4LaRKaD
27-08-2020, 09:40
Merhaba,
Bir arıza ile karşı karşıyayım ve konu hakkında sizlerden fikir paylaşımı almak istiyorum. Aracımda alt devirlerde bütün vitesler sorunsuz bir şekilde geçiyor, fakat üst devirlerde mesela 1.vites 7bin dönünce 2ye... 2.vites 7bin dönünce 3e girmesi çok çok zor oluyor sanki o an vites kutusu komple kapanıyor gibi debriyaj ayağımın altında kayboluyor. Aracımın şanzuman içini komple sıfırlamıştım, şanzuman yağını düzenli değişirim, 5km önce orjinal baskı balata takmıştım belki fabrika hatası vardır diye onu söktüm dün sıfırladım yine aynı, vites çubukları sıfır, debriyaj teli sıfır. Senkromençlerde veya dişlide olduğunu sanmıyorum çünkü üst devirlerde bildiğiniz vites duvar oluyor. Debriyaj telinden şüpheleniyorum takarken yanlış takılmış olabilir mi ? Belki saçma gelecek ama aracımda daha önce warex vardı söktüm şuan oem susturucularım takılı, ustanın biri :soru:küçük viteslerde yüksek devirde araba sıkıyor ondan olabilir diye fikir verdi açıkcası çok mantıklı gelmedi.
Bir arıza ile karşı karşıyayım ve konu hakkında sizlerden fikir paylaşımı almak istiyorum. Aracımda alt devirlerde bütün vitesler sorunsuz bir şekilde geçiyor, fakat üst devirlerde mesela 1.vites 7bin dönünce 2ye... 2.vites 7bin dönünce 3e girmesi çok çok zor oluyor sanki o an vites kutusu komple kapanıyor gibi debriyaj ayağımın altında kayboluyor. Aracımın şanzuman içini komple sıfırlamıştım, şanzuman yağını düzenli değişirim, 5km önce orjinal baskı balata takmıştım belki fabrika hatası vardır diye onu söktüm dün sıfırladım yine aynı, vites çubukları sıfır, debriyaj teli sıfır. Senkromençlerde veya dişlide olduğunu sanmıyorum çünkü üst devirlerde bildiğiniz vites duvar oluyor. Debriyaj telinden şüpheleniyorum takarken yanlış takılmış olabilir mi ? Belki saçma gelecek ama aracımda daha önce warex vardı söktüm şuan oem susturucularım takılı, ustanın biri :soru:küçük viteslerde yüksek devirde araba sıkıyor ondan olabilir diye fikir verdi açıkcası çok mantıklı gelmedi.