PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dyno nasıl yapılır? Resmen ders vermişler.....



ardicli2000
21-11-2019, 09:03
Ben bu adamın hastasıyım. Bu kadar temiz, bu kadar titiz, bu kadar bilimsel ve bu kadar güzel çalışan başka birini görmedim YouTube'da. Adam deliği tıkamak için sıvı nitrojen kullandı. Yeri geldi Torna'da CNC de flanş yaptı.... Ve en nihayetinde nasıl Dyno yapılır onu da gösterdi. Alkışlıyorum....

Not: Plastik kelepçe ve havlusuz olmuyormuş :D


https://www.youtube.com/watch?v=WzgzSnYDvz4

RafetAraç
21-11-2019, 17:24
türkçe değil bu ?

Gorky
21-11-2019, 17:31
türkçe değil bu ?

bu yüzden evrensel dil kabul edilen ingilizce'yi öğrenmeyi öneriyor herkes :D

ardicli2000
22-11-2019, 09:31
türkçe değil bu ?

Bu içeriğin Türkçe olması için;

1. Ülkemizin maddi ve manevi (eğitim) anlamda çağ atlamasına,
2. Bu bilgi birikimine sahip ustalarımız olmadığından değil ama o imkanlara sahip usta sayımızın artmasına ve bu ustaların maddi kazançlarının ötesinde vakti kalmasına,
3. Bir flanş yapmak için tornacı ağzı çekmeyi gerektirmeyecek düzeyde torna/tesfiye/cnc bilmeye ve bu cihazlara sahip olmaya,
4. Bu tarz bir proje için hakkını verecek ekibe sahip olmaya,
5. Böyle bir DYNO cihazına ve başında otururken neyin ne olduğunu bilen dyno şirketi sahiplerine,
6. Bu tarz projeleri destekleyecek yerli/yabancı sponsorlara (sözkonusu videodaki projeye Toyota bizzat sponsorluk yapıyor),
7. Test edilen araçtaki piston kolları bile sıfırdan döküldü, ölçüldü biçildi, Türkiye'de bunu hakkıyla yapacak atölyelere,
8. Gerektiğinde sıvı nitrojene sahip ve bunu kullanabilecek ustalara,
9. Ve saymayı unuttuğum nicelerine

ihtiyaç var. Bu kıstaslar ya da kalitede insanlar ülkemizde hiç yok değil ama varsa da 3-5 i geçmez. ABD'de her eyalette sayısız tesis atölye var. Bu atölyelere 50 model araçlarını getirtip yenileyecek maddi güce sahip müşteriler var. Bu tarz işlere vakit ve para ayırabilecek kişiler var. Var da var.... Bizde yok.... Maalesef yok.... Benzer imkanlar Almanya'da da var ama orada da bu tarz bir kültür yok. O nedenle bu kalitede bir video ancak yabancı dilde oluyor....

bilalMW
22-11-2019, 10:27
Bu içeriğin Türkçe olması için;

1. Ülkemizin maddi ve manevi (eğitim) anlamda çağ atlamasına,
2. Bu bilgi birikimine sahip ustalarımız olmadığından değil ama o imkanlara sahip usta sayımızın artmasına ve bu ustaların maddi kazançlarının ötesinde vakti kalmasına,
3. Bir flanş yapmak için tornacı ağzı çekmeyi gerektirmeyecek düzeyde torna/tesfiye/cnc bilmeye ve bu cihazlara sahip olmaya,
4. Bu tarz bir proje için hakkını verecek ekibe sahip olmaya,
5. Böyle bir DYNO cihazına ve başında otururken neyin ne olduğunu bilen dyno şirketi sahiplerine,
6. Bu tarz projeleri destekleyecek yerli/yabancı sponsorlara (sözkonusu videodaki projeye Toyota bizzat sponsorluk yapıyor),
7. Test edilen araçtaki piston kolları bile sıfırdan döküldü, ölçüldü biçildi, Türkiye'de bunu hakkıyla yapacak atölyelere,
8. Gerektiğinde sıvı nitrojene sahip ve bunu kullanabilecek ustalara,
9. Ve saymayı unuttuğum nicelerine

ihtiyaç var. Bu kıstaslar ya da kalitede insanlar ülkemizde hiç yok değil ama varsa da 3-5 i geçmez. ABD'de her eyalette sayısız tesis atölye var. Bu atölyelere 50 model araçlarını getirtip yenileyecek maddi güce sahip müşteriler var. Bu tarz işlere vakit ve para ayırabilecek kişiler var. Var da var.... Bizde yok.... Maalesef yok.... Benzer imkanlar Almanya'da da var ama orada da bu tarz bir kültür yok. O nedenle bu kalitede bir video ancak yabancı dilde oluyor....

Alkışlarla yaşıyorum.

immortalboss
22-11-2019, 12:29
Bu içeriğin Türkçe olması için;

1. Ülkemizin maddi ve manevi (eğitim) anlamda çağ atlamasına,
2. Bu bilgi birikimine sahip ustalarımız olmadığından değil ama o imkanlara sahip usta sayımızın artmasına ve bu ustaların maddi kazançlarının ötesinde vakti kalmasına,
3. Bir flanş yapmak için tornacı ağzı çekmeyi gerektirmeyecek düzeyde torna/tesfiye/cnc bilmeye ve bu cihazlara sahip olmaya,
4. Bu tarz bir proje için hakkını verecek ekibe sahip olmaya,
5. Böyle bir DYNO cihazına ve başında otururken neyin ne olduğunu bilen dyno şirketi sahiplerine,
6. Bu tarz projeleri destekleyecek yerli/yabancı sponsorlara (sözkonusu videodaki projeye Toyota bizzat sponsorluk yapıyor),
7. Test edilen araçtaki piston kolları bile sıfırdan döküldü, ölçüldü biçildi, Türkiye'de bunu hakkıyla yapacak atölyelere,
8. Gerektiğinde sıvı nitrojene sahip ve bunu kullanabilecek ustalara,
9. Ve saymayı unuttuğum nicelerine

ihtiyaç var. Bu kıstaslar ya da kalitede insanlar ülkemizde hiç yok değil ama varsa da 3-5 i geçmez. ABD'de her eyalette sayısız tesis atölye var. Bu atölyelere 50 model araçlarını getirtip yenileyecek maddi güce sahip müşteriler var. Bu tarz işlere vakit ve para ayırabilecek kişiler var. Var da var.... Bizde yok.... Maalesef yok.... Benzer imkanlar Almanya'da da var ama orada da bu tarz bir kültür yok. O nedenle bu kalitede bir video ancak yabancı dilde oluyor....

Duygularıma tercüman oldunuz. Bence de bu bilgilere sahip ustalar bir elin parmağını geçmez. Bu tür işleri bilen ustaların da yarısını küstürdüler... Bunu ahmet usta bu paraya yapıyor. Sen boş konuşuyon. Çok geç veriyon arabayı akşama lazım vs. vs...

2jz
22-11-2019, 14:14
Bu içeriğin Türkçe olması için;

1. Ülkemizin maddi ve manevi (eğitim) anlamda çağ atlamasına,
2. Bu bilgi birikimine sahip ustalarımız olmadığından değil ama o imkanlara sahip usta sayımızın artmasına ve bu ustaların maddi kazançlarının ötesinde vakti kalmasına,
3. Bir flanş yapmak için tornacı ağzı çekmeyi gerektirmeyecek düzeyde torna/tesfiye/cnc bilmeye ve bu cihazlara sahip olmaya,
4. Bu tarz bir proje için hakkını verecek ekibe sahip olmaya,
5. Böyle bir DYNO cihazına ve başında otururken neyin ne olduğunu bilen dyno şirketi sahiplerine,
6. Bu tarz projeleri destekleyecek yerli/yabancı sponsorlara (sözkonusu videodaki projeye Toyota bizzat sponsorluk yapıyor),
7. Test edilen araçtaki piston kolları bile sıfırdan döküldü, ölçüldü biçildi, Türkiye'de bunu hakkıyla yapacak atölyelere,
8. Gerektiğinde sıvı nitrojene sahip ve bunu kullanabilecek ustalara,
9. Ve saymayı unuttuğum nicelerine

ihtiyaç var. Bu kıstaslar ya da kalitede insanlar ülkemizde hiç yok değil ama varsa da 3-5 i geçmez. ABD'de her eyalette sayısız tesis atölye var. Bu atölyelere 50 model araçlarını getirtip yenileyecek maddi güce sahip müşteriler var. Bu tarz işlere vakit ve para ayırabilecek kişiler var. Var da var.... Bizde yok.... Maalesef yok.... Benzer imkanlar Almanya'da da var ama orada da bu tarz bir kültür yok. O nedenle bu kalitede bir video ancak yabancı dilde oluyor....

Amerikanlar yaptıklarını sunma konusunda daha başarılılar. Avrupa için konuşursak almanya ve ingilterede otomobille ilgili çok daha ilginç şeyler görebilirsiniz.