PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ãnternetten satýn alýnan ürünün gönderilmemesi



aqustic
29-12-2020, 13:59
İzmir bayraklıda bulunan dekorcan isimli firmadan 9 kasımda kredi kartıyla 550 ₺ degerinde alış veriş yaptım.
Ürünüm hala gönderilmedi.Önceleri telefonla aradıgımda kargoya verilecegini söylediler.Sonra ellerinde olmadıgını para iadesi yapacaklarını söylediler.Hala haber yok..
Cimere yazdım.
Tüketici hakem heyetine yazdım.Hakem heyetinde e devletten baktıgımda "savunması istendi" olarak gözüküyor.
Yapılabilecek başka birşey var mı?
Arıyorum telefona da bakan yok.
Dekorcan - Evine Hayat Kat (https://dekorcan.com/)

2jz
29-12-2020, 14:23
Tedarik ve gönderim süresini kontrol edin. Genelde sözleşmeler (en azından benimki bu şekilde) 1-10 gün tedarik 1-3 gün kargo süresi şeklindedir. Bu süre içinde gerçekleşmezse para iade edilmesi gerekmektedir.

Satıcı en kısa sürede sanal posuna girip yada kullandığı entegrasyon üzerinden tutarın tamamını iade et yapmalı. Banka prosedürleri gereği hesabınızın 1-5 iş gününde hesabınıza geçmesi gerekir.

Sanal posunu hatırlıyorsanız oraya talepte bulunun 1 saat içinde işlem gerçekleşir.

yigitblr
29-12-2020, 14:40
Eğer herhangi bir kargolanmış gönderi yoksa banka aracılığıyla iptal edilebiliyor diye biliyorum. Bence bankanızla görüşmeniz en doğrusu olur

Emre-Dylan
29-12-2020, 16:09
Bankayla iletişime geçip bu ürünü aldım ama gönderilmedi deyin. Bankadan bankaya değişiyor iade süresi. Ücreti banka onlardan temin ediyor sizin paranızı veriyor. Garanti ise banka vay halimize en az 60 gün iade süresi kendileri biraz serefsizdir de...