Orijinalini görmek için tıklayınız : tempra swap
tempra yada tipo nun 8v motoru yerine 16v motoru işlem görmeden swaplanır mı. Buna ek aktarma organları vites vs değişiklik gerekecek mi
Hangi motordan bahsediyon 24v diye?
Aynı motordan konuşuyorsak biraz meşakkatli gibi
Fiat Tempra V6: o trabalho de troca da dianteira e cofre do motor do Project Cars #36 – FlatOut! (https://www.flatout.com.br/fiat-tempra-v6-o-trabalho-de-troca-da-dianteira-e-cofre-do-motor-do-project-cars-36/)
Fiat Tempra V6 (swap de Alfa Romeo 164): mais emocoes e imprevistos – FlatOut! (https://www.flatout.com.br/fiat-tempra-v6-3-0-24v-swap-de-alfa-romeo-164-mais-emocoes-e-imprevistos/)
Yanlış yazmışım :D özür dilerim 8v yerine 16v
gokhankenar
16-11-2019, 00:21
Ben yıllarca 2.0 Tipoya bindim. Yazılım+ iridyum buji + 51mm egzoz + Raid HP hava filtresi ile kullandım. Bana yetiyordu. Sana da yeter...
Yanlıs olmasın blok aynı kapak farklı beyin bi şekilde oluyordu kendi konumu bulamadım orda bahsetmiştik sanki
SpeedlinE™
16-11-2019, 07:46
hangi 8V tempra??? 1.6 8V mi? 2.0 8V mi?
1.6 8V ise ona harcayacağın para ile motorunu atmosferik eklentiler yapabilirsin. (egzoz,headers,egzantrik,kapak vs) eğer 2.0 8V ise zaten sağlıklı bir 2.0 8V otomobil güzel yürür. 16V şart değil,oda pek gerekli bir hareket olmaz bence çünkü koy devam et mantığı da yok motoru işletmen lazım
ghibli06
16-11-2019, 09:31
ayı hacmin 8V ile 16V i arasında aman aman fark yok, 1.6 8V den 2.0 16V'e mi çevirmek istiyorsun? o zaman bir mantığı olabilir...
MURAT_HLX
16-11-2019, 09:32
gokhankenar Gökhanın dediği gibi ince dokunuşlar yap zaten yeter 2.0 16v'te,yada değişik bi şey yaparım dersen koy 5 silindir makineyi
Açıklayıcı olmamisim
1.6 8v motor yerine 2.0 16v motor swaplayinca ekstra ne gibi işlem gerekecek şanzıman vs uyacak mi
MURAT_HLX
16-11-2019, 09:38
Açıklayıcı olmamisim
1.6 8v motor yerine 2.0 16v motor swaplayinca ekstra ne gibi işlem gerekecek şanzıman vs uyacak mi
değmez 2.0 16v al
ghibli06
16-11-2019, 10:19
değmez 2.0 16v al
Temiz bir Tipo kasasına bence değer...
ghibli06
16-11-2019, 10:23
Haa bu arada belirteyim, 2.0 motorun şu anda yedek parçası yok denecek kadar az, olanlar da çin malı...
MURAT_HLX
17-11-2019, 12:30
Temiz bir Tipo kasasına bence değer...
abi selamlar;
na yerine bence 20v turbo saffet üçüncü gibi yada abisi 16v turbolu makine yakışır olduktan sonra :)
ghibli06
17-11-2019, 14:36
abi selamlar;
na yerine bence 20v turbo saffet üçüncü gibi yada abisi 16v turbolu makine yakışır olduktan sonra :)
tempra değil ama bence tipo çok güzel bir kasaydı, güzel bir tek kapı bulunsa 2.0 da olsa olur 20V turbo da olur, aksesuar da çok yakışırdı bu araca... vay beeee, sıfır çıktığında üniversitedeydim şimdi araba mı yoksa anılar mı güzeldi bilemedim :)
SpeedlinE™
17-11-2019, 14:50
2.0 takmaya harcayağım para ile karbüratör turbo 1.6 yaparım :)
MURAT_HLX
17-11-2019, 15:17
tempra değil ama bence tipo çok güzel bir kasaydı, güzel bir tek kapı bulunsa 2.0 da olsa olur 20V turbo da olur, aksesuar da çok yakışırdı bu araca... vay beeee, sıfır çıktığında üniversitedeydim şimdi araba mı yoksa anılar mı güzeldi bilemedim :)
aynen öyle abi :) tipo halen çok güzel duruyor sedicivalvole uzun süre kullandım,ortadaki yağ sıcaklık hareret göstergeleri halen çok hoşuma gidiyor benim,sonrasında marea hlx alfa 156 kullandım ama sedici halen unutamam :) bence her ikiside güzel
Bence 2.0 16v yerine marea 1.6 16v taksanız daha iyi olur. Parça, usta bol o araçlarda. Kesinlikle frenlerine işlem yapın, tipo oem frenleri ile durmuyor
bence 1.6 dan 2.0 a geçiş değilde atmosferikten kurtulun
tempra 2.0 16v ye geçseniz ne olacakki? fabrika çıkışı 148hp
hayatta 148 çıkmaz ondan 130-140 alsanız iyi bile
eee günümüzde 140hp hikaye kalır.
gelecek gene 1.4 TSI üzerinden atlayacak yada 1.6 golf tdi :D
alfaromeo 155 Q4 motoru takacaksınki anlamı olsun :cool:
zaten işi bilenler öyle yapıyor (yada yapmaya çalışıyor diyelim)
turbo 192hp fabrika çıkışı
sadece yazılım ile 240hp cepte!!
bence 1.6 dan 2.0 a geçiş değilde atmosferikten kurtulun
tempra 2.0 16v ye geçseniz ne olacakki? fabrika çıkışı 148hp
hayatta 148 çıkmaz ondan 130-140 alsanız iyi bile
eee günümüzde 140hp hikaye kalır.
gelecek gene 1.4 TSI üzerinden atlayacak yada 1.6 golf tdi :D
alfaromeo 155 Q4 motoru takacaksınki anlamı olsun :cool:
zaten işi bilenler öyle yapıyor (yada yapmaya çalışıyor diyelim)
turbo 192hp fabrika çıkışı
sadece yazılım ile 240hp cepte!!
alt yapı ve blok tempra 2.0 16v değil mi? 2.0 alıp turbolanabilir kanaatindeyim.
alt yapı ve blok tempra 2.0 16v değil mi? 2.0 alıp turbolanabilir kanaatindeyim.
1.6 dan 2.0 a geç, sonra 2.0 atmo motoru turbola
2 iş yapmak yerine 1 kerede halletmek daha iyi olmazmı
birçok şey ve blok aynı evet ama genede iş onunla bitmiyorki
19 senedir Q4 kullanan biri olarak tempra 2.0 ile Q4 turbo motor arasındaki farkları yazmaya çalışayım
Farklı olanlar:
-beyin (IAW 4w6/p8)
-pistonlar (8:0 sıkıştırma)
-exantrikler (farklı dereceler)
-enjektorler ve enjektor kutugu (384cc)
-eksoz subapları (sodium sulfat kaplı)
-map sensoru (2.5bar)
-gaz kelebeği boğazı
-eksoz manifoldu ve komple eksoz
-bujiler ve buji kabloları (BP6ET)
-benzin regulatoru (2.5 bar)
-vuruntu sensoru (IAW type)
Temprada hiç olmayanlar:
-turbo (garret TB0367)
-intercooler
-external yağ soğutucusu ve onun bağlantı kütüğü
-blow off
-boost selenoidi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.