PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : R25 monster energy edition



0zan
13-03-2020, 23:22
Tamamen trafikten kaçmak amacıyla satın almıştım, ne var ki rodaj bittikten sonra neden gençlerin bu motor için deli olduğunu çok iyi anladım.

R25 den önceki son 3 motorum sırasıyla gsxr1000 (190hp), fz1 (149hp), bmw f800 (85hp) gibi güçlü torklu makinelerdi.

R25 250cc olmasına rağmen boyundan çok daha büyük eğlence vadediyor; devirlenmesi sesi yol tutuşu hız limitleri gayet başarılı,

Herkes cc yükseltmeye çabalarken ben bilerek ve isteyerek cc düşürdüm. Şehir içi kolay kullanılabilen bir motor ihtiyacım vardı. xmax falan büyük konuşmayayım da öyle scooter tarzı motor isterse pamukların içerisinde gider gibi konfor versin yine de alıp kullanmam, R25 kolay kullanılabilirlik konusunda da kendisinden beklentimin çok daha fazlasını verdi.

Bence bu motorun en önemli özelliği 8 bin devir altında sakin, rahat ve ekonomik kullanılabilmesi.. yeni kasa r25 in alt devirleri çok daha canlı hale getirildi. Önceki kasaya göre de daha az yakıyor, şehir içi 8 bin devir altı sakin kullanımda 2.5L rahatlıkla yakalanabiliyor. 8 bin devir üzerinde ise sahip olduğu sınırlı motor hacminden çok daha fazlasını veriyor.


https://i.hizliresim.com/Mbo0Z6.jpg

i-vtec07
14-03-2020, 09:51
Çok şık maşallah :) mt25 almak istiyorum bende fakat fiyatlara hiç alışamadım . Şimdilik ybr ile mutluyuz :)

sekizsilindir
14-03-2020, 11:48
Güzel bir bisiklet :)
Lakin bunların piyasası da otomobiller gibi ilginçleşmeye başladı
Kazasız belasız sürüşler.

johnie
14-03-2020, 16:08
Vallahi büyük düşüş yaşanmış, gsxr dan r25 :)
Bilerek yapılmış en güzel tercihlerden biridir..
Bir arkadaşımda nc750 den Africa Twin'e geçip sonra Xmax e geçti baya ciddi çöküş yaşadı..
Ben de kısa zaman önce xmax aldım, şehir içinde kullanması kolay ve güzel, 2.5 - 3 LT yakıyor.
Şu an rodaj ayarındayız daha 160km oldu.. 1K km den sonra göreceğiz asıl ne kadar yaktığını..
Havalar ısınırsa günü birlik bir Çanakkale - Edirne yapıp gelindiğinde anlaşılır her şey..
Tercih güzel, vitesli motor kullanan insan kolay kolay otomatik kullanmak istemiyor.
Güle güle, kazasız belasız kullanın..

TolgaUs
14-03-2020, 19:46
Bende CBR500 ümü sonunda satıp bilerek ve isteyerek Benelli TNT 125 e düşüş sağladım.
Yemin ediyorum dünyam güzelleşti. CBR ile 180 190 altına inmezken Benelli de 80 in üzerine çıkamıyorum hacimden dolayı.
Hızlı giderken çok fazla kaçırdığım güzel manzaralar varmış. Şimdi yavaş yavaş tın tın gidiyorum ancak fazlasıyla huzurluyum.
Bir yandan Yakıt tüketimimde çok değişti. CBR 4.5 LT civarında dolanırken TNT 1.9 2 LT arasında dolanıyor. Miss Miss :D

0zan
14-03-2020, 22:13
Cevaplar için teşekkür ederim,

gsxr 'ı cafe racer yapacağım diye almıştım, ne var ki düşük km temiz bir motor almışım yakın çevrem aman kesme dedi elletmediler, sanki önceki projelerimde yaptığım motorları katletmişim de yüzüme söyleyememişler.

gsxr proje başlamayınca atıl kaldı, bir süre ulaşım aracı gibi kullanmaya çalıştım ancak her viteste sarıyor çok heyecanlı tamam da yahu binip işe de gidemeyecek miyim? evim kozyatağında, iş yeri kadıkoy, şehir içi yaz kış sürekli hararet, motor otoban istiyor 200 üstü hızlar, ona göre tasarlanmış, her Allahın günü boş otoban nerede bulacağım? işi gücü bırakıp her gece şekerpınara gazlamaya mı çıkacağım? minimum 8 litre yakıyor, tamam aslanı besleyen yemini verir de 2 ton navara aracıma 5.3 L yaktırıyorken biraz garibime gitti.

Hadi uzun yola gsxr ile gideyim deyip yanına rks nin hazır yapılı cafe raceri olan cafe 152 aldım :) bir anda dünyam değişti ve 2 tekerin istanbul için zaruri olduğunu anladım.

rks den o kadar memnundum ki çok fazla km yapmaya başladım, benim için uzun yol sayılan gebze adliyesine de bu motorla gitmeye başlayınca iki motor olmasının bir esprisi kalmadı ikisini de satıp r25 aldım.

Ülkemizde rağbet gören her şey gibi r25 de gerekçesiz zamlardan nasibini aldı, yaza doğru 40 bin TL leri de görebilir.

Bu arada 2 tekere fazla bütçe ayırmak istemeyen arkadaşlara cafe 152 tavsiye ederim. sıfırı 6 7 bin TL, az yakıyor, güzel görünüyor, kullanımı rahat, boşuna uğraşmışım senelerce caferacer yapmakla :)

https://i.hizliresim.com/2zxwQA.jpg

https://i.hizliresim.com/EINEM7.jpg

johnie
14-03-2020, 22:29
umarım yakın bir arkadaşa yar olmuştur GSXR :) Maalesef bu kadar temizi bulunmuyor ki sedefli beyaz ve bal köpüğü rengi en sevdiğim renklerdendir..
Hayırlısı olsun, alan kişi de umarım bu kadar güzel bakar.

0zan
15-03-2020, 01:46
Motor bana takasla gelmişti, sattığımda 19 bin km deydi, düzgün bir arkadaş aldı, motorla işe gidip geliyor :)

suk3b3
16-03-2020, 00:36
Tamamen trafikten kaçmak amacıyla satın almıştım, ne var ki rodaj bittikten sonra neden gençlerin bu motor için deli olduğunu çok iyi anladım.

R25 den önceki son 3 motorum sırasıyla gsxr1000 (190hp), fz1 (149hp), bmw f800 (85hp) gibi güçlü torklu makinelerdi.

R25 250cc olmasına rağmen boyundan çok daha büyük eğlence vadediyor; devirlenmesi sesi yol tutuşu hız limitleri gayet başarılı,

Herkes cc yükseltmeye çabalarken ben bilerek ve isteyerek cc düşürdüm. Şehir içi kolay kullanılabilen bir motor ihtiyacım vardı. xmax falan büyük konuşmayayım da öyle scooter tarzı motor isterse pamukların içerisinde gider gibi konfor versin yine de alıp kullanmam, R25 kolay kullanılabilirlik konusunda da kendisinden beklentimin çok daha fazlasını verdi.

Bence bu motorun en önemli özelliği 8 bin devir altında sakin, rahat ve ekonomik kullanılabilmesi.. yeni kasa r25 in alt devirleri çok daha canlı hale getirildi. Önceki kasaya göre de daha az yakıyor, şehir içi 8 bin devir altı sakin kullanımda 2.5L rahatlıkla yakalanabiliyor. 8 bin devir üzerinde ise sahip olduğu sınırlı motor hacminden çok daha fazlasını veriyor.


https://i.hizliresim.com/Mbo0Z6.jpg

Gsxr1000 kösele rugan gibi. Rahat değil. Acıtır. Çabuk yorar amma yakışıklı gösterir baktırır. R25 de tancanın spor klasiği. Rahat ve ucuz.
Bende de 1000RR var. Hrc. Pazardan pazara otoban. Bide bobber var. Oğlanı koyuyorum önüme fıtı fıtı gidiyoz. Motor candır