PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Subaru 2.0 Dizel



Backstage
01-06-2020, 00:45
2008 2010 arası Dizel Legacy bakıyoruz. İlanlardaki araçlar genelde 200bin km ve üstünde. Motora dair pek bilgim yok araştırmalarımda ilk gelenlerde krank kırma ve blok çatlatma durumları olmuş. Legacy ve özelde bu motor hakkında bilgisi olan var mıdır? Kronikleri var mı? Parça konusunda yürütme maliyetlerinde üzer mi?

Kayra
01-06-2020, 00:58
Subaru'nun TD motorlarında, sizinde dediğiniz gibi çoğunlukla kronik bir krank, motor kırma sorunu var. Özellikle TD Legacy'ler en uzak durulması gereken modeller. Büyük şehirlerde yedek parça - usta sorunu yaşamazsınız ama bu kilometrelerdeki TD Legacy'ler üzer..

YouTube (https://youtu.be/wGv-k-Sshsc) Bu video aklınızdaki soruların bir çoğunu cevaplar diye düşünüyorum.

r3dkit
03-06-2020, 11:36
ben 25liraya dediğin kasa legacy buldum hatasız boyasız. araba da yatak sesi vardı. elim kolum biraz uzundur araştırdım, bursada yurtdışı 50.000 km de motor buldum 40.000TL'ye. çalıştırır marş basarım sonrasına garanti veremem dedi. volan ve şanzuman çok ağır olduğu için yatak ve krank bozuyor, parçası yok.

ankarada subaru servisi bi abimin tek cümlesi 'yarınlar yokmuşcasına davranma'dedi. alınıp swap yapılabilir ama o da anası danasını geçecektir.

özet; bulaşmayın. ben 1 ay falan kafa yordum fikir aldım bu konuda.

mikelazi
06-06-2020, 10:21
boxer motor sonuçta yatay çalışıyor pistonlar

Backstage
06-06-2020, 11:53
Aracı yakın bir abime düşünüyorduk. Kendisi satın aldı aracı. 193 bin km ye kadar komple servis bakımlı herşey için servise gitmiş. Tanıdığı bir Subaru servis çalışanı önermiş parça servis anlamında destek olucak. Sadece ufak tefek kozmetik işleri var onlarda hallolduktan sonra 100bin bandının altında çok daha ederinin üstünde duran bir araba. Şimdilik izlenimler böyle.


boxer motor sonuçta yatay çalışıyor pistonlar

Kusura bakmayın ama hangi sorunun cevabı olduğunu anlayamadım.