Orijinalini görmek için tıklayınız : C2 1.4 HDI Yükleme Hakkında Birkaç Soru
beratyuksel
23-01-2021, 10:28
Merhabalar, bu konu hakkında başka konular da vardı ama güncelliğini kaybetmiş olabilir bir de ek olarak birkaç sorum daha olacak o yüzden tekrar konu açtım.
1-1.4 HDI motorda hibrit turbo önüne kaç mm downpipe ve devamında kaç mm düz boru kullanmalı? Şuanda yazılım yok ancak DP sonrası turboya biraz rodaj yaptırdıktan sonra cooler+soft bir yazılım düşünmekteyim. (DP 54 devamı 51 yapsak çok mu sıkışır, daha büyüğünde de alt devirler çok mu biter?)
2-Düz boru sonunda stock son susturucu mu bırakılmalı, kumandalı/vanalı yapılsa performansı etkiler mi? Son kısımda yapılması doğru olan hamle nedir?
3-Bu işi İstanbul'da ya da Sakarya'da yapan bildiğiniz ve önerebileceğiniz fiyat açısından makul olabilecek bir yer var mı? (Engin ustayı önerdiler bana nasıl bilirsiniz?)
beratyuksel
23-01-2021, 18:15
Bir soru daha ekleyeyim ;
Böyle bir setupta Motul X-Clean 5.40 kullanmayı düşünüyorum, bir öneriniz var mı?
60-63mm downpipe ve sonrasında aynı ölçüde olucak şekilde düz boru
hybrit turbo yerine direk big turbo gir kaldırıyor turboyu seçeriz
yazılım işi en basit yanı yani benim için bebek oyuncağı
enjektör belli nozzlelar var
cooler 5 6 litre yeterli motor içi krom borularını yaptırmalısın
böyle güzel güçler çıkıyor
beratyuksel
23-01-2021, 22:08
Hybrit yapıldı hocam big turbo ileriki dönemde belki olabilir ama şuan maddi açıdan da mümkün değil :D Yine de hibrit turbolu haliyle de 60-63mm mi yapılmalı hem dp hem düz borusu?
Hybrit yapıldı hocam big turbo ileriki dönemde belki olabilir ama şuan maddi açıdan da mümkün değil :D Yine de hibrit turbolu haliyle de 60-63mm mi yapılmalı hem dp hem düz borusu?
evet .................................10krkter
Ben yaptım daha önce 1.4 hdi 207
Hybrid
60 mm dp sona kadar 51mm son susturucu dursun önüne vana koy yada direk warex yaptır farketmez
1.6 hdi cooler direk al tak şeklinde uyar
enjektörlerine nozzle önermem açtırmanıda önermem
bu şekilde 1.5 bar kadar açabilirsin üzeri korumaya alır, 1.5 bar basıp yakıtı da açarsan en fazla 120 hp verir
1.5 bar üstünü istiyorsan korumaya almaması için maxi emilatör gerekiyor (maxigauge) forumda hakan abi var onunla iletişime geçersin, orj baskı da kurtarmayacak onu bronz alaşımlı olandan çaktırman gerekir.
Bence en güzel setup big turboya enjektöre falan girme hdi biraz narin motor verdiğin paranın karşılığını alamıyorsun. Hybrid cooler dp düz boru 1.5 barda bin. Dünyanın parasını harcayacaksın bi polo yazılım eksoz gelecek yanından geçecek stobunu bile göremessn :)
beratyuksel
24-01-2021, 22:52
Ben yaptım daha önce 1.4 hdi 207
Hybrid
60 mm dp sona kadar 51mm son susturucu dursun önüne vana koy yada direk warex yaptır farketmez
1.6 hdi cooler direk al tak şeklinde uyar
enjektörlerine nozzle önermem açtırmanıda önermem
bu şekilde 1.5 bar kadar açabilirsin üzeri korumaya alır, 1.5 bar basıp yakıtı da açarsan en fazla 120 hp verir
1.5 bar üstünü istiyorsan korumaya almaması için maxi emilatör gerekiyor (maxigauge) forumda hakan abi var onunla iletişime geçersin, orj baskı da kurtarmayacak onu bronz alaşımlı olandan çaktırman gerekir.
Bence en güzel setup big turboya enjektöre falan girme hdi biraz narin motor verdiğin paranın karşılığını alamıyorsun. Hybrid cooler dp düz boru 1.5 barda bin. Dünyanın parasını harcayacaksın bi polo yazılım eksoz gelecek yanından geçecek stobunu bile göremessn :)
teşekkür ederim cevap için açıkçası zaten çok harcama yapmayı düşünmüyorum ben de
bence şuan araç yetersiz, yeterli hale gelmesi çabam ki 120hp artar bile, 1.5 bar üstünü gerekli görmüyorum açıkçası böyle bir araç ve motor için
enjektörleri açtırmadım sadece temizlettim bakım ve ayar yaptırdım
öneriler için tekrardan teşekkür ederim
sekizsilindir
24-01-2021, 23:14
Yapılacaklar ile getirisi kağıt üzerinde bile tatmin etmeyen bir motor 1.4 HDI, 2006 da sıfır aldık, stock olarak binmek ekonomik olarak çok keyifli..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.