Orijinalini görmek için tıklayınız : 1990 BMW e30 M40 motor problemi
Herkese selam arkadaşlar.1990 bmw e30 m40 motorlu aracımda tekleme silkeleme sorunu yaşıyorum.Araç 3 bin devir altında tekleme yapıyor devirli kullandığım da problem yok. İlk olarak bujileri değiştirdim(4 tırnak ngk) daha sonrasında buji kablolarının kontrolünü yaptırdım(problem görülmedi) bobin denendi,tevzi makarası değişti,sente ayarına bakıldı,akışmetre değişti.Enjeksiyon sistemi elde geçirildi.Eksantrik mili horozlar iticiler yeni değişti. Aracım gitmek istiyor da sanki biri tutuyormuş hissiyatı veriyor.160km nin üstüne de çıkmıyor araç. Bazen eksozdan benzin kokusu geliyor. Sorunu bulamadım. Son olarak ısı muşürünü değiştirmeyi düşünüyorum. Tecrübeleri arkadaşlardan yardım bekliyorum
ghibli06
11-08-2020, 23:39
krank ve agzantrik sensörlerinin numarası tutuyor mu orj. mi bak...
Yazmayı unutmuşum krank sensörü de yeni değişti. Eksantrik sensörü bildiğim kadarı ile m40 motor da yok
turboman
12-08-2020, 12:28
Akışmetre ve gaz kelebeği arasındaki boruda kaçak delik veya hava alma varsa ondan yapar aynı sorun m43 motorda yaşadık çözüldü...
Akışmetre ve gaz kelebeği arasındaki boruda kaçak delik veya hava alma varsa ondan yapar aynı sorun m43 motorda yaşadık çözüldü...
İlk etap da bende öyle düşünmüştüm fakat boru sağlam gözüküyor
Akışmetre ve gaz kelebeği arasındaki boruda kaçak delik veya hava alma varsa ondan yapar aynı sorun m43 motorda yaşadık çözüldü...
İlk etap da bende öyle düşünmüştüm fakat boru sağlam gözüküyor
Aracın sentesini kontrol ettiniz mi ? Belki ufak bir kaçıklık vardır
Database hatası verdiği için 2 kez mesaj yollandı gözüküyor. -Düzeltme-
Kontrol edildi araç sentede
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.