Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 tdi euro 6 down pipe?
izmirlicem
11-06-2020, 15:50
Herkese merhaba. Uzun zamandır canımı sıkan partikül filtresini iptal ettirmeyi düşünüyorum. Araç rejenasyon yaparken hem çok yakıyor hemde çok ısınıyor. Şuan araçta paşaoğlu stage 1 yazılım var. Down pipe yapıp hem rejenasyondan kurtulmak hemde stage 2 ye geçmeyi düşünüyorum. Düşündüğüm down pipe aşağıda egr kapağıda var. Bu egr kapağının olmasının bir yararı olur mu? Zaten egr de iptal olacak. Bir diğer sorum ise down pipe yapınca duman ve ses olur mu? Ben dumanda seste olması taraftarı değilim. Dpf nin katalatikle bir olması ayrı bir sıkıntı. Aslında iptal etmek istemiyorum biraz daha basınç açabilsek ama çok çabuk tıkanır dediler stage 2 yazılımla. Birde ömür olarak zaten çok yüksek değil ömürleri sanırım. Elinde sonunda her dizel arabanın sonu dpf iptali.
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-leon-polo-golf-caddy-passat-egr-downpipe-kargo-bizden-600-tl-774277358/detay egr kapağı olmayanada 450 diyorlar.
Şahsi fikrim arabanın bütün para eden, emek verilmiş aksamlarını, çalışma mantığını mahvedecek siniz. ben olsam dokunmazdım...
izmirlicem
11-06-2020, 16:32
Partikülü kırdırmayacağım zaten, Partikülü yazılımla devre dışa bırakayım dedim ama o zamanda çok tıkanıp temizlenemez bir hale gelebilir. Ondan dolayı down pipe yapayım diye düşünüyorum. Partikül rejenasyondayken çok can sıkabiliyor.
Valla yazılımcılar daha iyi yorumlar da benim bildiğim bizim Turbolar zaten CAY 1.6 TDI lar gibi verimli değil yani DPF'yi iptal etsen de basınçla çok bir güç alamayacaksın diye biliyorum. Bu sebeple zaten 1449 a geçiliyor onda bile iyi firmalar dpf egr üzerinde bırakmayı tercih ediyor gerek yok iptal etmeye. Ben 20.000kmdir yazılımlı biniyorum, rejenerasyon çok çok az zaten sizde çok mu sık oluyor?
izmirlicem
11-06-2020, 17:09
Hayır çok sık girmiyor devreye, ama girince 2 seferde temizliyor, yazılım yokkende böyleydi. Birde araba çok ısınıyor rejenasyonda üstüne birde fazla yakıyor.
Hayır çok sık girmiyor devreye, ama girince 2 seferde temizliyor, yazılım yokkende böyleydi. Birde araba çok ısınıyor rejenasyonda üstüne birde fazla yakıyor.
Bilerek isiniyor zaten dpf deki partikulleri yakmak icin retard yapiyor ki egt yukselsin.(fazla yakmasi normal)
Zaten otomatik fan acar sogukken bile, sogutma suyu sicakligini kontrol altinda tutuyor ama diger bilesenler isiniyor ozellikle manifold, turbo, dpf ve egzoz. Bu sicaklik asil buradan geliyor. zarari olacagini sanmam.
Asil iptal edip uzerinde birakirsan zarari olur dpf hem tikanir hem ölür.
dpf iptal edip downpipe tak egr iptali yaptırıp rahatca kullan bunları iptal ettirmeden yazılımlı kullanman sıkıntı değil mi zaten stage 1 ile devam et yoluna
Biraz duman illaki olacak dpf olmayınca
Downpipeyi kesinlikle tavsiye ederim alt devirleride rahatlatıyor. Stage 2 yapmanıza bence çok da gerek yok. duman biraz olur stage 1 de rahatsız etmez ama stage 2 de baya baya açıyorlar.
Hyrenayt
13-06-2020, 11:07
Bence hiç ellemeyin dpf iyice salınca mecburi yapıcaksınız zaten bu şekilde kullanın. Gene de izlenimlerimi yazayım. Golf7 clh motorlu aracım da stage 2 ayarında yazılım, downpipe ve egr iptal var. Alt devirlerde az da olsa ölme mevcut şehir içi kullanımda özellikle dur kalk trafikte sürüş konforunu düşürüyor gaz tepkisi altlarda bir tık ölüyor. Soğuk ilk çalıştırmada 2-3 saniye duman atması mevcut onun harici sıfır duman bu yazılımla da çok alakalı sizde durum daha farklı olabilir. En önemlisi ise çevre.. illaki eskisine oranla fazla kirletiyoruz. :) Artıları İse dpf çok ağır tartmadım ama 10-12 kilo vardır diye tahmin ediyorum sökünce iyi bir ağırlık atmış oluyorsunuz. Asıl fark ise turbo dolduktan sonra başlıyo, üstlerde inanılmaz rahatlıyo bariz bir şekilde hissediyorsunuz.
İlandaki gibi Egr ile birlikte olan downpipe mantıklı değil, zaten egr ile çalışan partikülü iptal ediyorsunuz. Eğer derseniz egr aktif kullanıcam bu şekilde bir downpipe alıcam bu seferde emme komple kurum bağlar. Tavsiyem Downpipe ve egr iptal flanşı ayrı satılanları almanız. Varsa instagram hesabı size sesini de atabilirim.
izmirlicem
15-06-2020, 00:40
İlandaki egr kapağı icine pislik kacmasin diye kapaklı, egr zaten calismayacak
Hyrenayt
15-06-2020, 02:22
İlandaki egr kapağı icine pislik kacmasin diye kapaklı, egr zaten calismayacak
Tersine egr kapalı bile olsa egr girişi kurum dolucak çünkü downpipe ile bağlantılı attığınız üründe. Bahsettiğim downpipe direk egzoz sistemine bağlanırken egr girişi içinde ayrı flanşı bulunmakta egr’yi tamamen kapatıyor ne kurum nede pislik giriyor içine. İnstagramınızı paylaşırsanız detaylı fotoğrafları atabillirim.
mikelazi
15-06-2020, 15:46
dp ömürlük olur.
egr de contalanırsa alt ve orta devirler canlanır.uzun yol tüketimi düşer.
izmirlicem
19-06-2020, 19:49
YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=uYDP6kvXc60) Euro 6 motor da bunu kullanın turbo sorunu yaşanır diyor. Geçen fiyatını sormuştum 3.000 dedi :) Sanki ne satıyor. Aynı mal adanada 650 tl
battalgazi
26-06-2020, 21:07
downpipe sonrası ses artışı biraz oluyor ama öyle rahatsız edici bir artış değil tok bir motor sesi oluyor,sadece son susturucu olduğu için bu parçalar biraz da susturucu gibi davranıyor,bu parçalar kara dumanı önlüyor iptal edince siyah duman aracın yazılımsız olsada çıkar,yazılımda basınc biryere kadar mazot da açılacak oda duman demek
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.