Orijinalini görmek için tıklayınız : S2000 hakkinda
Merhabalar,
Arabami cok seviyorum(golf 5 gti) fakat bu aralar beni ustu acik araba alma hevesi sardi. Arabami satip S2K alsammi diye bayaa dusunmeye basladim bu aralar? Pek bi bilgim yok acikcasi S2K hakkinda :o ve biliyorumki tecrubesi olan cok arkadas var bu forumda. Sizce deger mi? Cok modifiye yapicak bi insan degilim en fazlasi egzoz ve filtre yaparim. Suanki arabamda da zaten blow off disinda bisey mevcut degil. Cok kararsiz kaldim. Yardimci olursaniz sevinirim. :soru:
mechanıcer
14-01-2009, 00:04
s2k her ınsan evladının sahıp olamıyorsada 1 kere bınmesı gereken bı arac. yeterlı sanırım :D
:D Guzel bi aciklama tesekkur ederim. +,- leri ile merak ediyorum. Turboya cok alistim birakmak istemiyorum ama bi yandan da cabrio of ya:)
Emin olmamak kaydı ile okuduğum ve takip ettiğim kadarı ile klasik eksileri motor kulakları ve debriyajı sanırım..
Golf gti dan daha keyiflidir sanırım :)
Esp siz S2k kullandım gerçekten çok tehlikeli bi araç gibi geldi bana :)
Debriyaj problem degil, degistiririm gerekirse :)
Esp zaten gti da bela ya. Her dk devreye girmesinden de skldim acikcasi :) Espsiz derken yani butun modellerde varmi yoksa belli bi seneden sonra mi koyulmaya baslandi?
Almanci Tane-R
14-01-2009, 07:13
icine sığsaydım düşünüyordum
bende bir zamanlar :)
eğer boy problemi yoksa mutlaka düşün derim
180cm boyum var 2007 eylül ayında (2008 model) alıp 10.000km kullandım sıfırda çizdim pistede çıktım draglarada katıldım zorlanacak herşeyi yaptım hatta aldığım ilk günü izmirden çeşmeye otobanda 250+ yaptım :) ama asla tık demedi.
vsa'lı almanı tavsiye etmem kesinlikle vsa'lı al derim. golf gti'dan aldığın zevkin kat kat fazlasını alırsın. eger ilk defa arkadan itiş kullanıcaksan ilk başlarda zorlanıcaksın.
sattığıma pişmanım ama aynı dereden bi daha yıkanmamak için s3000 falan bişiler çıksın diye bekliyorum :)
+ 'ları sınıfının en hızlısı (stock), cabrio, 6 yıl garanti
- 'leri cabrio içeri ses alır, benzin deposu küçük
vsa'lı almanı tavsiye etmem kesinlikle vsa'lı al derim.
:D ahmet -sız eki hangisinde olacaktı?
:D ahmet -sız eki hangisinde olacaktı?
yok yok özellikle yazdım tavsiye değil, kesinlikle al demek için :D
S2000 nin bence tek kötü yanı dijital kadran :) iki kişilik olmasını geçtim artık :)
S2000 nin bence tek kötü yanı dijital kadran :) iki kişilik olmasını geçtim artık :)
bence çok şık abi ben seviyorum kadranını s2k nın :)
direksiyon yükseklik ayarı yok koltuk yükseklik ayarı yok safkan sporcu sanırım yeni olupta böyle olan bi araç başka yok.
bence çok şık abi ben seviyorum kadranını s2k nın :)
valla analog kadranda 9000+ rpm leri görmek bence daha zevkli olurdu... :icon_tup:
valla analog kadranda 9000+ rpm leri görmek bence daha zevkli olurdu... :icon_tup:
bunda da çok zevkli oluyor hatta devir kesici kadranda patlamalarla görmek daha zevkli :D
8.000rpm
14-01-2009, 08:47
iç mekan dar , tente kapalıyken kimilerine göre iç daraltıcı... (böyle bir arabadan ne beklediğinle direkt olarak alakalı tabii)
turbo bir araçtan inip atmosferik araca bineceksin ama unutma ki s2k 2 litre motordan stock olarak 240.-hp alıyor... üstelik 9.000.-ve üzerini çevireceksin...
bana göre de gerçekten ölmeden önce mutlaka sahip olunması gereken bir araç...
:)
o arkadan itiş zevkini yaşamak için bile alınır. sesi duruşu bence kesinlikle alınır.. imkanın varsa hiç kaçırma.. herşeyin tadına bakmak gerekir ..
Almanci Tane-R
14-01-2009, 09:25
180cm boyum var 2007 eylül ayında (2008 model) alıp 10.000km kullandım sıfırda çizdim pistede çıktım draglarada katıldım zorlanacak herşeyi yaptım hatta aldığım ilk günü izmirden çeşmeye otobanda 250+ yaptım :) ama asla tık demedi.
vsa'lı almanı tavsiye etmem kesinlikle vsa'lı al derim. golf gti'dan aldığın zevkin kat kat fazlasını alırsın. eger ilk defa arkadan itiş kullanıcaksan ilk başlarda zorlanıcaksın.
sattığıma pişmanım ama aynı dereden bi daha yıkanmamak için s3000 falan bişiler çıksın diye bekliyorum :)
+ 'ları sınıfının en hızlısı (stock), cabrio, 6 yıl garanti
- 'leri cabrio içeri ses alır, benzin deposu küçük
hemşom 180 boyla nasıl biniyordun ona valla helal olsun :D
hemşom 180 boyla nasıl biniyordun ona valla helal olsun :D
bana çok rahat geliyordu. ama rx8'de saçlar tavana sürtüyor hatta otokolik programında bide kask taktık yamuk yumuk kaldım :D
Tesekkur ederim. Icinin dar oldugunu biliyorum. Icerinin ses almasina artik alistim gti da cok ses aliyor. Boy meselesine gelince 1.75 falanim herhalde pek sorun olmaz. Tek sorun 2 kisilik olmasi aileden sorun cikartiyorlar bu durum icin. Arkadan itis ve cabrio olmasi beni cezbeden en onemli ozellikleri acikcasi.
bence hiç düşünmeden al çok zevkli bir araç ztn önce bi kullan başka bi araca binmek istemessin bidaha
ahmetuygur
14-01-2009, 10:27
ahk nın dediklerinin hepsi dogru bende bir s2k kullanıcısı olaraktan boyum 1.84 kg 100 :)
önce eksilerini sayıyıyım
- sıkısık trafikte işkence arabanın ici cok dar
- debriyaj cabuk bitmiyor arabayla sureklı action halinde oldugun ıcın cabuk bıtıyor diyorlar
- diffransiyel ve sanzımanı öle sıfır cizmeler donut yagmurlu havada cok patinaja kalmaya vs hayra alamet şeyler yapmıyor 2 arkadasım final gear kırdı :)
- fabrikasyon boyası cok cok cok kötü !
- ön camdan görüş kısıtlı
- no tork
- vsa'sız modeller yagıslı havalarda cok tehlikeli gecen sarıyerde otobüs durdu onumde onun solundan gecip gıdıyım dıe vıtes kuculuttum otobusun arkasından yanlayarak cıktım hee estetik olarak güzel ama bekelemedıgın anda boyle tepkiler veriyor araba :) sureklı keichi gibi bogusucaksın vsa'sız aracla vsa'lılar 2006 mayısından sonrakılere denk gelio onlarıda turbo yapmak sorunlu halen aem beyin cıkartmadı :) aklıma gelen baska - si yok
+ Cabrio :)
+ kızların ve insanların cok ilgisini çekiyor bana benzinlikte abi porsche mi bu dediler :)
+ cok hızlı 9000 deviri yasamak cok farklı
+ arkadan itiş eglence modunda yanındakı co yolcuna zevkli anlar yasatmana sebebiyet veriyor :)
+ elektronik bi aksam fazla olmadıgı ıcın arıza yapmıyor
+ klima iyi sogutuyor :)
+ teyp degisilmeli bence :) bundan sonraki ilk modifiyem olcak
+ yol tutusu basarılı
+ benzin sarfiyatı kardesimin 116i kadar :) belki daha az bile denebilir
+ sonsuz kadar aftermarket parca var modifiyede sınır yok
PROMINENT
14-01-2009, 11:00
2. vsa sız çok zorlamazsan sorun olmuyor..
ben şile otobanında okadar zorladım 2 yerde vsa devreye girdi..çizginde yuta yuta dönersin virajları abartmassan..
bence al..
böyle bir araba için - leri çok klasik olmazsa olmaz - ler..
onlarda sürüş keyfinin +ları için olan şeyler zaten...
Oturma pozisyonu ideal ölcülerdeki insanlar için çok güzel (ahmet uygur hariç :)) , direksiyon tutuşu ve direksiyonun tepkileri çok başarılı ancak direksiyonun ayarsız olması bir eksi bence. Frenleri kesinlikle yüksek süratlerde yetersiz kalıyor , panik frenleri pek seven bir araba degil nitekim arkası hafif olduğundan ötürü cok oynak ve yüksek süratlerde zaman zaman tedirgin ediyor. Düşürülmüş araçlarda bu daha da belirgin oluyor araba direk kızaklamaya calışıyor öne kapaklanamadığı için ,ABS yi devreye sokmak ister gibi sürücüsünü tedirgin ediyor .. Düşen araçlarda arka tarafında düşmesiyle araçta yük var seklinde algılayan elektrikli far motoru , farları en düsük ayara getiriyor , bu da gece görüşünüzde özellikle filmli öncama sahip araçlarda aracını çukurdan taştan kollamaya çalısan sürücüyü zorluyor.
Vsalı modellerin kullanımı cok harika , vsa cok yerinde müdahele ediyor özellikle körfez pistinde zaman kassanız bile devre dışı bırakmanıza hiç gerek kalmıyor.
Aracın benzin tüketimi nşa gayet makul. Vtec altı sehir içi kullanımlarında 250bin civarı yakıyor sanıyorum. Üstünde 500binleri geçmek pek mümkün :) Sesi , duruşu hakikaten çok güzel .. Boya konusunda ahmetuygura bir daha katılıyorum. Gerçekten çok çok zor bir boyası var bu aracın. Bakımı hakikaten zor. Uygulamasını yapanlar bile sikayetçi :)
Bir de bu arabayla kaza yaşamak hiç eğlenceli olmuyor :) :)
ahk nın dediklerinin hepsi dogru bende bir s2k kullanıcısı olaraktan boyum 1.84 kg 100 :)
önce eksilerini sayıyıyım
- sıkısık trafikte işkence arabanın ici cok dar
- debriyaj cabuk bitmiyor arabayla sureklı action halinde oldugun ıcın cabuk bıtıyor diyorlar
- diffransiyel ve sanzımanı öle sıfır cizmeler donut yagmurlu havada cok patinaja kalmaya vs hayra alamet şeyler yapmıyor 2 arkadasım final gear kırdı :)
- fabrikasyon boyası cok cok cok kötü !
- ön camdan görüş kısıtlı
- no tork
- vsa'sız modeller yagıslı havalarda cok tehlikeli gecen sarıyerde otobüs durdu onumde onun solundan gecip gıdıyım dıe vıtes kuculuttum otobusun arkasından yanlayarak cıktım hee estetik olarak güzel ama bekelemedıgın anda boyle tepkiler veriyor araba :) sureklı keichi gibi bogusucaksın vsa'sız aracla vsa'lılar 2006 mayısından sonrakılere denk gelio onlarıda turbo yapmak sorunlu halen aem beyin cıkartmadı :) aklıma gelen baska - si yok
+ Cabrio :)
+ kızların ve insanların cok ilgisini çekiyor bana benzinlikte abi porsche mi bu dediler :)
+ cok hızlı 9000 deviri yasamak cok farklı
+ arkadan itiş eglence modunda yanındakı co yolcuna zevkli anlar yasatmana sebebiyet veriyor :)
+ elektronik bi aksam fazla olmadıgı ıcın arıza yapmıyor
+ klima iyi sogutuyor :)
+ teyp degisilmeli bence :) bundan sonraki ilk modifiyem olcak
+ yol tutusu basarılı
+ benzin sarfiyatı kardesimin 116i kadar :) belki daha az bile denebilir
+ sonsuz kadar aftermarket parca var modifiyede sınır yok
Tesekkur ederim gercekten cok yardimci oldu. Teyp icin in dash monitor koyulabiliyor diye biliyorum
2. vsa sız çok zorlamazsan sorun olmuyor..
ben şile otobanında okadar zorladım 2 yerde vsa devreye girdi..çizginde yuta yuta dönersin virajları abartmassan..
bence al..
böyle bir araba için - leri çok klasik olmazsa olmaz - ler..
onlarda sürüş keyfinin +ları için olan şeyler zaten...
Vsa sorun cikarmazsa pek surusude etkilemezse problem yok o zaman,
Oturma pozisyonu ideal ölcülerdeki insanlar için çok güzel (ahmet uygur hariç :)) , direksiyon tutuşu ve direksiyonun tepkileri çok başarılı ancak direksiyonun ayarsız olması bir eksi bence. Frenleri kesinlikle yüksek süratlerde yetersiz kalıyor , panik frenleri pek seven bir araba degil nitekim arkası hafif olduğundan ötürü cok oynak ve yüksek süratlerde zaman zaman tedirgin ediyor. Düşürülmüş araçlarda bu daha da belirgin oluyor araba direk kızaklamaya calışıyor öne kapaklanamadığı için ,ABS yi devreye sokmak ister gibi sürücüsünü tedirgin ediyor .. Düşen araçlarda arka tarafında düşmesiyle araçta yük var seklinde algılayan elektrikli far motoru , farları en düsük ayara getiriyor , bu da gece görüşünüzde özellikle filmli öncama sahip araçlarda aracını çukurdan taştan kollamaya çalısan sürücüyü zorluyor.
Vsalı modellerin kullanımı cok harika , vsa cok yerinde müdahele ediyor özellikle körfez pistinde zaman kassanız bile devre dışı bırakmanıza hiç gerek kalmıyor.
Aracın benzin tüketimi nşa gayet makul. Vtec altı sehir içi kullanımlarında 250bin civarı yakıyor sanıyorum. Üstünde 500binleri geçmek pek mümkün :) Sesi , duruşu hakikaten çok güzel .. Boya konusunda ahmetuygura bir daha katılıyorum. Gerçekten çok çok zor bir boyası var bu aracın. Bakımı hakikaten zor. Uygulamasını yapanlar bile sikayetçi :)
Bir de bu arabayla kaza yaşamak hiç eğlenceli olmuyor :) :)
Tesekkur ederim. Kaza Allah korusun zaten kimseye vermesin. Galiba bu arabada cok extreme e gitmedikten sonra buyuk problemler cikarmaz. Kontrol sorunu gibi?
Tesekkur ederim. Kaza Allah korusun zaten kimseye vermesin. Galiba bu arabada cok extreme e gitmedikten sonra buyuk problemler cikarmaz. Kontrol sorunu gibi?
şöyle ki arkasının hafifliği nedeniyle tepkileri değişik. Aslen pistte yol tutsun diye üretilmiş 50ye 50 agırlık dağılımını hemen hemen yakalamış bir araç ancak güzel ülkemin asfaltını pek sevmeyen yapısı var :) Fabrikasyon lastiği Bridgestone potenza RE050. Aynı lastiği 2003-2004 sti da farklı ebatlarda kullanıyor. Kısacası başarılı bir lastik olmasına karşın bu torksuz araba 3ten 4e hızlı geçişlerde bile arkasını kaybedebiliyor. Özellikle soğuk asfaltta . Değişik yani .. Zaman zaman 1de bile saramıyorken bazen 3e atarken bile saçmalayabiliyor. Tabi bütün bu söylemlerim hızlı kullanmalar için geçerli. Gündelik olarak normal sürüşlerde böyle şeyler yaşanmaz elbette :icon_tup: yine de sesi ve döndüğü devir insanı pek sakin bırakmıyor maalesef :)
Kontrol olarak düsük süratlerde köşebaşı yanlamalar fln kontrol sorunu yaratmıyor. Aracın 1.vitesi zaten 70te bitiyor. Ancak 2ye hızlı bir geçişle arkanın kopması biraz kontrolsüzleşiyor. Özellikle RWDda yeni olan sürücüleri bayağı tedirgin ediyor , yine de gazdan ayağın çekilmesiyle araç güvenli bir sekilde çizgisine geri dönüyor. Yani yazdığımız kadar karamsar bir tablo yok ortada .. Yine de ahmetin verdiği örnek gibi seyler olabiliyor. Dikkatli olunması gereken bir araç :)
Eğer s2000e karşı zaafın varsa ve durumunda varsa binmeni tavsiye ederim , tadı alınması gereken bir otomobil kısacası ..
ahmetuygur
14-01-2009, 11:27
Tesekkur ederim gercekten cok yardimci oldu. Teyp icin in dash monitor koyulabiliyor diye biliyorum
yanlış biliosun :)
indash koyulmuyor sadece sahibinden.comdaki arkadasımızın s2000de degisik torpido getirtip taktıgını bılıyorum ordakıde ındash degıl sadece monitör :) sıgmıyor yani torpidoyu delip monitör takmak cok mantıksız
Tesekkur ederim gercekten cok yardimci oldu. Teyp icin in dash monitor koyulabiliyor diye biliyorum
in dash biraz zor ekranı açtığında havalandrmaya denk gelir. bide ekran hep yamuk kalır.
ahmetuygur
14-01-2009, 11:33
abi bide hadi diyelim taktın indashi izleyemiyceksın kafası bukuk durucak hadı one dogru cıkarttırdın dıyelım bı sekılde vıteslerı nasıl geciriceksn :)
o arabanın içinde ekrana kim bakar be özledim beah şu ana kadar üzüldüğüm iki arabamdan biri kendileri.
yanlış biliosun :)
indash koyulmuyor sadece sahibinden.comdaki arkadasımızın s2000de degisik torpido getirtip taktıgını bılıyorum ordakıde ındash degıl sadece monitör :) sıgmıyor yani torpidoyu delip monitör takmak cok mantıksız
Dogrudur. Pek bi bilgim yok acikcasi o konuda:)
şöyle ki arkasının hafifliği nedeniyle tepkileri değişik. Aslen pistte yol tutsun diye üretilmiş 50ye 50 agırlık dağılımını hemen hemen yakalamış bir araç ancak güzel ülkemin asfaltını pek sevmeyen yapısı var :) Fabrikasyon lastiği Bridgestone potenza RE050. Aynı lastiği 2003-2004 sti da farklı ebatlarda kullanıyor. Kısacası başarılı bir lastik olmasına karşın bu torksuz araba 3ten 4e hızlı geçişlerde bile arkasını kaybedebiliyor. Özellikle soğuk asfaltta . Değişik yani .. Zaman zaman 1de bile saramıyorken bazen 3e atarken bile saçmalayabiliyor. Tabi bütün bu söylemlerim hızlı kullanmalar için geçerli. Gündelik olarak normal sürüşlerde böyle şeyler yaşanmaz elbette :icon_tup: yine de sesi ve döndüğü devir insanı pek sakin bırakmıyor maalesef :)
Kontrol olarak düsük süratlerde köşebaşı yanlamalar fln kontrol sorunu yaratmıyor. Aracın 1.vitesi zaten 70te bitiyor. Ancak 2ye hızlı bir geçişle arkanın kopması biraz kontrolsüzleşiyor. Özellikle RWDda yeni olan sürücüleri bayağı tedirgin ediyor , yine de gazdan ayağın çekilmesiyle araç güvenli bir sekilde çizgisine geri dönüyor. Yani yazdığımız kadar karamsar bir tablo yok ortada .. Yine de ahmetin verdiği örnek gibi seyler olabiliyor. Dikkatli olunması gereken bir araç :)
Eğer s2000e karşı zaafın varsa ve durumunda varsa binmeni tavsiye ederim , tadı alınması gereken bir otomobil kısacası ..
RWD arada bir kullandim ama tecrubesiz sayilirim. Cok dikkatli olmam gerekir. Bide dedigin gibi araba gaza getiren bir araba.
PROMINENT
14-01-2009, 11:53
stock sesi bile gaza getiriyor emin ol :)
stock sesi bile gaza getiriyor emin ol :)
:) Ben stockcuyum zaten modifiye pek sevmiyorum anca filtre egzoz cam filmi :)
ahmetuygur
14-01-2009, 12:41
arkadan itis hic kullanmadım dıe korkarak bınersen kesın patlarsın :) bende hayatımda arkadan ıtıs araba sahıbı olmadım ama allaha sukur kaza yapmadım :)
initial-D
14-01-2009, 12:56
birşey sorucam.direksiyonun derinlik ayarı varmı peki.yükseklik ayarı yok demişsiniz.ben bikere fuarda oturdum rahatsız olmadım ama sürerken nasıldır bilemem.195 boyundayım.
direksyonu apışaramda tutarak gokart kullanmakta zorlanmıyorum:Dbunda problem olurmu
Absinthé
14-01-2009, 12:58
RWD ye alış bence önce... vsasız s2000 zaten arkası oynak...
Kontra vermeyi bilmıyosan hiç beklemediğin bi anda karşı ki dağlar cenderme cenderme olabilir =)))
Emin olmamak kaydı ile okuduğum ve takip ettiğim kadarı ile klasik eksileri motor kulakları ve debriyajı sanırım..
Golf gti dan daha keyiflidir sanırım :)
Esp siz S2k kullandım gerçekten çok tehlikeli bi araç gibi geldi bana :)
Nasıl kullandığınıda yazsana kanka :heyoo:
bence tasarım olarak S2000 in yanında golf vasat ... Arka arkaya kullanın civciv potansiyeli araç hangisi daha fazla test edin :) benim bir kıstasımda bu :D Şakaya gelmeyecek bir araç virajlarda ... Bence alınır keyif performans hem şık hem güçlü ... Dediğiniz gibi bir invidia ile olay biter .
s2k iiidirrrr alınır binilirrr ....
Symetnix
14-01-2009, 13:17
birşey sorucam.direksiyonun derinlik ayarı varmı peki.yükseklik ayarı yok demişsiniz.ben bikere fuarda oturdum rahatsız olmadım ama sürerken nasıldır bilemem.195 boyundayım.
direksyonu apışaramda tutarak gokart kullanmakta zorlanmıyorum:Dbunda problem olurmu
ben 1.93 um
pardon ama nasıl sıgabıldın s2000 e ? :eek:
Affınıza sığınarak VSA nedir öğrenebilirmiyim..Esp tarzında birşey sanırım ?
ben 1.93 um
pardon ama nasıl sıgabıldın s2000 e ? :eek:
olm evladım sığılıyo diorum haala sığamadım diosun :D
sen Coopene binip s2000 sanmış olmıyasın :d huehuhue
Uzun adamsın onu biliyoruzda s2k da tenteye kafan çarpar belki gerisi sığar :D
Affınıza sığınarak VSA nedir öğrenebilirmiyim..Esp tarzında birşey sanırım ?
Esp nin japan vers. :D
Bildiğimiz stabilite düzenleyen elektronik destek oluyor ...
initial-D
14-01-2009, 13:43
ben 1.93 um
pardon ama nasıl sıgabıldın s2000 e ? :eek:
bayaaa oturdum sığdım işte:)pedallar biraz ilerde olduğu için problem olmadı
Affınıza sığınarak VSA nedir öğrenebilirmiyim..Esp tarzında birşey sanırım ?
evet esp nin hondacası
s2000 kesinlikle mütiş inanılmaz zevkli ve sana golf gtı dan çok daha fazla keyif verir stock olarak bile çok başarılı sesi muazzam durumlar müsayitse şiddetle tavsiye:)
Absinthé
14-01-2009, 14:28
Affınıza sığınarak VSA nedir öğrenebilirmiyim..Esp tarzında birşey sanırım ?
Türkçe meali : İstemdışı yan verdirtmiyor =D
Bende 1.92 yim kesnlikle kafam tenteye değmemekte hatta arada ciddi mesafede var ama 100kg olduğumdan koltuga sığmakta sıkıntı çektim :D
nightkids_han
14-01-2009, 15:23
bence harika 1 araç .... her açıdan .... 9k doneceğim hehe 4000 de vites atıyorum bea....
Esp nin japan vers. :D
Bildiğimiz stabilite düzenleyen elektronik destek oluyor ...
evet esp nin hondacası
Türkçe meali : İstemdışı yan verdirtmiyor =D
O zaman vsa güzel birşeeeey..Esp ve türevlerini seviyoruz :D
TYPERHAKAN
14-01-2009, 19:42
hiç düşünme derim.herkesin birkez bile olsa binmek istediği bir makine.
Herkese tesekkur ederim. En iyisi araci bi test edip ve sizin vergidiniz bilgiler dogrultusunda karar vermek. Tesekkur ederim tekrardan. Aracin espli olmasina dikkat edicem sakata gelmemek icin :)
Emir_b16a
14-01-2009, 21:26
2 kişilik araç sni arahtsız etmicekse rahatça binebilirsin s2k e
2 kisilik arabaya ailem cok karsi da bakicam bi caresine :)
Acele bi yere yetişmen gerekiyor kafanda bin bir düşünce var trafikte hızlı gitmeye çalışıyosun golf seni yolda tutar ama s2k yardımcı olmaz bu durumda :D
2 kişilik dar filan onları geçtimde..kontrol sorunu canını sıkabilir bazen..1. vites bitip 2.ye attığında arka tarafın istem dışı hareketleri başlarda mutlu etsede golfün yol tutuşunu özletebilir..
Özetle tehlikeli, sürekli dikkat isteyen bi araba dikkatli kullanmak lazım..Arkana yaslanıp konforlu konforlu gaza basamazsın yola ve direksiyona kilitlenip arkanın savrulmasına sürekli direksiyonla tepki vermen lazım..O yüzden vsalı almak daha mantıklı..
Peformans/yakıt tüketimi olarak çok başarılı..
Acele bi yere yetişmen gerekiyor kafanda bin bir düşünce var trafikte hızlı gitmeye çalışıyosun golf seni yolda tutar ama s2k yardımcı olmaz bu durumda :D
2 kişilik dar filan onları geçtimde..kontrol sorunu canını sıkabilir bazen..1. vites bitip 2.ye attığında arka tarafın istem dışı hareketleri başlarda mutlu etsede golfün yol tutuşunu özletebilir..
Özetle tehlikeli, sürekli dikkat isteyen bi araba dikkatli kullanmak lazım..Arkana yaslanıp konforlu konforlu gaza basamazsın yola ve direksiyona kilitlenip arkanın savrulmasına sürekli direksiyonla tepki vermen lazım..O yüzden vsalı almak daha mantıklı..
Peformans/yakıt tüketimi olarak çok başarılı..
düzgün lastikleri olan VSA'lı bi s2k kullandın mı?
onden ceker araba kullanir gibi tepki bekleyenler oluyor s2k icinde;
aktarma arkadayken siz kut-pat debriyaji birakirsaniz 8bin devirde arkasida oynar diregede sararsiniz..
dogru cizgi ve gaz miktarinda arkasi savrulmuyor, ama onden ceker gibi kullanirsaniz kotu tabi;
bkz: virajda gaza veya frene basmamak..
şöle söleyebilirim s2k yı süremiyceksen çilesi çekilmez ama çok güzel araba
direksiyonda aktif olman lzm şöförlüğünün ii olması lzm,zevk almak istiosan direksiyonda bazı şeyleri 2 kere düşnümeye gelmeyecek bir araba:)
mesele 2 şeritli bir yolda 260 la giderken kamyon kamyonu sollarken görünce gaz kesmeyip daha çok gaza basıp top speed yapcaz abi rahat ol biz gidene kadar sollar onlar birbirini dien tipler keyif verio bana sürerken :)
Emir_b16a
15-01-2009, 10:45
Acele bi yere yetişmen gerekiyor kafanda bin bir düşünce var trafikte hızlı gitmeye çalışıyosun golf seni yolda tutar ama s2k yardımcı olmaz bu durumda :D
2 kişilik dar filan onları geçtimde..kontrol sorunu canını sıkabilir bazen..1. vites bitip 2.ye attığında arka tarafın istem dışı hareketleri başlarda mutlu etsede golfün yol tutuşunu özletebilir..
Özetle tehlikeli, sürekli dikkat isteyen bi araba dikkatli kullanmak lazım..Arkana yaslanıp konforlu konforlu gaza basamazsın yola ve direksiyona kilitlenip arkanın savrulmasına sürekli direksiyonla tepki vermen lazım..O yüzden vsalı almak daha mantıklı..
Peformans/yakıt tüketimi olarak çok başarılı..
s 2k i önden çeker araba gibi yolda tutmaya çalışmak mantıksızlık olur
ama şu warki vsa lı yada vsa sız arkadan itişli araba kullanmak çok daha keyifli we eylenceli yanlızca biraz daha tecrübe gerekio doğru gaza basmayı debriyajı doğru kullanmayı biliosan hiç bişi olmaz sınırları zorlamazsan ki kolay kolay kafadan kopmayan bi arabadır s2k arkadan kontrollü kayar ama kontrol edersen kafadan kopmak çok daha tehlikeli
S2000 cok özel bir arac arkadan itiş oluşuyla x şasesiyle cabrio oluşuyla tam bir zevk roadstarı ve yıllar önce piyasaya sürülmüş olmasına rağmen dizayn olarak şuan piyasadaki çoğu rakibinden daha cekici.Fakat hersey tozpembe değil her arac gibi bu aracında sorunları var.Misal bu aracı aldığında hardtop almak zorundasın cunku yağmurda ses yapıyor bez tavan.Konfor olarak kesinlikle vasat bir arac ayrıca iç mekanıda oldukca ufak bu yuzden uzun yolculuklar için uygun değil.Benzin sarfiyatı konusunda vtec altı kullandığında gayet tutumlu bir arac normal 2.0 bir arac kadar yakıyor kullanıcısını üzmüyor.Performans olarak hernekadar cevremdekileri tatmin etmesede bu tamamen kullanıcısına göre değişiyor benım gibi rolling vs merakın yok cilalayıp gezerim dersen senı hiç üzmez gayet performanslı bir arac.VSA lımı VSA sızmı dersen kesinlikle VSA lı derim cunku böle bir arac bence hiç güvenli değil bu tür sistemler olmadığında.Fren performansı hernekadar herkez sorunsuz ve başarılı desede alman otomobilleri kullanmış biri olarak dozlaması fren performansı vs vasatın ötesine gecemez bana göre şişiyordu frenler.Bakım aralıkları kısa bir arac s2000 bu bir dezavantaj olarak gösterilebilir ama benım için en buyuk dezavantajı yedek parca sıkıntısıydı. 3. arka stop için 2 ay bir motor kayışı için 3 ay beklemen gerektiği söleniyor servislerde.Ayrıca bircok otomobil sahibi olmuş biri olarak debriyajı 3000de biten hiç aracım olmadı.Bu aracımıda 10oookm de sattım ve üstünde fabrikadan cıkarken sahip olduğu debriyaj vardı ama cevremde cok duydum gördüm 3000de 5000de bitenini.Maliyetide 1500ytl debriyajın.2 kişilik olması bana göre dezavantaj değil sonucta bu aracı alırken bunu biliyor kullanıcılar bu tam bir zevk otomobili.Yazım uzun oldu fakat sıfır s2k almış daha evvelden alman otomobili kullanmış biri olarak düşüncelerimi yazmak istedim.Golf gti s2k ile kıyaslandığında kesinlikle daha dayanıklı daha kullanışlı ve cok daha kaliteli bunuda yazmadan gecemiyeceğim.s2k artık ele düşmesi 2.elde fazlasıyla zarar edilebileceği düşünülerek alınması gerektiğini söleyerek yazımı bitiriyorum karar senın bu otomobil kararları tamamen tercih zevk renk meselesi...
Acele bi yere yetişmen gerekiyor kafanda bin bir düşünce var trafikte hızlı gitmeye çalışıyosun golf seni yolda tutar ama s2k yardımcı olmaz bu durumda :D
2 kişilik dar filan onları geçtimde..kontrol sorunu canını sıkabilir bazen..1. vites bitip 2.ye attığında arka tarafın istem dışı hareketleri başlarda mutlu etsede golfün yol tutuşunu özletebilir..
Özetle tehlikeli, sürekli dikkat isteyen bi araba dikkatli kullanmak lazım..Arkana yaslanıp konforlu konforlu gaza basamazsın yola ve direksiyona kilitlenip arkanın savrulmasına sürekli direksiyonla tepki vermen lazım..O yüzden vsalı almak daha mantıklı..
Peformans/yakıt tüketimi olarak çok başarılı..
İlla beni soğutacaksın :Deli:
190 ım sıgamadım daha dorusu rahat edemedım:D
onnun dısında ekstra konu acmadan sorabılırım burda herhalde..
s2kda cai , komple egsoz ve headrs tek tek ne kadar guc verıyor tahmını?
herkes farklı şey yazar ben stock 240,8 verdim headers, egsoz ve cai'den sonra 241 verdi. :)
ama başkasında sadece aem v2 ile 251 verdi :)
190 ım sıgamadım daha dorusu rahat edemedım:D
onnun dısında ekstra konu acmadan sorabılırım burda herhalde..
s2kda cai , komple egsoz ve headrs tek tek ne kadar guc verıyor tahmını?
farketmez her türlü seni yerrr:)
:D senın headr egsoz ters etkı bıle yapıcakmıs nerdeyse abi:D
farketmez her türlü seni yerrr:)
yıyen s2k olsun farketmez saygımız var ona:beuj::rolleyes:
ben alınca deneriz serkan:) ALLAH söyletti bea:)
vsa'lılar bu konuda çok kötü beyinsiz olmuyo işler
ben alınca deneriz serkan:) ALLAH söyletti bea:)
o gunlerıde goruruz inş 2 lıyelım s2kları bende ıstıorum ama 2. araba olarak oda ılerde olur belkı:(
ahmetuygur
15-01-2009, 15:46
baranın yazdıkları cok dogru bı konu harıc katılmıyorum ayaga dustu demıssın kanka s2000 efsane arac 200sx ler hala revacta bak amerikaya s2k da aynı sekilde :)
s2k ıyıdır bu aracımda sora 2.arac olarak almayı cok ısterdım tam bı zewk arabası...
Arkadaslar dun 2005 model baktim test ettim. Cok dar geldi ici ustu kapaliyken. Ustunu Acinca rahatliyosun anca. Sonra galeriye gittim 0 beyaz ici kirmizi gordum asik oldum. Kafamda 2. el vardi ama cok guzldi 0 i da.
arabami simdi satiliga cikarsam satilirsa 1 ay icinde. onumuzdeki ay sonuna dogru onu alabilirim herhalde :) satilmazsa gti kalir :)
Tesekkur ederim herkese ilgisi ve vakti icin.
initial-D
16-01-2009, 04:10
beyaz olan sıfır nerde?mutluhandamı?
ahmetuygur
16-01-2009, 11:34
satıldı gurkan arkadasımız aldı beyazı
kaça aldı? tekrar 73'e düştü mü fiyat?
Almanci Tane-R
16-01-2009, 14:33
hayırlı olsun. beyaz güzel tercih. kazasız belasız
Sıfırını 73e bırakıyolarsa sahibindendekiler uçmuş walla
kaça aldı? tekrar 73'e düştü mü fiyat?
gecenlerde bir arkadas sıfırını 77 küsüre almıs sanıyorum :rolleyes:
maxpower
17-01-2009, 11:38
beyaz, içi kırmızı deri süper bi kombinasyon olur
nissan z
17-01-2009, 15:23
selam aleyküm arkadaşlar s2000 yer yüzünün en özel makinalarından biri honda preludelerde kullanılan motor h22a nın çok benzeri aralarındaki fark f20c triger zincirli birazda üst kapakta değişiklik yapılmı dirde s2000 nin f22c motorlusu vardıe 2156 cc h22a 2156 cc dir pistonları dövme aliminyum güçlendirilmiş alaşındır 6 ileri şanzumanı karbon fibeden imal edilmiştir buda araça hafiflik kazandırıştır ve şase x şeklinde olup ii bir denge sağlamıştır araç gerçekten 6000 binden sonra başka bir şeye canavara sanki racing bir motorsiklette hissediyorsun kendini makina biraz torksuz ama vitesleri 7000 de çakarsan bu sorun kalkıyır bence bu sorunu ordan kaldırmak için komprosör yani supercharger uygulanabilir yakıt konusunda 7000-8000 bin yapmazsanız civicten bile az yakor inanın yanlama konusunda yapacak bişey yok slik kauçuk lastik kullancaksın oda yağmurlu havalar gelemez araç zaten lsd yani sınırlı dif kilitli doğan bile yanlıyor yüklenince arkadan itişin zevki buda arkadaç itişi kullanmak proluk ister drift yapan adamlar o süratlerle yanlayarak köprüyü geçiyorlar bence s2000 aşık olunacak ve insan zekasının ve becersinin gelidiği son noktada bi araba
PROMINENT
17-01-2009, 19:04
abartsaydın :)
DogukanB
17-01-2009, 19:07
Yazı çok açıklayıcı ve güzel olmuş: 'insan zekasının ve becersinin gelidiği son noktada bi araba' kısmı biraz iddialı olmuş sanki.:)
S2000 drift aracı değil drifte elverişli bir aracta değil fiziksel özellikleri buna elverişli değil zaten.S2000 pist aracı bence timetriala yatkın bir arac.S2k ile drift yapmaya calışmak onun canını almaktan başka bir işe yaramıyor bana göre.Köşe başlarından yanyan cıkabilirsin ama drifte yatkın değil unutmamak gerekiyor.Fiyatına göre cok keyifli dizaynı cok başarılı motoru ödül almış bir roadstar.
nissan z
18-01-2009, 11:44
yo ben abartamadım kardeş şuanda atmosforik 2000 cc motordan yani turbosuz komprosörsüz 9000 devir çevirttirip 240-250 hp alan bir motor yok bu insan zekası mühendistlik harikası değilmi volkswagenin 1.4 tsi var onlarda çift şarj kullanmışalar doğrudan direk enjeksiyon ve değişken subab zamanlması motorda bi komproser ve birde turbo var 2500 e kadar komproser sonra turbo devreye giriyor ama ve en az 2500 cc nin torkunun almış çift beslemeyle
nissan z
18-01-2009, 11:48
neyi abaratcam güzel gardaşım peki neyi abarmışım
herkesin dedii gibi ölmeden tadılacak bir araç..
Allah hepimize nasip eder inşallah..
snde alırsan şimdi den hayırlı olsn
yazın bi üstünü aç bi vtec aç hayat senin :)
Alper D.
03-02-2009, 11:13
selam aleyküm arkadaşlar s2000 yer yüzünün en özel makinalarından biri honda preludelerde kullanılan motor h22a nın çok benzeri aralarındaki fark f20c triger zincirli birazda üst kapakta değişiklik yapılmı dirde s2000 nin f22c motorlusu vardıe 2156 cc h22a 2156 cc dir pistonları dövme aliminyum güçlendirilmiş alaşındır 6 ileri şanzumanı karbon fibeden imal edilmiştir buda araça hafiflik kazandırıştır ve şase x şeklinde olup ii bir denge sağlamıştır araç gerçekten 6000 binden sonra başka bir şeye canavara sanki racing bir motorsiklette hissediyorsun kendini makina biraz torksuz ama vitesleri 7000 de çakarsan bu sorun kalkıyır bence bu sorunu ordan kaldırmak için komprosör yani supercharger uygulanabilir yakıt konusunda 7000-8000 bin yapmazsanız civicten bile az yakor inanın yanlama konusunda yapacak bişey yok slik kauçuk lastik kullancaksın oda yağmurlu havalar gelemez araç zaten lsd yani sınırlı dif kilitli doğan bile yanlıyor yüklenince arkadan itişin zevki buda arkadaç itişi kullanmak proluk ister drift yapan adamlar o süratlerle yanlayarak köprüyü geçiyorlar bence s2000 aşık olunacak ve insan zekasının ve becersinin gelidiği son noktada bi araba
kaucuk lastık yazmıssn da lastıklerın hepsı kaucuk tur zaten.. gerı kalan herseyıne katılıyorum.
ben 2 tane s2k degıstıren bırı olarak 1 kere bınılmesıne tavsıye ederım.. ıc aksam cok kalıtesız ve basıt ama motor yuruyen aksam ve sanzuman bana gore mukemmel dıyebılırım... en azından 1 kere bın. ben sıyah renkte sorun yasadım ama sarıda hıc yasamadım bence mutluhan da 0 bı tane sarı var gıt onu al.... farklı durur herzman sarı...(tuna)
Emir_b16a
03-02-2009, 13:15
selam aleyküm arkadaşlar s2000 yer yüzünün en özel makinalarından biri honda preludelerde kullanılan motor h22a nın çok benzeri aralarındaki fark f20c triger zincirli birazda üst kapakta değişiklik yapılmı dirde s2000 nin f22c motorlusu vardıe 2156 cc h22a 2156 cc dir pistonları dövme aliminyum güçlendirilmiş alaşındır 6 ileri şanzumanı karbon fibeden imal edilmiştir buda araça hafiflik kazandırıştır ve şase x şeklinde olup ii bir denge sağlamıştır araç gerçekten 6000 binden sonra başka bir şeye canavara sanki racing bir motorsiklette hissediyorsun kendini makina biraz torksuz ama vitesleri 7000 de çakarsan bu sorun kalkıyır bence bu sorunu ordan kaldırmak için komprosör yani supercharger uygulanabilir yakıt konusunda 7000-8000 bin yapmazsanız civicten bile az yakor inanın yanlama konusunda yapacak bişey yok slik kauçuk lastik kullancaksın oda yağmurlu havalar gelemez araç zaten lsd yani sınırlı dif kilitli doğan bile yanlıyor yüklenince arkadan itişin zevki buda arkadaç itişi kullanmak proluk ister drift yapan adamlar o süratlerle yanlayarak köprüyü geçiyorlar bence s2000 aşık olunacak ve insan zekasının ve becersinin gelidiği son noktada bi araba
100 den sonrada kapıları açınca uçuyomu :confused: :D
s2000 cok guzel arac ama sende biraz daha konfor ve yumusak bi arabaya bakarsan audi tt roadstrlara bi bak derim.golften sonra cok yabancilikta cekmezsin ;)
vsa s2000 lerde sürekli devrede mi ? yoksa isteğe bağlı kapatılabiliyor mu?
Almanci Tane-R
14-02-2009, 11:00
vsa s2000 lerde sürekli devrede mi ? yoksa isteğe bağlı kapatılabiliyor mu?
Kapatılabiliyor
8.000rpm
24-02-2009, 16:23
s2000 üretimi artık bitti...
ve bence özellikle vsa'lı modeller , bir kat daha özel ve değerli modeller olarak kalacaklar...
VSAsız (200 model ilk yarı çıkışlı) bir S2k kullanıcısıydım, 1 hafta oncesine kadar. Bir arkadasla anlastık ettik aracı veriyorum. Deneyimlerim:
Oyle VSAsız soyle boyle diyenler bence gercekten cok abartıyorlar. Islak yolda cok asırıya kacmazsan arac cok stabil ve kontrolun sende oldugunu (ozellikle kuru yolda) tamamen hissettiriyor. Islakta da ufak bir iki olayda da anında mudahalelerle duzeltiosun zaten, çok bir olay yok.
Aracın içi dar ve basit, kalite pek aramayacaksin ama onun yanında motor, yuruyen aksam şanzıman gercekten cok başarılı. Surekli olarak degil ama her insanin 3-5 ay olsa da sahibi olması gereken bir arac bence.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.