Orijinalini görmek için tıklayınız : 3008 1.6 THP Hakkında Acil Bilgi
Arkadaşlar konu mankenimiz bu:
https://cloud.leparking.fr/2019/04/23/15/47/peugeot-3008-2011-peugeot-3008-sport-1-6-hdi-99-p-m-blanc_6832082754.jpg
Esasında tipini hele arkasını hic sevmem ama ile için güzel araba hanım da begendi niyetine girdik.
2011 model 1.6 THP 156Hp motor 6 ileri otm 70-80bin km aralığında bir arac buldum. Kaza boya vs yok. Ama ne motor ne de genel araç hakkında hiç bilgim yok. 100 bin tl civarına alınır mı?
Almadan önce nerelerine baktırmak gerekli?
Motor & şanzıman kronik sorun var mıdır nelere dikkat etmek gerekir?
Özetle almak/almamak için motivasyona ve yorumlarınıza ihtiyacım var. Esirgemezseniz sevinirim :)
Bu arada unutmadan yakıt cok dert değil. Yıllık max 5-6 bin km kullanılacak.
Ayrıca kendim de sorayım için bu motor yazılım vs müsait midir. Sağlıklı ne alırız 170-180 hp çok keyifli olur esasında :)
1.6 .thp 208 allure için araştırmıştım.
Yüklemek için önü açık (manuel şanzımanda). Yakıt pompası kronik sorunu. Kurum temizliği yapılması lazım belli periyotlarda.
Bunlardaki otomatik şanzımanı bilmiyorum. Yarı otomatik versiyonlarsa (208/2008'lerde olan etg kodlu olan)çok hantal bir şanzıman araçtan soğutuyor insanı.
C4lerde de bu kombinasyon olması lazım. Tip olarak biraz daha güzel geliyor onlar.
1.6 .thp 208 allure için araştırmıştım.
Yüklemek için önü açık (manuel şanzımanda). Yakıt pompası kronik sorunu. Kurum temizliği yapılması lazım belli periyotlarda.
Bunlardaki otomatik şanzımanı bilmiyorum. Yarı otomatik versiyonlarsa (208/2008'lerde olan etg kodlu olan)çok hantal bir şanzıman araçtan soğutuyor insanı.
C4lerde de bu kombinasyon olması lazım. Tip olarak biraz daha güzel geliyor onlar.
Dizel olanlarında yarı otm var. VTI motorda 4 ileri THP motorda 6 ileri var.
Ortadan göstergeye alerjim var. Bu nedenle verso da bakmadım :)
Yüklemek işin esprisi idi. Sadece ekonomi ve biraz tork güç için stage1 yazılım düşünebilirim.
Dizel olanlarında yarı otm var. VTI motorda 4 ileri THP motorda 6 ileri var.
Ortadan göstergeye alerjim var. Bu nedenle verso da bakmadım :)
Yüklemek işin esprisi idi. Sadece ekonomi ve biraz tork güç için stage1 yazılım düşünebilirim.
Gösterge ortada değil onlarda :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2011-citroen-c4-1.6-thp-156-bg-exclusive-93.000km-otomatik-vites-814019855/detay
Üzerindeki şanzımanı bilmiyorum 3008'in. o grupta 2008 c4 6 ileri yarı otomatik ve 2015 citoren cactus deki otomatik şanzımanı fikir edinecek kadar kullandım. (c4 40.000 km / cactus 3000 km)
evet asla bir tam otomatik konforu yok, öyle dsg gibi vites atsın yok ama anlatıldığı kadar da kötü değil.
Haksız eleştirildiğini düşünüyorum çünkü yarı otomatik araba kullanmayı bilmiyoruz.
Vites değişim devrini zaten kullanmaya başladıktan sonra anlıyorsun yarı otomatikte bu esnada gaz pedalından ayağını azıcık çekersen tertemiz gidersin.
Yarı otomatik bakım maliyeti açısından can dır. Baskı balata değiştirirsin biter gider. Aktüatör arıza yapmaz mı yapar ama o da şansına kalmış.
Gösterge ortada değil onlarda :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2011-citroen-c4-1.6-thp-156-bg-exclusive-93.000km-otomatik-vites-814019855/detay
C4 deyince ben emsali olarak picasso düşündüm birden. Esasında DS4 de düşündüm ama onlar HB arac. Bu yarı SUV
Üzerindeki şanzımanı bilmiyorum 3008'in. o grupta 2008 c4 6 ileri yarı otomatik ve 2015 citoren cactus deki otomatik şanzımanı fikir edinecek kadar kullandım. (c4 40.000 km / cactus 3000 km)
evet asla bir tam otomatik konforu yok, öyle dsg gibi vites atsın yok ama anlatıldığı kadar da kötü değil.
Haksız eleştirildiğini düşünüyorum çünkü yarı otomatik araba kullanmayı bilmiyoruz.
Vites değişim devrini zaten kullanmaya başladıktan sonra anlıyorsun yarı otomatikte bu esnada gaz pedalından ayağını azıcık çekersen tertemiz gidersin.
Yarı otomatik bakım maliyeti açısından can dır. Baskı balata değiştirirsin biter gider. Aktüatör arıza yapmaz mı yapar ama o da şansına kalmış.
Ben dizel arac sevmedigim hic bakmadım acıkcası. Yarı otm kullanmayı bilene güzel. Benim cok derdim yok volan balata değişir devam ederim ama hanıma zor :D
DS4'ler hormonlu C4 gibi sevmiyorum nedense. C4ler daha oturaklı. Bagaj hacmi filan da büyüktür 2011 3008i aratmaz bence. İlla SUV veya MPV tarzı istiyorsan F/P
Fotoğrafa tekrar baktımda bu tasarımdan güncel 3008lere gelmek büyük iş gerçekten :)
Bir süredir araç arıyorsun sende kriterlere uygun bir tane bulursun yakın zamanda nşallah ;)
DS4'ler hormonlu C4 gibi sevmiyorum nedense. C4ler daha oturaklı. Bagaj hacmi filan da büyüktür 2011 3008i aratmaz bence. İlla SUV veya MPV tarzı istiyorsan F/P
Fotoğrafa tekrar baktımda bu tasarımdan güncel 3008lere gelmek büyük iş gerçekten :)
Bir süredir araç arıyorsun sende kriterlere uygun bir tane bulursun yakın zamanda nşallah ;)
Bugün aldım aracı. Artık 1 ay yatar kapıda :)
Bugün aldım aracı. Artık 1 ay yatar kapıda :)
downpipe ve yazılım yap çok tatlı olur. stock egzozla ses de çıkmaz ama araba acayip rahatlar. yazılım yapmasan da olur :)
207 GT'de 3 boy fark etmişti sadece kat iptali :D
downpipe ve yazılım yap çok tatlı olur. stock egzozla ses de çıkmaz ama araba acayip rahatlar. yazılım yapmasan da olur :)
207 GT'de 3 boy fark etmişti sadece kat iptali :D
Muayene yıl sonu bitiyor. DP bilmiyorum ama yazılım niyetim var.
THP motora kurum temizleme öneriyorlar. O konuyu bir araştıracağım.
Otm şanzıman olduğu için biraz da korkutmuyor değil +30 hp.
Hayırlı olsun. İzlenimlerini bekliyoruz korona sonrası..
Muayene yıl sonu bitiyor. DP bilmiyorum ama yazılım niyetim var.
THP motora kurum temizleme öneriyorlar. O konuyu bir araştıracağım.
Otm şanzıman olduğu için biraz da korkutmuyor değil +30 hp.
Yazılım konusu altına yazmayayım dedim konu dağılmasın diye,
2011 3008 lerin otomatik şanzımanı sevimli değil, yapılmış örneklerinden feyz almadan yazılım işine girme derim otomatik vites 3008 için.
Tabi dizel otomatik 3008 den çok daha iyi benzin otomatiğin şanzımanı uyumu.
Şanzıman sorunlu değil ama daha fazla güç durumundaki tepkileri nedir deneyimlemek lazım...
Yazılım konusu altına yazmayayım dedim konu dağılmasın diye,
2011 3008 lerin otomatik şanzımanı sevimli değil, yapılmış örneklerinden feyz almadan yazılım işine girme derim otomatik vites 3008 için.
Tabi dizel otomatik 3008 den çok daha iyi benzin otomatiğin şanzımanı uyumu.
Şanzıman sorunlu değil ama daha fazla güç durumundaki tepkileri nedir deneyimlemek lazım...
Yazılım işini şimdilik erteledim. Diğer konu da da dediğim gibi çok cazip bir fiyat nedeni ile anlık yaptırma fikri oluşmuştu.
Öncelik şimdi cam filmi, yalıtım, iç dış kuaför, lastik vs olacak.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.