olmadığı sürece bütün hayatım 1000-1500 devir arasında geçiyor neredeyse, arada bir nefesi açılsın diye 2'yi bitiriyorum o kadar, çok memnunum günlük olarak. Bir de otomatik olsa iyi olurmuş, şehir içinde vitesle çok oynuyorum ben
TarikS Ben NGK tercih edeceğim. Soft yazılım mı yaptın ?
TarikS Ben NGK tercih edeceğim. Soft yazılım mı yaptın ?
Sanırım, Eyup Duygun bilir onu :D
NGK deniyordu çoğunlukla, parçacım Bosch verdi, 75bin bakımında taktım ben hiçbir sorun yok 5bin km oldu. arabadan fabrika bujileri çıkmıştı :D öncesinde de bir sorun yoktu gerçi
Benim her sabah ev-iş arası tamamen aynı trafik durumu ve sürüş tarzıyla yaptığım yolculuklarda %10-15 arası tasarruf elde ettim hız durumuna göre. Genel depo boyu ortalamaya da yansıdı tabii bu. Örneğin dip rakam 3.8 ortalamayken 3.4 ile sabah işe gelebiliyorum yazın. :D Şimdi 18 jantları ekledikten sonra soğuk hava koşullarıyla da birleşince 4.5-4.7'nin altına pek inemiyorum
Arkamdan ittiren olmadığı sürece bütün hayatım 1000-1500 devir arasında geçiyor neredeyse, arada bir nefesi açılsın diye 2'yi bitiriyorum o kadar, çok memnunum günlük olarak. Bir de otomatik olsa iyi olurmuş, şehir içinde vitesle çok oynuyorum ben
Benim arac otomatik sıkısık trafikte hep 7 civari dolaniyorum can sıkıyor :) Yazilim yaza girerken yaptiracagim en softundan. Bu arada soyledigin rakamlari uzun yol haric Avcilar-Bostanci arasi bir kere gorebildim o da 4.9 artik inip itecek durumda :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.